eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrace utrzymaniowe, konserwacyjno - udrożnieniowe rzek na terenie Zarządu Zlewni w Sieradzu - zadanie III



Ogłoszenie z dnia 2025-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prace utrzymaniowe, konserwacyjno – udrożnieniowe rzek na terenie Zarządu Zlewni w Sieradzu – zadanie III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chałubińskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-613

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poznan@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r24034,Prace-utrzymaniowe-konserwacyjno-udroznieniowe-rzek-na-terenie-Zarzadu-Zlewni-w-.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace utrzymaniowe, konserwacyjno – udrożnieniowe rzek na terenie Zarządu Zlewni w Sieradzu – zadanie III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-431e543c-a14c-4aac-9882-d02cbd2ef9de

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00580555

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112251/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.247 Prace utrzymaniowe, konserwacyjno-udrożnieniowe rzek na terenie ZZ Sieradz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00489804

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P.ROZ.2710.72.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2500000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 370612,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie prac utrzymaniowych obejmuje poniższy zakres:
Rzeka Boży Stok o długości 2,7 km, gm. Koziegłowy, pow. myszkowski
- ręcznie ścinanie średniej gęstości krzaków wraz z ich zrębkowaniem,
- ręczne wykaszanie porostu ze skarp wraz z wygrabieniem i wywozem
- hakowanie dna z porostów wraz z rozdrobnieniem roślinności
- ścinanie odrostów drzew i krzewów,
- oczyszczenie koryta z odpadów i zatorów i innych nieczystości,
- zagospodarowanie odpadów powstałych lub zebranych w trakcie wykonywania prac,
- nadzór przyrodniczy
Rzeka Sarni Stok o długości 6,4 km, gm. Koziegłowy, pow. myszkowski.
- ręcznie ścinanie średniej gęstości krzaków wraz z ich zrębkowaniem,
- ręczne wykaszanie porostu ze skarp wraz z wygrabieniem i wywozem,
- hakowanie dna z porostów wraz z rozdrobnieniem roślinności i
- ścinanie drzew ,
- oczyszczenie koryta z odpadów i zatorów i innych nieczystości,
- zagospodarowanie odpadów powstałych lub zebranych w trakcie wykonywania prac,
- nadzór przyrodniczy

4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.5.) Wartość części: 157677,61 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przeprowadzenie prac utrzymaniowych na rzece Konopka obejmuje poniższy zakres:
- ręcznie ścinanie średniej gęstości krzaków wraz z ich zrębkowaniem,
- mechaniczne i ręczne wykaszanie porostu ze skarp i dna wraz z wygrabieniem i wywozem,
- hakowanie dna z porostów wraz z rozdrobnieniem roślinności i wywozem,
- mechaniczne obcięcie nawisów brzegowych z wbudowaniem w wyrwy i skarpy,
- usunięcie tam bobrowych,
- wykonanie opasek podwójnych z kiszek faszynowych o śr. 20+20 w miejscu wyrw,
- oczyszczenie koryta z odpadów i zatorów i innych nieczystości,
- zagospodarowanie odpadów powstałych lub zebranych w trakcie wykonywania prac,
- nadzór przyrodniczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.5.) Wartość części: 105725,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prace utrzymaniowe na obiekcie polegać będą na:
- ręczne wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp rowów, koron i skarp nasypów w km
1+750 – 13+000, rz. Górnianka – 5625 m2
- mechaniczne koszenie porostów ze skarp i dna cieku – 50625 m2
- hakowanie przy zarośnięciu powierzchni lustra wody do 60 %, - 22500 m2
- rozplantowanie jednostronne urobku po hakowaniu cieków o szerokości dna do 2,0 m, - 11250m2
- ręczne ścinanie i karczowanie zagajników średniej gęstości, - 0,2 ha
- nadzór przyrodniczy

4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.5.) Wartość części: 71396,12 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prace utrzymaniowe obejmują odcinek rzeki Dobrzynki zlokalizowany na terenie miasta Pabianice,
w sąsiedztwie parku (bulwaru) im. Feliksa Kruschego. Prace obejmują odcinek rzeki o długości 570mb,
w km 7+040-7+610, tj. począwszy od wylotu kd1200, dalej w górę rzeki, aż do mostu w ciągu ul. GrotaRoweckiego). Prace dotyczą całej szerokość koryta dwudzielnego.
Przeprowadzenie prac utrzymaniowych na odcinku rzeki Dobrzynce obejmuje poniższy zakres:
- ścinanie odrostów drzew i krzewów wraz z ich zrębkowaniem oraz wywozem
- ręczne wykoszenie roślinności z obrębu koryta wraz z wygrabieniem i wywozem,
- lokalne wydobycie dna roślinności korzeniącej się wraz wywozem (hakowanie),
- oczyszczenie koryta z odpadów, zatorów i innych nieczystości,
- wywóz i zagospodarowanie biomasy i odpadów powstałych lub zebranych w trakcie wykonywania prac,
- nadzór przyrodniczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.5.) Wartość części: 35813,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146729,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181034,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146729,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. ULFIK Marcin Ulfik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751724592

7.3.3) Ulica: Główna 10b

7.3.4) Miejscowość: Łagiewniki Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-772

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146729,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90243,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131578,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90243,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VERDE PLUS Sp. z o.o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361885900

7.3.3) Ulica: Balcerów 9C

7.3.4) Miejscowość: Skierniewice

7.3.5) Kod pocztowy: 96-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90243,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78082,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125355,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78082,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. ULFIK Marcin Ulfik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751724592

7.3.3) Ulica: Główna 10b

7.3.4) Miejscowość: Łagiewniki Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-772

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78082,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28306,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43169,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28306,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VERDE PLUS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361885900

7.3.4) Miejscowość: Skierniewice

7.3.5) Kod pocztowy: 96-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28306,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.