Ogłoszenie z dnia 2025-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00492607/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-23
- 2025/BZP 00499414/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowego urządzenia do napełniania worków piaskiem w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wadowice - Urząd Miejski w Wadowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526423
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II 23
1.5.2.) Miejscowość: Wadowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umwadowice@wadowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f15a2566-f961-4fad-a3b0-bd90317e38e01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa fabrycznie nowego urządzenia do napełniania worków piaskiem w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f15a2566-f961-4fad-a3b0-bd90317e38e0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00576815
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00492607
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZK.OLiOC.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 165550,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego urządzenia do napełniania worków piaskiem/przyczepy specjalnej do ratownictwa przeciwpowodziowego. Dozowarko – pakowarka zamontowana na dwukołowym podwoziu, umożliwiająca pracę mobilną lub stacjonarną. Dozowarko – pakowarka umożliwiająca pracę jako posypywarka. Urządzenie musi posiadać świadectwo dopuszczenia do użytkowania zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz.U.2007.143.1002), a przyczepa musi spełniać wymagania techniczno- użytkowe określone w pkt. 4.3.5. załącznika do rozporządzenia MSWiA z dnia 27 kwietnia 2010 r. (Dz.U.2010.85.553). Świadectwo do przedstawienia w dniu odbioru techniczno-jakościowego pojazdu. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, jest zawarte w rozdziale IV niniejszego SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz w Projektowanych Postanowieniach Umowy- rozdział III do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144440-4 - Piaskarki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Urządzeń Specjalnych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512608411
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 19
7.3.4) Miejscowość: Andrychów
7.3.5) Kod pocztowy: 34-120
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA URZĄDZEŃ SPECJALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA URZĄDZEŃ SPECJALNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Przeprowadzenie diagnoz psychologicznych w celu zidentyfikowania indywidualnych potrzeb Uczestników Projektu "Razem dla aktywności" (Edycja II)
- Utrzymanie i obsługa cmentarzy komunalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Wadowice w 2026 r.
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Przedmiot zamówienia obejmuje: usługi sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





