Og³oszenie z dnia 2025-12-05
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug serwisu sprz±taj±cego na obiekcie Krytej P³ywalni oraz pozosta³ych obiektach MOSiR Jas³o w 2026 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji w Ja¶le
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: MOSiR Jas³o
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000659035
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 15
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jas³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: romek@mosir-jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mosi-jaslo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug serwisu sprz±taj±cego na obiekcie Krytej P³ywalni oraz pozosta³ych obiektach MOSiR Jas³o w 2026 roku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3be17cc9-c7b2-4389-bc99-84d20c62d9e9
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00579315
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,218426,967a615bc8efc7656566e8e6c8ef98e1.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, , wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej, s³u¿±cym z³o¿eniu oferty, wymianie informacji oraz przekazywaniem dokumentów lub o¶wiadczeñ przez Wykonawcê, jest ich prawid³owe z³o¿enie na Platformie dostêpnej pod adresem https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html w wierszu oznaczonym tytu³em oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postêpowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcê jest bezp³atne.
3. Do po³±czenia u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie Przetargowej Miasta Jas³a: ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach.
4. Osoby uprawnione do porozumiewania siê z wykonawcami: S³awomir Maæko¶.
5. Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu Platformy Przetargowej Miasta Jas³a
Dopuszczalne przegl±darki internetowe:
• Internet Explorer
• Google Chrome
• Mozilla Firefox
• Opera
Pozosta³e wymagania techniczne:
• dostêp do sieci Internet
• zainstalowana wtyczka flash - flash player - dotyczy kupca
• obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – Ajar
• w³±czona obs³uga JavaScript
• zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne s± przegl±darki internetowe:
• dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9
• dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11
• dla Windows 8: Internet Explorer 11
• dla Windows 10: Internet Explorer 11
• dla Windows 11: Microsoft Edge
Wspierane s± rozwi±zania dostarczane przez firmy:
• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Warto¶ciowych S.A.
• Centrum Obs³ugi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy ENIGMA SOI.
Dopuszczalne formaty przesy³anych danych:
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 1/ 2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiot zamówienia:
Kryta p³ywalnia :
a/ Przedmiotem zamówienia s± us³ugi sprz±tania pomieszczeñ obiektu Krytej P³ywalni MOSiR w Ja¶le wraz z zabezpieczeniem ¶rodków chemicznych, sanitarnych i dezynfekcyjnych na powierzchni posadzki ok. 1405,14 m2 wraz z powierzchni± ¶cian wy³o¿onych glazur± z zachowaniem kryteriów czysto¶ci w strefach ,,stopy obutej oraz bosej " /szczegó³y w za³±czniku nr 1/;
b/ Us³ugi sprz±tania powierzchni p³askich /p³ytek/ powinny byæ wykonywane przy pomocy specjalistycznych urz±dzeñ tj. bateryjnych szorowarek do posadzek/;
c/ wymagany przez zamawiaj±cego czas ¶wiadczenia us³ug przez serwis : 7 dni w tygodniu w godz. od 6.00 do 22.00 za wyj±tkiem ¶rody kiedy obiekt czynny jest w godzinach 14.00 – 22.00;
d/ wymagana obsada etatowa – w ka¿dym dniu pracy serwisu:
• minimum jedna osoba w godzinach od 6.00 do 14.00 oraz
• minimum jedna osoba w godzinach od 14.00 do 22.00 oraz
• minimum jedna osoba pracuj±ca ka¿dego dnia w wymiarze co najmniej 7 godzin dziennie w godzinach wyznaczanych na bie¿±co przez zamawiaj±cego w zale¿no¶ci od bie¿±cych potrzeb w zakresie sprz±tania i utrzymania czysto¶ci w obiekcie – w przypadku nie wyznaczenia przez Zamawiaj±cego dok³adnego przedzia³u godzinowego ustala siê go standardowo w przedziale godzinowym: 14.00-22.00 .
• we ¶rody Kryta P³ywalnia czynna jest w godz. od 14.00 do 22.00;
e/ w zakresie ¶wiadczonych us³ug serwisu sprz±taj±cego bêd±cego przedmiotem niniejszego postêpowania przetargowego mie¶ci siê zakup i dostawa przez serwis ¶rodków czysto¶ci s³u¿±cych do pracy serwisu oraz zakup i bie¿±ce uzupe³nianie ¶rodków sanitarnych w objêtych us³ug± serwisu pomieszczeniach;
f/ serwis w ramach ¶wiadczonych us³ug zobowi±zany bêdzie przynajmniej jeden raz w miesi±cu w pierwsz± ¶rodê ka¿dego miesi±ca do przeprowadzenie dodatkowego sprz±tania Krytej P³ywalni w godzinach 6.00-14.00 przez minimum 2 osoby, w tym w szczególno¶ci do mechanicznego mycia/szorowania powierzchni p³askich pla¿y, znajduj±cej siê w g³ównej hali basenowej i w innych pomieszczeniach wskazanych przez zamawiaj±cego; w przypadku gdy w wyznaczonym dniu nie jest mo¿liwe wykonanie sprz±tania ustala siê sprz±tanie w kolejnym tygodniu, lub w godzinach nocnych tj.: 22.00-6.00, ka¿dorazowe sprz±tanie dodatkowe bêdzie ewidencjonowane i potwierdzane podpisem kierownika obiektu, za¶ nie wywi±zanie siê z tego obowi±zku bêdzie podstaw± do potr±cenia p³atno¶ci w wymiarze proporcjonalnym za niewykonane prace;
g/ bie¿±ce sprz±tanie klatki schodowej przed wej¶ciem do obiektu Krytej P³ywalni oraz bie¿±ce opró¿nianie kosza przed wej¶ciem do Krytej P³ywalni;
h/ serwis zobowi±zany jest do stosowania ¶rodków chemicznych o w³a¶ciwo¶ciach zgodnych z obowi±zuj±cymi przepisami, odpowiednich do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadaæ ich karty charakterystyki oraz atesty PZH i okazywaæ na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego lub innych s³u¿b uprawnionych do czynno¶ci kontrolnych;
i/ pracownicy serwisu s± zobowi±zani do stosowania siê do zaleceñ kontroluj±cych obiekt p³ywalni s³u¿b sanitarnych, dyrektora o¶rodka, kierownika krytej p³ywalni i basenu odkrytego oraz kierownika zespo³u obiektów sportowych w zakresie bêd±cym przedmiotem umowy na ¶wiadczenie us³ug serwisu sprz±taj±cego;
j/ wszyscy pracownicy serwisu obowi±zkowo winni posiadaæ wymagane obowi±zuj±cymi przepisami sanitarnymi badania lekarskie / ksi±¿eczki zdrowia /;
k/ wynagrodzenie za us³ugi serwisu bêdzie pomniejszane o kwotê ewentualnych kar nak³adanych przez organy kontroli sanitarnej za budz±cy zastrze¿enia stan sanitarny obiektów objêtych us³ugami serwisu sprz±taj±cego;
l/ wszyscy pracownicy serwisu musz± posiadaæ jednolity ubiór roboczy w jednolitym kolorze (obuwie, spodnie, spodenki, spódnica, koszulka) wraz z nazw± firmy sprz±taj±cej na plecach koszulki (w celach identyfikacji);
³/ wykonawca ¶wiadcz±cy us³ugi serwisu sprz±taj±cego zobowi±zany jest do sta³ego udostêpnienia/ utrzymywania na obiekcie w celu natychmiastowego u¿ycia wg bie¿±cych potrzeb wynikaj±cych np. ze z³ej pogody itp. / na obiekcie krytej p³ywalni co najmniej jednej bateryjnej maszyny szoruj±co zbieraj±cej o szeroko¶ci roboczej min. 50 cm, ¶redniej wydajno¶ci/ 800-1500 m2 / na jeden cykl ³adowania;
m/ wykonawca ¶wiadcz±cy us³ugi serwisu sprz±taj±cego zobowi±zany jest na wszystkich obiektach do segregacji odpadów pochodz±cych ze sprz±tanych obiektów wg kategorii: tworzywa sztuczne, papier i pozosta³e odpady do wydzielonych kontenerów bêd±cych w³asno¶ci± o¶rodka/ zgodnie z zawartymi w tym zakresie umowami przez Zamawiaj±cego/. Odpady z tworzywa i papieru / butelki po napojach, kartony itp. nale¿y zgniataæ zmniejszaj±c maksymalnie ich objêto¶æ i w takiej postaci umieszczaæ w odpowiednim dla danego rodzaju odpadów kontenerze;
n/ integraln± czê¶ci± niniejszej specyfikacji jest za³±cznik nr 1 zawieraj±cy wykaz pomieszczeñ do sprz±tania przez serwis sprz±taj±cy z uwzglêdnieniem stref czysto¶ci;
o/ wymagane jest, aby sprz±tanie damskiej czê¶ci zaplecza sanitarno-szatniowego by³o prowadzone w sposób nienaruszaj±cy prywatno¶ci u¿ytkowniczek, w szczególno¶ci:
− przez personel, którego obecno¶æ nie narusza zasady prywatno¶ci poprzez skierowanie do pracy osób tej samej p³ci
− lub po wcze¶niejszym czasowym wy³±czeniu pomieszczeñ z u¿ytkowania i upewnieniu siê, ¿e nie przebywaj± w nich inne osoby;
p/ wymagane jest aby sprz±tanie mêskiej czê¶ci zaplecza sanitarno-szatniowego by³o prowadzone przez dowolny personel, pod warunkiem zapewnienia wcze¶niejszego poinformowania u¿ytkowników o wej¶ciu oraz ochrony ich prywatno¶ci.
Pozosta³e obiekty :
1. Przedmiotem zamówienia s± us³ugi sprz±tania nastêpuj±cych pomieszczeñ :
a) si³ownia/ sale æwiczeñ/ wraz z zapleczem szatniowym i sanitarnym w tym
- ¶cianka wspinaczkowa
- sala fitness wraz z zapleczem sanitarnym
- pomieszczenia biurowe mieszcz±ce siê w kompleksie hal sportowych
- pomieszczenia biurowe administracji
- pomieszczenia zaplecza szatniowego oraz sanitarnego stadionów przy ul. ¦niadeckich 15 oraz przy ul. Sportowej 2. Us³ugi sprz±tania tych obiektów realizowane bêd± na polecenie zamawiaj±cego zamiennie za sprz±tanie obiektu si³owni;
b) /basen odkryty tj. zaplecze sanitarne i teren basenu /wypró¿nianie koszy na ¶mieci/ w okresie jego funkcjonowania wskazanym przez zamawiaj±cego jednak nie d³u¿ej ni¿ od 26 czerwca do 31sierpieñ 2026 r.;
- w przypadku braku pogody basenowej / basen odkryty jest nieczynny / zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wyznaczenia innej pracy pracownicy sprz±taj±cej basen w tym na obiekcie o innej lokalizacji tj. na stadionach zamawiaj±cego przy ul. Sportowej lub ¦niadeckich.
2. Wykonawca w ramach w/w us³ug dotycz±cych pozosta³ych obiektów zobowi±zany jest do zabezpieczenia i bie¿±cego uzupe³niania ¶rodków chemicznych, sanitarnych i dezynfekcyjnych, worków na ¶mieci .
1) Us³ugi sprz±tania powierzchni p³askich /p³ytek, wyk³adziny hal sportowych/ powinny byæ wykonywane przy pomocy specjalistycznych urz±dzeñ /tj. bateryjnych szorowarek do posadzek/.
2) wymagany przez zamawiaj±cego czas ¶wiadczenia us³ug przez serwis:
- jedna osoba 5 dni roboczych w tygodniu po 7 godzin dla obiektów si³owni, sali fitness i ¶cianki wspinaczkowej, pomieszczeñ biurowych /z mo¿liwo¶ci± zmiany np. istnieje potrzeba sprz±tania w sobotê to pracownik otrzymuje inny uzgodniony dzieñ wolny w tygodniu
- 7 dni w tygodniu w godz. od 9.00 do 20.00, dodatkowa osoba lub osoby wg ustalonego harmonogramu: zmiana po 5,5 godziny – praca wykonywana przez 2 osoby codziennie lub jedna osoba po 11 godzin co drugi dzieñ /okres funkcjonowania basenu odkrytego prawdopodobnie od 26.06. 2026 do 31.08.2026/,
3. Wymagana obsada etatowa
- dwie osoby pracuj±ce na zmiany co drugi dzieñ po 11 godzin lub pracuj±ce codziennie po 5,5 godziny / w okresie funkcjonowania basenu odkrytego/.
- jedna osoba/ 7 godz. dziennie , 5 dni w tygodniu z uprawnieniem zamawiaj±cego ustalania zmiany godzin pracy w zale¿no¶ci od bie¿±cych potrzeb funkcjonowania obiektów/ przez ca³y czas / rok / pracy serwisu dla obiektu si³owni , sali fitness oraz ¶cianki wspinaczkowej.
4. W zakresie ¶wiadczonych us³ug serwisu sprz±taj±cego bêd±cego przedmiotem niniejszego postêpowania przetargowego mie¶ci siê dostawa przez serwis ¶rodków czysto¶ci s³u¿±cych do pracy serwisu oraz dostawa i bie¿±ce uzupe³nianie ¶rodków sanitarnych w objêtych us³ug± serwisu pomieszczeniach:
a/ serwis zobowi±zany jest do stosowania ¶rodków chemicznych o w³a¶ciwo¶ciach zgodnych z obowi±zuj±cymi przepisami, odpowiednich do realizacji przedmiotu zamówienia, zaakceptowanych przez Zamawiaj±cego po konsultacji z jednostk± kontroluj±c±, posiadaæ ich karty charakterystyki oraz atesty PZH i okazywaæ na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego lub innych s³u¿b;
b/ pracownicy serwisu zobowi±zani s± do stosowania siê do zaleceñ podmiotów kontroluj±cych sprz±tane obiekty, s³u¿b sanitarnych, dyrektora o¶rodka, kierownika krytej p³ywalni i basenu odkrytego oraz kierownika zespo³u obiektów sportowych w zakresie bêd±cym przedmiotem umowy na ¶wiadczenie us³ug serwisu sprz±taj±cego;
c/ wszyscy pracownicy serwisu obowi±zkowo winni posiadaæ wymagane przepisami sanitarnymi badania lekarskie / ksi±¿eczki zdrowia /;
d/ wynagrodzenie za us³ugi serwisu bêdzie pomniejszane o kwotê w pe³nej wysoko¶ci ewentualnych kar nak³adanych przez organy kontroli sanitarnej za budz±cy zastrze¿enia stan sanitarny obiektów objêtych us³ugami serwisu sprz±taj±cego
e/ wszyscy pracownicy serwisu musz± posiadaæ w czasie pracy jednolity ubiór roboczy w kolorze bia³ym lub innym / obuwie, spodnie, spodenki, spódnica, koszulka wraz z nazw± firmy sprz±taj±cej na plecach koszulki w celach identyfikacji .
f/wykonawca ¶wiadcz±cy us³ugi serwisu sprz±taj±cego zobowi±zany jest do segregacji odpadów pochodz±cych ze sprz±tanych obiektów wg kategorii: tworzywa sztuczne, papier i pozosta³e odpady do wydzielonych kontenerów bêd±cych w³asno¶ci± o¶rodka.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90600000-3 - Us³ugi sprz±tania oraz us³ugi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz us³ugi powi±zane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony je¿eli wykonawcy wyka¿±, ¿e
• wykonawcy wykonali lub wykonuj± w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedn± us³ugê polegaj±ca na sprz±taniu obiektu/obiektów u¿yteczno¶ci publicznej prze okres co najmniej 12 miesiêcy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykazu dostaw lub us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wzór umowy stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ2. Warunki zmian tre¶ci umowy zosta³y okre¶lone w projekcie umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-15 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma przetargowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-15 11:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-09
INNE PRZETARGI Z JAS£A
- ¦wiadczenie us³ug serwisu sprz±taj±cego na obiekcie Krytej P³ywalni oraz pozosta³ych obiektach MOSiR Jas³o w 2026 roku
- Zarz±dzanie zasobem lokalowym Miasta
- Modernizacja krytej p³ywalni w Ja¶le.
- Realizacja indywidualnego transportu (door-to-door) dla Uczestników/Uczestniczek projektu "Us³ugi spo³eczne w Mie¶cie Ja¶le" objêtych wsparciem us³ug asystenckich
- ¦wiadczenie us³ugi transportowej Uczestników DDP w Ja¶le
- Zapewnienie w formie cateringu dla 31 uczestników DDP w Ja¶le w siedzibie Dziennego Domu posi³ku (obiadu dwudaniowego - zupa + drugie danie) w okresie od 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
wiêcej: przetargi w Ja¶le »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug serwisu sprz±taj±cego na obiekcie Krytej P³ywalni oraz pozosta³ych obiektach MOSiR Jas³o w 2026 roku
- Naprawa i konserwacja ma³ej architektury i infrastruktury na terenach zieleni miejskiej w Bydgoszczy
- Utrzymanie miejskich szaletów publicznych w Tychach w 2026 r.
- Utrzymanie w czysto¶ci chodników, schodów, ¶cie¿ek rowerowych, wysepek, jezdni ulic i rond w granicach administracyjnych miasta Orneta
- UTRZYMANIE CZYSTO¦CI I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG ORAZ CMENTARZY NA TERENIE MIASTA Z£OTOWA W I KW. 2026 R.
- Opró¿nianie koszy ulicznych na ¶mieci na terenach podlegaj±cych Zarz±dowi Dróg Miejskich w Pabianicach
wiêcej: Us³ugi sprz±tania oraz us³ugi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz us³ugi powi±zane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





