eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miastkowo › Dostawa oleju napędowego oraz oleju opałowego na potrzeby Gminy Miastkowo w roku 2024.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju napędowego oraz oleju opałowego na potrzeby Gminy Miastkowo w roku 2024.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miastkowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669950

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łomżyńska 32

1.5.2.) Miejscowość: Miastkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-413

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 862174878

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@miastkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.miastkowo.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7b5b026c-a581-11ee-948d-82b0c04ef850

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju napędowego oraz oleju opałowego na potrzeby Gminy Miastkowo w roku 2024.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b5b026c-a581-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00086256

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00067819/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa oleju napędowego i oleju opałowego w 2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00579690

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGN.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 222890,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: Dostawa oleju napędowego na potrzeby Gminy Miastkowo w roku 2024. Dostawy: oleju napędowego do silników typu „diesel”- „standardowego” oraz oleju napędowego „o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych - arktyczny” spełniający wymagania: Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz. U. z 2023 r. poz. 846 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 października 2015 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1314) oraz właściwych obowiązujących polskich lub europejskich norm - norma EN 590 wraz z usługą transportu w/w paliwa do zbiornika Zamawiającego tj. zbiornik naziemny znajdujący na terenie nieruchomości przy ul. Długiej 7 w Miastkowie w poniższym zakresie:
a) Zbiornik dwupłaszczowy o pojemności 2 500 l, z przeznaczeniem do tankowania pojazdów i urządzeń stanowiących własność Gminy Miastkowo.
b) Prognozowana ilość przedmiotu zamówienia przez czas trwania umowy wynosi:
24 m3.
c) Zamawiający wskazuje, iż w okresie zimowym, w przypadku spadku temperatury poniżej minus 15oC. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, olej napędowy o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych (spełniający wymagania: Rozporządzenia Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 października 2015 r. (Dz.U. z 2015 r. poz. 1680) - o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę w zgłoszeniu o zapotrzebowaniu tego gatunku paliwa. Szacunkowa ilość zamawianego oleju napędowego o podwyższonych właściwościach niskotemperaturowych w czasie trwania umowy wynosi około: 2 m3, i wchodzi w zakres prognozowanej całkowitej ilości przedmiotu zamówienia – oleju napędowego, o której mowa wyżej w ust. II pkt. 1 litera „b)”. Zamawiający zastrzega, iż faktyczna ilość zamawianego oleju napędowego o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, które mogą wystąpić w przypadku zaistnienia niskich temperatur (poniżej minus 15oC). Powyższe oznacza, że w okresie realizacji umowy może zaistnieć sytuacja, że olej napędowy o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych nie zostanie zamówiony, jak również, że ilość zamówienia na ten gatunek paliwa może być większa niż wyżej wskazano.
Prognozowana całkowita łączna ilość przedmiotu zamówienia (oleju napędowego) wynosi: 24 m3, w tym 2 m3 oleju napędowego o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 126140,31 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 „Dostawa oleju opałowego na potrzeby Gminy Miastkowo
w roku 2024” obejmuje dostawę około 22 500 litrów oleju opałowego
Dostawy: lekkiego oleju opałowego, spełniający wymagania: Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz. U. z 2023 r. poz. 846 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Energii w sprawie metod badania jakości lekkiego oleju opałowego, ciężkiego oleju opałowego oraz oleju do silników statków żeglugi śródlądowej z dnia 21 maja 2015 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 584). Na przedmiot zamówienia składa się także usługa transportu w/w paliwa do kotłowni Zamawiającego w lokalizacjach:
– Urząd Gminy Miastkowo ul. Łomżyńska 32, 18-413 Miastkowo,
– Budynek biurowo – garażowy Miastkowo, ul. Długa 7, 18-413 Miastkowo,
– Budynek byłej Szkoły Podstawowej w Drogoszewie, 18-413 Drogoszewo ul. Szkolna 7,
– Lokal nr 4 w budynku mieszkalno-użytkowy w Tarnowie – Świetlica Wiejska, 18-413 Tarnowo ul. Szkolna 2,
– Świetlica wiejska w Zaruziu, 18-413 Zaruzie 40.

Szacowana ilość zamawianego oleju opałowego w skali okresu obowiązywania umowy wynosi: 22,5 m3, realizowana wg potrzeb Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.5.5.) Wartość części: 96750 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141860,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144655,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141860,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EuroDorex Czechowscy, Zglec Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621504924

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 7

7.3.4) Miejscowość: Wyszków

7.3.5) Kod pocztowy: 07-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141860,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-18 do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107625,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115792,2 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107625,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EuroDorex Czechowscy, Zglec Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7621504924

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 7

7.3.4) Miejscowość: Wyszków

7.3.5) Kod pocztowy: 07-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107625,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-18 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.