Ogłoszenie z dnia 2025-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00474208/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzenie projektu uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn.: Kościeliska, Skibówki, Krzeptówki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zakopane
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 20 20 448
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zakopane.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zakopane/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sporządzenie projektu uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn.: Kościeliska, Skibówki, Krzeptówki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa664685-b445-4df7-a561-651b747dff37
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00571755
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00474208
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.68.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 90000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn.: KOŚCIELISKA, SKIBÓWKI, KRZEPTÓWKI. Powierzchnia obszaru objętego planem wynosi ok. 103,40 ha.
Przedmiot zamówienia zostanie wykonany na zasadach, w zakresie i w granicach określonych uchwałą Radę Miasta Zakopane Nr XIX/199/2025 z dnia 25 września 2025 r.
w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego KOŚCIELISKA, SKIBÓWKI, KRZEPTÓWKI, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
1) Projekty uchwał w sprawie planu należy wykonać zgodnie z przepisami:
a) ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
(Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 t.j. z dnia 2024.07.29),
b) ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2023.1688 z dnia 2023.08.24),
c) ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U.2024.1112 t.j. z dnia 2024.07.25),
d) innymi aktami prawa regulującymi zagadnienia planowania i zagospodarowania przestrzennego.
2) Uchwała w sprawie planu, zgodnie z § 3 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
z dnia 27 grudnia 2011 r. w sprawie wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych zawierających akty normatywne i inne akty prawne, dzienników urzędowych wydawanych w postaci elektronicznej oraz środków komunikacji elektronicznej i informatycznych nośników danych (Dz.U.2023.2622 t.j. z dnia 2023.12.04 ), zostanie sporządzona w formacie XML z uwzględnieniem specyfiki programu. Plan zostanie sporządzony w formacie GML.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Projekt planu zawierający część tekstową i część graficzną, wraz z uzasadnieniem, uwzględniając politykę przestrzenną gminy określoną w strategii rozwoju gminy lub strategii rozwoju ponadlokalnego, w tym obligatoryjne i fakultatywne (w zależności
od potrzeb) elementy wskazane w art. 15 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Projekt musi zostać wykonany w zakresie i formie opisanej w art. 16 ww. ustawy.
2) Następujące czynności związane z procedurą:
a) sporządzenie wykazu wniosków zgłoszonych po ogłoszeniu oraz zawiadomieniu o przystąpieniu do sporządzania planu, wraz z propozycją ich rozpatrzenia przez Burmistrza Miasta Zakopane oraz uzasadnieniem;
b) sporządzenie projektu uchwały Rady Miasta Zakopane w sprawie planu;
c) sporządzenie wykazu materiałów planistycznych;
d) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego;
e) sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego;
f) sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko ustaleń planu;
g) udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem planu, obejmujących w szczególności:
• sporządzenie projektów wszelkich pism i dokumentów koniecznych
do prowadzenia procedury opracowania planu, rozdzielników do ww. pism i dokumentów, załączników do ww. pism i dokumentów, analiz, koncepcji
i roboczych rysunków planu, przygotowanie materiałów do prezentacji projektu planu w czasie konsultacji, w tym konsultacji społecznych i konsultacji prognozy oddziaływania na środowisko – w ilości wynikającej z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
• wprowadzanie korekt do projektu planu oraz prognozy oddziaływania na środowisko, wynikających z procedury ustawowej sporządzenia planu, jak również wynikających z wytycznych, uwag i wniosków własnych Zamawiającego,
• uczestnictwo w (maksymalnie trzech z każdego rodzaju):
- posiedzeniach Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej
w Zakopanem,
- spotkaniach, panelach lub dyskusjach publicznych, na etapie przeprowadzania konsultacji społecznych projektu planu,
- posiedzeniach Komisji Urbanistyki i Rozwoju Rady Miasta Zakopane,
- sesjach Rady Miasta Zakopane, na których uchwalany będzie plan,
• uczestnictwo, na życzenie Zamawiającego, w (maksymalnie czterech z każdego rodzaju) spotkaniach roboczych, nieuwzględnionych w Załączniku nr 1 do umowy z Zamawiającym, Radą Miasta Zakopane oraz mieszkańcami;
h) sporządzenie wykazu opinii do projektu planu, wraz z uwagami;
i) sporządzenie wykazu uzgodnień do projektu planu, wraz z uwagami;
j) sporządzenie wniosku o wyrażenie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, albo informacji o braku konieczności uzyskania zgody;
k) sporządzenie protokołu dyskusji publicznej nad rozwiązaniami przyjętymi
w projekcie planu;
l) sporządzenie wykazu uwag zgłoszonych do projektu planu, podczas konsultacji społecznych, z propozycją ich rozpatrzenia przez Burmistrza Miasta Zakopane i uzasadnieniem;
m) sporządzenie raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych;
n) sporządzenie uzasadnienia do uchwały w sprawie planu;
o) sporządzenie listy osób, które sporządziły projekt planu, zawierającej imię
i nazwisko, z podaniem informacji o spełnieniu warunku, o którym mowa w art. 5 cyt. ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
p) sporządzenie wszystkich wersji danych przestrzennych utworzonych dla projektu planu miejscowego, o których mowa w art. 67c ust. 1 cyt. ustawy o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym;
q) przygotowanie i skompletowanie dokumentacji prac planistycznych, niezbędnej do przekazania wojewodzie w celu oceny zgodności z przepisami prawnymi,
w ilości dwóch egzemplarzy (oryginały i kopie).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do projektu umowy (wzory umów odrębne dla cz. 1 i 2).
4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganą w tym zakresie wiedzą, przepisami prawnymi i normami.
5. Odpowiedzialność za poprawne i zgodne z przepisami prawnymi wykonanie przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy.
6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w formie cyfrowej oraz w formie analogowej (papierowej).
7. Potwierdzeniem wykonania przedmiotu umowy jest przekazanie projektu planu końcowym protokołem zdawczo-odbiorczym, w następującej formie:
1) analogowej (papierowej), w teczkach w „twardej okładce”, zawierających oprawione opracowania:
a) 2 egzemplarze wydruku uchwały (po otrzymaniu od Zamawiającego uchwalonej i podpisanej uchwały w wersji elektronicznej),
b) 1 egzemplarz rysunku planu (w kolorze) jako oprawionej mapy ściennej na „twardym podkładzie”, sporządzonej w skali określonej w planie,
c) 5 egzemplarzy rysunku planu (w kolorze) w formie „luźnej” złożonej do formatu A4, sporządzonych w skali określonej w planie,
d) 2 egzemplarze prognozy finansowej,
e) 2 egzemplarze prognozy oddziaływania na środowisko (z częścią graficzną),
f) 2 egzemplarze opracowania ekofizjograficznego (z częścią graficzną);
2) cyfrowej na płycie CD lub DVD, zawierającej:
a) uchwałę w formacie XML z załącznikiem w formacie GML (po otrzymaniu od Zamawiającego uchwalonej i podpisanej uchwały w wersji elektronicznej),
b) uchwałę w formacie DOC lub DOCX albo ODT,
c) uzasadnienie do uchwały w formacie DOC lub DOCX albo ODT,
d) pliki źródłowe części graficznej planu w formacie shapefile lub GeoPackage, wraz z wszystkimi plikami projektów, warstw i stylów wymaganymi do odczytania rysunku w postaci tożsamej z wersją w formacie PDF. Pliki muszą być możliwe do odczytania w programie QGIS lub innym niekomercyjnym (tj. niewymagającym zakupu licencji przez Zamawiającego) oprogramowaniu GIS,
e) rysunek planu w formacie TIFF z georeferencją,
f) prognozę oddziaływania na środowisko (z częścią graficzną) w formacie PDF,
g) prognozę oddziaływania na środowisko (z częścią graficzną) w formacie TIFF z georeferencją,
h) opracowanie ekofizjograficzne (z częścią graficzną) w formacie PDF,
i) opracowanie ekofizjograficzne (z częścią graficzną) w formacie TIFF z georeferencją;
3) 1 egzemplarz dokumentacji prac planistycznych planu w postaci elektronicznej i jeden w postaci analogowej (papierowej), w segregatorach.
8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcy rękojmi i gwarancji na wykonane usługi licząc od dnia opublikowania planu przez Wojewodę w Dzienniku Urzędowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Jagucki Jagabudex-Projekt
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631278669
7.3.3) Ulica: Marcelińska 61/8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-354
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ JAGUCKI "JAGABUDEX - PROJEKT"
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ JAGUCKI "JAGABUDEX - PROJEKT"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-11-12INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- "Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej nr 3 im. gen. Mariusza Zaruskiego w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 25 czerwca 2026 roku"
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji i napraw sprzętu oraz aparatury medycznej Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- ŚWIADCZENIE USŁUG Z ZAKRESU UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ KOMUNIKACYJNYCH FLOTY POJAZDÓW DLA MUZEUM TATRZAŃSKIEGO
- Dostawa zest. do anat. repozycji trzonów kręgosł. w złamaniach kompresyjnych kości oraz zest. do wertebroplastyki - umożl. przezskórne, przeznasadowe uzup. ubytku masy kostnej trzonu kręgowego cement.
- Dostawa ambulansu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Sukcesywne dostawy owoców, warzyw i soków do COS-OPO w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa opracowania planu ogólnego gminy Niepołomice
- Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego dla terenu Gminy i Miasta Chęciny.
- OPRACOWANIE PLANU OGÓLNEGO GMINY MILEJCZYCE
- Usługa urbanistyczna w zakresie projektów decyzji o warunkach zabudowy i decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
- Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w roku 2026
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Igołomia - Wawrzeńczyce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





