eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgorzelecZakup ciągnika rolniczego z wyposażeniem w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej (OLiOC) na lata 2025 -2026



Ogłoszenie z dnia 2025-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika rolniczego z wyposażeniem w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej (OLiOC) na lata 2025 -2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Zgorzelec

1.3.) Oddział zamawiającego: GM Zgorzelec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domańskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zgorzelec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1185483

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup ciągnika rolniczego z wyposażeniem w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej (OLiOC) na lata 2025 -2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c34f182e-d9ff-4217-bf80-b03362dd1d11

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00578390

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042866/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup ciągnika rolniczego z wyposażeniem w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00452223

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.32.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 472100,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z kompatybilnym osprzętem: fabrycznie nowymi: dwoma przyczepami, zamiatarką, kosiarką, pługiem oraz posypywarko-solarką – zwane w dalszej części SWZ „pojazdami”.
2. Zamawiający wymaga, aby pojazdy były fabrycznie nowe, bez śladów używania, nieuszkodzone, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2025 roku oraz spełniały wszystkie minimalne parametry techniczne i wyposażenie określone przez Zamawiającego
w „Specyfikacji technicznej pojazdów”, stanowiącej Załącznik nr 6 do SWZ.
3. Zamawiający zastrzega, iż dostarczone pojazdy nie mogą być:
1) Pojazdami prototypowymi pod względem konstrukcyjnym
i technologicznym tj. muszą być pojazdami znajdującymi się aktualnie w ciągłej produkcji seryjnej producenta,
2) Pojazdami powystawowymi lub poleasingowymi.
4. Dostarczone pojazdy muszą spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w zakresie dopuszczenia do ruchu drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia.
5. Szczegółowy opis oraz warunki i zasady realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
6. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczane pojazdy jak niżej:
1) Ciągnik rolniczy - minimum 24 miesiące, bez względu na ilość przepracowanych motogodzin
2) Przyczepy – minimum 12 miesięcy
3) Zamiatarkę – minimum 12 miesięcy
4) Kosiarkę – minimum 12 miesięcy
5) Pług odśnieżny – minimum 12 miesięcy
6) Posypywarko-solarkę – minimum 12 miesięcy
- licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego z klauzulą „odbieram”.
Okres gwarancji, o którym mowa w pkt 1) niniejszego ustępu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, w ramach którego Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale XVIII SWZ.
Pozostałe minimalne wymagane przez Zamawiającego okresy gwarancji, o których mowa w pkt od 2) do 6) niniejszego ustępu nie stanowią kryterium oceny ofert.
7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostęp do autoryzowanego serwisu. Wykaz autoryzowanych stacji obsługi na terenie Polski, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w dniu dostawy pojazdów.
8. Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60% odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w Specyfikacji technicznej pojazdów, stanowiącej Załącznik Nr 6 do SWZ.
9. Rozwiązania równoważne:
Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie dostawy o określonej w SWZ jakości, funkcjonalności i parametrach technicznych. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia dołożył należytej staranności, aby nie został on opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub dostawy dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Jeżeli pomimo tego okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ lub załącznikach do niej występuję takie wskazanie, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, należy je rozpatrywać wyłącznie w kategorii wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla Wykonawców). Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ofert równoważnych. Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnych. Zamawiający informuje, iż poprzez określenie: „oferowany produkt równoważny” rozumie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania jakościowe, eksploatacyjne
i techniczne równoważne do produktów wskazanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać minimalne parametry w stosunku do parametrów wymaganych przez Zamawiającego, określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. W takim przypadku zastosowanie ma przepis art. 101 ust. 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16700000-2 - Ciągniki

16110000-9 - Pługi lub brony talerzowe

34223300-9 - Przyczepy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 580350,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 580350,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 580350,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JASKOT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131547446

7.3.4) Miejscowość: Siekierczyn 267

7.3.5) Kod pocztowy: 59-818

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 580350,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.