Ogłoszenie z dnia 2025-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00543956/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup karmy wraz z rozwiezieniem w sezonie 2025/2026“ w ramach projektu „Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO PŁASKA W ŻYLINACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790011262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 2
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Rzeczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-326
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: plaska@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_plaska
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_plaska1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup karmy wraz z rozwiezieniem w sezonie 2025/2026“ w ramach projektu „Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f6c2b29-9763-4496-89fc-8bb5aa93f276
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00580184
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00543956
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.21.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 18350 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia zakupu karmy dla żubrów wraz z jej rozwiezieniem w miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie Nadleśnictwie
Płaska w Żylinach.
3.2. Zadanie obejmuje także bieżące odśnieżanie oraz naprawę brogów w przypadku ich
uszkodzenia.
3.3. Rodzaj i ilość karmy:
a) Lizawki solne – ilość 20 szt.
b) Buraki – ilość 5 t.
c) Owies – ilość 5 t.
d) Kiszonka z kukurydzy – ilość 10 t.
3.4. Wymagania dotyczące przedmiotu dostawy, tj. karmy:
a) Lizawki solne typu Multi-Lisal Se, kostki o wadze 10kg.
b) Buraki – dobrej jakości, tegoroczne.
c) Owies – dobrej jakości, zdrowy, wolny od żywych szkodników.
d) Kiszonka z kukurydzy – dobrej jakości, z kukurydzy z pokosu z 2025 r.
3.5. Dowóz i rozładunek karmy odbywać się będzie w obecności pracownika Nadleśnictwa, minimum 2 razy w miesiącu, w zależności od potrzeb i aktualnie panujących warunków pogodowych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, w zależności od miejsca aktualnego bytowania żubrów. Zamawiający każdorazowo określi ilość i lokalizację wyłożenia karmy poprzez zlecenie, a następnie prawidłowość jego wykonania poprzez protokół dostawy/ odbioru karmy.
Więcej informacji znajduje się w rozdziale 3 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90721700-4 - Usługi ochrony gatunków zagrożonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29160 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29160 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29160 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Leśnych "ACER" Jarosław Harmuszkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461174989
7.3.3) Ulica: Gruszki 19
7.3.4) Miejscowość: Płaska
7.3.5) Kod pocztowy: 16-326
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH "ACER" Harmuszkiewicz Jarosław
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH "ACER" Harmuszkiewicz Jarosław
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29160 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-31Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





