eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączDOSTAWA 25 KOMPELTÓW HEŁMÓW OCHRONNYCH, KAMIZELEK OCHRON-NYCH, GOGLI, MASEK Z FILTROPOCHŁANIACZEM ORAZ UBRAŃ OCHRON-NYCH DLA KM PSP W NOWYM SĄCZU



Ogłoszenie z dnia 2025-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA 25 KOMPELTÓW HEŁMÓW OCHRONNYCH, KAMIZELEK OCHRON-NYCH, GOGLI, MASEK Z FILTROPOCHŁANIACZEM ORAZ UBRAŃ OCHRON-NYCH DLA KM PSP W NOWYM SĄCZU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491898905

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Witosa 69

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 47 831 49 44

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jkruczek_ns@malopolskie.straz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-nowy-sacz

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://malopolskapsp.ezamawiajacy.pl/pn/KWPSP/demand/242553/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA 25 KOMPELTÓW HEŁMÓW OCHRONNYCH, KAMIZELEK OCHRON-NYCH, GOGLI, MASEK Z FILTROPOCHŁANIACZEM ORAZ UBRAŃ OCHRON-NYCH DLA KM PSP W NOWYM SĄCZU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52d18c83-3018-4a3a-b7eb-a2342cd301f1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00579146

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00455410/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa 25 kompletów hełmów ochronnych, kamizelek ochronnych, gogli, masek z filtropochłaniaczem oraz ubrań ochronnych dla KM PSP w Nowym Sączu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00493806

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MT.2370.7.2025.JK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa 25 kompletów: kamizelki zewnętrznej kulo i odłamkoodpornej, hełmów kulo i odłamkoodpornych, gogli taktycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35815100-1 - Kamizelki kuloodporne

18444111-4 - Hełmy ochronne

18410000-6 - Odzież specjalna

33735100-2 - Gogle ochronne

4.5.5.) Wartość części: 207500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa masek z filtropochłaniaczem i ubrań ochronnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 18410000-6 - Odzież specjalna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35815100-1 - Kamizelki kuloodporne

18444111-4 - Hełmy ochronne

18410000-6 - Odzież specjalna

33735100-2 - Gogle ochronne

4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na część nr 1 nie została złożona żadna oferta

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27367,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37945,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27367,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DHP Safety Dariusz Packi

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387800090

7.3.4) Miejscowość: Rumia

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27367,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.