Ogłoszenie z dnia 2025-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00474471/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa odbioru, transportu i utylizacja odpadów medycznych o kodach: 18 01 03*, 18 01 09, 18 01 10* - 99/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11936491.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa odbioru, transportu i utylizacja odpadów medycznych o kodach: 18 01 03*, 18 01 09, 18 01 10* - 99/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b06e03ae-bede-44f5-9ad3-dca8f7b772b6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00578076
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00474471
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 99/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 10200 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
► Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych o kodach 18 01 03*, 18 01 09, 18 01 10* zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2020 r., poz. 10), powstałych wskutek diagnozowania, leczenia oraz profilaktyki medycznej wytwarzanych w ambulatoriach oraz miejscach udzielania świadczeń:
- Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) – ul. Bema 16, Grudziądz;
- Jednostka Wojskowa 1109 – ul. Hallera 62, Grudziądz;
- Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) – m. Grupa k/Grudziądza, przy ul. Dworcowej 6a;
- Jednostka Wojskowa 3537 – ul. Czwartaków 1, Brodnica;
- Jednostka Wojskowa 3136 – Al. 3 Maja 2-4, Chełmno.
Zamawiający informuje, iż ilości odpadów wytwarzane w 2026 roku podane poniżej są ilościami prognozowanymi. Rzeczywista ilość odpadów gromadzonych do odbioru wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie.
Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną ilość wytworzonych odpadów. Ilość odpadów może być mniejsza lub większa od prognozowanej (nie więcej niż do 10% wartości umowy).
W przypadku zwiększenia prognozowanej ilości odpadu Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie zgodnie ze stawką określoną w Formularzu ofertowym z danego ambulatorium.
2) Szacunkowa ilość odpadów wytwarzanych rok 2026 od 01.01.2026 do 11.12.2026 stanowi:
~266 kg/rok:
ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy ul. Al. 3-go Maja 2-4:
● 18 01 03* – ok. 30 kg/rok
● 18 01 09 – ok. 5 kg/rok
ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1:
● 18 01 03* – ok. 10 kg/rok
● 18 01 09 – ok. 25 kg/rok
ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 1109 w Grudziądz, przy ul. Hallera 62:
● 18 01 03* – ok. 14 kg/rok
ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grudziądzu, przy ul. Bema 16:
● 18 01 03* – ok. 25 kg/rok
● 18 01 09 – ok. 5 kg/rok
ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki w Grupie k. Grudziądza, przy ul. Dworcowej 6A
● 18 01 03* – ok. 140 kg/rok
2 gabinety dentystyczne (Grudziądz, ul. Bema 16 oraz Grupa, ul. Dworcowa 6a)
• 18 01 10* – ok. 1 kg/rok
• 18 01 10*– ok. 1 kg/rok
3) Harmonogram wywozu odpadów:
Odbiór odpadów w 2026 roku odbywać się będzie raz w każdym miesiącu roku 2026, po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym (tj. łącznie w okresie realizacji 12 odbiorów).
4) Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia w systemie BDO (Baza danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami) przyjęcia i utylizacji odpadu.
5) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć miejsca powstania odpadów medycznych w pojemniki wraz z odpowiednimi workami do gromadzenia odpadów medycznych w terminie do 09.01.2026 r. w ilościach:
Ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3136 w Chełmnie, przy Al. 3-go Maja 2-4
• 6 pojemników o poj. 1 L ( kolor czerwony),
• 5 rolek worków czerwonych na odpady medyczne o poj. 35 litrów,
• 1 rolka worków czerwonych na odpady medyczne o poj. 60 litrów;
Ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 3537 w Brodnicy, przy ul. Czwartaków 1
• 7 pojemników o poj. 0,7 L ( kolor czerwony),
• 5 pojemników o poj. 2 L (kolor czerwony),
• 2 rolki worków czerwonych na odpady medyczne o poj. 35 litrów,
• 1 rolka worków czerwonych na odpady medyczne o poj. 60 litrów;
Ambulatorium przy Jednostce Wojskowej 1109,Grudziądz ul. Hallera 62
• 12 pojemników o poj. 1 L ( kolor czerwony),
• 5 pojemników o poj. 5 L (kolor czerwony),
• 5 pojemników o poj. 10 L (kolor czerwony),
• 2 rolki worków czerwonych na odpady medyczne o poj. 60 litrów,
• 2 rolki worków czerwonych na odpady medyczne o poj. 120 litrów;
Ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grudziądzu, ul. Bema 16
• 10 pojemników o poj. 0,2 L (kolor czerwony),
• 50 rolek worków czerwonych na odpady medyczne o poj. 35 litrów,
• 50 rolek worków czerwonych na odpady medyczne o poj. 60 litrów ;
Ambulatorium przy Centrum Szkolenia Logistyki (CSLog) w Grupie k/ Grudziądza, przy ul. Dworcowej 6 A
• 20 pojemników o poj. 5 L (kolor czerwony),
• 30 rolek worków czerwonych na odpady medyczne o poj. 120 litrów.
6) Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia odpadów Wykonawcy do odbioru zgodnie z przepisami dotyczącymi ich gromadzenia oraz z ustalonymi wcześniej terminami. Zamawiający zabezpieczy opakowania w ten sposób, by uniemożliwić wydostanie się odpadu na zewnątrz.
7) Wykonawca składając ofertę jest zobowiązany posiadać:
wpis do rejestru bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami,
oraz
zezwolenie na przetwarzanie odpadów,
zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 t.j.) oraz ustawą Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r (Dz. U. z 2025 r., poz. 647 t.j.) dla odpadów o kodach 18 01 03*, 18 01 09, 18 01 10* z datą ważności co najmniej do 31.12.2026 r.
W przypadku braku zezwolenia na przetwarzanie odpadów – Wykonawca winien złożyć oświadczenie wraz z ofertą o zawartej umowie z podmiotem, który posiada ww. zezwolenia.
Wykonawca na etapie realizacji umowy jest zobowiązany na żądanie Zamawiającego do przedłożenia powyższych dokumentów.
8) Postępowanie z wywożonymi odpadami winno przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami i wymaganiami ochrony środowiska (ustawa o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., Dz.U. z 2023 r, poz..1587 t.j. oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska, Dz.U. z 2025 r., poz. 647 t.j.)
► Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia szczegółowego nadzoru nad wykonywaniem usługi na każdym jej etapie.
► Wykonawca jest zobowiązany do:
1) zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących usługi (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt),
2) zapewnienia we własnym zakresie i na swój koszt osobom wykonującym przedmiot zamówienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, odzieży i akcesoriów ochronnych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz sprzętu, środków (w tym środki ochrony indywidualnej oraz środki do dezynfekcji) i urządzeń niezbędnych do wykonywania czynności objętych umową.
Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania.
► Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i w cenie oferty.
► Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia urządzenia, materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanej usługi ani ujemnie wpływać środowisko.
► Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usługi zgodnie z obowiązującymi standardami przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP i ochrony środowiska.
► Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących odbiór i transport odpadów objętych przedmiotem zamówienia - wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2025 r., poz. 277 t.j.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę osoby co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym - art. 95 ustawy Pzp. Zasady normujące:
1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób;
2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa z art. 95 ust. 2 pkt 3) ustawy Pzp., oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone treścią Projektowanych Postanowieniach Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7948,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8266,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7948,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ENERIS Proeco Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EMKA S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 090194528
7.3.3) Ulica: ul. Mariana Dziatkiewicza 7
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-862
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7948,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 344 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Odbiór i wywóz odpadów z lokali użytkowych w sposób selektywny z budynków wolnostojących usytuowanych przy posesjach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu
- Dostawa sprzętów do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów onkologicznych - znak sprawy: Z/100/PN/25
- Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2025/2026.
- Modernizacja instalacji elektrycznej w I Liceum Ogólnokształcącym w Grudziądzu.
- Dostawa paliw płynnych na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Grudziądzu w 2026 r.
- Utrzymanie czystości basenu krytego wraz z trybunami, strefy SPA, salki funkcjonalnej i zaplecza socjalno-biurowego "Basenu Strzemyk" w Grudziądzu przy ul. Korczaka 23.
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONYWANIE SUKCESYWNEJ USŁUGI ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z OBIEKTÓW OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z terenu Cmentarza Komunalnego w Radomiu.
- Odbieranie i zagospodarowywanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Klwów
- Usługa wywozu odpadów komunalnych (segregowanych i niesegregowanych) z Inspektoratu ZUS w Tarnowskich Górach przy ul. Górniczej 4-8 oraz Biura Terenowego ZUS w Bytomiu przy ul. Karola Miarki 8.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w gminie Turobin
- Oczyszczanie terenów zieleni miejskiej wraz z opróżnianiem koszy będących własnością Zamawiającego w 2026 roku
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





