Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup oleju napędowego i benzyny bezołowiowej przez Zarząd Dróg Powiatowych w Bolesławcu w roku 2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bolesławiecki
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Bolesławcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230827046
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modłowa 8C
1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 756469725
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zdpboleslawiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdpboleslawiec.bipstrona.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna powiatu bolesławieckiego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup oleju napędowego i benzyny bezołowiowej przez Zarząd Dróg Powiatowych w Bolesławcu w roku 2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc328b0a-60d7-4e0c-a1de-5888ba3b1a13
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00570927
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cc328b0a-60d7-4e0c-a1de-5888ba3b1a133.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Oferentami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: biuro@zdpboleslawiec.pl .
Nr identyfikacyjny postępowania: ocds-148610-cc328b0a-60d7-4e0c-a1de-5888ba3b1a13.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Oferent posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Oferenta;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych Oferenta;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Oferent uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Oferentowi nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Oferenta jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GS.382.29.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup w roku 2026 ok. 22500 litrów oleju napędowego, ok. 1250 litrów benzyny bezołowiowej PB95 oaz ok. 1750 litrów benzyny bezołowiowej PB98 na potrzeby sprzętu silnikowego użytkowanego przez Zarząd Dróg Powiatowych w Bolesławcu.
Zakup odbywać się będzie w formie tankowań na wszystkich stacjach paliw Sprzedającego.
Miejsce tankowania – stacja paliw w miejscowości siedziby Zamawiającego (Bolesławiec) i stacja paliw na terenie powiatów bolesławieckiego i zgorzeleckiego (preferowane miejscowości – Zgorzelec, Ruszów, Węgliniec, Pieńsk, Czerwona Woda, Jędrzychowice, Jagodzin) oraz warunkowo wszystkie inne stacje paliw pozostające w sieci Sprzedającego obsługujące jego karty flotowe.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium są:
1) Wartość paliwa wg oferty – waga 70%
2) Wysokość rabatu – waga 30%
2. Zamówienia zostanie udzielone Oferentowi, który uzyska największą liczbę punktów, po zsumowaniu ocen w poszczególnych kryteriach oceny ofert.
3. Maksymalna liczba punktów, jaką może otrzymać Oferent to 100 punktów.
4. Ilość punktów zaokrąglana jest do dwóch miejsc po przecinku.
5. Zamawiający zakłada, że 1% = 1 punkt.
6. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma największa liczbę punktów wyliczoną wg poniższego sposobu:
a/ Kryterium wartość ofertowa paliwa:
[On/Ob] x 70 = ilość punktów P1
gdzie:
„On” – wartość paliwa w ofercie najkorzystniejszej (najniższa cena),
„Ob” – wartość paliwa w ofercie badanej.
b/ Kryterium wysokość rabatu:
[Ob/On] x 30 = ilość punktów P2
gdzie:
„On” – wysokość rabatu w ofercie najkorzystniejszej (najniższa cena),
„Ob” – wysokość rabatu w ofercie badanej.
7. Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:
P = wartość punktowa „P1” (cena oleju) + wartość punktowa „P2” (wysokość rabatu)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokośc rabatu
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Oferent, który spełnia następujące warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
- Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; (UWAGA: Dokument należy złożyć na wezwanie. Nie składa się go wraz z ofertą)
2) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
- Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie załączonej koncesji na obrót paliwami płynnymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. 2021 poz. 716).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Oferent zobowiązany jest dołączyć oświadczenie potwierdzające na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, że Oferent nie podlega wykluczeniu,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Oferent zobowiązany jest dołączyć oświadczenie potwierdzające na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujące wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, że Oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Oferenci mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wtedy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty.
2. W przypadku Oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VII
pkt 1 SWZ, składa każdy z Oferentów.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Oferentów oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego
złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdz. VII pkt 5 SWZ, przy czym:
1) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdz. VII pkt. 5 ppkt 1) SWZ składa odpowiednio Oferent , który wykazuje
spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w rozdz. V pkt. 1 SWZ.
2) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdz. VII pkt. 5 ppkt 2) SWZ składa każdy z nich.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-10 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem platformy
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-10 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Świadczenie usługi dozoru siedziby MZGM w Bolesławcu przy ul. Dolne Młyny 23 w roku 2026
- Zakup oleju napędowego i benzyny bezołowiowej przez Zarząd Dróg Powiatowych w Bolesławcu w roku 2026
- Świadczenie usług cateringowych w zakresie przygotowania i dostawy całodziennego wyżywienia dla dzieci z miejskich przedszkoli publicznych w Bolesławcu
- Budowa pomostu na istniejącej konstrukcji słupowej w ramach zadania pn.: "Odnowa stawu miejskiego z otoczeniem, poprawa jakości wody, zwiększenie bezpieczeństwa hydrologicznego oraz działania...
- SUKCESYWNE DOSTAWY PRODUKTÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH
- Budowa drogi (dz. nr 18, 19, 40) we wsi Kruszyn i (dz. nr 866/2, 838) we wsi Łaziska.
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju napędowego w ilości 50 m3 na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kurowie "
- "Dostawa paliw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim w 2026 r."
- Dostawa paliw - gazu lpg, etyliny bezołowiowej i oleju napędowego do pojazdów służbowych WORD w Łomży, do agregatów prądotwórczych, kosiarek i podkaszarki.
- Dostawa benzyny bezołowiowej Pb95 na potrzeby Gminy Ryglice na rok 2026
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego do zbiornika naziemnego Gminy Cyców".
- Dostawa oleju napędowego do zbiornika znajdującego się na terenie Zakładu Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu.
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





