eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane"¦wiadczenie us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej nr 3 im. gen. Mariusza Zaruskiego w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 25 czerwca 2026 roku"



Og³oszenie z dnia 2025-12-03

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej nr 3 im. gen. Mariusza Zaruskiego w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy
do dnia 25 czerwca 2026 roku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa nr 3 im.gen.Mariusza Zaruskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490573510

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Mieczys³awa Kar³owicza 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 201 56 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp3zakopane.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.sp3zakopane.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„¦wiadczenie us³ug cateringowych dla Szko³y Podstawowej nr 3 im. gen. Mariusza Zaruskiego w Zakopanem w okresie od dnia zawarcia umowy
do dnia 25 czerwca 2026 roku”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4caaf79e-dea7-42b4-a89c-9ab12f96bd43

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00573261

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4caaf79e-dea7-42b4-a89c-9ab12f96bd43

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
6. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
7. W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± PZP lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
8. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
10. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
11. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
12. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Szko³y Podstawowej Nr 3 im. Gen. Mariusza Zaruskiego w Zakopanem, ul. Kar³owicza 6, 34 – 500 Zakopane.
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych p. Barbara Ko³acz, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@barbarakolaczschule.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 PZP.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Szko³y Podstawowej Nr 3 im. Gen. Mariusza Zaruskiego w Zakopanem, ul. Kar³owicza 6, 34 – 500 Zakopane.
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych p. Barbara Ko³acz, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@barbarakolaczschule.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 PZP.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP3.271.3.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug polegaj±cych na przygotowaniu i dostarczeniu - na potrzeby sto³ówki szkolnej - gor±cego posi³ku: obiadu dwudaniowego z kompotem i dwa razy w tygodniu dodatkowym deserem.
2. Zamawiaj±cy planuje, ¿e w okresie od 07 stycznia 2026 r. do 25 czerwca 2026 r. dziennie nale¿y dostarczyæ 180 obiadów.
2.1. Zastrzega siê mo¿liwo¶æ zwiêkszenia lub zmniejszenia ilo¶ci dostarczanych obiadów wed³ug zamówieñ uczniów.
2.2. W przypadku gdy ³±czna dostawa obiadów bêdzie mniejsza ni¿ planowana przez zamawiaj±cego liczba 18 360 sztuk, wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia finansowe z tego tytu³u.
2.3. Ewentualne zmiany ilo¶ci zamawianych obiadów Zamawiaj±cy zg³aszaæ bêdzie Wykonawcy najpó¼niej do godziny 9.00 danego dnia.
3. Dostawa obiadów bêdzie odbywaæ siê pocz±wszy od dnia 07 stycznia 2026 r., od poniedzia³ku do pi±tku, z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od nauki – do godz.: 10.30,
4. W wyj±tkowej sytuacji zwi±zanej ze zmian± organizacji dnia pracy szko³y, dostawa obiadu odbêdzie siê o innej godzinie – po wcze¶niejszym uzgodnieniu z Wykonawc±.
5. Wykonawca dostarcza³ bêdzie w pierwszy dzieñ tygodnia tygodniowy jad³ospis z podaniem sk³adników wagowych (gramatury) potraw oraz oznaczenie alergenów – do wiadomo¶ci Zamawiaj±cego. Wykonawca zobowi±zany jest do zachowania jako¶ci obiadów zgodnie z przedstawionym jad³ospisem.
6. Wszystkie posi³ki powinny byæ przygotowane zgodnie z obowi±zuj±cymi normami i przepisami prawa. Wykonawca bêdzie przygotowywa³ posi³ki zgodnie z zasadami okre¶lonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2021 z pó¼n. zm.) ³±cznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy, w tym Rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup ¶rodków spo¿ywczych przeznaczonych do sprzeda¿y dzieciom i m³odzie¿y w jednostkach systemu o¶wiaty oraz wymagañ, jakie musz± spe³niaæ ¶rodki spo¿ywcze stosowane w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w tych jednostkach (Dz. U. 2016 r., poz. 1154).
7. Bezwzglêdnie nale¿y przestrzegaæ norm na sk³adniki pokarmowe i produkty spo¿ywcze okre¶lone przez Instytut ¯ywienia i ¯ywno¶ci. Posi³ki maj± byæ przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego ¿ywienia dzieci i m³odzie¿y.
8. Obiad musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki ilo¶ciowe/rodzajowe:
a) zupa: gramatura ok. 250 ml i kaloryczno¶æ ok. 200 kcal,
b) drugie danie: gramatura ok. 500 gram i kaloryczno¶æ ok. 700 kcal, w przypadku dania miêsnego lub rybnego: ziemniaki, kasza, ry¿, makaron - nie wiêcej ni¿ 200 g; miêso-ryba nie mniej ni¿ w przedziale 150 g - 180 g (czystego miêsa, ryby bez sosu, panierki itp.), surówka nie mniej ni¿ 150 g – 180 g; danie jarskie i pó³miêsne - gramatura nie mniej ni¿ 400 gram;
c) kompot: pojemno¶æ nie mniej ni¿ 200 ml, bez dodatku cukru,
d) deser: np. owoc, jogurt. Zamawiaj±cy dopuszcza jako deser: owoc (owoce sezonowe: jab³ko, gruszka, pomarañcza, nektarynka, kiwi, banan, brzoskwinia, soczek owocowy).
8.1. Ograniczenia kaloryczno¶ci posi³ków:
1) Wykonawca zobowi±zany jest do przygotowywania posi³ków zgodnie z okre¶lonymi normami kalorycznymi, aby zapewniæ zdrowe i zbilansowane ¿ywienie dla uczniów.
2) Zabrania siê przekraczania okre¶lonej kaloryczno¶ci posi³ków, poniewa¿ mo¿e to byæ niezdrowe dla dzieci. Maksymalne dopuszczalne kaloryczno¶ci to:
a) Zupa: nie mniej ni¿ 250 ml i kaloryczno¶æ nie mniej ni¿ 200 kcal, z dopuszczalnym przekroczeniem do 220 kcal.
b) Drugie danie: nie mniej ni¿ 500 gram i kaloryczno¶æ nie mniej ni¿ 700 kcal, z dopuszczalnym przekroczeniem do 770 kcal.
3) W przypadku przekroczenia dopuszczalnej kaloryczno¶ci, Wykonawca zostanie zobowi±zany do dostosowania posi³ków do wyznaczonych norm kalorycznych.
9. Posi³ki musz± spe³niaæ nastêpuj±ce warunki jako¶ciowe:
e) jad³ospis powinien byæ urozmaicony, rodzaj potrawy nie mo¿e powtarzaæ siê w tym samym tygodniu,
f) w tygodniu powinien byæ dostarczany co najmniej 4 razy obiad z drugim daniem miêsnym (indyk, kurczak, wo³owina, wieprzowina) z wy³±czeniem miêsa mieszanego, a co najmniej raz na dwa tygodnie daniem rybnym (z wy³±czeniem ryby panga) wraz z surówk± i raz w tygodniu danie m±czne w tym nale¶niki, kluski leniwe, knedle ze ¶liwkami, pierogi: z miêsem, ruskie, z serem, z owocami z wy³±czeniem musów owocowych),
g) potrawy powinny byæ lekkostrawne, przygotowywane z surowców wysokiej jako¶ci, ¶wie¿ych, naturalnych, ma³o przetworzonych, bez lub z ograniczon± ilo¶ci± substancji dodatkowych – konserwuj±cych, zagêszczaj±cych, barwi±cych lub sztucznie aromatyzowanych,
h) w jad³ospisie powinny przewa¿aæ potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie sma¿one,
i) do przygotowania posi³ku zalecane jest: stosowanie t³uszczów ro¶linnych (ograniczone stosowanie t³uszczów zwierzêcych), stosowanie du¿ej ilo¶ci warzyw i owoców, w tym tak¿e nasion ro¶lin str±czkowych, ró¿nego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, stosowanie soli i substancji s³odz±cych zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup ¶rodków spo¿ywczych przeznaczonych do sprzeda¿y dzieciom i m³odzie¿y w jednostkach systemu o¶wiaty oraz wymagañ, jakie musz± spe³niaæ ¶rodki spo¿ywcze stosowane w ramach ¿ywienia zbiorowego dzieci i m³odzie¿y w tych jednostkach (Dz. U. 2016 r., poz. 1154)
j) Zupy powinny byæ sporz±dzone na wywarze warzywno-miêsnym, powinny byæ wyraziste w smaku
k) wa¿na jest estetyka potraw i posi³ków
l) Zamawiaj±cy zastrzega sobie, ¿e posi³ki musz± spe³niaæ normy ¿ywieniowe dla odpowiedniej grupy wiekowej (gramatura i kaloryczno¶æ odpowiednia dla dzieci i m³odzie¿y w wieku od 6 do 14 lat) zgodnie z przepisami dotycz±cymi produkcji ¿ywno¶ci.
10. Wykonawca bêdzie przygotowywa³ i dostarcza³ posi³ki zachowuj±c wymogi sanitarno- epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz we¼mie odpowiedzialno¶æ za ich przestrzeganie.
11. Wykonawca zobowi±zany jest do przygotowania posi³ków o najwy¿szym standardzie, na bazie produktów najwy¿szej jako¶ci i bezpieczeñstwem zgodnie z normami HACCP.
12. Obowi±zkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posi³ków, ka¿dego dnia przez okres 72 godzin z oznaczeniem daty, godziny, zawarto¶ci próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek.
13. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo bie¿±cej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcê przepisów dotycz±cych technologii produkcji i jako¶ci wykonywanych us³ug.
14. Transport posi³ków powinien odbywaæ siê w termosach zapewniaj±cych w³a¶ciw± ochronê i temperaturê oraz jako¶æ przewo¿onych potraw (termosy powinny byæ dublowane – przy dostawach obiadu wymieniane pe³ne na puste, a ponadto ka¿de danie gor±ce posi³ku powinno byæ przywiezione w dwóch lub wiêcej termosach, aby po otwarciu jednego i wydaniu w sto³ówce, w kolejnych termosach danie zachowa³o wysok± temperaturê), ¶rodkami transportu przystosowanymi do przewozu ¿ywno¶ci.
15. Wykonawca zobowi±zany jest wyposa¿yæ sto³ówkê szkoln± w specjalne bemary nastawne na pr±d w celu uzyskania sta³ej temperatury posi³ków i zapewnienia, ¿e posi³ki podczas wydawania bêd± ciep³e.
16. Dostarczenie posi³ków z miejsca produkcji do pomieszczeñ dystrybucji w szkole realizowane bêdzie przez Wykonawcê na jego koszt. Zamawiaj±cy posiada w³asne naczynia (talerze, sztuæce i kubki).
17. Zamawiaj±cy przyjmuje na siebie wszelkie sprawy organizacyjne zwi±zane z bezpo¶rednim wydawaniem posi³ków dzieciom korzystaj±cym z us³ug sto³ówki szkolnej.
18. Koszty zwi±zane z wydawaniem obiadów, myciem naczyñ i termosów, sprz±taniem sto³ówki ponosiæ bêdzie Zamawiaj±cy – nie nale¿y tych kosztów ujmowaæ do kalkulacji ceny obiadu.
19. Cena jednostkowa posi³ku obejmuje wszystkie elementy niezbêdne do jego przygotowania, w tym wsad do kot³a w kwocie 12,00 z³ (koszt surowców).
20. Wykonawca zapewnia na w³asny koszt zgodne z prawem postêpowanie ze wszystkimi odpadami powstaj±cymi w zwi±zku ze ¶wiadczeniem us³ugi. Wykonawca posiada przez ca³y okres realizacji umowy wa¿n± umowê z uprawnionym podmiotem na odbiór i zagospodarowanie w³a¶ciwych strumieni odpadów. Na ¿±danie Zamawiaj±cego Wykonawca przedk³ada w terminie 3 dni kopiê tej umowy oraz dowody przekazania odpadów podmiotom uprawnionym.
21. Wykonawca segreguje i deponuje odpady powstaj±ce na terenie Zamawiaj±cego zgodnie z regulaminem gminy. Wykonawca organizuje we w³asnym zakresie odbiór i zagospodarowanie strumieni nieobjêtych gminnym systemem (w szczególno¶ci zu¿ytych olejów i t³uszczów jadalnych) na podstawie umowy, o której mowa w pkt 19. Naruszenie obowi±zków okre¶lonych w niniejszym punkcie stanowi nienale¿yte wykonanie umowy i podlega karom umownym przewidzianym w umowie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków

55322000-3 - Us³ugi gotowania posi³ków

55520000-1 - Us³ugi dostarczania posi³ków

55524000-9 - Us³ugi dostarczania posi³ków do szkó³

55523100-3 - Us³ugi w zakresie posi³ków szkolnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-25

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê, spo¶ród wa¿nych ofert z³o¿onych
w postêpowaniu, na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w SWZ.
2. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:

2.1. Kryterium nr 1: Cena brutto ca³ego zamówienia (C) – waga kryterium 60 %, bêdzie obliczone na podstawie wzoru matematycznego: C = Cn/Cb* 60
gdzie:
C – kryterium – cena brutto ca³ego zamówienia,
Cn – najni¿sza oferowana cena brutto ca³ego zamówienia,
Cb – cena brutto ca³ego zamówienia oferty badanej

2.2. Kryterium nr 2: Urozmaicenie jad³ospisu (U) – waga kryterium 40 %. Niniejsze kryterium, punktowane bêdzie w nastêpuj±cy sposób:
a) Ocena bêdzie dokonana przez cz³onków komisji przetargowej w oparciu o analizê za³±czonego do oferty jad³ospisu dekadowego.
b) Komisja mo¿e przyznaæ maksymalnie 40 punktów. W oparciu o ocenê:
I. Gramatura „czystego miêsa, ryby” powy¿ej wymaganej przez zamawiaj±cego (bez wagi, sosu, panierki, innych dodatków (0 – 8 pkt.) – jako ¶rednia waga miêsa z jad³ospisu dekadowego:
- Wymagana (czyli w przedziale 150-180 g) – 1 pkt
- 181-190 g – 4 pkt
- Powy¿ej 190 g – 8 pkt
II. Zró¿nicowanie gatunków miês w jednym tygodniu (0 – 8 pkt.)
- Jeden gatunek – 1 pkt
- Dwa gatunki – 4 pkt
- Trzy i wiêcej – 8 pkt
III. Ró¿norodno¶æ technik przygotowania posi³ków w jednym tygodniu (np. duszone, sma¿one, grillowane itp. (0 – 8 pkt.)
- Jedna technika przygotowania – 1 pkt
- Dwie techniki przygotowania – 4 pkt
- Trzy i wiêcej technik przygotowania – 8 pkt
IV. Czêstotliwo¶æ dañ rybnych (0 – 8 pkt.)
- Raz na dwa tygodnie – 0 pkt
- Dwa razy lub wiêcej w okresie dwutygodniowym – 8 pkt
V. Ró¿norodno¶æ oferowanych surówek i owoców (0 – 8 pkt.)
- Jeden gatunek surówek i owoców – 1 pkt
- Dwa gatunki surówek i owoców – 4 pkt
- Trzy i wiêcej gatunków surówek i owoców – 8 pkt
c) Uwaga!
Je¿eli Wykonawca nie do³±czy do swojej oferty jad³ospisu jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt.5) Ustawy PZP.
d) Zamawiaj±cy informuje, ¿e zabrania siê przekraczania okre¶lonej kaloryczno¶ci posi³ków, poniewa¿ mo¿e to byæ niezdrowe dla dzieci. W przypadku przekroczenia dopuszczalnej kaloryczno¶ci o wiêcej ni¿ 10%, w przed³o¿onym wraz z ofert± jad³ospisie, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt.5) Ustawy PZP.

3. Za najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów (N) wyliczon± zgodnie z poni¿szym wzorem: N = C + U
gdzie:
N – ³±czna liczna punktów oferty ocenianej,
C – liczba punktów uzyskana w kryterium nr 1,
U – liczba punktów uzyskana w kryterium nr 2,
4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona
z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±.
8. W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej ilo¶ci przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy, sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± zaoferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Urozmaicenie jad³ospisu (U)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku udzia³u w postêpowaniu.

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualny wpis do rejestru zak³adów podlegaj±cych urzêdowej kontroli organów Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie produkcji posi³ków (od surowca do gotowego posi³ku) z mo¿liwo¶ci± ich transportu w ramach us³ug cateringowych na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o Bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 2021).

Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
4.1 Do¶wiadczenie wykonawcy:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia ten warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie ¶wiadczy³ co najmniej 1 us³ugê cateringow± dla szkó³ lub przedszkoli, potwierdzonych dowodami okre¶laj±cymi czy wykazane us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie.
UWAGA!
(Dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów- inne dokumenty).
a) Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e w sytuacji sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca bêdzie polega³ na zasobach innego podmiotu, na zasadach okre¶lonych w art. 118 Ustawy, warunek, o którym wy¿ej mowa w rozdziale XI pkt. 2 ppkt. 3) musi zostaæ spe³niony w ca³o¶ci przez Wykonawcê (jednego z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cego ofertê) lub podmiot, na którego zdolno¶ci w tym zakresie powo³uje siê Wykonawca.
b) W odniesieniu do warunków, o który mowa w lit. a, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
c) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ

4.2 Dysponowanie osobami:
Zamawiaj±cy wymaga by Wykonawca dysponowa³ nastêpuj±cymi osobami, które bêd± skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia:
a) szef kuchni tj. osoba, która posiada co najmniej wykszta³cenie zasadnicze zawodowe lub zasadnicze bran¿owe na kierunku gastronomia,
b) dietetyk tj. osoba posiadaj±ca kwalifikacje zawodowe dietetyka, czyli legitymuj±ca siê co najmniej wykszta³ceniem ¶rednim medycznym w zakresie dietetyki, posiadaj±ca co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie polegaj±ce na pracy w zawodzie dietetyka dla dzieci i m³odzie¿y w ¿ywieniu zbiorowym,
c) technolog ¿ywienia zbiorowego tj. osoba posiadaj±ca kwalifikacje zawodowe technologa ¿ywienia zbiorowego, czyli co najmniej wykszta³cenie ¶rednie na kierunku technolog ¿ywienia zbiorowego, posiadaj±ca co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie polegaj±ce na pracy w zawodzie technologa ¿ywienia zbiorowego,
d) co najmniej 2 osoby do porcjowania i wydawania posi³ków,
e) Zamawiaj±cy dopuszcza, by wymagania okre¶lone w lit. a), b) i c) mog³a spe³niaæ jedna osoba.
4.3 Dysponowanie sprzêtem:
Zamawiaj±cy wymaga, by Wykonawca dysponowa³ co najmniej jednym pojazdem wpisanym do rejestru, o którym mowa w art. 62 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) Za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
2) Za¶wiadczenie albo inny dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
3) Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
4) O¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w: art. 109 ust. 1 pkt 5-10 Ustawy PZP – za³±cznik nr 9 do SWZ.
5) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) Wykaz us³ug (za³±cznik nr 3 do SWZ) wykonywanych w ci±gu ostatnich 3 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, spe³niaj±cych warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie do¶wiadczenia zawodowego (Rozdzia³ XI ust. 2 pkt 4 ppkt. 4.1 SWZ), potwierdzonych dowodami okre¶laj±cymi czy wskazane us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie.
(Dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y ¶wiadczone, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty)
2) Wykaz osób (za³±cznik nr 8 do SWZ), skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, potwierdzaj±cy spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug i kontrolê jako¶ci wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3) Wykaz narzêdzi (za³±cznik nr 10 do SWZ), wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami, potwierdzaj±cy spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4) Aktualnego wpisu do rejestru zak³adów podlegaj±cych urzêdowej kontroli organów Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Jad³ospis – sporz±dzony wed³ug wzoru Wykonawcy uwzgledniaj±cy wszystkie postanowienia SWZ.
Uwaga!
Je¿eli Wykonawca nie do³±czy do swojej oferty jad³ospisu jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt.5) Ustawy PZP.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym (udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”). Wraz formularzem ofertowym Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) Formularz ofertowy wg. wzoru zamawiaj±cego stanowi±cy z³±cznik nr 1 do SWZ,
2) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt. 1 ppkt. 1.2 SWZ,
3) zobowi±zanie innego podmiotu (je¿eli dotyczy),
4) dokument lub dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy),
5) o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale XIII pkt. 5 SWZ (je¿eli dotyczy),
6) jad³ospis sporz±dzony zgodnie z wymaganiami SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty (za³±cznik nr 4).
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XIV ust. 2 SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ug wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy (wzór umowy) stanowi± za³±cznik nr 6 do SWZ.
2. Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z akceptacj± przez wykonawcê projektowanych postanowieñ umowy.
3. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we wzorze umowy.
4. Zakres ¶wiadczenia wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we wzorze umowy.
6. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-11 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-11 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.