Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00583777/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego samochodu przeznaczonego do zbierania i transportu odpadów komunalnych, finansowanego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: PGKiM w Jarosławiu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650228435
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemyska nr 15
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16-621-25-60
1.5.8.) Numer faksu: 16-621-52-97
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgkimjaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pgkimjaroslaw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego samochodu przeznaczonego do zbierania i transportu odpadów komunalnych, finansowanego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7ca1877-acdf-454e-80d1-bac53da7c56a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571428
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d7ca1877-acdf-454e-80d1-bac53da7c56a3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej prowadzonego postępowania : https://ezamowienia.gov.pl/ Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia
(przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
9. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia
określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje
zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie
ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W
zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane
dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
15. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
16. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
17. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
18. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
19. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
20. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
biuro@pgkimjaroslaw.pl .
(nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Oświadczenie o wypełnieniu obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art.
14 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fizycznych, od których
dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym
postępowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: PGKiM-DAP 26.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu przeznaczonego do zbierania i transportu odpadów komunalnych, z tylnym załadunkiem odpadów na podwoziu trzyosiowym (wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2024r.) finansowanego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu.
3) Wymagane parametry techniczne i cechy konstrukcyjne:
PODWOZIE:
1) Typ podwozia: trzyosiowe w konfiguracji osi 6x2 z osią wleczoną
2) Oś wleczona elektrohydraulicznie skrętna
3) Rozstaw osi max 3750 mm
4) Dopuszczalna masa całkowita min. 26 000 kg,
5) Minimalna nośność techniczna przedniego zawieszenia min. 8000 kg,
6) Minimalna nośność techniczna zawieszenia tylnego wózka min. 21 000 kg,
7) Minimalna nośność techniczna osi napędowej min 12 500 kg
8) Minimalna nośność techniczna osi wleczonej min 8000 kg
9) Stabilizator przedniej osi
10) Stabilizator dodatkowy osi tylnej/ wleczonej
11) Zawieszenie przednie – resory paraboliczne,
12) Zawieszenie tylne – pneumatyczne
13) Silnik o mocy min. 235 kW i max. momencie obrotowym min. 1600 Nm
14) Norma emisji spalin Euro 6 z systemem selektywnej redukcji katalitycznej SCR,
15) Pojemność skokowa silnika od 9000 cm3 do 11000 cm3
16) Skrzynia biegów zautomatyzowana lub automatyczna,
17) Przystawka odbioru mocy odsilnikowa, niezależna od sprzęgła – moment obrotowy dostępny w czasie jazdy i postoju,
18) Światła do jazdy dziennej LED,
19) Reflektory przednie ze światłami w technologii LED
20) Automatyczne światła mijania
21) Kabina trzy miejscowa (dzienna) o szerokości zewnętrznej min 2400 mm
22) Trzy niezależne miejsca do siedzenia w kabinie
23) Kolor kabiny biały
24) Osłona przeciwsłoneczna zewnętrzna
25) Szyba przednia przyciemniona
26) Zawieszenie kabiny pneumatyczne,
27) Gumowe dywaniki podłogowe,
28) Koło kierownicy po lewej stronie z możliwością regulacji położenia,
29) Podgrzewane i elektrycznie regulowane lusterka wsteczne prawe i lewe oraz podgrzewane lusterka rampowe (przednie) i krawężnikowe
30) Elektrycznie sterowane podnośniki szyb drzwi kierowcy i pasażera,
31) Szyby przednia przyciemniona
32) Czujnik deszczu
33) Systemy ABS, EBS, ESP lub równoważne
34) Hamulec przystankowy tj. funkcja zatrzymania pojazdu Auto-hold lub równoważna współpracująca z automatycznym załączaniem położenia neutralnego skrzyni biegów
35) Elektroniczny hamulec postojowy
36) Tempomat
37) Immobilizer fabryczny,
38) Centralny zamek z pilotem
39) Klimatyzacja
40) Alternator 24V, min. 100 A
41) Podgrzewany filtr paliwa,
42) 2 akumulatory min. 180 Ah,
43) Tachograf cyfrowy z legalizacją i kalibracją po zarejestrowaniu pojazdu,
44) Układ wydechowy spalin skierowany do góry ponad zabudowę lub wydech dolny,
45) Hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej,
46) Obręcze stalowe z oponami w rozmiarze 315/80 R22.5 dostosowane nośnością do max technicznej nośności osi podwozia.
47) Bieżnik opon szosowo- terenowy o podwyższonej wytrzymałości
48) Zbiornik paliwa min 310 litrów aluminiowy,
49) Zbiornik AdBlue min 45 l,
50) Blokada mechanizmu różnicowego tylnego mostu,
51) Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, kpl. kluczy z podnośnikiem min 10 ton,
52) Gniazdo w kabinie 12V i 24V oraz gniazdo USB
53) Min dwa kliny zabezpieczające pojazd przed przemieszczaniem na terenie pochyłym,
54) Przedni zaczep holowniczy,
55) Wyświetlacz z komputerem pokładowym w języku polskim
56) Boczne osłony anty-rowerowe fabryczne
57) Apteczka,
58) Wyjście adaptacyjne do podłączenia urządzenia GPS
59) Koło zapasowe oś przednia (dołączone luzem),
60) Przewód do pompowania kół,
61) Kratki ochronne na reflektorach, metalowe
62) Złącze pneumatyczne w kabinie kierowcy wraz z pistoletem z elastycznym przewodem
63) Schowek na dokumenty formatu A4
64) Uchwyt na butelki
65) Gwarancja podwozia 24 miesiące
66) Belka świetlna LED na kabinie z napisem „PGKiM ZOM JAROSŁAW”. Ostateczny napis do ustalenia z Zamawiającym w drodze uzgodnień na etapie wykonania dostawy
67) CB-RADIO
ZABUDOWA
1. Nowa zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym przeznaczona do zbierania odpadów komunalnych, surowców wtórnych. Pojemności skrzyni ładunkowej min. 23 m3. Rok produkcji skompletowanego 2024
2. Wszystkie elementy składowe zabudowy malowane przed montażem. Malowanie podkładem, a następnie lakierowane na kolor biały odpowiadający kolorem kabiny podwozia
3. Całkowicie uszczelniony jednoczęściowy, integralny korpus skrzyni z odwłokiem ze zgniotem min. 5:1
4. Boki skrzyni ładunkowej wykonane z blachy konstrukcyjnej lub trudnościeralnej o grubości min. 4 mm.
5. Dno skrzyni ładunkowej wykonane z wysokogatunkowej blachy konstrukcyjnej o podwyższonej odporności na ścierania lub trudnościeralnej o grubości min. 6 mm.
6. Wanna załadowcza wykonana z blachy wysokogatunkowej trudnościeralnej o grubości dna min. 10 mm typu Hardox 450 lub równoważnej. Boki wanny o grubości min. 6 mm również z blachy wysokogatunkowej trudnościeralnej Hardox 450 lub równoważnej.
7. Uszczelka między płytą wypychającą a ścianami bocznymi skrzyni na całej długości połączenia, nakładana jest na całą wysokość w celu zapewnienia maksymalnej szczelności podczas zbierania odpadów tzw. frakcji mokrych.
8. Dolne zaczepy skrzyni ryglujące odwłok regulowane mimośrodowo z możliwością regulacji szczeliny między skrzynią a odwłokiem zwiększające szczelność w trakcie eksploatacji
9. Skrzynia ładunkowa o przekroju owalnym,
10. Podłoga skrzyni zaokrąglona z otworem rewizyjnym z możliwością odprowadzenia odcieków
11. Podwyższenie ściany przedniej zabudowy do 800 mm
12. Ściany zabudowy płaskie wykonane z jednego arkusza blachy
13. Mechanizm zgniatania liniowo – płytowy (szufladowy).
14. Możliwość sterowania mechanizmem załadowczym w cyklu automatycznym, ciągłym oraz manualnym.
15. Prowadnice łopaty wypychającej wewnątrz zabudowy – po bokach.
16. Urządzenie zasypowe obsługujące pojemniki o pojemności od 120 l do 1100 l zgodnie z normą MGB EN/PN 840 -1,- 2,- 3
17. Urządzenie zasypowe montowane wykonane w konstrukcji stalowej zabezpieczone antykorozyjnie
18. Urządzenie zasypowe posiadające funkcję automatycznego pobierania i unoszenia pojemników i kontenerów na listwie grzebieniowej tzw. pick-up, funkcja automatycznego unoszenia pojemników rozłączalna przyciskiem na panelu sterowania z tyłu zabudowy.
19. Automatyczne unoszenie urządzenia zasypowego do pozycji do jazdy w trakcie załączenia biegów do przodu lub biegu wstecznego.
20. Ześlizg składany – burta odwłoka w konstrukcji stalowej, zabezpieczone antykorozyjnie
21. Wysokość od podłoża do stałej krawędzi wrzutnika max. 1450 mm.
22. Dwa stopnie dla ładowaczy z czujnikiem zajętości i opuszczenia stopnia oraz poręcze po bokach zabudowy zgodne z normą EN-PN 1501-01 08:2021
5) Podstawowe warunki leasingu operacyjnego
Umowa leasingu operacyjnego może zostać zawarta na standardowym wzorze umowy stosowanej przez Wykonawcę z zastrzeżeniem następujących postanowień:
1) Okres leasingu: 60 miesięcy.
2) Opłata inicjalna – wstępna w wysokości 10% wartości przedmiotu leasingu netto płatna przed zawarciem umowy na podstawie danych do przelewu określonych przez Wykonawcę
3) Wartość końcowa wykupu przedmiotu leasingu przez Zamawiającego w wysokości 1% wartości przedmiotu leasingu netto pod warunkiem spłacenia przez Zamawiającego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu.
4) Opłata manipulacyjna – 0%
5) Liczba rat leasingowych: 59
6) Oprocentowanie leasingu będzie zmienne w całym okresie leasingu oparte na stopie procentowej rynku międzybankowego WIBOR 1M. Stawkę WIBOR 1M obowiązującą w dniu 05.11.2024r. należy przyjąć w celu wyliczenia ceny oferty i dla umożliwienia Zamawiającemu porównywalności ofert, natomiast umowa leasingu zostanie podpisana przez Zamawiającego w oparciu o aktualną stawkę WIBOR 1M obowiązującą w dniu jej podpisania
4.2.6.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika doreprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego
2. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać:
1) wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2) Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
3) ustanowionego pełnomocnika oraz
4) zakres jego umocowania, a także
5) oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
3. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,
Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę
tych Wykonawców.
4. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady
określone w niniejszym Rozdziale. Spółka cywilna ubiegająca się o zamówienie musi wyznaczyć pełnomocnika do jej
reprezentowania. Ustawowe zasady reprezentacji spółki cywilnej zezwalające każdemu wspólnikowi na jej reprezentowanie
w takich granicach, w jakich jest uprawniony do prowadzenia jej spraw, nie spełniają bowiem wymogu z art. 58 ust. 2 ustawy
PZP. W przypadku spółki cywilnej art. 58 ust. 2 ustawy PZP nie będzie miał zastosowania, jeżeli oferta zostanie podpisana
kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wszystkich wspólników spółki
cywilnej.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3. Zakazuje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści SWZ oraz oferty Wykonawcy , na podstawie którejdokonano jego wyboru, z zastrzeżeniem, że zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest możliwa poprzez:
a. zmianę terminu wykonania przedmiotu Umowy, w przypadku niemożności zachowania pierwotnie ustalonych w Umowie
terminów z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy, niezawinionych przez żadną ze
Stron,
b. zmiany ustawowej wysokości stawki podatku od towaru i usług (VAT).
4. Zmiany umowy mogą nastąpić nie wcześniej niż po wcześniejszym zaakceptowaniu przez strony umowy, stosownego
wniosku, zawierającego propozycję nowych warunków umownych, a jeżeli wprowadzona zmiana dotyczy wynagrodzenia
wykonawcy – również szczegółowe wyliczenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy po dokonaniu zmiany.
5. Zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ezamówienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-08 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Zakup ciągnika komunalnego wraz z pługiem do śniegu, rozsiewaczem i łyżką do ładowania - powtórka
- Tworzenie miejsc opieki w Miejskim Żłobku Radosny Zakątek w Jarosławiu. Wykonanie projektu na: "Opracowanie dokumentacji dla Miejski Żłobek Radosny Zakątek w Jarosławiu".
- Oczyszczanie mechaniczne ulic i placów gminnych na terenie miasta Jarosławia wraz z opróżnianiem koszy ulicznych przy tych ulicach.
- Świadczenie usługi restauracyjnej w 2025 r. (2 części)
- Dostawa i wdrożenie sprzętu serwerowego, sieciowego i oprogramowania w Starostwie Powiatowym w Jarosławiu w ramach projektu ,,Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Sporządzenie planu ogólnego Miasta Jarosławia".
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Leasing zwrotny finansowy fabrycznie nowego samochodu ciężarowego marki SCANIA zasilanego paliwem CNG z zabudową śmieciarki TERBERG
- Wykonanie i dostawa fabrycznie nowego samochodu skrzyniowego z urządzeniem HDS z podwyższonymi burtami, zakup w formie leasing operacyjnego dla Czysty Region Sp. z o.o. w Kędzierzynie-Koźlu
- Najem (12 miesięcy) z opcją wykupu 1 pojazdu ciężarowego z zabudową typu śmieciarka
- Dostawa formie leasingu operacyjnego fabryczne nowego pojazdu elektrycznego z homologacją ciężarową N2 wraz z ładowarkami do naładowania baterii pojazdu służący do zbierania odpadów komunalnych
- Dostawa ambulansu kontenerowego typu C wraz z noszami dla Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. w formie leasingu ZP36/2024
- Doposażenie jednostek OSP w Gminie Ochotnica Dolna - dostawa lekkiego samochodu terenowego typu pick-up (II)
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.