Ogłoszenie z dnia 2025-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00489804/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace utrzymaniowe, konserwacyjno – udrożnieniowe rzek na terenie Zarządu Zlewni w Sieradzu – zadanie III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chałubińskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-613
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poznan@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r24034,Prace-utrzymaniowe-konserwacyjno-udroznieniowe-rzek-na-terenie-Zarzadu-Zlewni-w-.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace utrzymaniowe, konserwacyjno – udrożnieniowe rzek na terenie Zarządu Zlewni w Sieradzu – zadanie III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-431e543c-a14c-4aac-9882-d02cbd2ef9de
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00580555
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112251/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.247 Prace utrzymaniowe, konserwacyjno-udrożnieniowe rzek na terenie ZZ Sieradz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00489804
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P.ROZ.2710.72.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2500000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 370612,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie prac utrzymaniowych obejmuje poniższy zakres:Rzeka Boży Stok o długości 2,7 km, gm. Koziegłowy, pow. myszkowski
- ręcznie ścinanie średniej gęstości krzaków wraz z ich zrębkowaniem,
- ręczne wykaszanie porostu ze skarp wraz z wygrabieniem i wywozem
- hakowanie dna z porostów wraz z rozdrobnieniem roślinności
- ścinanie odrostów drzew i krzewów,
- oczyszczenie koryta z odpadów i zatorów i innych nieczystości,
- zagospodarowanie odpadów powstałych lub zebranych w trakcie wykonywania prac,
- nadzór przyrodniczy
Rzeka Sarni Stok o długości 6,4 km, gm. Koziegłowy, pow. myszkowski.
- ręcznie ścinanie średniej gęstości krzaków wraz z ich zrębkowaniem,
- ręczne wykaszanie porostu ze skarp wraz z wygrabieniem i wywozem,
- hakowanie dna z porostów wraz z rozdrobnieniem roślinności i
- ścinanie drzew ,
- oczyszczenie koryta z odpadów i zatorów i innych nieczystości,
- zagospodarowanie odpadów powstałych lub zebranych w trakcie wykonywania prac,
- nadzór przyrodniczy
4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami
4.5.5.) Wartość części: 157677,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie prac utrzymaniowych na rzece Konopka obejmuje poniższy zakres:- ręcznie ścinanie średniej gęstości krzaków wraz z ich zrębkowaniem,
- mechaniczne i ręczne wykaszanie porostu ze skarp i dna wraz z wygrabieniem i wywozem,
- hakowanie dna z porostów wraz z rozdrobnieniem roślinności i wywozem,
- mechaniczne obcięcie nawisów brzegowych z wbudowaniem w wyrwy i skarpy,
- usunięcie tam bobrowych,
- wykonanie opasek podwójnych z kiszek faszynowych o śr. 20+20 w miejscu wyrw,
- oczyszczenie koryta z odpadów i zatorów i innych nieczystości,
- zagospodarowanie odpadów powstałych lub zebranych w trakcie wykonywania prac,
- nadzór przyrodniczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami
4.5.5.) Wartość części: 105725,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace utrzymaniowe na obiekcie polegać będą na:- ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp rowów, koron i skarp nasypów w km
1+750 – 13+000, rz. Górnianka – 5625 m2
- mechaniczne koszenie porostów ze skarp i dna cieku – 50625 m2
- hakowanie przy zarośnięciu powierzchni lustra wody do 60 %, - 22500 m2
- rozplantowanie jednostronne urobku po hakowaniu cieków o szerokości dna do 2,0 m, - 11250m2
- ręczne ścinanie i karczowanie zagajników średniej gęstości, - 0,2 ha
- nadzór przyrodniczy
4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami
4.5.5.) Wartość części: 71396,12 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace utrzymaniowe obejmują odcinek rzeki Dobrzynki zlokalizowany na terenie miasta Pabianice,w sąsiedztwie parku (bulwaru) im. Feliksa Kruschego. Prace obejmują odcinek rzeki o długości 570mb,
w km 7+040-7+610, tj. począwszy od wylotu kd1200, dalej w górę rzeki, aż do mostu w ciągu ul. GrotaRoweckiego). Prace dotyczą całej szerokość koryta dwudzielnego.
Przeprowadzenie prac utrzymaniowych na odcinku rzeki Dobrzynce obejmuje poniższy zakres:
- ścinanie odrostów drzew i krzewów wraz z ich zrębkowaniem oraz wywozem
- ręczne wykoszenie roślinności z obrębu koryta wraz z wygrabieniem i wywozem,
- lokalne wydobycie dna roślinności korzeniącej się wraz wywozem (hakowanie),
- oczyszczenie koryta z odpadów, zatorów i innych nieczystości,
- wywóz i zagospodarowanie biomasy i odpadów powstałych lub zebranych w trakcie wykonywania prac,
- nadzór przyrodniczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami
4.5.5.) Wartość części: 35813,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146729,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181034,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146729,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. ULFIK Marcin Ulfik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751724592
7.3.3) Ulica: Główna 10b
7.3.4) Miejscowość: Łagiewniki Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-772
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146729,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90243,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131578,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90243,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VERDE PLUS Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361885900
7.3.3) Ulica: Balcerów 9C
7.3.4) Miejscowość: Skierniewice
7.3.5) Kod pocztowy: 96-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90243,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78082,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125355,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78082,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. ULFIK Marcin Ulfik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751724592
7.3.3) Ulica: Główna 10b
7.3.4) Miejscowość: Łagiewniki Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-772
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78082,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28306,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43169,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28306,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VERDE PLUS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361885900
7.3.4) Miejscowość: Skierniewice
7.3.5) Kod pocztowy: 96-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28306,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa płyt meblowych i akcesoriów meblowych
- Dostawa pasz treściwych na 2026 rok dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Wykonanie dokumentacji projektowej przekładki sieci ciepłowniczej w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy przy al. ,,Solidarności" 90 - numer postępowania: 68/ZP/25
- Modernizacja 2 węzłów sanitarnych w budynku Urzędu Dzielnicy Targówek przy ul. L. Kondratowicza 20 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych i kwater przed ponownym zasiedleniem w miejscowościach Kraków, Lubliniec, Oświęcim, Sandomierz, Nowy Glinnik, Tarnowskie Góry, Miasteczko Śląskie - 6 części
- usługi z zakresu BHP i P.POŻ.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przystosowanie części budynku "I" pod potrzeby Katedry Mikrobiologii i Ekologii Roślin w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Rozbudowa i modernizacja stacji uzdatniania wody i ujęcia wody w miejscowości Małowidz, gmina Jednorożec
- "Budowa hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Szamotułach - zaprojektuj i wybuduj"
- Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniejącego lądowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap II
- Renaturyzacja zdegradowanej doliny rzeki Bytomki w Rudzie Śląskiej realizowana w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





