Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakup biletów miesięcznych szkolnych na przewóz uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie gminy Dąbie
w roku 2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Adama Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Dąbie
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-660
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminadabie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dabie.nowoczesnagmina.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup biletów miesięcznych szkolnych na przewóz uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie gminy Dąbie
w roku 2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4cc999f-bc18-42e7-86f4-89143c5cbbd6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00569737
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00138792/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zakup biletów miesięcznych szkolnych na przewóz uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie gminy Dąbie w roku 2026
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c4cc999f-bc18-42e7-86f4-89143c5cbbd63.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): punkt 16 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): punkt 16 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.11.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup biletów miesięcznych szkolnych na
przewóz uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie gminy
Dąbie w roku 2026
Wspólny słownik zamówień (CPV): 60112000-6, 34980000-0.
Bilety obejmować będą następujące trasy dowozu i przywozu uczniów:
Trasa nr 1 – 103 km (długość trasy = dowozy + odwozy)
Dąbie (1), Krzewo (3), Krzewo (1), Krzewo (1), Karszew (3), Kupinin (1), Kupinin (4),
Kupinin (3), Baranowiec (4), Baranowiec (7), Tarnówka Wiesiołowska (2), Wiesiołów
(2),Wiesiołów (2), Wiesiołów (1) uczniowie wysiadają przed Szkołą, Krzewo (3),Lisice
(25), Rośle (1), Rośle (5), Rośle (8), Karszew (12) uczniowie wysiadają przed Szkołą – obwód Szkoły Podstawowej w Karszewie.
Razem liczba uczniów dowożonych z trasy 1 – 89
Odwozy uczniów zgodnie z załącznikiem do umowy.
Trasa nr 2 – 114 km (długość trasy = dowozy + odwozy)
Majdany (4), Majdany (1), Majdany (8) uczniowie wysiadają przed Szkołą, Sobótka
(1), Sobótka (3), Chełmno Parcele (5), Grabina (2), Grabina (1), Chełmno Parcele
(11), Chełmno Parcele (1), Ladorudz (2), Ladorudz (8), Ladorudz (4), Rzuchów (2),
Rzuchów (6), Rzuchów (2), Rzuchów (7), Rzuchów (2), Rzuchów (2), Rzuchów (2),
Rzuchów (4), Rzuchów (2), Rzuchów (3) uczniowie wysiadają przed Szkołą – obwód
Szkoły Podstawowej w Chełmnie
Razem liczba uczniów dowożonych z trasy 2 - 83
Odwozy uczniów zgodnie z załącznikiem do umowy.
Trasa nr 3 – 167 km (długość trasy = dowozy + odwozy)
Gaj (1), Gaj (1), Gaj (8), Bród (2), Lutomirów (4), Lutomirów (2), Krzykosy (2),
Krzykosy (4), Augustynów Bór (1), Augustynów Bór (1), Augustynów (5), Augustynów
(5), Krzykosy (2), Chruścin (2), Chruścin (5), Cichmiana (2), Cichmiana (2),
Cichmiana (4), Cichmiana (1), Cichmiana (6), Cichmiana (1), Chruścin (4), Chruścin
(2), uczniowie wysiadają przed Szkołą – obwód Szkoły Podstawowej w Chełmnie
Razem liczba uczniów dowożonych z trasy 3 – 67
Odwozy uczniów zgodnie z załącznikiem do umowy.
Trasa nr 4 – 151 km (długość trasy = dowozy + odwozy)
Cichmiana (2), Wiesiołów (2), Zalesie (2), Zalesie (6), Zalesie (5), Zalesie(3),
Baranowiec (1), Tarnówka (2), Tarnówka (4), Tarnówka (3), Przedszkole, uczniowie
wysiadają przed Szkołą – obwód Szkoły Podstawowej w Dąbiu. Dąbie, ul. Leśna (5),
Tarnówka (3), Tarnówka (6), Tarnówka (2), Tarnówka (3) Tarnówka (3),Przedszkole
uczniowie wysiadają przed Szkołą – obwód Szkoły Podstawowej w Dąbiu.
Razem liczba uczniów dowożonych z trasy nr 4 – 52
Odwozy uczniów zgodnie z załącznikiem do umowy.
Liczby w nawiasach , to ilość uczniów na poszczególnych przystankach
Ogólna liczba dowożonych i odwożonych uczniów - 291 na czterech trasach.
Liczba ta jest liczbą prognozowaną i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu
o liczbę 20 biletów.
Liczby uczniów są wielkościami prognozowanymi i mogą się zmieniać w trakcie
realizacji zamówienia.
Szczegółowe określenie godzin dowozu i odwozu zostanie ustalone w formie
załącznika do podpisanej umowy. Ze względu na różnorodność kierunków dojazdu
uczniów do szkół oraz różne odległości występujące pomiędzy poszczególnymi
miejscowościami przedstawionymi w ofercie Wykonawcy zobowiązani są podać
jedną uśrednioną cenę biletu miesięcznego .
Wykonawca powinien zapewnić podróżnym odpowiednie warunki bezpieczeństwa
i należytą obsługę dowozu. W razie uszkodzenia pojazdu Wykonawca powinien
podstawić pojazd zastępczy bez dodatkowych kosztów. W przypadku stwierdzenia
zaniedbań w zakresie bezpieczeństwa dowożonych dzieci, Zamawiający zastrzega
sobie prawo rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym.
Do ceny biletu należy doliczyć również koszty związane z odpowiednim
oznakowaniem przez Wykonawcę przystanków znajdujących się na trasach
objętych niniejszym zamówieniem, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Wykonawca realizując umowę zobowiązany pozostaje do stosowania wszelkich
przepisów i zaleceń sanitarnych, wydawanych w związku ze stanem epidemii
COVID-19, choćby ich wydanie nastąpiło już po zawarciu umowy.
Zamawiający zastrzega prawo zmiany ilości zakupowanych biletów, w tym także
możliwość całkowitego braku dokonania takiego zakupu w związku z zapobieganiem,
przeciwdziałaniem i zwalczaniem epidemii COVID-19 bądź innych chorób zakaźnych
oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, a także nieprzewidzianych zdarzeń
losowych, powodujących brak obowiązku dowozu jakiejkolwiek liczby uczniów do
szkół.
2. Przewozy będą realizowane w dni nauki szkolnej od 2 stycznia 2026 r. do 31 grudnia
2026 r., z wyłączeniem wakacji, ferii, przerw świątecznych, dni wolnych od zajęć oraz
dni, w których zajęcia nie będą odbywały się z powodu okoliczności związanych
z wystąpieniem epidemii, w tym m.in. wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym
wirusem (COVID-19) oraz w przypadku wprowadzenia zdalnego nauczania lub innej
formy nauczania niewymagającej dowozu uczniów i dzieci. W przypadku
odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu, wolnym od zajęć, Wykonawca
zobowiązany będzie zapewnić przewóz uczniom i dzieciom zgodnie z ustaleniami
z osobami reprezentującymi Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby dowożonych dzieci i uczniów,
w szczególności w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w pkt powyżej.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń umowy w stosunku do treści
złożonej przez Wykonawcę oferty w przypadku, gdy całkowita ilość przewożonych
dzieci (zakupionych biletów) ulegnie zmniejszeniu lub zwiększeniu o więcej niż 10%.
W takim przypadku strony uzgodnią nowe ceny biletów miesięcznych proporcjonalnie
do wartości zamówienia określonej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (zał. nr
1 do oferty) i sporządzą aneks do umowy.
4. Transport dzieci i uczniów powinien odbywać się pod opieką osób dorosłych, których
obecność w pojazdach zapewni Zamawiający.
5. Autobusy, którymi Wykonawca będzie wykonywał transport muszą posiadać aktualne
badania techniczne i ubezpieczenie OC. W okresie zimowym pojazdy dowożące dzieci
muszą być ogrzewane, na stopniach wejściowych do autobusów nie może zalegać
śnieg, ani lód. W okresie zimowym Wykonawca musi zwrócić szczególną uwagę, aby
zapewnić bezpieczeństwo podczas wsiadania i wysiadania. Przez cały rok w
autobusach musi być utrzymywana czystość.
6. Zamawiający zastrzega możliwość odwołania poszczególnych kursów lub całkowitego
odwołania dowozów w konkretne dni, wynikające ze szczególnych lub
nieprzewidzianych okoliczności.
7. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych w SWZ stanowią
wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań
minimalnych
będzie
skutkować
odrzuceniem
oferty jako niezgodnej
z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 pzp.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34980000-0 - Bilety przewozowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
punkt 23 SWZ5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załącznik nr 2 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 pzp., zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie
wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie,
nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oferty, następujących podmiotowych
środków dowodowych:
1) licencji (zezwolenia) do wykonywania na terenie Polski transportu drogowego osób,
zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym oraz z ustawą z
dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t.j.Dz. U. z 2024 r. poz. 1251),
2) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, wraz z załączeniem
dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane. W przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, jeżeli wykonawca z
przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
oświadczenie wykonawcy.
wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 3 do SWZ;
3) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane
umożliwiające dostęp do tych środków.
Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień złożenia formularza
ofertowego.
W zakresie nieuregulowanym pzp. lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów
składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy
rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może
żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedstawienia przez Wykonawcę przedmiotowych środkówdowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzytysiące złotych 00/100).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. z 2025 r. poz. 98).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy: Bank
Spółdzielczy w Witkowie Oddział Dąbie 04853810120200068020000015 z dopiskiem
„Wadium – IZP.271.1.11.2025”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin
uznania rachunku Zamawiającego.
Strona 16 z 21
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał
gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe
wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium
przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej
kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin
związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień
składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer
przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Dąbie;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art.
58 PZP), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą
treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub, aby z jej treści wynikało, że
zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
(konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub
nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o
zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
punkt 3 SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany warunków niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadku:
a) zmiany obowiązujących przepisów ,
b) rezygnacji z wykonania części zamówienia przez Zamawiającego;
c) zmiany liczby uczniów korzystających z biletów miesięcznych.
d) zmiany tras przejazdów
e) zmiany godziny rozpoczęcia przewozów na danej trasie
3. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy na podstawie art. 439 ustawy prawo zamówień publicznych.
4. Waloryzacja wynagrodzenia dopuszczalna jest tylko raz, nie wcześniej niż po upływie 10 miesięcy od dnia zawarcia Umowy. Waloryzacja nie dotyczy wynagrodzenia za roboty, dostawy i usługi wykonane przed datą złożenia wniosku lub które zgodnie z umową miały być wykonane w ciągu 12 miesięcy od zawarcia Umowy, chyba, że opóźnienie wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
5. Strona zainteresowana waloryzacją składa drugiej Stronie wniosek o dokonanie waloryzacji wynagrodzenia wraz z uzasadnieniem wskazującym wysokość wskaźnika oraz przedmiot i wartość robót podlegających waloryzacji (niewykonanych do dnia złożenia wniosku).
6. W przypadku wzrostu/spadku wskaźnika GUS w sposób określony powyżej, waloryzacja będzie polegała na wzroście/obniżeniu wynagrodzenia za prace wykonane po dniu złożenia wniosku o 1%, jednak nie więcej niż 0,5 % wynagrodzenia łącznego Wykonawcy wskazanego w Umowie.
7. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 3-6 zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy.
8. Wszelkie koszty związane z zawarciem i wykonaniem niniejszej umowy obciążają Wykonawcę.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-10 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-10 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI DĄBIE
- Zakup biletów miesięcznych szkolnych na przewóz uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie gminy Dąbie w roku 2026
- "Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola w Połupinie na rok 2025/2026"
- "Zielone Centrum Dąbia -Budowa fontanny posadzkowej z infrastrukturą towarzyszącą"
więcej: przetargi DĄBIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie gminy Kcynia w 2026 roku
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Wierzbica do szkół i placówek specjalnych oraz zapewnienie opieki podczas dowozu"
- Świadczenie usług w ramach transportu zbiorowego osób w granicach administracyjnych Gminy Walim na rok 2026
- Zakup biletów miesięcznych szkolnych na przewóz uczniów dojeżdżających do placówek oświatowych na terenie gminy Dąbie w roku 2026
- Transport dzieci do Zespołu Szkół Publicznych w Międzyborowie w 2026 roku.
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie miasta Człuchów
więcej: Bilety przewozowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





