Og³oszenie z dnia 2023-12-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00086256/01 - Wynik z dnia 2024-02-01
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju napêdowego oraz oleju opa³owego na potrzeby Gminy Miastkowo w roku 2024.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miastkowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669950
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: £om¿yñska 32
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miastkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-413
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski
1.5.7.) Numer telefonu: 862174878
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@miastkowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.miastkowo.pl/bip/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju napêdowego oraz oleju opa³owego na potrzeby Gminy Miastkowo w roku 2024.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7b5b026c-a581-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00579690
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00067819/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa oleju napêdowego i oleju opa³owego w 2024 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7b5b026c-a581-11ee-948d-82b0c04ef8503.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie
postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w
szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê za
po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej: gmina@miastkowo.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). Sposób sporz±dzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) szczegó³owo opisano w rozdziale X ust.7-ust. 10 SWZ
Formularz ofertowy podpisuje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnêtrzny. Podpis formularza ofertowego wariantem podpisu w typie zewnêtrznym równie¿ jest mo¿liwy, tylko w tym przypadku, powsta³y oddzielny plik podpisu dla tego formularza nale¿y za³±czyæ w polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”.
Pozosta³e dokumenty wchodz±ce w sk³ad oferty lub sk³adane wraz z ofert±, które s± zgodne z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku przekazywania
dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. System sprawdza, czy z³o¿one pliki s± podpisane i automatycznie je szyfruje, jednocze¶nie informuj±c o tym Wykonawcê. Potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje siê w
Elektronicznym Potwierdzeniu Przes³ania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO). EPP i EPO dostêpne s± dla zalogowanego Wykonawcy w zak³adce „Oferty/Wnioski”. Sposób z³o¿enia oferty oraz za³±czników zosta³ opisany w interaktywnej instrukcji „Oferty, wnioski i prace konkursowe”, zamieszczonej na Platformie e-Zamówienia. Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców musz± byæ zgodne z Za³±cznikiem nr 2 do “Rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporz±dzeniem KRI. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf W
celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeñ: zip, 7Z. W¶ród rozszerzeñ powszechnych a niewystêpuj±cych w Rozporz±dzeniu KRI wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10 MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp
s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z realizacj± wymogów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (RODO), Wójt Gminy Miastkowo informuje o zasadach oraz o przys³uguj±cych Pani/Panu prawach zwi±zanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.
1. Administrator
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Miastkowo,
z siedzib± przy ul. £om¿yñskiej 32, 18-413 Miastkowo.
2. Inspektor ochrony danych
Z inspektorem ochrony danych (IOD) mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ:
1) poczt± tradycyjn± na adres: IOD Urz±d Gminy Miastkowo, ul. £om¿yñska 32, 18-413 Miastkowo,
2) poczt± elektroniczn± na adres e-mail: iod@miastkowo.pl
3. Cele oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
Dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6. ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie procedur zwi±zanych z udzielaniem zamówienia publicznego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”.
4. Odbiorcy danych osobowych:Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
5. Okres przechowywania danych
Dane osobowe s± przechowywane przez okres:
1) 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
2) d³u¿szy ni¿ 4 lata, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata; dane osobowe przechowywane s± przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3) po okresie, o którym mowa w pkt 1), je¿eli jest to zasadne, do 10 lat.
6. Prawa i obowi±zki osoby, której dane dotycz± Przys³uguje Pani/Panu prawo:
1) dostêpu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych,
2) do sprostowania (poprawiania) danych,
3) do ograniczenia przetwarzania danych,
4) do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencj± niepodania danych osobowych bêdzie wykluczenie z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
7. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGN.271.12.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Dostawa oleju napêdowego na potrzeby Gminy Miastkowo w roku 2024. Dostawy: oleju napêdowego do silników typu „diesel”- „standardowego” oraz oleju napêdowego „o polepszonych w³a¶ciwo¶ciach niskotemperaturowych - arktyczny” spe³niaj±cy wymagania: Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r o systemie monitorowania i kontrolowania jako¶ci paliw (Dz. U. z 2023 r. poz. 846 z pó¼n. zm.), Rozporz±dzenia Ministra Gospodarki w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1314) oraz w³a¶ciwych obowi±zuj±cych polskich lub europejskich norm - norma EN 590 wraz z us³ug± transportu w/w paliwa do zbiornika Zamawiaj±cego tj. zbiornik naziemny znajduj±cy na terenie nieruchomo¶ci przy ul. D³ugiej 7 w Miastkowie w poni¿szym zakresie:
a) Zbiornik dwup³aszczowy o pojemno¶ci 2 500 l, z przeznaczeniem do tankowania pojazdów i urz±dzeñ stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Miastkowo.
b) Prognozowana ilo¶æ przedmiotu zamówienia przez czas trwania umowy wynosi:
24 m3.
c) Zamawiaj±cy wskazuje, i¿ w okresie zimowym, w przypadku spadku temperatury poni¿ej minus 15oC. Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ, olej napêdowy o polepszonych w³a¶ciwo¶ciach niskotemperaturowych (spe³niaj±cy wymagania: Rozporz±dzenia Ministra Gospodarki w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. (Dz.U. z 2015 r. poz. 1680) - o czym Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê w zg³oszeniu o zapotrzebowaniu tego gatunku paliwa. Szacunkowa ilo¶æ zamawianego oleju napêdowego o podwy¿szonych w³a¶ciwo¶ciach niskotemperaturowych w czasie trwania umowy wynosi oko³o: 2 m3, i wchodzi w zakres prognozowanej ca³kowitej ilo¶ci przedmiotu zamówienia – oleju napêdowego, o której mowa wy¿ej w ust. II pkt. 1 litera „b)”. Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ faktyczna ilo¶æ zamawianego oleju napêdowego o polepszonych w³a¶ciwo¶ciach niskotemperaturowych wynikaæ bêdzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego, które mog± wyst±piæ w przypadku zaistnienia niskich temperatur (poni¿ej minus 15oC). Powy¿sze oznacza, ¿e w okresie realizacji umowy mo¿e zaistnieæ sytuacja, ¿e olej napêdowy o polepszonych w³a¶ciwo¶ciach niskotemperaturowych nie zostanie zamówiony, jak równie¿, ¿e ilo¶æ zamówienia na ten gatunek paliwa mo¿e byæ wiêksza ni¿ wy¿ej wskazano.
Prognozowana ca³kowita ³±czna ilo¶æ przedmiotu zamówienia (oleju napêdowego) wynosi: 24 m3, w tym 2 m3 oleju napêdowego o polepszonych w³a¶ciwo¶ciach niskotemperaturowych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceny ofert bêdzie dokonywa³a Komisja Przetargowa.
2. W odniesieniu do wykonawców, którzy spe³nili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie nastêpuj±cych kryteriów:
Cena (C) = Waga 100 %
3. Kryterium „Cena” (C) - (waga 100%) - liczba punktów, któr± mo¿na uzyskaæ zostanie obliczona wg nastêpuj±cego wzoru:
C = (Cn: Cb) x 100 pkt
gdzie:
C- ilo¶æ punktów badanej oferty
Cn - oferta z najni¿sz± cen± spo¶ród zaproponowanych w ofertach,
Cb - cena oferty badanej
Porównywan± cen± bêdzie cena brutto ogó³em za realizacjê zamówienia obliczona przez Wykonawcê zgodnie z przepisami prawa i podan± w „Formularzu oferty” (Za³±cznik nr 2 do SWZ)
4. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwiêksz± liczb± punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 „Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Gminy Miastkowo
w roku 2024” obejmuje dostawê oko³o 22 500 litrów oleju opa³owego
Dostawy: lekkiego oleju opa³owego, spe³niaj±cy wymagania: Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r o systemie monitorowania i kontrolowania jako¶ci paliw (Dz. U. z 2023 r. poz. 846 z pó¼n. zm.), Rozporz±dzenia Ministra Energii w sprawie metod badania jako¶ci lekkiego oleju opa³owego, ciê¿kiego oleju opa³owego oraz oleju do silników statków ¿eglugi ¶ródl±dowej z dnia 21 maja 2015 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 584). Na przedmiot zamówienia sk³ada siê tak¿e us³uga transportu w/w paliwa do kot³owni Zamawiaj±cego w lokalizacjach:
– Urz±d Gminy Miastkowo ul. £om¿yñska 32, 18-413 Miastkowo,
– Budynek biurowo – gara¿owy Miastkowo, ul. D³uga 7, 18-413 Miastkowo,
– Budynek by³ej Szko³y Podstawowej w Drogoszewie, 18-413 Drogoszewo ul. Szkolna 7,
– Lokal nr 4 w budynku mieszkalno-u¿ytkowy w Tarnowie – ¦wietlica Wiejska, 18-413 Tarnowo ul. Szkolna 2,
– ¦wietlica wiejska w Zaruziu, 18-413 Zaruzie 40.
Szacowana ilo¶æ zamawianego oleju opa³owego w skali okresu obowi±zywania umowy wynosi: 22,5 m3, realizowana wg potrzeb Zamawiaj±cego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceny ofert bêdzie dokonywa³a Komisja Przetargowa.
2. W odniesieniu do wykonawców, którzy spe³nili postawione warunki komisja dokona oceny ofert na podstawie nastêpuj±cych kryteriów:
Cena (C) = Waga 100 %
3. Kryterium „Cena” (C) - (waga 100%) - liczba punktów, któr± mo¿na uzyskaæ zostanie obliczona wg nastêpuj±cego wzoru:
C = (Cn: Cb) x 100 pkt
gdzie:
C- ilo¶æ punktów badanej oferty
Cn - oferta z najni¿sz± cen± spo¶ród zaproponowanych w ofertach,
Cb - cena oferty badanej
Porównywan± cen± bêdzie cena brutto ogó³em za realizacjê zamówienia obliczona przez Wykonawcê zgodnie z przepisami prawa i podan± w „Formularzu oferty” (Za³±cznik nr 2 do SWZ)
4. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwiêksz± liczb± punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce: 2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca posiada aktualn± koncesjê uprawniaj±c± do obrotu paliwami p³ynnymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki stosownie do ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 z pó¼n. zm.) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada stosowne uprawnienia i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenia o braku podstaw wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. – wg Za³±cznika nr 5 SWZ. W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców, którzy z³o¿yli ofertê wspóln±.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Kopia aktualnej koncesji uprawniaj±cej do wykonywania dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi wydanej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. – wg Za³±cznika nr 6 do SWZ
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie wskazanym we Wzorze Umowy stanowi±cy za³±cznik nr 7 i 7.1 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-09 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-09 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-07
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO LEKKIEGO
- Dostawa detalicznych ilo¶ci paliw p³ynnych w roku kalendarzowym 2026 dla pojazdów WORD w Szczecinie i Oddzia³u terenowego w Barlinku
- Dostawa oleju napêdowego na potrzeby PPDB Sp. z o.o. - sukcesywne tankowanie zbiorników bêd±cych w posiadaniu Zamawiaj±cego, przeznaczonych na paliwo p³ynne
- Bezgotówkowe tankowanie pojazdów Miejskiego Zak³adu Komunikacji w £owiczu w 2026r.
- Zakup paliw p³ynnych - benzyny bezo³owiowej oraz oleju napêdowego do ¶rodków transportowych i sprzêtu Zamawiaj±cego
- Dostawa lekkiego oleju opa³owego w 2026 roku do Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Pustkowie ¯urawskim
wiêcej: Olej napêdowy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





