eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarszewy › Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem w formie: schroniska, schroniska z usługami opiekuńczymi, noclegowni, ogrzewalni dla osób bezdomnych z terenu Gminy Skarszewy z podziałem na 5 części



Ogłoszenie z dnia 2023-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem w formie: schroniska, schroniska z usługami opiekuńczymi, noclegowni, ogrzewalni dla osób bezdomnych z terenu Gminy Skarszewy z podziałem na 5 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SKARSZEWACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192007817

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 9

1.5.2.) Miejscowość: Skarszewy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-250

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 585882436

1.5.8.) Numer faksu: 585880665

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@skarszewy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsskarszewy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-81c10d0a-929c-11ee-9ee7-e2087ac16d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem w formie: schroniska, schroniska z usługami opiekuńczymi, noclegowni, ogrzewalni dla osób bezdomnych z terenu Gminy Skarszewy z podziałem na 5 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81c10d0a-929c-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00575972

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025750/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usług schronienia wraz z wyżywieniem w formie: schroniska, schroniska z usł. opiekuńczymi, noclegowni, ogrzewalni dla osób bezdomnych z terenu Gminy Skarszewy - z podziałem na 5 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530386

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOPS.PS.261.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia przez przyznanie tymczasowego miejsca w schronisku dla bezdomnych kobiet z terenu Gminy Skarszewy wraz z wyżywieniem (trzy posiłki, w tym co najmniej jeden gorący) w okresie od 1 stycznia 2024 do 31 grudnia 2024 roku.
2. Zamawiający przewiduje, że prognozowana średnia dzienna liczba bezdomnych kobiet skierowanych w okresie realizacji przedmiotu zamówienia będzie wynosić: 1 osoba.
3. Podana przez Zamawiającego ilość bezdomnych kobiet jest dzienną ilością przewidywaną
w całym okresie trwania niniejszego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany (zmniejszenia lub zwiększenia) ww. ilości osób w zależności od ilości faktycznych potrzeb w tym zakresie. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym pieniężne wobec Zamawiającego.
4. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną ilość osób korzystających
z usług świadczonych przez schronisko.
5. Każdorazowe umieszczenie osoby, potrzebującej schronienia odbywać się będzie na podstawie skierowania, wydanego przez Zamawiającego, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do umowy.
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca podejmie świadczenie usług
w oparciu o dane przekazane faksem i telefonicznie lub e-mailowo. Takie zlecenie usług będzie bez zbędnej zwłoki potwierdzone skierowaniem.
7. Minimalny standard podstawowych usług świadczonych w schronisku/placówce dla osób bezdomnych, oraz minimalny standard obiektu, w którym mieści się schronisko/placówka dla osób bezdomnych musi być zgodny z załącznikiem nr 2 Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 r. poz. 896).
8. Osoby świadczące usługi w schronisku/placówce dla osób bezdomnych muszą posiadać kwalifikacje określone w art. 48a ust. 2g ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 901 ze zm.).
9. Pozostałe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 21900,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia przez przyznanie tymczasowego miejsca w schronisku dla bezdomnych mężczyzn z terenu Gminy Skarszewy wraz z wyżywieniem (trzy posiłki, w tym co najmniej jeden gorący) w okresie od 1 stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku.
2. Zamawiający przewiduje, że prognozowana średnia dzienna liczba bezdomnych mężczyzn skierowanych w okresie realizacji przedmiotu zamówienia będzie wynosić: 5 osób.
3. Podana przez Zamawiającego ilość bezdomnych mężczyzn jest dzienną ilością przewidywaną w całym okresie trwania niniejszego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany (zmniejszenia lub zwiększenia) ww ilości osób w zależności od ilości faktycznych potrzeb w tym zakresie. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia,
w tym pieniężne, wobec Zamawiającego.
4. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną ilość osób korzystających z usług świadczonych przez schronisko.
5. Każdorazowe umieszczenie osoby, potrzebującej schronienia odbywać się będzie na podstawie skierowania wydanego przez Zamawiającego, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do umowy.
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca podejmie świadczenie usług
w oparciu o dane przekazane faksem i telefonicznie lub e-mailowo. Takie zlecenie usług będzie bez zbędnej zwłoki potwierdzone skierowaniem.
7. Minimalny standard podstawowych usług świadczonych w schronisku/placówce dla osób bezdomnych, oraz minimalny standard obiektu, w którym mieści się schronisko/placówka dla osób bezdomnych musi być zgodny z załącznikiem nr 2 Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 r. poz. 896).
8. Osoby świadczące usługi w schronisku/placówce dla osób bezdomnych muszą posiadać kwalifikacje określone w art. 48a ust. 2h ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 901 ze zm.).
9. Pozostałe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 91250,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia przez przyznanie tymczasowego miejsca w schronisku wraz z usługami opiekuńczymi dla bezdomnych kobiet i mężczyzn z terenu Gminy Skarszewy wraz z wyżywieniem (trzy posiłki, w tym co najmniej jeden gorący) w okresie od 1 stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku.
2. Zamawiający przewiduje, że prognozowana średnia dzienna liczba bezdomnych osób skierowanych w okresie realizacji przedmiotu zamówienia będzie wynosić: 1 osoba.
3. Podana przez Zamawiającego ilość osób bezdomnych jest dzienną ilością przewidywaną w całym okresie trwania niniejszego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany (zmniejszenia lub zwiększenia) ww. ilości osób w zależności od ilości faktycznych potrzeb w tym zakresie. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym pieniężne wobec Zamawiającego.
4. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną ilość osób korzystających z usług świadczonych przez schronisko.
5. Każdorazowe umieszczenie osoby, potrzebującej schronienia odbywać się będzie na podstawie skierowania wydanego przez Zamawiającego, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do umowy.
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca podejmie świadczenie usług w oparciu o dane przekazane faksem i telefonicznie lub e-mailowo. Takie zlecenie usług będzie bez zbędnej zwłoki potwierdzone skierowaniem.
7. Minimalny standard podstawowych usług świadczonych w schroniskach dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi oraz minimalny standard obiektów, w których mieszczą się schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi musi być zgodny z załącznikiem nr 3 Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r.
w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 r. poz. 896).
8. Osoby świadczące usługi w schronisku/placówce dla osób bezdomnych muszą posiadać kwalifikacje określone w art. 48a ust. 2h ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 901 ze zm.).
9. Pozostałe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 36500,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia przez przyznanie tymczasowego miejsca w noclegowni dla bezdomnych, a w przypadku braku osób skierowanych do noclegowni – świadczenie usługi utrzymania miejsca w gotowości do przyjęcia klienta (w okresie od 1 stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku).
2. Zamawiający przewiduje, że prognozowana średnia dzienna liczba bezdomnych osób skierowanych w okresie realizacji przedmiotu zamówienia będzie wynosić:
1 osoba, w przypadku braku osoby, która kwalifikowałaby się do skierowania do placówki – utrzymanie w gotowości 1 miejsca.
3. Podana przez Zamawiającego ilość osób bezdomnych jest dzienną ilością przewidywaną w całym okresie trwania niniejszego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany (zmniejszenia lub zwiększenia) ww. ilości osób w zależności od ilości faktycznych potrzeb w tym zakresie. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym pieniężne wobec Zamawiającego.
4. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną ilość osób korzystających z usług świadczonych przez placówkę – w przypadku skierowania osoby, a w przypadku braku osoby skierowanej – za utrzymanie miejsca w gotowości.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie przedstawił cenę (zł za 1 osobę/za 1 dobę) związaną z realizacją pełnej usługi (czyli cenę za dobę rzeczywistego pobytu klienta) oraz cenę (zł za 1 miejsce utrzymania w gotowości/ za 1 dobę lub w skali 1 miesiąca) w przypadku utrzymania miejsca w gotowości do przyjęcia klienta.
6. Każdorazowe umieszczenie osoby, potrzebującej schronienia odbywać się będzie na podstawie skierowania wydanego przez Zamawiającego, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do umowy.
7. Minimalny standard podstawowych usług świadczonych w placówce dla osób bezdomnych, oraz minimalny standard obiektu, w którym mieści się placówka dla osób bezdomnych musi być zgodny z załącznikiem nr 2 Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 r. poz. 896).
8. Osoby świadczące usługi w noclegowni dla osób bezdomnych muszą posiadać kwalifikacje określone w art. 48a ust. 3a ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 901 ze zm.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 18187,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia przez przyznanie tymczasowego miejsca w ogrzewalni dla bezdomnych, a w przypadku braku osób skierowanych do ogrzewalni – świadczenie usługi utrzymania miejsca w gotowości do przyjęcia klienta w okresie od 1 stycznia 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku.
2. Zamawiający przewiduje, że prognozowana średnia dzienna liczba bezdomnych osób skierowanych w okresie realizacji przedmiotu zamówienia będzie wynosić: 1 osobę,
w przypadku braku osoby, która kwalifikowałaby się do skierowania do placówki – utrzymanie w gotowości 1 miejsca.
3. Podana przez Zamawiającego ilość osób bezdomnych jest dzienną ilością przewidywaną w całym okresie trwania niniejszego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany (zmniejszenia lub zwiększenia) ww. ilości osób w zależności od ilości faktycznych potrzeb w tym zakresie. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym pieniężne wobec Zamawiającego.
4. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktyczną ilość osób korzystających z usług świadczonych przez placówkę – w przypadku skierowania osoby, a w przypadku braku osoby skierowanej – za utrzymanie miejsca w gotowości.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie przedstawił cenę (zł za 1 osobę/za 1 dobę) związaną z realizacją pełnej usługi (czyli cenę za dobę rzeczywistego pobytu klienta) oraz cenę (zł za 1 miejsce utrzymania w gotowości/ za 1 dobę lub w skali 1 miesiąca) w przypadku utrzymania miejsca w gotowości do przyjęcia klienta.
6. Każdorazowe umieszczenie osoby, potrzebującej schronienia odbywać się będzie na podstawie skierowania wydanego przez Zamawiającego, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do umowy.
7. Minimalny standard podstawowych usług świadczonych w placówce dla osób bezdomnych, oraz minimalny standard obiektu, w którym mieści się placówka dla osób bezdomnych musi być zgodny z załącznikiem nr 2 Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018 r. poz. 896).
8. Osoby świadczące usługi w ogrzewalni dla osób bezdomnych muszą posiadać kwalifikacje określone w art. 48a ust. 4a ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 901 ze zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 7200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Opiekuńczo-Resocjalizacyjne "Prometeusz"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 192904920

7.3.3) Ulica: Zakopiańska 40

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-139

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Św. Faustyny "FIDES"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 170292427

7.3.3) Ulica: Rolnicza 1

7.3.4) Miejscowość: Malbork

7.3.5) Kod pocztowy: 82-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Wspierania Potrzebujących "PRZYSTAŃ"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 19272692000000

7.3.3) Ulica: Mostowa 1A

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-778

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18187,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Wspierania Potrzebujących "PRZYSTAŃ"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 19272692000000

7.3.3) Ulica: Mostowa 1A

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-778

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.