Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00491063/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa informatyczna obejmująca stworzenie i wdrożenie aplikacji na urządzenia mobilne o roboczej nazwie „Dziennik diety”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WARMIŃSKO – MAZURSKI W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510884205
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Oczapowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-719
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ilona.lojewska@uwm.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uwm.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uwm.edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa usługa informatyczna obejmująca stworzenie i wdrożenie aplikacji na urządzenia mobilne o roboczej nazwie „Dziennik diety”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5bc2966-2cdc-4faf-9240-210ca79f0b1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00578644
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491063
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 379/2024/TP-I/DZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 97560,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowe stworzenie innowacyjnej aplikacji mobilnej w technologii Flutter lub technologii analogicznej, webowego Panelu Administracyjnego dostępnego poprzez przeglądarkę internetową w języku Vue.JS lub technologii analogicznej, wspólnego środowiska backendowego wykonanego w PHP w Frameworku API Platform lub technologii analogicznej oraz wykonanie pełnego deploy na serwer Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego.
2. Aplikację należy wykonać zgodnie z wymaganiami opisanymi w Załączniku 1 do SWZ - „Opis przedmiotu zamówienia” oraz propozycją wyglądu jak na zaprojektowanych makietach UX/UI przedstawionych w Załączniku nr 1a do SWZ - „makiety UX/UI” lub w innej koncepcji wizualnej zapewniającej analogiczną funkcjonalność. Aplikacja nosi nazwę „Dziennik Diety” i jest przeznaczona do monitorowania i poprawy zwyczajów żywieniowych użytkowników, w tym osiągnięcia rekomendowanego poziomu spożycia produktów mleczarskich. Jej głównym celem jest zapewnienie narzędzia, które pomoże użytkownikom świadomie zarządzać swoją dietą, analizować spożycie różnych grup żywności oraz osiągać zalecaną dzienną lub tygodniową liczbę porcji.
3. W okresie realizacji aplikacji, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia niewielkich zmian lub modyfikacji w zakresie funkcjonalności aplikacji. Na dodatkowe prace w tym zakresie Wykonawca powinien uwzględnić w ofercie dodatkowe 300 RBH (Roboczogodzin).
4. Po wykonaniu zamówienia, Wykonawca przez 12 miesięcy będzie dostosowywał aplikację do najnowszych wersji iOS oraz Android oraz prowadził deploy na Google Play oraz App Store.
5. Zakup przedmiotu zamówienia jest finansowany z projektu pt. „Sieć badawcza uczelni przyrodniczych na rzecz rozwoju polskiego sektora mleczarskiego – projekt badawczy” zadanie finansowane z dotacji celowej Ministra Nauki na podstawie umowy nr MEiN/2023/DPI/2875 z dnia 03.10.2023 r.
6. Przedmiot dostawy musi być zgodny z Opisem przedmiotu zamówienia zawartym w dokumencie „Opis przedmiotu zamówienia – Wymagania techniczno-funkcjonalne” stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72400000-4 - Usługi internetowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125398,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118899,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Burdyło
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393175880
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-745
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118899,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-15INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa na implanty i ekspandery do dwuetapowej rekonstrukcji piersi oraz sizerów śródoperacyjnych
- Świadczenie usług w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz kandydatami na pracowników Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego w Olsztynie
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów komunalnych oraz dzierżawa prasokontenera
- Usługi w zakresie przeglądów, napraw i konserwacji pojazdów GDDKiA będących w użytkowaniu Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie wraz z Rejonami w podziale na 8 zadań
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych
- Dostawa artykułów spożywczych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.