Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż sieciowych urządzeń IT wraz z oprogramowaniem w związku z realizacją projektu grantowego pn. „Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Sierakowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sierakowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674977
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lęborska 30
1.5.2.) Miejscowość: Sierakowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-340
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sierakowice@sierakowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż sieciowych urządzeń IT wraz z oprogramowaniem w związku z realizacją projektu grantowego pn. „Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Sierakowice
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19a714fc-a4be-45cc-9483-5fc50e79d30f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00568488
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00677634/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa i montaż sieciowych urządzeń IT wraz z oprogramowaniem w związku z realizacją projektu grantowego pn. „Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Sierakowice”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC). Priorytet: II Zaawansowane usługi cyfrowe. Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12274223.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1227422
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określono w rozdziale X
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SUE.271.46.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Tytułowe zamierzenie obejmuje wykonanie dostawy (wraz z kompleksową usługą instalacyjną oraz montażem w szafie typu RACK) następujących fabrycznie nowych i nienoszących śladów uprzedniego korzystania urządzeń IT oraz niezbędnego oprogramowania sprzętowego (wraz z usługą konfiguracji oprogramowania) o minimalnych parametrach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ tj.:
I. serwer do obsługi SIEM (nr 1) wraz z niezbędnym oprogramowaniem sprzętowym - 1 szt.,
II. zewnętrzny dysk USB do przechowywania danych (2 szt.),
III. serwer do maszyn wirtualnych wraz z niezbędnym oprogramowaniem sprzętowym – 1 szt.,
IV. serwer testowy do wykonywania kopii bezpieczeństwa wraz z niezbędnym oprogramowaniem sprzętowym – 1 szt.,
V. serwer do obsługi SIEM (nr 2) wraz z niezbędnym oprogramowaniem sprzętowym - 1 szt.,
VI. usługa instalacyjna obejmować będzie: Modernizacja klastra na potrzeby wysokiej wydajności oraz wysokiej dostępności mająca na celu:
a. dostarczenie i wdrożenie drugiego hosta oraz przeniesienie na niego części systemów wirtualnych z hosta pierwszego w celu jego odciążenia,
b. uruchomienie podwójnej replikacji z hosta drugiego "Hyper-V Failover replica" na hosta pierwszego oraz na serwer replikacji hosta backup,
c. testy poprawności konfiguracji i automatyzacji.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48821000-9 - Serwery sieciowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Na podstawie art. 112 ustawy PZP, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Wykonawca nie określa warunku w przedmiotowym zakresie,
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca nie określa warunku w przedmiotowym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca nie określa warunku w przedmiotowym zakresie,
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał należycie i prawidłowo co najmniej jedną dostawę sprzętu serwerowego wraz z oprogramowaniem Microsoft Windows Server o łącznej wartości przekraczającej 200 tys. zł brutto, realizowaną w ramach jednej umowy (nie dopuszcza się sumowania mniejszych, cząstkowych dostaw objętych odrębnymi umowami),
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże możliwość dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowego zamówienia posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, w tym:
inżynier technologii routing & switching – min. 1 osoba,
inżynier technologii storage – min. 1 osoba,
dopuszcza się łączenie ról w zakresie określonym powyżej.
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4, a także zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
6. Jeżeli zdolności techniczne podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania i cechy, określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty karty zaoferowanego produktu służącej potwierdzeniu zgodności oferowanej dostawy z wymaganiami Zamawiającego. Karta katalogowa ma wykazać, że zaoferowany produkt spełnia określone parametry i cechy techniczne, nie może natomiast zawierać elementów promocyjnych ani zastępować oferty.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach ubezpieczeniowych;
3) gwarancjach bankowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 229)
3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1227422
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-10 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-08
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI SIERAKOWICE
- Dostawa i montaż sieciowych urządzeń IT wraz z oprogramowaniem w związku z realizacją projektu grantowego pn. "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Sierakowice
- Zapewnienie usług społecznych w mieszkaniu wspomaganym dla osób z niepełnosprawnością fizyczną w Gminie Sierakowice
więcej: przetargi SIERAKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu sprzedażowego wraz z osprzętem i oprogramowaniem w ramach realizacji inwestycji pn. "Budowa budynku Studia (studia nagrań) jako I etapu"
- "Zakup i dostawa 22 szt. komputerów stacjonarnych na potrzeby Urzędu Gminy w Baćkowicach"
- Zakup, dostawa i wdrożenie systemu do backupu danych i disaster recovery dla Starostwa Powiatowego w Kamieniu Pomorskim z programu "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Innowatorium Dostępności Miast" dla ZUT w Szczecinie
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminie Ścinawa wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





