Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju napędowego dla spółki Pniewskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o. o. w roku 2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Pniewskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630789190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wspólna 6
1.5.2.) Miejscowość: Pniewy
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-045
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 612910320
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ppk-pniewy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ppk-pniewy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność wodociągowo - kanalizacyjna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa oleju napędowego dla spółki Pniewskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o. o. w roku 2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e71e3b6-6307-459b-8065-8f939dcbf822
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00569090
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
ppk-pniewy.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie za pomocą elektronicznej Platformy Zakupowej.
ppk-pniewy.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Specyfikacja połączenia - wymagania sprzętowo-aplikacyjne:
- stały dostę do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
- komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB RAM, system operacyjny - MS Windows 7, Mac Os x 10,4, Linux lub ich nowsze wersje
- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa (Internet Explorer min. wersja 10.0)
- włączona obsługa JavaScript i zainstalowany program odczytujący pliki PDF
2. Format przesyłanych plików:
- pliki o wielkości do 50 MB w formatach: PDF, doc, docx, rtf
- dokumenty w formacie "PDF" zaleca się podpisywać formatem PAdES.
- dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż "PDF", wtedy należy użyć formatu XAdES
- w przypadku niekorzystania z kwalifikowanego podpisu elektronicznego, należt używać podpisu zaufanego lub osobistego
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że:
■ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Pniewskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Pniewach przy ul. Wspólnej 6, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto
i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, legitymującym się numerem KRS 0000177961 oraz numerem NIP 787-14-26-929 i REGON 630789190, posiadającą kapitał zakładowy w wysokości 30.229.000,00 złotych; nr telefonu: 61 29 10 320; e-mail: biuro@ppk-pniewy.pl. U Zamawiającego wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych,
z którym można skontaktować się pod numerem telefonu: 61 29 10 320 lub za pośrednictwem dedykowanego adresu e mail: iodo@ppk-pniewy.pl
■ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego dostawy pn.: „Sukcesywna dostawa oleju napędowego dla spółki Pniewskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o. o. w roku 2026”.
■ W niektórych sytuacjach Zamawiający może przekazywać Pani/Pana dane osobowe osobom trzecim, jeśli będzie to konieczne do dochodzenia praw i obowiązków wynikających z umowy
lub obowiązujących przepisów prawa;
■ Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane wyłącznie osobom upoważnionym
przez Zamawiającego tj. pracownikom i współpracownikom Zamawiającego, którzy muszą mieć dostęp do danych aby wykonywać swoje obowiązki, podmiotom przetwarzającym, którym Zamawiający zleci to zadanie, innym odbiorcom danych np. kurierom (lub placówkom pocztowym), kancelariom prawnym lub instytucjom upoważnionym z mocy prawa do otrzymania przedmiotowych danych;
■ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą ponadto osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
■ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz przez okres wykonywania
przez Zamawiającego ciążących na nim obowiązków prawnych, w którym przepisy prawa nakazują Zamawiającemu przechowywać dane osobowe, w którym Zamawiający może ponieść konsekwencje prawne niewykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa oraz ustalenia, obrony, dochodzenia roszczeń i wierzytelności przez Zamawiającego;
■ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych pochodzących bezpośrednio
od Pani/Pana dotyczących: imienia i nazwiska, miejsca zamieszkania, numeru PESEL jest wymogiem umownym związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa - tj. ich niepodanie uniemożliwia udział w w/w postępowaniu;
■ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
■ posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa wart. 18 ust. 2 RODO ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 5/ADM/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego do zbiorników zlokalizowanych na stacji paliw Przedsiębiorstwa w ilości wskazanej przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę, spośród ważnych ofert , niepodlegających odrzuceniu złożonych w postępowaniu, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium oceny ofert. Kryterium: Cena brutto (C) – waga 100%
Cmin
C = x 100 x 100 %
Co
Cmin – najniższa cena brutto spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Co – cena oferty ocenianej brutto
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych ofert nie podlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punktów w kryterium Cena.
4. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą punktację. Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie przez siebie określonych ofert dodatkowych.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny na zasadach określonych w art. 223-224 Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) posiada aktualną na dzień składania ofert koncesję w zakresie obrotu paliwami ciekłymi co najmniej w zakresie rodzaju paliwa objętych zamówieniem.
W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – aktualną (na dzień składania ofert) koncesję na obrót paliwami ciekłymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne.
Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w trybie przewidzianym w art. 126 ust. 1 Pzp, przedstawi aktualną koncesję, zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – w zakresie obrotu paliwami ciekłymi co najmniej w zakresie rodzaju paliwa objętych zamówieniem.
W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia w/w podmiotowego środka dowodowego, jeżeli będzie mógł go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z opisanym sposobem dokonywania oceny spełnienia warunków jako spełnione/niespełnione, na podstawie poświadczeń, dokumentów i oświadczeń opisanych i wymaganych w Rozdziale IX. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie przewiduje określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
A. Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że:
1) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną bazą magazynową o pojemności min. 50m3 (z wyłączeniem stacji), przy czym przez bazę magazynową należy rozumieć również bazę mobilną (np. cysterny), o łącznej pojemności nie mniejszej niż 50 m3;
2) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 2 (dwoma) autocysternami mobilnymi wyposażonymi w urządzenie pomiarowe rejestrujące przepływ paliwa.
Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w trybie przewidzianym w art. 274 ust. 1 Pzp, przedstawi wykaz narzędzi dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
B. Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli wykaże że:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał (a w przypadku świadczeń ciągłych – wykonuje) należycie co najmniej 2 dostawy paliw płynnych, w tym co najmniej jedna o wartości dostawy co najmniej 200.000,00 PLN brutto (w ramach jednej umowy/zamówienia).
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający na podstawie art. 117 ust. 1 ustawy Pzp, określa, iż dokonując oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu uzna, że warunek został spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże samodzielne spełnianie tego warunku. Zamawiający tym samym nie dopuszcza łączenia (sumowania) doświadczenia zdobytego osobno przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Jeżeli w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu jakiekolwiek wartości zostaną podane w walucie obcej to Zamawiający przeliczy wartość waluty na złote wedle średniego kursu NBP z dnia przesłania ogłoszenia o zamówieniu do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w trybie przewidzianym w art. 274 ust. 1 Pzp, przedstawi wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostaw zostały wykonane (lub są wykonywane) należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zamawiający niezależnie do przypadków ustawowych określonych art. 455 ust. 1 pkt 2-4 i ust. 2 PZP, dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy w szczególności w następujących okolicznościach:
1) w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć;
2) w przypadku zmiany podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego;
3) wystąpi zmiana przepisów prawa istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, mająca wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu Umowy – zmianie może ulec zakres lub termin realizacji Umowy;
4) wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające lub znacznie utrudniające realizację przedmiotu Umowy i mające wpływ na terminowe wykonanie Umowy – zmianie może ulec zakres lub termin realizacji Umowy bądź poszczególnych zamówień;
5) wystąpią nieprzewidziane warunki fizyczne, uniemożliwiające lub wpływające istotnie na terminowe wykonanie Przedmiotu Umowy – zmianie może ulec zakres lub termin realizacji Umowy bądź poszczególnych zamówień;
6) zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy – zmianie może ulec zakres lub termin realizacji Umowy bądź poszczególnych zamówień;
7) wystąpią utrudnienia w dostępie do miejsca wykonania zamówienia z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy – zmianie może ulec zakres lub termin realizacji Umowy bądź poszczególnych zamówień.
3. Zmiany, opisane w ust. 2 powyżej, nastąpią pod warunkiem złożenia wniosku o zmianę umowy zawierającego uzasadnienie faktyczne oraz prawne. Strona, która otrzyma rzeczony wniosek zobowiązana jest do ustosunkowanie się co do jego treści w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania od drugiej Strony.
4. Zmiany Umowy mogą nastąpić tylko w przypadku, gdy obie strony wyrażą na to zgodę
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ppk-pniewy.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-16 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI PNIEWY
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego dla spółki Pniewskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o. o. w roku 2026
- SUKCESYWNY ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOZYWCZYCH DLA ZESPOŁU SZKÓŁ IM. E. SCZANIECKIEJ W PNIEWACH - 2026 ROK
- Doposażenie bazy magazynowej w sprzęt do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej dla zadania p.n:"Zakup infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności cywilnej w gm.Pniewy"
- Zakup i dostawa mobilnego agregatu prądotwórczego o mocy 60kVA dla gminy Pniewy
- Zakup i dostawa 2 szt. agregatów prądotwórczych na potrzeby Gminy Pniewy
więcej: przetargi PNIEWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju napędowego w ilości 50 m3 na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kurowie "
- Dostawa paliw - gazu lpg, etyliny bezołowiowej i oleju napędowego do pojazdów służbowych WORD w Łomży, do agregatów prądotwórczych, kosiarek i podkaszarki.
- Dostawa benzyny bezołowiowej Pb95 na potrzeby Gminy Ryglice na rok 2026
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego do zbiornika naziemnego Gminy Cyców".
- Dostawa oleju napędowego do zbiornika znajdującego się na terenie Zakładu Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu.
- Dostawa paliw do środków transportowych i sprzętu w formie tankowania na stacjach paliw Wykonawcy na terenie miasta Chorzele w 2026 roku.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





