Ogłoszenie z dnia 2023-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00417865/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przygotowywania i wydawania posiłków dla zatrzymanych w PDOZ w garnizonie dolnośląskim.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 478714603
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.dusza@wr.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług przygotowywania i wydawania posiłków dla zatrzymanych w PDOZ w garnizonie dolnośląskim.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1532fe37-5dd3-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00570057
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016033/42/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.24 Usługa zbiorowego żywienia (posiłki profilaktyczne, posiłki dla zatrzymanych) udzielane w ramach odrębnych postępowań
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00417865
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUZ-112-063-112/2023/KD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 521600,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania, wydawania i dostarczania przez Wykonawcę posiłków – wyżywienia całodziennego składającego się z trzech posiłków w tym jednego gorącego (lub zamiennie suchego prowiantu dla osób zatrzymanych przebywających w konwoju trwającym ponad8 godz.) - oraz napoi do śniadania i kolacji, w dni robocze, w dni wolne od pracy i święta, dla osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych sporządzanych zgodnie Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 2022 poz. 2132 ze zmianami) oraz aktami wykonawczymi.
Ilość norm dobowych (osoba/dzień) dla których należy zapewnić wykonanie usługi w okresie realizacji umowy; godziny wydawania posiłków: Śniadanie - 7.00 - 8.00, Obiad -12.00-14.00, Kolacja - 18.00-19.00:
• Część 1 – KMP Jelenia Góra – 3338 norm w okresie trwania umowy,
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 123662,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania, wydawania i dostarczania przez Wykonawcę posiłków – wyżywienia całodziennego składającego się z trzech posiłków w tym jednego gorącego (lub zamiennie suchego prowiantu dla osób zatrzymanych przebywających w konwoju trwającym ponad8 godz.) - oraz napoi do śniadania i kolacji, w dni robocze, w dni wolne od pracy i święta, dla osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych sporządzanych zgodnie Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 2022 poz. 2132 ze zmianami) oraz aktami wykonawczymi.
Ilość norm dobowych (osoba/dzień) dla których należy zapewnić wykonanie usługi w okresie realizacji umowy; godziny wydawania posiłków: Śniadanie - 7.00 - 8.00, Obiad -12.00-14.00, Kolacja - 18.00-19.00:
• Część 2 – KPP Kamienna Góra – 684 norm w okresie trwania umowy,
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 40381,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania, wydawania i dostarczania przez Wykonawcę posiłków – wyżywienia całodziennego składającego się z trzech posiłków w tym jednego gorącego (lub zamiennie suchego prowiantu dla osób zatrzymanych przebywających w konwoju trwającym ponad8 godz.) - oraz napoi do śniadania i kolacji, w dni robocze, w dni wolne od pracy i święta, dla osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych sporządzanych zgodnie Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 2022 poz. 2132 ze zmianami) oraz aktami wykonawczymi.
Ilość norm dobowych (osoba/dzień) dla których należy zapewnić wykonanie usługi w okresie realizacji umowy; godziny wydawania posiłków: Śniadanie - 7.00 - 8.00, Obiad -12.00-14.00, Kolacja - 18.00-19.00:
• Część 3 – KPP Lubań - 1494 norm w okresie trwania umowy,
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 53596,48 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania, wydawania i dostarczania przez Wykonawcę posiłków – wyżywienia całodziennego składającego się z trzech posiłków w tym jednego gorącego (lub zamiennie suchego prowiantu dla osób zatrzymanych przebywających w konwoju trwającym ponad8 godz.) - oraz napoi do śniadania i kolacji, w dni robocze, w dni wolne od pracy i święta, dla osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych sporządzanych zgodnie Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 2022 poz. 2132 ze zmianami) oraz aktami wykonawczymi.
Ilość norm dobowych (osoba/dzień) dla których należy zapewnić wykonanie usługi w okresie realizacji umowy; godziny wydawania posiłków: Śniadanie - 7.00 - 8.00, Obiad -12.00-14.00, Kolacja - 18.00-19.00:
• Część 4 – KPP Lwówek Śląski – 1018 norm w okresie trwania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 34095,58 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania, wydawania i dostarczania przez Wykonawcę posiłków – wyżywienia całodziennego składającego się z trzech posiłków w tym jednego gorącego (lub zamiennie suchego prowiantu dla osób zatrzymanych przebywających w konwoju trwającym ponad8 godz.) - oraz napoi do śniadania i kolacji, w dni robocze, w dni wolne od pracy i święta, dla osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych sporządzanych zgodnie Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 2022 poz. 2132 ze zmianami) oraz aktami wykonawczymi.
Ilość norm dobowych (osoba/dzień) dla których należy zapewnić wykonanie usługi w okresie realizacji umowy; godziny wydawania posiłków: Śniadanie - 7.00 - 8.00, Obiad -12.00-14.00, Kolacja - 18.00-19.00:
• Część 5 – KPP Oleśnica - 712 norm w okresie trwania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 29283,33 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania, wydawania i dostarczania przez Wykonawcę posiłków – wyżywienia całodziennego składającego się z trzech posiłków w tym jednego gorącego (lub zamiennie suchego prowiantu dla osób zatrzymanych przebywających w konwoju trwającym ponad8 godz.) - oraz napoi do śniadania i kolacji, w dni robocze, w dni wolne od pracy i święta, dla osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych sporządzanych zgodnie Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 2022 poz. 2132 ze zmianami) oraz aktami wykonawczymi.
Ilość norm dobowych (osoba/dzień) dla których należy zapewnić wykonanie usługi w okresie realizacji umowy; godziny wydawania posiłków: Śniadanie - 7.00 - 8.00, Obiad -12.00-14.00, Kolacja - 18.00-19.00:
• Część 6 - KPP Oława - 926 norm w okresie trwania umowy,
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 32153,33 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania, wydawania i dostarczania przez Wykonawcę posiłków – wyżywienia całodziennego składającego się z trzech posiłków w tym jednego gorącego (lub zamiennie suchego prowiantu dla osób zatrzymanych przebywających w konwoju trwającym ponad8 godz.) - oraz napoi do śniadania i kolacji, w dni robocze, w dni wolne od pracy i święta, dla osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych sporządzanych zgodnie Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 2022 poz. 2132 ze zmianami) oraz aktami wykonawczymi.
Ilość norm dobowych (osoba/dzień) dla których należy zapewnić wykonanie usługi w okresie realizacji umowy; godziny wydawania posiłków: Śniadanie - 7.00 - 8.00, Obiad -12.00-14.00, Kolacja - 18.00-19.00:
• Część 7 - KPP Strzelin - 340 norm w okresie trwania umowy,
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 17785,24 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania, wydawania i dostarczania przez Wykonawcę posiłków – wyżywienia całodziennego składającego się z trzech posiłków w tym jednego gorącego (lub zamiennie suchego prowiantu dla osób zatrzymanych przebywających w konwoju trwającym ponad8 godz.) - oraz napoi do śniadania i kolacji, w dni robocze, w dni wolne od pracy i święta, dla osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych sporządzanych zgodnie Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 2022 poz. 2132 ze zmianami) oraz aktami wykonawczymi.
Ilość norm dobowych (osoba/dzień) dla których należy zapewnić wykonanie usługi w okresie realizacji umowy; godziny wydawania posiłków: Śniadanie - 7.00 - 8.00, Obiad -12.00-14.00, Kolacja - 18.00-19.00:
• Część 8 – KPP Środa Śląska - 426 norm w okresie trwania umowy,
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 10134,72 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania, wydawania i dostarczania przez Wykonawcę posiłków – wyżywienia całodziennego składającego się z trzech posiłków w tym jednego gorącego (lub zamiennie suchego prowiantu dla osób zatrzymanych przebywających w konwoju trwającym ponad8 godz.) - oraz napoi do śniadania i kolacji, w dni robocze, w dni wolne od pracy i święta, dla osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych sporządzanych zgodnie Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 2022 poz. 2132 ze zmianami) oraz aktami wykonawczymi.
Ilość norm dobowych (osoba/dzień) dla których należy zapewnić wykonanie usługi w okresie realizacji umowy; godziny wydawania posiłków: Śniadanie - 7.00 - 8.00, Obiad -12.00-14.00, Kolacja - 18.00-19.00:
• Część 9 –KPP Zgorzelec – 1750 norm w okresie trwania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 58324,07 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania, wydawania i dostarczania przez Wykonawcę posiłków – wyżywienia całodziennego składającego się z trzech posiłków w tym jednego gorącego (lub zamiennie suchego prowiantu dla osób zatrzymanych przebywających w konwoju trwającym ponad8 godz.) - oraz napoi do śniadania i kolacji, w dni robocze, w dni wolne od pracy i święta, dla osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych sporządzanych zgodnie Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 2022 poz. 2132 ze zmianami) oraz aktami wykonawczymi.
Ilość norm dobowych (osoba/dzień) dla których należy zapewnić wykonanie usługi w okresie realizacji umowy; godziny wydawania posiłków: Śniadanie - 7.00 - 8.00, Obiad -12.00-14.00, Kolacja - 18.00-19.00:
• Część 10 –KP Nowa Ruda – 1798 norm w okresie trwania umowy,
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 92894,44 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania, wydawania i dostarczania przez Wykonawcę posiłków – wyżywienia całodziennego składającego się z trzech posiłków w tym jednego gorącego (lub zamiennie suchego prowiantu dla osób zatrzymanych przebywających w konwoju trwającym ponad8 godz.) - oraz napoi do śniadania i kolacji, w dni robocze, w dni wolne od pracy i święta, dla osób zatrzymanych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych sporządzanych zgodnie Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 2022 poz. 2132 ze zmianami) oraz aktami wykonawczymi.
Ilość norm dobowych (osoba/dzień) dla których należy zapewnić wykonanie usługi w okresie realizacji umowy; godziny wydawania posiłków: Śniadanie - 7.00 - 8.00, Obiad -12.00-14.00, Kolacja - 18.00-19.00:
• Część 11 –KP Syców – 712 norm w trakcie trwania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 34095,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie dla części 1 KMP Jelenia Góra:
W prowadzonym postępowaniu termin składania ofert wyznaczono do dnia 09.10.2023 r., do godziny 09:00.
Do upływu terminu składania ofert złożono następującą ofertę:
Imbir i Kurkuma Mariusz Krynicki, ul. Jana II Sobieskiego 82C/3, 58-500 Jelenia Góra, NIP: 6111244754, wartość oferty brutto dla części 1: 133.520,00 zł
Zamawiający dokonał oceny oferty i zbadał czy wykonawca, który złożył ofertę nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca wraz z ofertą złożył oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z prowadzonego postępowania (art. 108 ust. 1 ustawy), jak również złożył oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia art. 7 ust 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wykonawca złożył także oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Tym samym Wykonawca wykazał, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Oferta została złożona w prawidłowej formie i właściwie podpisana przez osoby uprawnione. Wartość oferty została obliczona prawidłowo. Zamawiający nie wymagał wniesienia wadium.
Działając na mocy art. 274 ust. 1 ustawy Zamawiający wezwał wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych w postaci:
a) aktualnej decyzji lub innego równoważnego dokumentu potwierdzającego zatwierdzenie zakładu do podjęcia działalności, o której mowa w art. 61 ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Z 2022 poz. 2132 ze zm.) wraz z
b) dokumentem pozwalającym na wykonywanie działalności cateringowej.
Wykonawca w wyznaczonym terminie złożył dokumenty, jednakże nie potwierdzały one, iż zakład został zatwierdzony do podjęcia działalności, o której mowa w art. 61 ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Z 2022 poz. 2132 ze zm.) wraz z możliwością wykonywania działalności cateringowej.
Zamawiający pismem z dnia 31.10.2023r. wezwał Wykonawcę, Imbir i Kurkuma Mariusz Krynicki, ul. Jana II Sobieskiego 82C/3, 58-500 Jelenia Góra, NIP: 6111244754, do wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, gdyż termin związania ofertą złożoną w postępowaniu upływał w dniu 07.11.2023r.
Zgodnie z art. 307 ust. 1 Wykonawca jest związany ofertą do upływu terminu określonego datą w dokumentach zamówienia, jednak nie dłużej niż 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. Natomiast zgodnie z art. 307 ust. 3 przedłużenie terminu związania ofertą wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
Wykonawca, Imbir i Kurkuma Mariusz Krynicki, ul. Jana II Sobieskiego 82C/3, 58-500 Jelenia Góra, NIP: 6111244754, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie tj. do dnia 06.11.2023r. nie złożył pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, w związku z powyższym złożone oświadczenie woli Wykonawcy utraciło ważność i Zamawiający nie może uwzględnić oferty w ocenie i wyborze oferty najkorzystniejszej.
Mając na uwadze wskazaną argumentację oraz kierując się dyspozycją zawartą w art. 226 ust. 1 pkt 12 Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy: Imbir i Kurkuma Mariusz Krynicki, ul. Jana II Sobieskiego 82C/3, 58-500 Jelenia Góra, NIP: 6111244754, tym samym Zamawiający działając na mocy art. 255 ust. 2 unieważnia postępowanie w części 1, gdyż wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie dla części 2 KPP Kamienna Góra:
W prowadzonym postępowaniu termin składania ofert wyznaczono do dnia 09.10.2023 r., do godziny 09:00.
Do upływu terminu składania ofert, w postępowaniu w części 2 nie złożono żadnej oferty.
W związku z tym, że w postępowaniu nie złożono żadnej oferty, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie dla części 3 KPP Lubań:
W prowadzonym postępowaniu termin składania ofert wyznaczono do dnia 09.10.2023 r., do godziny 09:00.
Do upływu terminu składania ofert złożono następującą ofertę:
„JUNIWERSAL” P.P.H.U. S.C. A. Juncewicz, J. Juncewicz, A. Kulczycka, ul. Zgorzelecka 51, 59-800 Lubań, NIP: 6131001575
wartość oferty brutto dla części 3: 53.485,20 zł
Zamawiający działając na mocy art. 226 ust.1 pkt 3 i 4 odrzucił ofertę Wykonawcy, jako niezgodną z przepisami ustawy i nieważną na podstawie innych przepisów.
Oferta Wykonawcy: „JUNIWERSAL” P.P.H.U. S.C. A. Juncewicz, J. Juncewicz, A. Kulczycka, ul. Zgorzelecka 51, 59-800 Lubań, NIP: 613100575, złożona za pośrednictwem platformazakupowa.pl, została zaszyfrowana, lecz nie została podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający dokonał procesu walidacji przedmiotowej oferty korzystając m.in. z narzędzia oferowanego przez Szafir Weryfikująca 2.0.0 (build 684), PWPW Sigillum 1.8.254 oraz https://weryfikacjapodpisu.pl/. Stwierdzono, że oferta nie została opatrzona żadnym podpisem. W programie PWPW Sigillum pojawia się komunikat, iż pliki są niepodpisane lub mają nieprawidłowy podpis. Pozostałe dwa programy nie odczytują żadnego podpisu. W folderze oferty znajduje się także plik xml (XAdES), który wskazuje, iż Wykonawca podjął próbę podpisania niniejszej oferty, jednakże dokonał tego w sposób nieprawidłowy, tym samym programy do walidacji podpisów nie mogą poprawnie zweryfikować podpisu.
Powyższe powoduje, że oświadczenie woli Wykonawcy o złożeniu oferty, nie można uznać za ważne gdyż, jakkolwiek zostało sporządzone w postaci elektronicznej, to nie zostało opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z normą z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. Powyższe skutkuje nieważnością oświadczenia woli Wykonawcy, w zakresie złożenia oferty w postępowaniu oraz koniecznością uznania, że oferta w ogóle nie została złożona z uwagi na nieprawidłową formę tej czynności.
Ustawa nie przewiduje możliwości uzupełnienia wadliwej co do treści lub formy oferty,
jak ma to miejsce w przypadku dokumentów, oświadczeń i pełnomocnictw zgodnie z art. 128 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający uznał zatem ofertę za niezłożoną, z powodu sporządzenia i przekazania oferty w formie elektronicznej bez kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. Mając na uwadze powyższe oraz kierując się dyspozycją zawartą w art. 226 ust. 1 pkt 3) i 4) Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy, tj.: „JUNIWERSAL” P.P.H.U. S.C. A. Juncewicz, J. Juncewicz, A. Kulczycka, ul. Zgorzelecka 51, 59-800 Lubań, NIP: 613100575, jako niezgodną z przepisami ustawy i nieważną na podstawie innych przepisów.
Mając na uwadze wyżej wskazane argumenty, Zamawiający unieważnia postępowanie przetargowe w części 3, gdyż zgodnie z art. 255 pkt. 2 wszystkie złożone oferty w niniejszej części podlegały odrzuceniu.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie dla części 4 KPP Lwówek Śląski:
W prowadzonym postępowaniu termin składania ofert wyznaczono do dnia 09.10.2023 r., do godziny 09:00.
Do upływu terminu składania ofert, w postępowaniu w części 4 nie złożono żadnej oferty.
W związku z tym, że w postępowaniu nie złożono żadnej oferty, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49128,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49128,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49128,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU STEFANIA Stefania Krzemińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9110011452
7.3.3) Ulica: Dąbrowa 9
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49128,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie dla części 6 KPP Oława:
W prowadzonym postępowaniu termin składania ofert wyznaczono do dnia 09.10.2023 r., do godziny 09:00.
Do upływu terminu składania ofert złożono następującą ofertę:
„Baranowski” Daniel Baranowski, ul. Rynek 13/2u, 55-200 Oława, NIP: 8251463084
wartość oferty brutto dla części 6: 53.708,00 zł
Zamawiający działając na mocy art. 226 ust.1 pkt 3 i 4 odrzucił ofertę Wykonawcy, jako niezgodną z przepisami ustawy i nieważną na podstawie innych przepisów.
Oferta Wykonawcy: „Baranowski” Daniel Baranowski, ul. Rynek 13/2u, 55-200 Oława, NIP: 8251463084, złożona za pośrednictwem platformazakupowa.pl, została zaszyfrowana, lecz nie została podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający dokonał procesu walidacji przedmiotowej oferty korzystając m.in. z narzędzia oferowanego przez Szafir Weryfikująca 2.0.0 (build 684), PWPW Sigillum 1.8.254 oraz https://weryfikacjapodpisu.pl/. Stwierdzono, że oferta nie została opatrzona żadnym podpisem. W programie PWPW Sigillum pojawia się komunikat, iż pliki są niepodpisane lub mają nieprawidłowy podpis. Pozostałe dwa programy nie odczytują żadnego podpisu. W folderze oferty znajduje się także plik xml (XAdES), który wskazuje, iż Wykonawca podjął próbę podpisania niniejszej oferty, jednakże dokonał tego w sposób nieprawidłowy, tym samym programy do walidacji podpisów nie mogą poprawnie zweryfikować podpisu.
Powyższe powoduje, że oświadczenie woli Wykonawcy o złożeniu oferty, nie można uznać za ważne gdyż, jakkolwiek zostało sporządzone w postaci elektronicznej, to nie zostało opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z normą z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. Powyższe skutkuje nieważnością oświadczenia woli Wykonawcy, w zakresie złożenia oferty w postępowaniu oraz koniecznością uznania, że oferta w ogóle nie została złożona z uwagi na nieprawidłową formę tej czynności.
Ustawa nie przewiduje możliwości uzupełnienia wadliwej co do treści lub formy oferty,
jak ma to miejsce w przypadku dokumentów, oświadczeń i pełnomocnictw zgodnie z art. 128 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający uznał zatem ofertę za niezłożoną, z powodu sporządzenia i przekazania oferty w formie elektronicznej bez kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. Mając na uwadze powyższe oraz kierując się dyspozycją zawartą w art. 226 ust. 1 pkt 3) i 4) Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy, tj.: „Baranowski” Daniel Baranowski, ul. Rynek 13/2u, 55-200 Oława, NIP: 8251463084, jako niezgodną z przepisami ustawy i nieważną na podstawie innych przepisów.
Mając na uwadze wyżej wskazane argumenty, Zamawiający unieważnia postępowanie przetargowe w części 6, gdyż zgodnie z art. 255 pkt. 2 wszystkie złożone oferty w niniejszej części podlegały odrzuceniu.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie dla części 7 KPP Strzelin:
W prowadzonym postępowaniu termin składania ofert wyznaczono do dnia 09.10.2023 r., do godziny 09:00.
Do upływu terminu składania ofert, w postępowaniu w części 7 nie złożono żadnej oferty.
W związku z tym, że w postępowaniu nie złożono żadnej oferty, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie dla części 8 KPP Środa Śląska:
W prowadzonym postępowaniu termin składania ofert wyznaczono do dnia 09.10.2023 r., do godziny 09:00.
Do upływu terminu składania ofert, w postępowaniu w części 8 nie złożono żadnej oferty.
W związku z tym, że w postępowaniu nie złożono żadnej oferty, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie dla części 9 KPP Zgorzelec:
W prowadzonym postępowaniu termin składania ofert wyznaczono do dnia 09.10.2023 r., do godziny 09:00.
Do upływu terminu składania ofert złożono następującą ofertę:
Mariola Kochanowska-Stępień „U Generała”, ul. Emilii Plater 5, 59-900 Zgorzelec, NIP: 6151094002, wartość oferty brutto dla części 9: 87.500,00 zł
Zamawiający dokonał oceny oferty i zbadał czy wykonawca, który złożył ofertę nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca wraz z ofertą nie złożył oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy pzp dotyczącego przesłanek wykluczenia z prowadzonego postępowania (art. 108 ust. 1 ustawy), jak również nie złożył oświadczenia wykonawcy dotyczącego przesłanek wykluczenia art. 7 ust 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wykonawca nie złożył także oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający działając na mocy art. 128 ust. 1 wezwał Wykonawcę do złożenia wyżej wskazanych oświadczeń. Wykonawca w wyznaczonym terminie uzupełnił oświadczenia i wykazał, że nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający oświadczenia przyjął.
Oferta została złożona w prawidłowej formie i właściwie podpisana przez osoby uprawnione. Wartość oferty została obliczona prawidłowo. Zamawiający nie wymagał wniesienia wadium.
Działając na mocy art. 274 ust. 1 ustawy Zamawiający wezwał wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych w postaci:
a) aktualnej decyzji lub innego równoważnego dokumentu potwierdzającego zatwierdzenie zakładu do podjęcia działalności, o której mowa w art. 61 ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Z 2022 poz. 2132 ze zm.) wraz z
b) dokumentem pozwalającym na wykonywanie działalności cateringowej.
Wykonawca w wyznaczonym terminie złożył dokumenty, jednakże nie potwierdzały one, iż zakład został zatwierdzony do podjęcia działalności, o której mowa w art. 61 ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. Z 2022 poz. 2132 ze zm.) wraz z możliwością wykonywania działalności cateringowej.
Zamawiający pismem z dnia 31.10.2023r. wezwał Wykonawcę, Mariola Kochanowska-Stępień „U Generała”, ul. Emilii Plater 5, 59-900 Zgorzelec, NIP: 6151094002, do wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, gdyż termin związania ofertą złożoną w postępowaniu upływał w dniu 07.11.2023r.
Zgodnie z art. 307 ust. 1 Wykonawca jest związany ofertą do upływu terminu określonego datą w dokumentach zamówienia, jednak nie dłużej niż 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. Natomiast zgodnie z art. 307 ust. 3 przedłużenie terminu związania ofertą wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
Wykonawca, Mariola Kochanowska-Stępień „U Generała”, ul. Emilii Plater 5, 59-900 Zgorzelec, NIP: 6151094002, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie tj. do dnia 06.11.2023r. nie złożył pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą, w związku z powyższym złożone oświadczenie woli Wykonawcy utraciło ważność i Zamawiający nie może uwzględnić oferty w ocenie i wyborze oferty najkorzystniejszej.
Mając na uwadze wskazaną argumentację oraz kierując się dyspozycją zawartą w art. 226 ust. 1 pkt 12 Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy: Mariola Kochanowska-Stępień „U Generała”, ul. Emilii Plater 5, 59-900 Zgorzelec, NIP: 6151094002, tym samym Zamawiający działając na mocy art. 255 ust. 2 unieważnia postępowanie w części 9, gdyż wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie dla części 10 KP Nowa Ruda:
W prowadzonym postępowaniu termin składania ofert wyznaczono do dnia 09.10.2023 r., do godziny 09:00.
Do upływu terminu składania ofert złożono następującą ofertę:
Bar Mleczny Kolorowa S.C. Krystyna Chłoń-Gazur, Aneta Warzocha, ul. Rynek 16, 57-400 Nowa Ruda, NIP: 8851615125
wartość oferty brutto dla części 10: 98.890,00 zł.
Zamawiający działając na mocy art. 226 ust. 1 pkt 2 c) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, odrzucił ofertę Wykonawcy, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 potwierdzającego brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub innych dokumentów lub oświadczeń.
Zamawiający pismem z dnia 17.10.2023r. działając na mocy art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, wezwał Wykonawcę do złożenia oświadczenia składanego na mocy art. 125 ust. 1 ustawy potwierdzającego brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, będący spółką cywilną, winien złożyć niniejsze oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu (załącznik nr 2 do SWZ) oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4) dla każdego wspólnika odrębnie, gdyż wyłącznie wspólnicy posiadają podmiotowość prawną, a nie spółka cywilna sensu stricto. Tym, samym każdy ze wspólników oświadcza, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania przetargowego oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Wykonawca do złożonej oferty załączył oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, jednakże po jednym dla obu wspólników.
Zgodnie z art. 57 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, tym samym każdy ze wspólników, winien złożyć odrębne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, gdyż każdy ze wspólników posiada podmiotowość prawną.
Wykonawca w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, tj. do dnia 19.10.2023r., nie złożył oświadczeń z art. 125 ust. 1 na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu na każdego wspólnika odrębnie, tym samym nie wykazał, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Mając na uwadze wyżej wskazane argumenty, Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt. 2, unieważnia postępowanie przetargowe w części 10, gdyż wszystkie złożone oferty w niniejszej części podlegały odrzuceniu.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie dla części 11 KP Syców:
W prowadzonym postępowaniu termin składania ofert wyznaczono do dnia 09.10.2023 r., do godziny 09:00.
Do upływu terminu składania ofert, w postępowaniu w części 11 nie złożono żadnej oferty.
W związku z tym, że w postępowaniu nie złożono żadnej oferty, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie placu zabaw przy ul. Gwareckiej 17-33 we Wrocławiu
- Usługa weryfikacji wdrożonego systemu zarządzania jakością wraz z organizacją certyfikacji oraz dwóch audytów nadzoru w odniesieniu do wymagań normy ISO 9001:2015
- Rewitalizacja Parku Andersa - "Park Przygody w Parku Andersa" - etap II w ramach programu Rewitalizacja zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich.
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa drobnego sprzętu w podziale na 4 części" Nr Sprawy: SPZP.271.45.2025
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług cateringowych"
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do Żłobka Publicznego w Biskupcu z siedzibą w Borkach Wielkich w dniach, w których placówka pełni opiekę.
- Usługi cateringowe na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w Zgorzelcu - Część I - Catering dla uczestników zajęć stacjonarnych
- przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych w Poznaniu
- Przygotowanie i dostawa obiadów dwudaniowych dla podopiecznych Dziennego Domu "Senior-WIGOR" oraz przygotowanie i dostawa całodobowego wyżywienia dla uczestników i mieszkańców COM w Zgierzu.
- Świadczenie usług całodziennego żywienia pacjentów Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z.o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.