Ogłoszenie z dnia 2025-12-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wyłapywanie, utrzymanie i zapewnienie opieki weterynaryjnej
bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Dąbie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Adama Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Dąbie
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-660
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminadabie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dabie.nowoczesnagmina.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłapywanie, utrzymanie i zapewnienie opieki weterynaryjnej
bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Dąbie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4cdec481-e8cb-4d45-946d-0742eb9d98ec
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00580615
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4cdec481-e8cb-4d45-946d-0742eb9d98ec3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L Nr 119
z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Dąbie.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się
kontaktować pod adresem e-mail: sekretariat@gminadabie.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Prawo
zamówień publicznych, na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Podmioty
kontrolujące, które zgodnie z obowiązującymi przepisami uzyskają wgląd do
dokumentacji postępowania, podmioty i instytucje, które mają do tego wglądu prawo
w toku realizacji zamówienia w tym w ramach postępowania odwoławczego
i
sądowego. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78
ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały
czas trwania umowy.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie
administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana
do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania,
w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia);
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu
oraz jego załączników);
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze
środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwa członkowskiego);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.12.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wyłapywanie, utrzymanie i zapewnienie opieki
weterynaryjnej bezdomnym zwierzętom odłowionym lub odebranym z terenu gminy Dąbie
wraz z prowadzeniem akcji adopcyjnej.
2. Zamówienie obejmuje świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi
polegającej na wykonaniu następujących czynności:
1) wyłapywanie lub odbiór bezdomnych zwierząt z terenu gminy Dąbie przez 7 dniu
w tygodniu 24 h/dobę i przetransportowanie ich do schroniska Wykonawcy w sposób
zgodny z obowiązującymi przepisami prawa;
2) zapewnienia pomieszczeń do przetrzymywania bezdomnych zwierząt spełniających
warunki określone w obowiązujących przepisach prawa;
3) zapewnienia wyżywienia bezdomnym zwierzętom w sposób polegający na dostarczeniu
codziennej porcji wody pitnej i żywności przeznaczonej dla danego gatunku zwierząt,
która będzie odpowiadać zapotrzebowaniu żywieniowemu osobnika, zgodnie z
obowiązującymi w tej materii zasadami;
4) zapewnienia opieki weterynaryjnej bezdomnym zwierzętom w sposób stały,
z zachowaniem przepisów prawa i zasad etyki zawodowej;
5) przeprowadzenie obowiązkowych zabiegów medycznych polegających na leczeniu,
szczepieniom na choroby zakaźne, odrobaczaniu, odpchleniu, kastracji, sterylizacji,
usypianiu ślepych miotów, a w razie potrzeby dokonania eutanazji zwierząt;
6) trwałego oznakowania, poprzez wszczepienie przez lekarza weterynarii
elektronicznego mikroprocesora (chip) pod skórę zwierzęcia (pod warunkiem, jeżeli nie
zostało już wcześniej oznakowane) w terminie nieprzekraczającym 24 godzin od
momentu dostarczenia go do miejsca realizacji zamówienia przez Wykonawcę;
7) prowadzenia i przekazywanie na każde żądanie Zamawiającego ewidencji
przyjmowanych i wydawanych zwierząt (wraz z dokumentacją fotograficzną) ze
szczegółową charakterystyka przyjmowanych do schroniska zwierząt oraz zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa;
8) zapewnienie opieki behawioralnej ukierunkowanej na socjalizację zwierząt,
indywidualne ćwiczenia ze zwierzętami na placu edukacyjno-treningowym, zabiegi pielęgnacyjne, sesje zdjęciowe, ogłoszenia w mediach społecznościowych, obsługa
procesu adopcyjnego;
9) weryfikowanie odłowionych lub odebranych zwierząt z terenu gminy Dąbie, w sposób
polegający na sprawdzeniu, czy dane zwierzę posiada mikrochip, a jeżeli tak to
odszukanie i powiadomienie właściciela o odnalezieniu zwierzęcia i sposobie jego
odbioru od Wykonawcy;
10) poszukiwanie nowych właścicieli dla bezdomnych zwierząt odłowionych z terenu
gminy Dąbie, którzy będą zdolni zapewnić opiekę i należyte warunki utrzymania;
11) przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych raportów dotyczących przyjmowanych
bezdomnych zwierząt w danym miesiącu oraz informacji o zmniejszeniu ilości
utrzymywanych zwierząt w wyniku adopcji, upadków, eutanazji czy odbioru
właścicielskiego wraz z comiesięczną fakturą za wykonane usługi.
3.
Jeżeli w związku z udzieleniem zamówienia Wykonawcy, zaistnieje konieczność
przetransportowania zwierząt z dotychczasowego miejsca, w którym się znajdują, do
miejsca, w którym zostaną umieszczone w związku z realizacją usługi, Zamawiający
wymaga, aby Wykonawca wykonał transport na własny koszt, według wskazań i terminów
ustalonych przez Zamawiającego oraz pokrył koszty pobytu zwierząt w dotychczasowym
miejscu od dnia 01.01.2026 roku do dnia zakończenia przewozu zwierząt. Transport
zwierząt musi spełniać wymogi obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie.
Na dzień 30.11.2025 r. zwierzęta należące do Zamawiającego w liczbie 12 sztuk
psów przebywają w schronisku Przytulisko i w hotelu dla zwierząt domowych „Funny Pets”
Szturma Marta, z siedzibą w Czartki 49b, 98-200 Sieradz. Liczba zwierząt, do dnia
przekazania ich Wykonawcy w celu wypełnienia zamówienia, może ulec zmianie. Podczas
odbioru zwierząt, Wykonawca ma obowiązek sprawdzić czy wszystkie zwierzęta są
zachipowane, a w przypadku stwierdzenia braku elektronicznego oznakowania, Wykonawca
zobowiązany będzie do wszczepienia nowego chipu na swój koszt wraz
z
wprowadzeniem go do bazy danych. Przejęcie zwierząt, o którym mowa powyżej,
Wykonawca zobowiązuje się wykonać najpóźniej do dnia 15 stycznia 2026 r. i nastąpi w
formie protokołu zdawczo-odbiorczego.
4. Wyłapywanie, odbiór oraz przewóz bezdomnych zwierząt z terenu gminy Dąbie do
schroniska Wykonawcy, będzie odbywać się w okresie stałym (przez 7 dniu w tygodniu
24 h/dobę) i wyłącznie na żądanie osoby upoważnionej przez Zamawiającego, osobę przez
niego upoważnioną lub Policję oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
dotyczącymi odłowu i transportu zwierząt. W razie zgłoszenia zlecenia wyłapania
zwierzęcia przez Policję w czasie pracy Urzędu Miejskiego w Dąbiu, Wykonawca
zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o zaistniałej sytuacji Zamawiającego lub osobę
przez niego upoważnioną w celu uzyskania zgody na wykonanie usługi. Zlecenie nastąpi w
formie telefonicznej na numer Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej. W razie
zgłoszenia zlecenia wyłapania zwierzęcia przez Policję poza godzinami pracy Urzędu
Miejskiego w Dąbiu, Wykonawca realizuje zlecenie i przekazuje bez zbędnej zwłoki
informację w formie pisemnej z dokonanych czynności. Notatka winna zawierać informację
o podmiocie zgłaszającym, godzinie, dacie i miejscu przeprowadzonych czynności.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi wyłapania bezdomnych zwierząt niezwłocznie od chwili zgłoszenia przez Zamawiającego lub osoby przez niego
upoważnionej, lecz w czasie nie dłuższym niż 24 godziny. Wyłapane zwierzę ma być
niezwłocznie przetransportowane do miejsca wykonywania zamówienia przez Wykonawcę
i
zachipowane. Przez odłowienie zwierzęcia rozumieć należy odłowienie jednej sztuki
zwierzęcia. Informację o odłowionym lub oddanym zwierzęciu, Wykonawca zobowiązuje
się podać do publicznej wiadomości bez zbędnej zwłoki, lecz nie później niż w czasie 10
godzin od zabezpieczenia zwierzęcia. Przekazywanie informacji o odłowionym zwierzęciu
będzie odbywać się od poniedziałku do piątku przez cały okres realizacji zamówienia przez
Wykonawcę (nie dotyczy dni ustawowo wolnych od pracy). Po wykonaniu zlecenia
wyłapania lub odbioru zwierzęcia, Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo
sporządzić protokół z wykonania usługi, który zostanie przekazany osobiście do siedziby
Zamawiającego lub na adres poczty elektronicznej Zamawiającego. Protokół będzie
zawierać zdjęcia odłowionych lub odebranych zwierząt, datę i miejsce wykonania
czynności. Na podstawie danych z lat poprzednich, szacuje się, że w okresie trwania umowy,
do wyłapania będzie około 12 sztuk zwierząt, z czego mogą zdarzyć się sporadyczne
przypadki braku możliwości wykonania zlecenia. Za taki przypadek uznaje się sytuację, w
której Wykonawca po upływie co najmniej 1 godz. od rozpoczęcia poszukiwań w okolicy
przekazanego zgłoszenia nie zlokalizuje zwierzęcia. W sytuacji, gdy po odłowione zwierzę
zgłosi się jego właściciel i przedstawi wystarczające dowody stwierdzające przynależność
zwierzęcia do zgłaszającego, Wykonawca wyda właścicielowi to zwierzę. O wszelkich
okolicznościach i czynnościach podejmowanych w w/w sprawie, Wykonawca zobowiązany
będzie powiadomić Zamawiającego.
5. Wykonawca ma obowiązek poszukiwania i pozyskiwania osób chętnych do zaopiekowania
się bezdomnymi zwierzętami. W szczególności oceniać nowe miejsca pobyt zwierzęcia,
predyspozycje osób chętnych do adopcji, udzielić osobom adoptującym informacje o danym
zwierzęciu, zasadach opieki, jego potrzebach, nawykach i zwyczajach. Zamawiający
wymaga by Wykonawca w całym okresie realizacji zamówienia prowadził własną stronę
internetową oraz konta społecznościowe na przynajmniej dwóch popularnych portalach
społecznościowych, na których odbywać się będzie prezentacja zwierząt należących do
Zamawiającego. Promowanie polegać będzie na udostępnianiu zdjęć przedstawiających całe
zwierzę w ujęciu bocznym (prawa i lewa strona ciała) oraz popiersia, wraz z opisem
zawierającym w szczególności:
a) wiek, rasę i płeć,
b) umaszczenie i wielkość,
c) numer identyfikacyjny chip,
d) charakterystykę zwierzęcia.
W ramach promowania adopcji, Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenie na
żądanie Zamawiającego, lekcji edukacyjnych we wskazanych szkołach na terenie gminy
Dąbie oraz przygotowania warunków do przyjęcia wycieczek edukacyjnych na terenie
schroniska. Zamawiający może prowadzić akcję adopcyjną w własnym zakresie, zaś
Wykonawca jest zobowiązany wydać zwierzę osobie, która okaże się dokumentem
pochodzącym od Zamawiającego, że jest uprawniona do jego odbioru. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia procesu adopcyjnego, w tym
przygotowanie ankiety przed adopcyjnej i umowy adopcyjnej. Zamawiający upoważni
stosownym pismem Wykonawcę do zawierania w imieniu Gminy Dąbie umów dotyczących
adopcji bezdomnych zwierząt z osobami zainteresowanymi.
7. Wykonawca zobowiązuje się do utylizacji padłych zwierząt lub ich części, które w ramach
realizacji zamówienia przebywały w schronisku Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany
będzie do posiadania aktualnej umowy na odbiór i utylizację zwłok zwierzęcych lub ich
części z podmiotem posiadającym zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie
grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części.
4.2.6.) Główny kod CPV: 98380000-0 - Usługi psiarni
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85200000-1 - Usługi weterynaryjne
85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniuna zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez
Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku
w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym
zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym
zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej dotyczącej: doświadczenia Wykonawcy.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej jedną (1)
usługę (realizowaną w ramach jednej umowy) – załącznik nr 5 do SWZ.
5) zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada
wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w
szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne
przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację
zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym
Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie
oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik
nr 3 do SWZ;
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i
Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy,
sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które
zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość
i aktualność.
6. W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do oświadczeń
i
dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają
w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich
może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 2 000,00 zł2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2025
r. poz. 98).
5) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy: Bank
Spółdzielczy w Witkowie Oddział Dąbie 04 8538 1012 0200 0680 2000 0015 z dopiskiem
„Wadium – IZP.271.1.12.2025”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania
rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub
poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez
Wykonawcę określone w ustawie PZP
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty
wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania
ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego
postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Dąbie.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP),
Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj.
zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie
utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot
wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 4
do SWZ
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem
zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej
oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy,
stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy
pisemnej.
5. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w sytuacjach określonych
w art. 255,256,257 oraz w art. 310 Ustawy PZP.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-15 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-15 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI DĄBIE
- Wyłapywanie, utrzymanie i zapewnienie opieki weterynaryjnej bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Dąbie
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości
- Zakup, dostawa i przyłączenie sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup biletów miesięcznych szkolnych na przewóz uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie gminy Dąbie w roku 2026
więcej: przetargi DĄBIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opieka weterynaryjna nad wolnościowym stadem żubrów bytującym na terenie Nadleśnictwa Krynki, w ramach projektu "Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce" - V postępowanie.
- "Świadczenie usług weterynaryjnych - opieka nad zwierzętami bezdomnymi i zapobieganie bezdomności zwierząt w gminie Błonie w 2026 r."
- Odławianie, transport i utrzymanie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Wizna w 2026 roku
- Odławianie i leczenie dzikich zwierząt z terenu miasta Opola
- Wyłapywanie, transport oraz utrzymywanie bezdomnych psów z terenu gminy Trzcianne
- Wyłapywanie i opieka nad zwierzętami bezdomnymi, świadczenie usług lek.-wet. dla zwierząt wraz z całodobową opieką w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt, na terenie miasta Tarnobrzega .
więcej: Usługi weterynaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





