Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00475082/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Monitorowanie systemów antywłamaniowych i ppoż. oraz utrzymanie sprawności technicznej systemów antywłamaniowych, ppoż. i monitoringu wizyjnego w jednostkach organizacyjnych OR KRUS w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Regionalny w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeligowskiego 32/34
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-643
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 426650710
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lodz@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gov.pl/krus
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.krus.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Monitorowanie systemów antywłamaniowych i ppoż. oraz utrzymanie sprawności technicznej systemów antywłamaniowych, ppoż. i monitoringu wizyjnego w jednostkach organizacyjnych OR KRUS w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b2f5970-573f-4b8d-a8e5-8fa5e0e421ce
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00568594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00114741/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa monitorowania, utrzymania sprawności technicznej systemów alarmowych antywłamaniowych, przeciwpożarowych i monitoringu wizyjnego w obiektach OR KRUS w Łodzi, w podziale na 3 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0900-OP.261.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 215149,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Monitorowanie systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych oraz utrzymania sprawności technicznej systemów antywłamaniowych, przeciwpożarowych i monitoringu wizyjnego, zainstalowanych w siedzibie Oddziału Regionalnego KRUS w Łodzi oraz Placówkach Terenowych KRUS w: Brzezinach, Łowiczu i Zgierzu.4.5.3.) Główny kod CPV: 79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 41244,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Monitorowanie systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych oraz utrzymania sprawności technicznej systemów antywłamaniowych, przeciwpożarowych i monitoringu wizyjnego, zainstalowanych w Placówkach Terenowych KRUS w: Tomaszowie Mazowieckim, Bełchatowie, Opocznie, Piotrkowie Trybunalskim, Radomsku, Rawie Mazowieckiej.4.5.3.) Główny kod CPV: 79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 61867,14 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Monitorowanie systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych oraz utrzymania sprawności technicznej systemów antywłamaniowych, przeciwpożarowych i monitoringu wizyjnego, zainstalowanych w Placówkach Terenowych KRUS w: Zduńskiej Woli, Kutnie, Łasku, Łęczycy, Pajęcznie, Poddębicach, Sieradzu, Wieluniu i Wieruszowie.4.5.3.) Główny kod CPV: 79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 112038,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58449,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58449,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58449,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOTRADE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260207887
7.3.3) Ulica: ul. Melomanów 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-712
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. SERIS KONSALNET, ul. Jana Kazimierza 55, 01-267 Warszawa - Ochrona bezpośrednia obiektów przez Uruchomienie Grupy Interwencyjnej – PT KRUS W BRZEZINACH,
2. „WISPOL” Andrzej Wiśniewski, ul. Sadowa 26, 98-200 Sieradz - Utrzymanie sprawności technicznej systemów alarmowych,
3. Agencja Ochrony Mienia i Osób „SCORPIO” s.c. Lilianna Wojciechowska, Grzegorz Wojciechowski, ul Złota 61/100, 00-819 Warszawa - Ochrona bezpośrednia obiektów przez Uruchomienie Grupy Interwencyjnej – PT KRUS W ŁOWICZU.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58449,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-01 do 2028-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87674,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87674,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87674,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOTRADE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260207887
7.3.3) Ulica: ul. Melomanów 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-712
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. SOLID GROUP Sp. z o.o., Sp.k., ul. Postępu 17, 02-676 Warszawa Ochrona bezpośrednia obiektów przez Uruchomienie Grupy Interwencyjnej – PT KRUS Bełchatów,
2. „WISPOL” Andrzej Wiśniewski, ul. Sadowa 26, 98-200 Sieradz - Utrzymanie sprawności technicznej systemów alarmowych,
3. Agencja Ochrony Mienia „TARCZA” Tomaszów mazowiecki Sp. z o.o., ul. Warszawska 24, 97-200 Tomaszów Mazowiecki - Ochrona bezpośrednia obiektów przez Uruchomienie Grupy Interwencyjnej – PT KRUS Tomaszów Mazowiecki,
4. Agencja Ochrony Osób i mienia „PROTECT” Franciszek Kolus, ul. Trzcińska 21/23, 96-100 Skierniewice - Ochrona bezpośrednia obiektów przez Uruchomienie Grupy Interwencyjnej – PT KRUS Rawa Mazowiecka,
5. Omega Agencja Ochrony Sp. z o.o. Janusz Cieślak, ul. Polna 50, 26-200 Końskie - Ochrona bezpośrednia obiektów przez Uruchomienie Grupy Interwencyjnej – PT KRUS Opoczno
6. Agencja Ochrony TRANSFER Sp. z o. o., ul. Zielona 7, 97-200 Tomaszów Mazowiecki - Ochrona bezpośrednia obiektów przez Uruchomienie Grupy Interwencyjnej – PT KRUS Piotrków Trybunalski,
7. STEKOP S.A., ul. Krakowska 55, 97-500 Radomsko - Ochrona bezpośrednia obiektów przez Uruchomienie Grupy Interwencyjnej – PT KRUS Radomsko.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87674,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-01 do 2028-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116899,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116899,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116899,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOTRADE Sp. z o.o.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260207887
7.3.3) Ulica: ul. Melomanów 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-712
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Agencja Ochrony Mienia i Usług Detektywistycznych „TOP – SEKRET” Sp. z o.o., ul. Bukowa 15, 09-402 Płock - Ochrona bezpośrednia obiektów przez Uruchomienie Grupy Interwencyjnej – PT KRUS Kutno, PT KRUS Łęczyca,
2. „WISPOL” Andrzej Wiśniewski, ul. Sadowa 26, 98-200 Sieradz - Utrzymanie sprawności technicznej systemów alarmowych,
3. SERVO OCHRONA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Ochrona bezpośrednia obiektów przez Uruchomienie Grupy Interwencyjnej – PT KRUS Poddębice,
4. Zakład Ochrony Mienia Sp. z o.o., ul. Kościuszki 6, 98-200 Sieradz - Ochrona bezpośrednia obiektów przez Uruchomienie Grupy Interwencyjnej – PT KRUS Sieradz,
5. LEDAR, ul. Świętego Wawrzyńca 9, Dąbrowa, 98-300 Wieluń - Ochrona bezpośrednia obiektów przez Uruchomienie Grupy Interwencyjnej – PT KRUS Wieluń i PT KRUS Wieruszów,
6. Agencja Ochrony TRANSFER Sp. z o. o., ul. Zielona 7, 97-200 Tomaszów Mazowiecki - Ochrona bezpośrednia obiektów przez Uruchomienie Grupy Interwencyjnej – PT KRUS Łask, PT Zduńska Wola,
7. STEKOP S.A., ul. Krakowska 55, 97-500 Radomsko - Ochrona bezpośrednia obiektów przez Uruchomienie Grupy Interwencyjnej – PT KRUS Pajęczno.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116899,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-01 do 2028-12-31INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Budowa oświetlenia dedykowanego wraz z poprawą brd w ciągu drogi krajowej nr 42 w m. Przedbórz w województwie łódzkim"
- Usługi ochrony osób i mienia
- Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego do Pracowni Działań Multimedialnych w Instytucie Architektury Tekstyliów dla Politechniki Łódzkiej
- Dostawa prasy dla Urzędu Miasta Łodzi w formie papierowej i elektronicznej w 2026 r."
- Stała bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z usługami dodatkowymi dozoru p.poż. świadczona w Budynku użyteczności publicznej przy ul. Traugutta 21/23 w Łodzi wraz z przyległym terenem
- DZP.26.258.2025 Świadczenie usług specjalistycznego sprzątania
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stała bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia wraz z usługami dodatkowymi dozoru p.poż. świadczona w Budynku użyteczności publicznej przy ul. Traugutta 21/23 w Łodzi wraz z przyległym terenem
- Usługi ochrony fizycznej osób i mienia, monitoringu stałego, konserwacji i napraw systemów alarm. oraz zlecanych odrębnie dodatkowych prac technicznych w OR KRUS w Lublinie oraz 22 podległych PT.
- Ochrona osób i mienia w budynkach Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu wraz z obsługą systemów monitoringu, ochroną podczas imprez plenerowych i transportem zbiorów
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
- Świadczenie usług ochrony fizycznej i monitoringu w Dworze Skrzynki w 2026 roku
- Usługa ochrony osób i mienia Kujawsko-Pomorskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Toruniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





