Ogłoszenie z dnia 2025-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00445137/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-27
- 2025/BZP 00455167/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa używanego pojazdu ciężarowego wraz z zabudową do wywozu odpadów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA KOMUNALNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272203933
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 7
1.5.2.) Miejscowość: Brzeszcze
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-620
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ak@akbrzeszcze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.akbrzeszcze.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb3804da-eb81-415a-8283-990bafe17e9e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa używanego pojazdu ciężarowego wraz z zabudową do wywozu odpadów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb3804da-eb81-415a-8283-990bafe17e9e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00501686
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00445137
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 07/PZ/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 922500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Parametry i dane techniczne jaki musi posiadać używany samochód ciężarowy wraz zabudową do wywozu odpadów, będący przedmiotem zamówienia;
I. PODWOZIE:
1. Rok produkcji nie starszy niż 2021r.
2. Przebieg nie większy niż 8 000,00 km, pojazd używany,
3. Liczba osi: trzy; oś przednia (skrętna) o zawieszeniu resorowym i maksymalnym obciążeniu co najmniej 7 ton, oś tylna o zawieszeniu pneumatycznym i maksymalnym obciążeniu co najmniej 10 ton, oś wleczona o zawieszeniu pneumatycznym i maksymalnym obciążeniu co najmniej 7 ton,
4. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu nie większa niż 28 000 kg (kategoria N3),
5. Silnik o mocy nie mniejszej niż 220 kW, zasilany olejem napędowym (DIESEL),
6. Skrzynia biegów: automatyczna,
Zamawiający dopuści pojazd wyposażony w skrzynię biegów zautomatyzowaną 12-biegową z systemem automatycznej zmiany biegów.
7. Rozstaw osi w przedziale 3800 mm - 4200 mm,
8. Pojazd trzyosobowy,
9. Klimatyzacja,
10. Kabina w kolorze pomarańczowym lub białym – malowanie fabryczne,
11. Dopuszczalna ładowność – co najmniej 10000 kg,
12. Hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej,
13. Zbiornik paliwa o pojemności min. 250 litrów, zbiornik AdBlue min. 50 litrów,
14. Norma emisji spalin Euro VI,
15. Amortyzowany fotel kierowcy z możliwością regulacji położenia,
16. Tachograf cyfrowy,
17. Podwozie przystosowane pod zabudowę komunalną,
18. Poziom dźwięku nie wyższy niż 90 dB(A) – w czasie postoju i nie wyższy niż 80 dB(A) w czasie jazdy,
19. Kabina wyposażona w zestaw telefonu głośnomówiącego,
20. Halo halogenowe światła przednie z odpornymi na uderzenia kloszami,
21. Cyfrowy tachograf VDO DTCO z odbiornikiem GNSS,
22. Pojazd wyposażony w układ ostrzegania o opuszczeniu pasa ruchu, elektroniczny układ kontroli stabilności jazdy, system hamowania awaryjnego, tempomat, system wspomagający ruszanie pod górę, a także akustyczny ostrzegawczy sygnał cofania z wyłącznikiem bezpieczeństwa, EPB z ABS i ASR, czujnik deszczu
23. Tabliczki informacyjne i dokumentacja pojazdu w języku polskim,
24. Podnośniki szyb elektryczne, po obu stronach,
25. Podgrzewane lustro przednie,
26. Radio z wejściem USB i Bluetooth,
27. Apteczka,
28. Trójkąt,
29. Kliny pod koła,
30. Błotniki kół z lamelami przeciwrozbryzgowymi.
31. Gaśnica.
II. ZABUDOWA – ŚMIECIARKA
1. Rok produkcji nie starszy niż 2021 r.
2. Pojemność skrzyni ładunkowej nie mniej niż 21 m3,
3. Objętość kosza zasypowego odwłoka – nie mniej niż 2 m3,
4. Ściany boczne i dno skrzyni ładunkowej wykonane z blachy o grubości co najmniej 4 mm,
5. Dno i boki wanny załadowczej wykonane z blachy trudnościeralnej typu HARDOX 400 lub równoważnej, o grubości co najmniej 8 mm (dno) oraz co najmniej 3 mm (boki),
6. Sterowanie płytą wypychającą (wysuwanie i wsuwanie) z kabiny kierowcy,
7. Minimalny stopień zagęszczania odpadów 1:5,
8. Zabudowa wyposażona w kamerę do obserwacji pola pracy wrzutnika, współpracującą z terminalem zamontowanym w kabinie kierowcy,
9. Zabudowa wyposażona w system centralnego smarowania,
10. Uniwersalny wrzutnik przystosowany do obsługi pojemników o standardowych pojemnościach w zakresie od 80 do 1 100 litrów, zgodnych z normą EN 840, wyposażony w ramiona boczne do opróżniania pojemników 1 100 litrów,
11. Wrzutnik wyposażony w składaną klapę umożliwiającą obniżenie krawędzi załadowczej w celu załadunku worków,
12. Odwłok wyposażony w kurtyny antykurzowe,
III. Dodatkowe wyposażenie:
1. Pojazd winien być wyposażony w zabudowane na nim urządzenie – myjkę parową do mycia i dezynfekcji parą pojemników na odpady oraz innych powierzchni (np. wiaty przystankowe, znaki drogowe, tablice informacyjne).
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 910200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 910200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 910200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BENEK GRZEGORZ PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "PERFEKT"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381329176
7.3.3) Ulica: ul. Tysiąclecia 3
7.3.4) Miejscowość: Łąka
7.3.5) Kod pocztowy: 43-241
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 910200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
BENEK GRZEGORZ PRZEDSIĘBIORSTWO
PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "PERFEKT"
ul. Tysiąclecia 3
43-241 Łąka
Cena ofertowa brutto: 910 200,00 PLN
Cena ofertowa netto: 740 000,00 PLN
Termin dostawy: do 3 dni od dnia podpisania umowy.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a złożona przez niego oferta spełnia wymagania podane w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
INNE PRZETARGI Z BRZESZCZA
więcej: przetargi w Brzeszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO TYPU ŚMIECIARKA DO TRANSPORTU ODPADÓW KOMUNALNYCH
- Dostawa samochodu ciężarowego do wywozu śmieci.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego trzyosiowego z zabudową hakową i wymienną, wciąganą zabudową jednokomorową
- Zakup pojazdu specjalnego - śmieciarki w formie leasingu operacyjnego
- NAJEM DŁUGOTERMINOWY (36 MIESIĘCY) SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO Z ZABUDOWĄ TYPU ŚMIECIARKA
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





