Ogłoszenie z dnia 2025-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00410163/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-05
- 2025/BZP 00421270/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup naziemnego skanera laserowego wraz z oprogramowaniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKIE BIURO GEODEZJI I TERENÓW ROLNYCH W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180634417
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 100
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-301
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 224 97 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pbgitr.geodezja.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pbgitr.geodezja.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93b8154f-07a7-492f-b0d5-46808b37becb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup naziemnego skanera laserowego wraz z oprogramowaniem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93b8154f-07a7-492f-b0d5-46808b37becb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00577759
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00078429/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup naziemnego skanera laserowego wraz z oprogramowaniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00410163
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PBG.WZP-3321/07/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 254133,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia:
Naziemny skaner laserowy wraz z oprogramowaniem.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia (zakres całego zestawu):
Części składowe zestawu wchodzące w zakres dostawy muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wyprodukowane w 2025 roku. Sprzęt wchodzący w zakres zamówienia musi zostać przekazany Zamawiającemu w opakowaniu zabezpieczającym przed uszkodzeniem w czasie transportu.
3. Zawartość zestawu:
1) Naziemny skaner laserowy wraz z kontrolerem umożliwiającym sterowanie pracą skanera.
2) Co najmniej dwa zestawy baterii. Zestaw baterii składa się z jednej baterii lub ich kompletu. Dostarczone zestawy muszą umożliwiać łączny czas pracy nie krótszy niż 8h.
3) Urządzenie lub komplet urządzeń, zapewniające możliwość jednoczesnego ładowania baterii lub kompletów baterii, które umożliwiają 8h pracy zestawu.
4) Statyw kompatybilny ze skanerem naziemnym.
5) Oprogramowanie.
6) Walizki lub skrzynie do przechowywania i transportu komponentów zestawu.
4. Obsługa szkoleniowo-wdrożeniowa.
5. Parametry oraz inne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w załączniku nr do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 38295000-9 - Sprzęt topograficzny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38520000-6 - Skanery
48321000-4 - Pakiety oprogramowania do projektowania wspomaganego komputerowo (CAD)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292740,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292740,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geotronics Dystrybucja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751516925
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GEOTRONICS DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GEOTRONICS DYSTRYBUCJA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292740,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie usługi polegającej na administrowaniu nieruchomościami należącymi do PCI Sp. z o.o.
- Dostawy materiałów do sterylizacji dla potrzeb SP ZOZ Nr 1 w Rzeszowie
- Organizacja i przeprowadzenie kursów branżowych dla uczniów i uczennic oraz kadry kształcenia zawodowego Technikum Nr 9 w Rzeszowie
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem wag laboratoryjnych i suszarki laboratoryjnej
- Sprzątanie budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Dostawa żywności do Warsztatów Szkolnych i Internatu Zespołu Szkół Gospodarczych w Rzeszowie w 2026 r. - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, wędliny
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa skanera fotograficznego z 36-miesięczną gwarancją i opieką serwisową
- Dostawa tachimetru elektronicznego wraz z oprogramowaniem dla WGGiIŚ- KC-DE-zp.272-706/25
- Zakup dodatkowego wyposażenia (sprzęt elektroniczny IT) dla potrzeb placówki edukacyjnej Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyki w Nisku realizowane w ramach projektu pn. "Utworzenie ...
- Dostawa skanerów dla Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. Hieronima Łopacińskiego przy ulicy Narutowicza 4 w Lublinie
- Dostawa skanera do fotografowani rdzeni w świetle UV i świetle widzialnym
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Sprzęt topograficzny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





