Ogłoszenie z dnia 2024-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00531732/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zwiększenie termoizolacji budynku hotelu Świętokrzyskiego ODR poprzez wymianę okien
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Świętokrzyski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Modliszewicach
1.3.) Oddział zamawiającego: ŚODR Modliszewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003689090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modliszewice, ul. Piotrkowska 30
1.5.2.) Miejscowość: Końskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: modliszewice@sodr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sodr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sodr.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
DORADZTWO ROLNICZE
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zwiększenie termoizolacji budynku hotelu Świętokrzyskiego ODR poprzez wymianę okien2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0081fad5-3d17-4098-b4e9-f6e56baedc27
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00573299
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00090966/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Zwiększenie termoizolacji budynku hotelu Świętokrzyskiego ODR poprzez wymianę okien
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531732
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŚODR-AG.261.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien i drzwi w budynku Hotelu ŚODR Modliszewice.
2. Zakres prac obejmuje:
1) Zabezpieczenie mebli w lokalach użytkowych,
2) Demontaż starych okien i drzwi w ilości 109 szt.
a) zdemontowanie okien i drzwi,
b) wykonanie bruzd w ościeżach zewnętrznych,
3) Montaż nowych okien i drzwi w ilości 109 szt. wraz z obróbką ościeży w systemie ciepłego montażu min.:
a) warstwy izolacji termicznej
b) uszczelnienia wewnętrznego,
c) uszczelnienia zewnętrznego,
d) Wykonanie tynku maszynowego w ościeżu wewnątrz budynku,
e) gruntowanie i podwójne malowanie ościeży,
f) montaż listwy maskującej przy podokienniku.
4) Wywóz i utylizacja zdemontowanych okien i drzwi
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265332,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 498150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265332,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUGOWY PAWEŁ SULIGA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6561411034
7.3.4) Miejscowość: Sułków
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265332,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 55 dni
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa parteru w budynku Szkoły Podstawowej im. Marii Wójcik w Krępcu
- Termomodernizacja budynku Domu Zdrojowego wraz z instalacją OZE
- Remont szatni, korytarza parteru szkoły, świetlicy i strefy relaksu parteru szkoły
- Kompleksowa modernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Świekatowie - etap II
- Rozbudowa budynku Sądu Rejonowego w Bydgoszczy przy ul. Grudziądzkiej 45 o szyb dźwigu osobowego
- PSP nr 32 - wymiana pokrycia dachowego
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.