eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołbaskowoDowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kołbaskowo do szkół i placówek szkolno-wychowawczych w 2026 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-12-04

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kołbaskowo do szkół i placówek szkolno-wychowawczych w 2026 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŁBASKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kołbaskowo 106

1.5.2.) Miejscowość: Kołbaskowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-001

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 913119521

1.5.8.) Numer faksu: 913119510

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@kolbaskowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kolbaskowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kołbaskowo do szkół i placówek szkolno-wychowawczych w 2026 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15eb55a8-b8e8-4677-8adf-86c99260d990

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00576692

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029677/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kołbaskowo do szkół i placówek szkolno-wychowawczych w 2026 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1222403

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1222403

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja za pomocą Platformy
Zakupiwej, poprzez formularz „Wyślij wiadomość”, umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego
katalogu (załączników). Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Gmina
Kołbaskowo. Wyznaczoną przez Administratora osobą Inspektora Ochrony Danych Osobowych jest p. Paulina Gogolewska, z którą
w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod
adresem iodo@perfectinfo.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z
prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:
1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec
przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2025.AS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kołbaskowo do szkół i placówek szkolno-wychowawczych w Tanowie, Policach i Szczecinie, własnymi środkami transportu, obejmujący dowóz uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania do szkoły i z powrotem ze szkoły do miejsca zamieszkania.
Informacje nt. przedmiotu zamówienia, zasad jego realizacji, w tym ilości przewożonych uczniów, miejscowości ich odbioru i miejc dowozu, orientacyjnych godzin przewozu, tras dowozu i ich długości, określone zostały w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 11 do SWZ. Szczegółowe informacje na temat godzin i miejsc odbioru uczniów zostaną przekazane Wykonawcy w dniu zawarcia umowy.
Warunki realizacji zamówienia zostały określone także we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 351 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
2) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej:
Warunek w odniesieniu do posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
a) aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2025 r. poz. 1490).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej ani finansowej.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
4.1. Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będą uwzględniane okres i zakres zrealizowanej części usługi):
co najmniej jedną usługę świadczoną przez okres co najmniej 6 następujących po sobie miesięcy (przy czym przez jedną usługę należy rozumieć usługę zrealizowaną na podstawie jednej umowy), polegającą na zarobkowym przewozie osób niepełnosprawnych o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto.
4.2. Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
a) co najmniej jednym środkiem transportu (pojazdem), dostosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, posiadającym co najmniej 12 miejsc siedzących;
b) co najmniej trzema środkami transportu (pojazdami), dostosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, posiadającymi co najmniej cztery miejsca siedzące.
4.3. Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
a) co najmniej 1 osobę skierowaną do pełnienia funkcji kierowcy posiadającą uprawnienia do kierowania pojazdami (prawo jazdy) kategorii D;
b) co najmniej 3 osobami skierowanymi do pełnienia funkcji kierowcy, posiadającymi uprawienia do kierowania pojazdami (prawo jazdy) kategorii B.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia funkcji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszcza się możliwość zmiany okresu realizacji Umowy w przypadku:
a) wstrzymania przez Zamawiającego realizacji usług, niewynikającego z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy, taką okolicznością w szczególności może być zawieszenie, ograniczenie działalności placówek edukacyjnych, wychowawczych i rehabilitacyjnych w związku z wprowadzeniem rozwiązań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem chorób zakaźnych,
b) działania osób trzecich, niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, które to działania uniemożliwiają wykonanie lub kontynuacji realizacji Przedmiotu Umowy,
c) zmiany regulacji prawnych obowiązujących Strony Umowy, które wystąpiły po dniu zawarcia Umowy w zakresie w jakim mają one wpływ na terminu i przedmiot realizacji Umowy;
d) wystąpienia warunków siły wyższej, które uniemożliwiły wykonanie Umowy w dotychczas ustalonym okresie. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia i okoliczności, na które Strony nie mają wpływu i przed którymi nie mogły się zabezpieczyć, w tym w szczególności pożaru, zalania, wojny, zamieszek, epidemii, pandemii i innych klęsk żywiołowych,
e) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców usług przewozu dzieci niepełnosprawnych do szkół na terenie Gminy Kołbaskowo w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa usług, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące;
f) niezrealizowania Przedmiotu Umowy w minimalnym jej zakresie wskazanym w § 1 ust. 5 Umowy, o czas niezbędny do wykonania Przedmiotu Umowy w tym zakresie, jednak nie dłużej niż o 3 miesiące.
2. Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
a) przedłużenia okresu realizacji Umowy;
b) zmiany ilości przewożonych dzieci (osób), skutkującej zmianą pojazdu, przy użyciu którego Wykonawca realizował dotychczas przewóz na trasie, której dotyczy ta zmiana lub koniecznością zaangażowania w realizację Przedmiotu Umowy dodatkowego pojazdu, o ile zmiana ta będzie wpływać na koszty realizacji Przedmiotu Umowy, a Wykonawca wykaże jej zasadność;
c) zmiany zakresu Przedmiotu Umowy w związku z wystąpieniem którejkolwiek okoliczności, o których mowa w ust. 3 poniżej.
3. Dopuszczalna jest zmiana zakresu Przedmiotu Umowy, przypadku:
a) zamknięcia lub zawieszenia działalności placówek edukacyjnych, do której dowożeni byli uczniowie, jeżeli okoliczność ta spowoduje, że niemożliwa stanie się realizacja zakresu Przedmiotu Umowy w zakresie minimalnym wskazanym w § 1 ust. 5 Umowy;
b) konieczności modyfikacji tras przewozu, w zakresie w jakim okoliczność ta spowoduje, że niemożliwa stanie się realizacja zakresu Przedmiotu Umowy w zakresie minimalnym wskazanym w § 1 ust. 5 Umowy lub konieczne będzie zwiększenie zakresu Przedmiotu Umowy ponad ilość kilometrów wskazanych w SWZ, z zastrzeżeniem postanowień § 1 ust. 6 Umowy;
c) braku możliwości wyłonienia z przyczyn obiektywnych wykonawców usług przewozu dzieci niepełnosprawnych do szkół na terenie Gminy Kołbaskowo w ramach podstawowych trybów udzielania zamówień, celem zabezpieczenia niezbędnego wykonawstwa usług;
d) zmiany regulacji prawnych obowiązujących Strony Umowy, które wystąpiły po dniu zawarcia Umowy w zakresie w jakim mają one wpływ na zakres Przedmiotu Umowy;
e) konieczności zmiany długości tras przewozu, uzasadnionej sytuacjami nadzwyczajnymi związanymi z koniecznością zmian przebiegu tras przewozowych na skutek: remontów, awarii lub uszkodzeń dróg, mostów bądź innych obiektów, związanych bezpośrednio z realizacją zamówienia, w zakresie w jakim okoliczność ta spowoduje, że niemożliwa stanie się realizacja zakresu Przedmiotu Umowy w zakresie minimalnym wskazanym w § 1 ust. 5 Umowy lub konieczne będzie zwiększenie zakresu Przedmiotu Umowy ponad ilość kilometrów wskazanych w SWZ, z zastrzeżeniem postanowień § 1 ust. 6 Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-15 09:55

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1222403

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-15 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-13

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.