eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeszcze"Dostawa używanego pojazdu ciężarowego wraz z zabudową do wywozu odpadów"



Ogłoszenie z dnia 2025-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa używanego pojazdu ciężarowego wraz z zabudową do wywozu odpadów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA KOMUNALNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272203933

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 7

1.5.2.) Miejscowość: Brzeszcze

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-620

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ak@akbrzeszcze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.akbrzeszcze.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb3804da-eb81-415a-8283-990bafe17e9e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa używanego pojazdu ciężarowego wraz z zabudową do wywozu odpadów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb3804da-eb81-415a-8283-990bafe17e9e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00501686

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00445137

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 07/PZ/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 922500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Parametry i dane techniczne jaki musi posiadać używany samochód ciężarowy wraz zabudową do wywozu odpadów, będący przedmiotem zamówienia;
I. PODWOZIE:
1. Rok produkcji nie starszy niż 2021r.
2. Przebieg nie większy niż 8 000,00 km, pojazd używany,
3. Liczba osi: trzy; oś przednia (skrętna) o zawieszeniu resorowym i maksymalnym obciążeniu co najmniej 7 ton, oś tylna o zawieszeniu pneumatycznym i maksymalnym obciążeniu co najmniej 10 ton, oś wleczona o zawieszeniu pneumatycznym i maksymalnym obciążeniu co najmniej 7 ton,
4. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu nie większa niż 28 000 kg (kategoria N3),
5. Silnik o mocy nie mniejszej niż 220 kW, zasilany olejem napędowym (DIESEL),
6. Skrzynia biegów: automatyczna,

Zamawiający dopuści pojazd wyposażony w skrzynię biegów zautomatyzowaną 12-biegową z systemem automatycznej zmiany biegów.

7. Rozstaw osi w przedziale 3800 mm - 4200 mm,
8. Pojazd trzyosobowy,
9. Klimatyzacja,
10. Kabina w kolorze pomarańczowym lub białym – malowanie fabryczne,
11. Dopuszczalna ładowność – co najmniej 10000 kg,
12. Hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej,
13. Zbiornik paliwa o pojemności min. 250 litrów, zbiornik AdBlue min. 50 litrów,
14. Norma emisji spalin Euro VI,
15. Amortyzowany fotel kierowcy z możliwością regulacji położenia,
16. Tachograf cyfrowy,
17. Podwozie przystosowane pod zabudowę komunalną,
18. Poziom dźwięku nie wyższy niż 90 dB(A) – w czasie postoju i nie wyższy niż 80 dB(A) w czasie jazdy,
19. Kabina wyposażona w zestaw telefonu głośnomówiącego,
20. Halo halogenowe światła przednie z odpornymi na uderzenia kloszami,
21. Cyfrowy tachograf VDO DTCO z odbiornikiem GNSS,
22. Pojazd wyposażony w układ ostrzegania o opuszczeniu pasa ruchu, elektroniczny układ kontroli stabilności jazdy, system hamowania awaryjnego, tempomat, system wspomagający ruszanie pod górę, a także akustyczny ostrzegawczy sygnał cofania z wyłącznikiem bezpieczeństwa, EPB z ABS i ASR, czujnik deszczu
23. Tabliczki informacyjne i dokumentacja pojazdu w języku polskim,
24. Podnośniki szyb elektryczne, po obu stronach,
25. Podgrzewane lustro przednie,
26. Radio z wejściem USB i Bluetooth,
27. Apteczka,
28. Trójkąt,
29. Kliny pod koła,
30. Błotniki kół z lamelami przeciwrozbryzgowymi.
31. Gaśnica. 

II. ZABUDOWA – ŚMIECIARKA

1. Rok produkcji nie starszy niż 2021 r.
2. Pojemność skrzyni ładunkowej nie mniej niż 21 m3,
3. Objętość kosza zasypowego odwłoka – nie mniej niż 2 m3,
4. Ściany boczne i dno skrzyni ładunkowej wykonane z blachy o grubości co najmniej 4 mm,
5. Dno i boki wanny załadowczej wykonane z blachy trudnościeralnej typu HARDOX 400 lub równoważnej, o grubości co najmniej 8 mm (dno) oraz co najmniej 3 mm (boki),
6. Sterowanie płytą wypychającą (wysuwanie i wsuwanie) z kabiny kierowcy,
7. Minimalny stopień zagęszczania odpadów 1:5,
8. Zabudowa wyposażona w kamerę do obserwacji pola pracy wrzutnika, współpracującą z terminalem zamontowanym w kabinie kierowcy,
9. Zabudowa wyposażona w system centralnego smarowania,
10. Uniwersalny wrzutnik przystosowany do obsługi pojemników o standardowych pojemnościach w zakresie od 80 do 1 100 litrów, zgodnych z normą EN 840, wyposażony w ramiona boczne do opróżniania pojemników 1 100 litrów,
11. Wrzutnik wyposażony w składaną klapę umożliwiającą obniżenie krawędzi załadowczej w celu załadunku worków,
12. Odwłok wyposażony w kurtyny antykurzowe,
III. Dodatkowe wyposażenie:
1. Pojazd winien być wyposażony w zabudowane na nim urządzenie – myjkę parową do mycia i dezynfekcji parą pojemników na odpady oraz innych powierzchni (np. wiaty przystankowe, znaki drogowe, tablice informacyjne).

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 910200 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 910200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 910200 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BENEK GRZEGORZ PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "PERFEKT"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381329176

7.3.3) Ulica: ul. Tysiąclecia 3

7.3.4) Miejscowość: Łąka

7.3.5) Kod pocztowy: 43-241

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 910200 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z uwagi na uzyskanie największej ilości punktów w toku dokonywania oceny ofert Zamawiający wybrał do realizacji ww. zamówienia - ofertę Wykonawcy:

BENEK GRZEGORZ PRZEDSIĘBIORSTWO
PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "PERFEKT"
ul. Tysiąclecia 3
43-241 Łąka

Cena ofertowa brutto: 910 200,00 PLN
Cena ofertowa netto: 740 000,00 PLN

Termin dostawy: do 3 dni od dnia podpisania umowy.

Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a złożona przez niego oferta spełnia wymagania podane w Specyfikacji Warunków Zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.