eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polanów"PRZEWÓZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY POLANÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W 2026 r."



Ogłoszenie z dnia 2025-12-04

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„PRZEWÓZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY POLANÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W 2026 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY OŚWIATY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330391143

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gradowe Wzgórze 7

1.5.2.) Miejscowość: Polanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-010

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943161761

1.5.8.) Numer faksu: 943161761

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zeao@polanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zeao.polanow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„PRZEWÓZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY POLANÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W 2026 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b6aa78f-2b32-418c-949b-672e8d76137f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00577127

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025425/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przewóz osób niepałnosprawnych z Gminy Polanów do placówek oświatowych w 2026 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b6aa78f-2b32-418c-949b-672e8d76137f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
zeao@polanow.pl
Skrytka ePuap: /zeao_polanow/SkrytkaESP

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum Pomocy”.
W postępowaniu korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się drogą elektroniczną za
pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” (Formularze do komunikacji). Za pośrednictwem
„Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie
informacji. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj
załącznik”).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postepowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w poglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB. (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje
dotyczące specyfiki połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 7788999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikacje Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikacje za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zeao@polanow.pl
(nie dotyczy składania ofert) Informacje dodatkowe
Dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES;
Jeżeli w wyniku podpisywania pliku kwalifikowanym podpisem elektronicznym zostanie utworzony dodatkowy plik z podpisem,
Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oba pliki (plik podpisywany i plik z podpisem).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Państwa danych jest Zespół Ekonomiczno Administracyjny Oświaty w
Polanowie. Celem przetwarzania danych jest przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wybór
najkorzystniejszej oferty, zawarcie oraz realizacja umowy. Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być osoby lub podmioty,
którym udostępniona zostanie dokumentacja w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy, Państwa dane mogą być zamieszczane w
Biuletynie Zamówień Publicznych. Państwa dane nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do realizacji celów określonych powyżej, a po tym czasie przez okres
wymagany.
W celu złożenia oferty podanie danych osobowych jest wymogiem niezbędnym. W związku z przetwarzaniem Państwa danych
osobowych przysługują następujące uprawnienia:
a)prawo dostępu do danych osobowych - w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez
zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 rozp.2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z
żądaniem wskazania dodatkowych informacji;
b)prawo do żądania sprostowania danych osobowych - skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z
uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz
jego załączników, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy;
c)prawo do usunięcia danych osobowych - w przypadku gdy ustała podstawa do ich przetwarzania, dane osobowe przetwarzane są
niezgodnie z prawem, dane osobowe muszą być usunięte;
d)prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych - w przypadku, gdy osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych, przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się
usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia, Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której
dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń.
e)Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozp. 2016/679, nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. W przypadku gdy wniesienie żądania ograniczenia przetwarzania
danych, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do niego,
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą
przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozp. 2016/679. W przypadku niezgodnego z prawem przetwarzania danych przysługuje
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie. Państwa dane nie
będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą profilowane. Składający ofertę jest obowiązany wypełnić obowiązek
informacyjny wynikający z art. 14 rozp.2016/679 względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane
pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 rozp.2016/679. W celu
zapewnienia, że wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne składa w postępowaniu oświadczenie o wypełnieniu przez niego
obowiązków informacyjnych. Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca składa w ofercie. Jeżeli przetwarzanie
danych osobowych będzie dokonywane w imieniu zamawiającego, podmiot składający ofertę daje gwarancję wdrożenia
odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie danych spełniało wymogi rozp.2016/679 i chroniło prawa
osób, których dane dotyczą.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZEAO.271.5.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: Przewóz osób niepełnosprawnych z Gminy Polanów do placówek oświatowych w okresie od 5 stycznia 2026 roku do 22 grudnia 2026 roku - z wyłączeniem przerw wakacyjnych, ferii i innych dni wolnych od nauki - ustalonych na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 11 sierpnia 2017r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1211).

4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-05 do 2026-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale VI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
5.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie/licencję na wykonywanie transportu drogowego na podstawie art. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.2025. poz. 1490 ze. zm.).
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - minimalna kwota ubezpieczenia nie niższa niż 300 000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100 ) na jedno i na wszystkie zdarzenia.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w ostatnich 3 latach zrealizował co najmniej dwa świadczenia polegające na wykonaniu usługi transportu w ramach przewozów osób niepełnosprawnych o wartości minimum 50 000,00 PLN brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 ) każde.
b) Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny, który pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 2 pojazdami - jeden o liczbie co najmniej 12 miejsc siedzących, a drugi o liczbie co najmniej 4 miejsc siedzących - w tym dostosowany dla osoby na wózku inwalidzkim. Używane pojazdy są wyprodukowane w roku 2021 lub latach następnych (2022-2025).
c) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem, tzn. kierowcami posiadającymi prawo jazdy kategorii D - zgodnie z ustawą z dnia
6 września 2001r. o transporcie drogowym, w liczbie odpowiadającej ilości pojazdów przeznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z opiekunami w tych pojazdach (w stosunku do tych osób obowiązuje sprawdzenie czy nie widnieją w rejestrze sprawców przestępstw na tle seksualnym).
d) Kierowcy i opiekunowie posiadają ważne zaświadczenie o ukończonym kursie BHP i udzielania pierwszej pomoc przedmedycznej (p.p.p.) – ważne w dniu podpisania umowy.
e) Opiekunowie przedkładają informację, że nie figurują w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.
5.3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, zgodnie z rozdziałem VII SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty należy dołączyć:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie
wskazanym w pkt 7.1, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i informacji o Działalności Gospodarczej lub innego
właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby jest
umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu
poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych I ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca/podmiot
udostępniający zasoby dostarczy dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,
3) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony.
Pełnomocnictwo musi być przedstawione w oryginale lub kopii, której zgodność z oryginałem poświadczono notarialnie.
Pełnomocnictwo składane jest w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia
poświadczonej za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym.
4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia, sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym
lub opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej
za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.
5) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów zgodnie z pkt 7.2. SWZ, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków
udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; (Niewiążący wzór zobowiązania do oddania
Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ).
Zobowiązanie składane jest w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia
poświadczonej za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym.
6) podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp (Zamawiający rekomenduje
wykorzystać oświadczenie znajdujące się w Formularzu Oferty);
7) Formularz ofertowy – załącznik nr 1
8) Wypełniony formularz cenowy ( załącznik nr 1a)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do
oferty każdy wykonawca musi dołączyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia,
2) Formularz cenowy.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia
oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu.
W przypadku o którym mowa Wykonawca winien dołączyć do oferty zobowiązanie podmiotu trzeciego.
Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających
zasoby.
W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom winien wymienić podwykonawców w
oświadczeniu.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia na podstawie art. 274 ust. 1, wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i
dokumentów tj.: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji odziałalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których
mowa w ust. 7.6 składa, dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,
nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju
sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa
powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów zastępuje się je
odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby uprawnionej do
jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub złożone przed organem
sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na
siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych
organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której
dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Na podstawie art. 127 ust. 2 ustawy Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które
zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może
wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia nie są
już aktualne, do złożenia aktualnych.
Zgodnie z art. 61 ust. 1 art. 63 ust. 2 ustawy ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium. Wysokość wadium wynosi 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące i 00/100 zł).
Wadium przetargowe należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. Wykonawca, wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na wskazanym niżej koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert.
Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej w celu ułatwienia Zamawiającemu identyfikacji wpływu wadium na konto Zamawiającego zaleca się dołączyć do oferty.
Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na: Zespół Ekonomiczno – Administracyjny Oświaty ul. Gradowe Wzgórze 7, 76 – 010 Polanów i zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą.
W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, wymaga się złożenia dokumentu w formie elektronicznej wraz z ofertą – z zastrzeżeniem, iż musi on być podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez gwaranta tj. wystawcę gwarancji/poręczenia.
Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu na konto: Bank Spółdzielczy Sławno Oddział Polanów Nr 23 9317 1038 3900 0459 2000 0008 z dopiskiem „PRZEWÓZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY POLANÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W 2026 r.”
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. 2025. poz. 98 ze zm.).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w przedmiotowym postępowaniu.
Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 7.1 ppkt 1 nin. SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdzać ma spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Wymagane dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców.
Przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, na gruncie ustawy Prawo zamówień publicznych należy traktować jako Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wszelkie oświadczenia podmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał powinny mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 57 oraz art. 117 ust. 3 i 4 ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-16 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.