Ogłoszenie z dnia 2025-12-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00237626/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-20
- 2025/BZP 00250736/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-27
- 2025/BZP 00257171/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana wodomierzy wraz z systemem do odczytu w ramach projektu „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Piszczac - ETAP II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Eko Nowa Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030293438
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Terespolska 38
1.5.2.) Miejscowość: Piszczac
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-530
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ekonowa.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekonowa.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e9e326b5-0b0a-48cc-be5f-d58b5f9300011.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana wodomierzy wraz z systemem do odczytu w ramach projektu „Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Piszczac - ETAP II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9e326b5-0b0a-48cc-be5f-d58b5f930001
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00575970
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00213637/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wymiana wodomierzy w ramach projektu “Poprawa gospodarki wodno - ściekowej na terenie Gminy Piszczac- ETAP II”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający informuje, iż zadanie, o którym mowa w rozdziale 4 SWZ realizowa-ne jest w ramach projektu „POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC – ETAP II” ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności w zakresie inwestycji w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenach wiejskich.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00237626
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) dostawę i montaż 1018 kompletów wodomierzy wraz z nakładkami radiowymi,
2) uruchomienie systemu zdalnego odczytu, który obejmie wszystkie aspekty zdalnego odczytu wodomierzy począwszy od konfiguracji urządzeń zdalnego odczytu (nakładki radiowe, aplikacje mobilne i urządzenia mobilne).
4.3. Szczegółowy zakres prac określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”) - Załącznik Nr 1 do SWZ oraz Projekt umowy - Załącznik Nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38421000-2 - Urządzenia do pomiaru przepływu
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
32344210-1 - Sprzęt radiowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 483352,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 483352,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 483352,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU PAGOS Adam Karpiuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5371405171
7.3.4) Miejscowość: Dubów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 483352,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI PISZCZAC
więcej: przetargi PISZCZAC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- Dostawa samochodu operacyjnego do obsługi projektu
- "Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Baranów Sandomierski" - OSP Kaczaki i OSP Marki"
- Przebudowa i budowa obiektów budowlanych na terenie stadionu miejskiego w Grójcu - etap II
- Program księgowy wraz z systemem EZD
- Dostawa licencji oprogramowania klasy XDR i DLP oraz licencji podstawowej ochrony antywirusowej dla PANS w Chełmie
więcej: Sprzęt radiowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





