Og³oszenie z dnia 2025-12-03
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa laptopa z oprogramowaniem dla Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Dwujêzycznymi Nr 3 im. Kornela Makuszyñskiego w P³ocku
w ramach projektu pn.: „Nasze zadanie – aktywne w³±czanie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA - MIASTO P£OCK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016086
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@plock.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://nowybip.plock.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa laptopa z oprogramowaniem dla Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Dwujêzycznymi Nr 3 im. Kornela Makuszyñskiego w P³ocku
w ramach projektu pn.: „Nasze zadanie – aktywne w³±czanie”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-315531d2-3cc1-4000-9d12-eff4fdccff8f
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00573743
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00038349/33/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.34 Zakup laptopa z oprogramowaniem w ramach projektu „Nasze zadanie – aktywne w³±czanie”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Nasze zadanie – aktywne w³±czanie” wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12289143.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1228914
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.¦rodkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postêpowaniu jest:
a) Platforma, dostêpna pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1228914 i formularz Wy¶lij wiadomo¶æ (dostêpny na
stronie postêpowania). Uwaga! Komunikat Wy¶lij wiadomo¶æ nie s³u¿y do sk³adania ofert.
b) przetargi@plock.eu w sytuacjach awaryjnych np. niedzia³ania Platformy. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. Zaleca siê, aby komunikacja z Wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie, a nie za po¶rednictwem email.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych opisane zosta³y w Regulaminie Platformy.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy na Platformie zosta³ podany w instrukcji dla Wykonawców.
5. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ”, po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a
wys³ana do Zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy rekomenduje przesy³anie danych w formatach dopuszczalnych odpowiednimi przepisami prawa: .pdf .doc .xls .jpg
(.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystywanie jednego z formatów: .zip .7Z.
7. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju.
Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji podpisów.
8. O¶wiadczenie z art. 125 Pzp sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej oparzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
9. Forma dokumentów zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z
dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z zapisami umowy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.1.141.2025.DR
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa laptopa z oprogramowaniem dla Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Dwujêzycznymi Nr 3 im. Kornela Makuszyñskiego w P³ocku w ramach realizacji projektu pn.: „Nasze zadanie – aktywne w³±czanie” wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przeno¶ne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania (za³±czyæ do oferty):Laptop
a) specyfikacja techniczna proponowanego sprzêtu (tj. np. wydruki, opisy, foldery, karty katalogowe itp.), która bêdzie potwierdza³a wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia (w jêzyku polskim lub w jêzyku obcym z t³umaczeniem na jêzyk polski),
b) deklaracja zgodno¶ci CE lub równowa¿ny (w jêzyku polskim lub w jêzyku obcym
z t³umaczeniem na jêzyk polski),
c) wydruk potwierdzaj±cy osi±gniêcie w te¶cie PassMark CPU Mark ¶redni wynik CPU (Average CPU Mark) dla procesora minimalnych wymogów, które zosta³y wskazane w opisie przedmiotu zamówienia - konieczno¶æ potwierdzenia wydrukiem ze strony: https://www.cpubenchmark.net/desktop.html (dopuszcza siê dokument w jêzyku angielskim),
e) o¶wiadczenie Wykonawcy o zgodno¶ci z Polskim Aktem o Dostêpno¶ci – Za³±cznik Nr 2 do SWZ,
- system operacyjny:
a) nale¿y wype³niæ tabelkê bêd±c± czê¶ci± Formularza oferty,
b) o¶wiadczenie Wykonawcy o zgodno¶ci z Polskim Aktem o Dostêpno¶ci – Za³±cznik Nr 2 do SWZ,
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Laptopa) specyfikacja techniczna proponowanego sprzêtu (tj. np. wydruki, opisy, foldery, karty katalogowe itp.), która bêdzie potwierdza³a wszystkie wymagane parametry przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia (w jêzyku polskim lub w jêzyku obcym z t³umaczeniem na jêzyk polski),
b) deklaracja zgodno¶ci CE lub równowa¿ny (w jêzyku polskim lub w jêzyku obcym
z t³umaczeniem na jêzyk polski),
c) wydruk potwierdzaj±cy osi±gniêcie w te¶cie PassMark CPU Mark ¶redni wynik CPU (Average CPU Mark) dla procesora minimalnych wymogów, które zosta³y wskazane w opisie przedmiotu zamówienia - konieczno¶æ potwierdzenia wydrukiem ze strony: https://www.cpubenchmark.net/desktop.html (dopuszcza siê dokument w jêzyku angielskim),
e) o¶wiadczenie Wykonawcy o zgodno¶ci z Polskim Aktem o Dostêpno¶ci – Za³±cznik Nr 2 do SWZ,
- system operacyjny - o¶wiadczenie Wykonawcy o zgodno¶ci z Polskim Aktem o Dostêpno¶ci – Za³±cznik Nr 2 do SWZ,
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Inne dokumenty do³±czane do oferty:1) Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê - je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów.
2) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej – pe³nomocnictwo udzielone liderowi
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z par. 8 Projektowanych postanowieñ umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-11 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1228914
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-11 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-09
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Termin dostawy zamówienia – maksymalnie 14 dni od dnia podpisania umowy. Termin dostawy stanowi kryterium oceny ofert. 2. Gwarancja dla sprzêtu – minimum 24 miesi±ce. Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert.INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- DOSTAWA MIÊSA WO£OWEGO W ROKU 2026
- DOSTAWA OWOCÓW I WARZYW W ROKU 2026
- DOSTAWA GRYZONI I KRÓLIKÓW W ROKU 2026
- Zakup i dostawa laptopa z oprogramowaniem dla Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Dwujêzycznymi Nr 3 im. Kornela Makuszyñskiego w P³ocku w ramach projektu pn.: "Nasze zadanie - aktywne w³±czanie"
- ¦wiadczenie us³ug medycznych na rzecz osób nietrze¼wych dowo¿onych do Izby Wytrze¼wieñ w P³ocku w 2026r.
- Prace techniczne i porz±dkowe w Amfiteatrze w P³ocku przy ul. Rybaki 15 oraz w Siedzibie POKiS im. F. i S.Themersonów, przy ul. Jakubowskiego 10 z zastosowaniem technik alpinistycznych w 2026 r
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów i tabletów wraz z akcesoriami
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przeno¶nych w podziale na 4 czê¶ci
- Modernizacja infrastruktury IT - z podzia³em na czê¶ci
- Zakup i dostawa laptopa z oprogramowaniem dla Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Dwujêzycznymi Nr 3 im. Kornela Makuszyñskiego w P³ocku w ramach projektu pn.: "Nasze zadanie - aktywne w³±czanie"
- SZP/243-285/2025 Dostawa sprzêtu komputerowego w ramach potrzeb Wydzia³u Zarz±dzania Politechniki Wroc³awskiej
- Zakup wyposa¿enia IT do pracowni Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci
wiêcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





