Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH Z PRZEZNACZENIEM DO POJAZDÓW, MASZYN I URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH GMINY BARTOSZYCE I GMINNYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bartoszyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 2
1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 893000369
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-bartoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gmina-bartoszyce.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Bartoszyce w Sędławkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7432046455
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sędławki 4
1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zbgkim@gmina-bartoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zbgkim.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminne Centrum Kulturalno-Biblioteczne w Bezledach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7432045177
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bezledy 47
1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: centrum@gmina-bartoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gmina-bartoszyce.pl/10171/Gminne_Centrum_Kulturalno-Biblioteczne_w_Bezledach/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7431333402
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pieniężnego 10A
1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gops@gmina-bartoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gopsbartoszyce.bip.gov.pl/
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Strony wyznaczają Gminę Bartoszyce – Zamawiający Wyznaczony – jako upoważnionego do przygotowania i przeprowadzenia postępowania oraz udzielenia zamówienia w ich imieniu i na ich rzecz. Strony upoważniają
Zamawiającego Wyznaczonego do wykonywania wszelkich czynności niezbędnych do realizacji niniejszego porozumienia, w szczególności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie wspólnego zamówienia zastrzeżone w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do kompetencji kierownika zamawiającego, nie wyłączając reprezentowania Stron w postępowaniu odwoławczym. Zamawiający Wyznaczony powoła komisję przetargową, której członkami będą osoby wskazane przez Strony we wniosku o rozpoczęcie postępowania. Każda strona ma obowiązek wskazać minimum jednego członka komisji. Opis przedmiotu zamówienia zostanie sporządzony sumarycznie na podstawie danych przedstawionych przez Strony Umowy o zamówienie publiczne zostaną zawarte odrębnie z każdą stroną
porozumienia.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH Z PRZEZNACZENIEM DO POJAZDÓW, MASZYN I URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH GMINY BARTOSZYCE I GMINNYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aee1ab74-5a86-4c97-8960-dea973401017
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00568309
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031916/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sukcesywny zakup paliw płynnych z przeznaczeniem do pojazdów, maszyn i urządzeń mechanicznych Gminy Bartoszyce i gminnych jednostek organizacyjnych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aee1ab74-5a86-4c97-8960-dea9734010173.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja z Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl l
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e- Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. 10) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). 14) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do
komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 15) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1)Zamawiający informuję, że dane osobowe pozyskane w związku z przeprowadzeniem niniejszego postępowania przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UEL119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "Rozporządzenie RODO" w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 2) Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych stanowi
ustawa Prawo zamówień publicznych wydane na jej podstawie akty wykonawcze, a także ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych pisemnie na adres Urzędu lub poprzez pocztę elektroniczną na adres info@edpo.pl 3) Dane osobowe będą przetwarzane, z uwzględnieniem przepisów prawa, w celu: a) przeprowadzenie postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego, b) zawarcia i realizacji umowy z wyłonionym w niniejszym postępowaniu wykonawcą, c) dokonania rozliczenia i płatności związanych z realizacją umowy, d) przeprowadzenie ewentualnych postępowań kontrolnych i / lub audytu przez komórki Zamawiającego i inne uprawnione podmioty, e) udostępnienie dokumentacji postępowania i zawartej umowy jako informacji publicznej, f) archiwizacji postępowania. 4) Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowanym. 5) Dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a jeżeli okres trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a także przez okres, w jakim Zamawiający zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji w związku z uzyskaniem dofinansowania ze środków europejskich, a następnie przez okres co najmniej 5 lat zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji. Dotyczy to wszystkich uczestników postępowania. 6) Osobie, której dane dotyczą przysługuje na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO: a) prawo dostępu do danych (art. 15), b) prawo sprostowania danych (art. 16), c) prawo do usunięcia danych (art. 17), d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art.
18). e) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. 7) Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: a) prawo do usunięcia danych osobowych, "prawo do bycia zapomnianym" w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia
RODO, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia RODO, c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia RODO, wobec przetwarzania danych osobowych. 8) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ilość paliw w ZAMÓWIENIU PODSTAWOWYM:
Zadanie Nr 1 Urząd Gminy Bartoszyce
Benzyna bezołowiowa PB 95 litrów 3 770
Olej napędowy ON litrów 5 225
AdBlue litrów 200
(w tym na potrzeby UG Bartoszyce benzyna bezołowiowa Pb litrów 1 320, olej napędowy ON litrów 725, na potrzeby sołectw benzyna bezołowiowa Pb litrów 2 200, na potrzeby dowozu uczniów olej napędowy ON litrów 2 200, AdBlue litrów 100 na potrzeby OSP benzyna bezołowiowa Pb litrów 250, olej napędowy ON litrów 2 300, AdBlue litrów 100)
Wymagania dotyczące zamówienia:
1. Benzyna Pb95 musi spełniać wymagania jakościowe określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw, w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 październik 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz odpowiadać normie PN-EN 228+A1:2017-06. W przypadku zmiany przepisów lub norm w tym zakresie w czasie realizacji zamówienia, dostarczona przez Wykonawcę w ramach zamówienia benzyna Pb95 musi być zgodna ze zmienionymi normami i przepisami.
2. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić, na każde żądanie Zamawiającego, świadectwo jakości benzyny Pb95 lub dokument równoważny takiemu świadectwu jakości (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) potwierdzające, że benzyna Pb95 spełnienia parametry jakościowe określone w SWZ.
3. W przypadku wątpliwości co do jakości benzyny Pb 95 Zamawiający ma prawo przeprowadzać kontrolę jej jakości w sposób i na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 1 września 2009 r. w sprawie sposobu pobierania próbek paliw ciekłych i bio paliw ciekłych. W zakresie weryfikacji prawidłowości jakości pobranej benzyny Pb95 Zamawiający jest uprawniony do zlecenia jej badań wybranemu przez siebie niezależnemu akredytowanemu laboratorium. Wyniki badań pobranej próbki benzyny Pb95 wydane przez akredytowane laboratorium, są dla stron wiążące i nie podlegają reklamacji.
4. Dostarczany w ramach zamówienia olej napędowy ON musi spełniać wymagania jakościowe określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw, w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 październik 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz odpowiadać normie PN-EN 590:2022-08. W przypadku zmiany norm i przepisów w tym zakresie dostarczany w ramach zamówienia olej napędowy musi być zgodny ze zmienionymi normami i przepisami.
5. W przypadku wątpliwości co do jakości dostarczonego oleju napędowego ON Zamawiający ma prawo przeprowadzać kontrolę jego jakości w sposób i na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 1 września 2009 r. w sprawie sposobu pobierania próbek paliw ciekłych i biopaliw ciekłych. W zakresie weryfikacji prawidłowości jakości pobranego oleju napędowego ON Zamawiający jest uprawniony do zlecenia jej badań wybranemu przez siebie niezależnemu akredytowanemu laboratorium. Wyniki badań pobranej próbki benzyny Pb95 wydane przez akredytowane laboratorium, są dla stron wiążące i nie podlegają reklamacji.
6. Wymaga się, aby tankowanie (pobór) paliw płynnych przez Zamawiającego było zapewnione na co najmniej 1 stacji paliw Wykonawcy położonej od siedziby Gminy Zamawiającego zlokalizowanej przy Pl. Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce w odległość nie większej niż 10 km licząc po drogach utwardzonych - obliczonej z wykorzystaniem danych zawartych na stronie internetowej https://www.google.com/maps. Wykonawca w Formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) wskaże stację paliw przewidzianą do realizacji zamówienia (poboru benzyny Pb95 przez Zamawiającego) z podaniem miejsca jej położenia (adresu).Zamawiający zweryfikuje podaną przez Wykonawcę w ofercie odległość stacji paliw również z wykorzystaniem danych zawartych na stronie internetowej https://www.google.com/maps.
7. Zamawiający wymaga aby paliwa płynne był w odmianie odpowiedniej dla pory roku, spełniający odpowiednie własności temperaturowe zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zagwarantuje dostawę paliw płynnych odpowiednich do okresu ich stosowania: w okresie letnim tzw. paliwa letnie, w okresie zimowym tzw. paliwa zimowe, a w okresie przejściowym tzw. paliwa przejściowe.
8. Upoważnieni przedstawiciele Zamawiającego będą sukcesywnie – zależnie od potrzeb – pobierali (tankowali) każdy rodzaj paliwa płynnego w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 15:00 (w zakresie zadania Nr 1 upoważnieni przedstawiciele Urzędu Gminy w dni robocze, tj. od poniedziałku w godzinach 8:00 do 16:00, pozostałe dni w godzinach 7:00 do 15:00) na stacji paliw wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ). Dla zadania Nr 2 Wykonawca jest zobowiązany zapewnić możliwość tankowania (Pb 95, ON) z dystrybutora całodobowo przez wszystkie dni tygodnia, w tym niedziele i święta. Pobór paliw płynnych będzie następował bezpośrednio z dystrybutorów do zbiorników paliwa pojazdów służbowych Zamawiającego lub do kanistrów Zamawiającego - w przypadku paliwa przeznaczonego do sprzętu.
9. Każdą reklamację Zamawiającego z tytułu jakości sprzedanych paliw płynnych Wykonawca zobowiązany jest załatwić w terminie 7 dni od daty jej zgłoszenia przez Zamawiającego. Brak odpowiedzi Wykonawcy w tym terminie na zgłoszoną reklamację będzie uważany za uznanie reklamacji Zamawiającego przez Wykonawcę. Załatwienie reklamacji następować będzie na koszt Wykonawcy poprzez umożliwienie Zamawiającemu, na jego żądanie, pobrania paliw płynnych wolnych od wad w takiej samej ilości w jakiej pobrane zostały ilości objęte reklamacją.
10. Wykonawca odpowiada na zasadach ogólnych za szkody Zamawiającego w przypadku, gdy pobrane paliwa płynne nie będą miały parametrów zgodnych z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa lub aktualnymi normami. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych dostarczonych paliw płynnych Wykonawca zobowiązany jest do naprawy szkód (awarii pojazdów/sprzętu, itp.) spowodowanych użyciem przez Zamawiającego wadliwego jakościowo danego rodzaju paliwa.
11. Zamawiający po podpisaniu umowy dostarczy Wykonawcy wykaz pojazdów i osób (przedstawicieli Zamawiającego) upoważnionych do poboru paliw płynnych w imieniu Zamawiającego na stacji paliw. Wykaz ten Zamawiający będzie na bieżąco aktualizował.
12. Po każdorazowym tankowaniu paliw płynnych na stacji paliw Wykonawca wyda pobierającemu ją przedstawicielowi Zamawiającego POTWIERDZENIE zawierające:
a. datę i godzinę poboru danego rodzaju paliwa,
b. imię i nazwisko osoby, która pobrała paliwo
c. nazwę i ilość pobranego rodzaju paliwa,
d. cenę jednostkową netto zł za 1 l (dm3) danego rodzaju paliwa obowiązującą w dniu tankowania na dystrybutorach na stacji paliw Wykonawcy pomniejszoną o upust (rabat) podany w Formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ), całkowitą wartość transakcji (zł brutto i netto).
4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilość paliw w ZAMÓWIENIU OPCJONALNYM:Zadanie Nr 1 Urząd Gminy Bartoszyce
Benzyna bezołowiowa PB 95 litrów 1 131
Olej napędowy ON litrów 1 568
AdBlue litrów 60
(w tym na potrzeby UG Bartoszyce benzyna bezołowiowa Pb litrów 396, olej napędowy ON litrów 218,
na potrzeby sołectw benzyna bezołowiowa Pb litrów 660, na potrzeby dowozu uczniów olej napędowy ON litrów 660, AdBlue litrów 30 na potrzeby OSP benzyna bezołowiowa Pb litrów 75, olej napędowy ON litrów 690, AdBlue litrów 30)
Warunki skorzystania z prawa opcji:
1) Realizacja zamówienia objętego prawem opcji odbędzie się na podstawie oświadczenia, które Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie. Zamawiający z prawa opcji może skorzystać w całości lub części.
2) Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega możliwość zwiększenia ilości paliw w ramach niniejszej umowy ponad zakres podstawowy zamówienia do ok. 30% zamówienia podstawowego określonego w ust 2 powyżej.
3) Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi.
4) Zastrzega się, iż zakres opcjonalny zamówienia objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji.
5) Realizacja przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji odbędzie się poprzez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy pisemnego oświadczenia.
6) Realizacja przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji nie stanowi zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy.
7) Zamówienie w ramach prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo / częściowo / fragmentarycznie / sukcesywnie w okresie realizacji zamówienia, przy czym oświadczenie o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji może zostać złożone w okresie trwania.
8) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym trybie zakres opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy.
9) Przedmiotu umowy objętego prawem opcji dotyczą te same warunki i zobowiązania umowne Wykonawcy (w tym zobowiązania z tytułu gwarancji i rękojmi), co przedmiotu umowy objętego zakresem podstawowym zamówienia.
10) Zamówienie objęte prawem opcji nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.
11) Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać.
12) Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w czasie trwania umowy.
13) Zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
14) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy.
15) Zamawiający zastrzega, że ilości przewidziane w ramach prawa opcji są wielkością maksymalną, a ilości te mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ilość paliw w ZAMÓWIENIU PODSTAWOWYM:
Zadanie Nr 2 Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Bartoszyce w Sędławkach
Benzyna bezołowiowa PB 95 litrów 4 400
Olej napędowy ON litrów 110 000
AdBlue litrów 600
Wymagania dotyczące zamówienia:
1. Benzyna Pb95 musi spełniać wymagania jakościowe określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw, w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 październik 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz odpowiadać normie PN-EN 228+A1:2017-06. W przypadku zmiany przepisów lub norm w tym zakresie w czasie realizacji zamówienia, dostarczona przez Wykonawcę w ramach zamówienia benzyna Pb95 musi być zgodna ze zmienionymi normami i przepisami.
2. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić, na każde żądanie Zamawiającego, świadectwo jakości benzyny Pb95 lub dokument równoważny takiemu świadectwu jakości (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) potwierdzające, że benzyna Pb95 spełnienia parametry jakościowe określone w SWZ.
3. W przypadku wątpliwości co do jakości benzyny Pb 95 Zamawiający ma prawo przeprowadzać kontrolę jej jakości w sposób i na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 1 września 2009 r. w sprawie sposobu pobierania próbek paliw ciekłych i bio paliw ciekłych. W zakresie weryfikacji prawidłowości jakości pobranej benzyny Pb95 Zamawiający jest uprawniony do zlecenia jej badań wybranemu przez siebie niezależnemu akredytowanemu laboratorium. Wyniki badań pobranej próbki benzyny Pb95 wydane przez akredytowane laboratorium, są dla stron wiążące i nie podlegają reklamacji.
4. Dostarczany w ramach zamówienia olej napędowy ON musi spełniać wymagania jakościowe określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw, w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 październik 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz odpowiadać normie PN-EN 590:2022-08. W przypadku zmiany norm i przepisów w tym zakresie dostarczany w ramach zamówienia olej napędowy musi być zgodny ze zmienionymi normami i przepisami.
5. W przypadku wątpliwości co do jakości dostarczonego oleju napędowego ON Zamawiający ma prawo przeprowadzać kontrolę jego jakości w sposób i na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 1 września 2009 r. w sprawie sposobu pobierania próbek paliw ciekłych i biopaliw ciekłych. W zakresie weryfikacji prawidłowości jakości pobranego oleju napędowego ON Zamawiający jest uprawniony do zlecenia jej badań wybranemu przez siebie niezależnemu akredytowanemu laboratorium. Wyniki badań pobranej próbki benzyny Pb95 wydane przez akredytowane laboratorium, są dla stron wiążące i nie podlegają reklamacji.
6. Wymaga się, aby tankowanie (pobór) paliw płynnych przez Zamawiającego było zapewnione na co najmniej 1 stacji paliw Wykonawcy położonej od siedziby Gminy Zamawiającego zlokalizowanej przy Pl. Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce w odległość nie większej niż 10 km licząc po drogach utwardzonych - obliczonej z wykorzystaniem danych zawartych na stronie internetowej https://www.google.com/maps. Wykonawca w Formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) wskaże stację paliw przewidzianą do realizacji zamówienia (poboru benzyny Pb95 przez Zamawiającego) z podaniem miejsca jej położenia (adresu).Zamawiający zweryfikuje podaną przez Wykonawcę w ofercie odległość stacji paliw również z wykorzystaniem danych zawartych na stronie internetowej https://www.google.com/maps.
7. Zamawiający wymaga aby paliwa płynne był w odmianie odpowiedniej dla pory roku, spełniający odpowiednie własności temperaturowe zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zagwarantuje dostawę paliw płynnych odpowiednich do okresu ich stosowania: w okresie letnim tzw. paliwa letnie, w okresie zimowym tzw. paliwa zimowe, a w okresie przejściowym tzw. paliwa przejściowe.
8. Upoważnieni przedstawiciele Zamawiającego będą sukcesywnie – zależnie od potrzeb – pobierali (tankowali) każdy rodzaj paliwa płynnego w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 15:00 (w zakresie zadania Nr 1 upoważnieni przedstawiciele Urzędu Gminy w dni robocze, tj. od poniedziałku w godzinach 8:00 do 16:00, pozostałe dni w godzinach 7:00 do 15:00) na stacji paliw wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ). Dla zadania Nr 2 Wykonawca jest zobowiązany zapewnić możliwość tankowania (Pb 95, ON) z dystrybutora całodobowo przez wszystkie dni tygodnia, w tym niedziele i święta. Pobór paliw płynnych będzie następował bezpośrednio z dystrybutorów do zbiorników paliwa pojazdów służbowych Zamawiającego lub do kanistrów Zamawiającego - w przypadku paliwa przeznaczonego do sprzętu.
9. Każdą reklamację Zamawiającego z tytułu jakości sprzedanych paliw płynnych Wykonawca zobowiązany jest załatwić w terminie 7 dni od daty jej zgłoszenia przez Zamawiającego. Brak odpowiedzi Wykonawcy w tym terminie na zgłoszoną reklamację będzie uważany za uznanie reklamacji Zamawiającego przez Wykonawcę. Załatwienie reklamacji następować będzie na koszt Wykonawcy poprzez umożliwienie Zamawiającemu, na jego żądanie, pobrania paliw płynnych wolnych od wad w takiej samej ilości w jakiej pobrane zostały ilości objęte reklamacją.
10. Wykonawca odpowiada na zasadach ogólnych za szkody Zamawiającego w przypadku, gdy pobrane paliwa płynne nie będą miały parametrów zgodnych z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa lub aktualnymi normami. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych dostarczonych paliw płynnych Wykonawca zobowiązany jest do naprawy szkód (awarii pojazdów/sprzętu, itp.) spowodowanych użyciem przez Zamawiającego wadliwego jakościowo danego rodzaju paliwa.
11. Zamawiający po podpisaniu umowy dostarczy Wykonawcy wykaz pojazdów i osób (przedstawicieli Zamawiającego) upoważnionych do poboru paliw płynnych w imieniu Zamawiającego na stacji paliw. Wykaz ten Zamawiający będzie na bieżąco aktualizował.
12. Po każdorazowym tankowaniu paliw płynnych na stacji paliw Wykonawca wyda pobierającemu ją przedstawicielowi Zamawiającego POTWIERDZENIE zawierające:
a. datę i godzinę poboru danego rodzaju paliwa,
b. imię i nazwisko osoby, która pobrała paliwo
c. nazwę i ilość pobranego rodzaju paliwa,
d. cenę jednostkową netto zł za 1 l (dm3) danego rodzaju paliwa obowiązującą w dniu tankowania na dystrybutorach na stacji paliw Wykonawcy pomniejszoną o upust (rabat) podany w Formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ), całkowitą wartość transakcji (zł brutto i netto).
4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilość paliw w ZAMÓWIENIU OPCJONALNYM:Zadanie Nr 2 Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gminy Bartoszyce w Sędławkach
Benzyna bezołowiowa PB 95 litrów 1 320
Olej napędowy ON litrów 33 000
AdBlue litrów 180
Warunki skorzystania z prawa opcji:
1) Realizacja zamówienia objętego prawem opcji odbędzie się na podstawie oświadczenia, które Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie. Zamawiający z prawa opcji może skorzystać w całości lub części.
2) Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega możliwość zwiększenia ilości paliw w ramach niniejszej umowy ponad zakres podstawowy zamówienia do ok. 30% zamówienia podstawowego określonego w ust 2 powyżej.
3) Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi.
4) Zastrzega się, iż zakres opcjonalny zamówienia objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji.
5) Realizacja przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji odbędzie się poprzez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy pisemnego oświadczenia.
6) Realizacja przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji nie stanowi zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy.
7) Zamówienie w ramach prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo / częściowo / fragmentarycznie / sukcesywnie w okresie realizacji zamówienia, przy czym oświadczenie o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji może zostać złożone w okresie trwania.
8) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym trybie zakres opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy.
9) Przedmiotu umowy objętego prawem opcji dotyczą te same warunki i zobowiązania umowne Wykonawcy (w tym zobowiązania z tytułu gwarancji i rękojmi), co przedmiotu umowy objętego zakresem podstawowym zamówienia.
10) Zamówienie objęte prawem opcji nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.
11) Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać.
12) Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w czasie trwania umowy.
13) Zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
14) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy.
15) Zamawiający zastrzega, że ilości przewidziane w ramach prawa opcji są wielkością maksymalną, a ilości te mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ilość paliw w ZAMÓWIENIU PODSTAWOWYM:
Zadanie Nr 3 Gminne Centrum Kulturalno-Biblioteczne w Bezledach
Benzyna bezołowiowa PB 95 litrów 61
Olej napędowy ON litrów 1 016
Wymagania dotyczące zamówienia:
1. Benzyna Pb95 musi spełniać wymagania jakościowe określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw, w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 październik 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz odpowiadać normie PN-EN 228+A1:2017-06. W przypadku zmiany przepisów lub norm w tym zakresie w czasie realizacji zamówienia, dostarczona przez Wykonawcę w ramach zamówienia benzyna Pb95 musi być zgodna ze zmienionymi normami i przepisami.
2. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić, na każde żądanie Zamawiającego, świadectwo jakości benzyny Pb95 lub dokument równoważny takiemu świadectwu jakości (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) potwierdzające, że benzyna Pb95 spełnienia parametry jakościowe określone w SWZ.
3. W przypadku wątpliwości co do jakości benzyny Pb 95 Zamawiający ma prawo przeprowadzać kontrolę jej jakości w sposób i na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 1 września 2009 r. w sprawie sposobu pobierania próbek paliw ciekłych i bio paliw ciekłych. W zakresie weryfikacji prawidłowości jakości pobranej benzyny Pb95 Zamawiający jest uprawniony do zlecenia jej badań wybranemu przez siebie niezależnemu akredytowanemu laboratorium. Wyniki badań pobranej próbki benzyny Pb95 wydane przez akredytowane laboratorium, są dla stron wiążące i nie podlegają reklamacji.
4. Dostarczany w ramach zamówienia olej napędowy ON musi spełniać wymagania jakościowe określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw, w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 październik 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz odpowiadać normie PN-EN 590:2022-08. W przypadku zmiany norm i przepisów w tym zakresie dostarczany w ramach zamówienia olej napędowy musi być zgodny ze zmienionymi normami i przepisami.
5. W przypadku wątpliwości co do jakości dostarczonego oleju napędowego ON Zamawiający ma prawo przeprowadzać kontrolę jego jakości w sposób i na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 1 września 2009 r. w sprawie sposobu pobierania próbek paliw ciekłych i biopaliw ciekłych. W zakresie weryfikacji prawidłowości jakości pobranego oleju napędowego ON Zamawiający jest uprawniony do zlecenia jej badań wybranemu przez siebie niezależnemu akredytowanemu laboratorium. Wyniki badań pobranej próbki benzyny Pb95 wydane przez akredytowane laboratorium, są dla stron wiążące i nie podlegają reklamacji.
6. Wymaga się, aby tankowanie (pobór) paliw płynnych przez Zamawiającego było zapewnione na co najmniej 1 stacji paliw Wykonawcy położonej od siedziby Gminy Zamawiającego zlokalizowanej przy Pl. Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce w odległość nie większej niż 10 km licząc po drogach utwardzonych - obliczonej z wykorzystaniem danych zawartych na stronie internetowej https://www.google.com/maps. Wykonawca w Formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) wskaże stację paliw przewidzianą do realizacji zamówienia (poboru benzyny Pb95 przez Zamawiającego) z podaniem miejsca jej położenia (adresu).Zamawiający zweryfikuje podaną przez Wykonawcę w ofercie odległość stacji paliw również z wykorzystaniem danych zawartych na stronie internetowej https://www.google.com/maps.
7. Zamawiający wymaga aby paliwa płynne był w odmianie odpowiedniej dla pory roku, spełniający odpowiednie własności temperaturowe zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zagwarantuje dostawę paliw płynnych odpowiednich do okresu ich stosowania: w okresie letnim tzw. paliwa letnie, w okresie zimowym tzw. paliwa zimowe, a w okresie przejściowym tzw. paliwa przejściowe.
8. Upoważnieni przedstawiciele Zamawiającego będą sukcesywnie – zależnie od potrzeb – pobierali (tankowali) każdy rodzaj paliwa płynnego w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 15:00 (w zakresie zadania Nr 1 upoważnieni przedstawiciele Urzędu Gminy w dni robocze, tj. od poniedziałku w godzinach 8:00 do 16:00, pozostałe dni w godzinach 7:00 do 15:00) na stacji paliw wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ). Dla zadania Nr 2 Wykonawca jest zobowiązany zapewnić możliwość tankowania (Pb 95, ON) z dystrybutora całodobowo przez wszystkie dni tygodnia, w tym niedziele i święta. Pobór paliw płynnych będzie następował bezpośrednio z dystrybutorów do zbiorników paliwa pojazdów służbowych Zamawiającego lub do kanistrów Zamawiającego - w przypadku paliwa przeznaczonego do sprzętu.
9. Każdą reklamację Zamawiającego z tytułu jakości sprzedanych paliw płynnych Wykonawca zobowiązany jest załatwić w terminie 7 dni od daty jej zgłoszenia przez Zamawiającego. Brak odpowiedzi Wykonawcy w tym terminie na zgłoszoną reklamację będzie uważany za uznanie reklamacji Zamawiającego przez Wykonawcę. Załatwienie reklamacji następować będzie na koszt Wykonawcy poprzez umożliwienie Zamawiającemu, na jego żądanie, pobrania paliw płynnych wolnych od wad w takiej samej ilości w jakiej pobrane zostały ilości objęte reklamacją.
10. Wykonawca odpowiada na zasadach ogólnych za szkody Zamawiającego w przypadku, gdy pobrane paliwa płynne nie będą miały parametrów zgodnych z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa lub aktualnymi normami. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych dostarczonych paliw płynnych Wykonawca zobowiązany jest do naprawy szkód (awarii pojazdów/sprzętu, itp.) spowodowanych użyciem przez Zamawiającego wadliwego jakościowo danego rodzaju paliwa.
11. Zamawiający po podpisaniu umowy dostarczy Wykonawcy wykaz pojazdów i osób (przedstawicieli Zamawiającego) upoważnionych do poboru paliw płynnych w imieniu Zamawiającego na stacji paliw. Wykaz ten Zamawiający będzie na bieżąco aktualizował.
12. Po każdorazowym tankowaniu paliw płynnych na stacji paliw Wykonawca wyda pobierającemu ją przedstawicielowi Zamawiającego POTWIERDZENIE zawierające:
a. datę i godzinę poboru danego rodzaju paliwa,
b. imię i nazwisko osoby, która pobrała paliwo
c. nazwę i ilość pobranego rodzaju paliwa,
d. cenę jednostkową netto zł za 1 l (dm3) danego rodzaju paliwa obowiązującą w dniu tankowania na dystrybutorach na stacji paliw Wykonawcy pomniejszoną o upust (rabat) podany w Formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ), całkowitą wartość transakcji (zł brutto i netto).
4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilość paliw w ZAMÓWIENIU OPCJONALNYM:Zadanie Nr 3 Gminne Centrum Kulturalno-Biblioteczne w Bezledach
Benzyna bezołowiowa PB 95 litrów 18
Olej napędowy ON litrów 305
Warunki skorzystania z prawa opcji:
1) Realizacja zamówienia objętego prawem opcji odbędzie się na podstawie oświadczenia, które Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie. Zamawiający z prawa opcji może skorzystać w całości lub części.
2) Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega możliwość zwiększenia ilości paliw w ramach niniejszej umowy ponad zakres podstawowy zamówienia do ok. 30% zamówienia podstawowego określonego w ust 2 powyżej.
3) Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi.
4) Zastrzega się, iż zakres opcjonalny zamówienia objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji.
5) Realizacja przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji odbędzie się poprzez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy pisemnego oświadczenia.
6) Realizacja przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji nie stanowi zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy.
7) Zamówienie w ramach prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo / częściowo / fragmentarycznie / sukcesywnie w okresie realizacji zamówienia, przy czym oświadczenie o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji może zostać złożone w okresie trwania.
8) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym trybie zakres opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy.
9) Przedmiotu umowy objętego prawem opcji dotyczą te same warunki i zobowiązania umowne Wykonawcy (w tym zobowiązania z tytułu gwarancji i rękojmi), co przedmiotu umowy objętego zakresem podstawowym zamówienia.
10) Zamówienie objęte prawem opcji nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.
11) Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać.
12) Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w czasie trwania umowy.
13) Zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
14) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy.
15) Zamawiający zastrzega, że ilości przewidziane w ramach prawa opcji są wielkością maksymalną, a ilości te mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ilość paliw w ZAMÓWIENIU PODSTAWOWYM:
Zadanie nr 4 Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Benzyna bezołowiowa PB 95 litrów 1 116
1. Benzyna Pb95 musi spełniać wymagania jakościowe określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw, w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 październik 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz odpowiadać normie PN-EN 228+A1:2017-06. W przypadku zmiany przepisów lub norm w tym zakresie w czasie realizacji zamówienia, dostarczona przez Wykonawcę w ramach zamówienia benzyna Pb95 musi być zgodna ze zmienionymi normami i przepisami.
2. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić, na każde żądanie Zamawiającego, świadectwo jakości benzyny Pb95 lub dokument równoważny takiemu świadectwu jakości (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) potwierdzające, że benzyna Pb95 spełnienia parametry jakościowe określone w SWZ.
3. W przypadku wątpliwości co do jakości benzyny Pb 95 Zamawiający ma prawo przeprowadzać kontrolę jej jakości w sposób i na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 1 września 2009 r. w sprawie sposobu pobierania próbek paliw ciekłych i bio paliw ciekłych. W zakresie weryfikacji prawidłowości jakości pobranej benzyny Pb95 Zamawiający jest uprawniony do zlecenia jej badań wybranemu przez siebie niezależnemu akredytowanemu laboratorium. Wyniki badań pobranej próbki benzyny Pb95 wydane przez akredytowane laboratorium, są dla stron wiążące i nie podlegają reklamacji.
4. Dostarczany w ramach zamówienia olej napędowy ON musi spełniać wymagania jakościowe określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw, w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 październik 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych oraz odpowiadać normie PN-EN 590:2022-08. W przypadku zmiany norm i przepisów w tym zakresie dostarczany w ramach zamówienia olej napędowy musi być zgodny ze zmienionymi normami i przepisami.
5. W przypadku wątpliwości co do jakości dostarczonego oleju napędowego ON Zamawiający ma prawo przeprowadzać kontrolę jego jakości w sposób i na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 1 września 2009 r. w sprawie sposobu pobierania próbek paliw ciekłych i biopaliw ciekłych. W zakresie weryfikacji prawidłowości jakości pobranego oleju napędowego ON Zamawiający jest uprawniony do zlecenia jej badań wybranemu przez siebie niezależnemu akredytowanemu laboratorium. Wyniki badań pobranej próbki benzyny Pb95 wydane przez akredytowane laboratorium, są dla stron wiążące i nie podlegają reklamacji.
6. Wymaga się, aby tankowanie (pobór) paliw płynnych przez Zamawiającego było zapewnione na co najmniej 1 stacji paliw Wykonawcy położonej od siedziby Gminy Zamawiającego zlokalizowanej przy Pl. Zwycięstwa 2, 11-200 Bartoszyce w odległość nie większej niż 10 km licząc po drogach utwardzonych - obliczonej z wykorzystaniem danych zawartych na stronie internetowej https://www.google.com/maps. Wykonawca w Formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) wskaże stację paliw przewidzianą do realizacji zamówienia (poboru benzyny Pb95 przez Zamawiającego) z podaniem miejsca jej położenia (adresu).Zamawiający zweryfikuje podaną przez Wykonawcę w ofercie odległość stacji paliw również z wykorzystaniem danych zawartych na stronie internetowej https://www.google.com/maps.
7. Zamawiający wymaga aby paliwa płynne był w odmianie odpowiedniej dla pory roku, spełniający odpowiednie własności temperaturowe zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zagwarantuje dostawę paliw płynnych odpowiednich do okresu ich stosowania: w okresie letnim tzw. paliwa letnie, w okresie zimowym tzw. paliwa zimowe, a w okresie przejściowym tzw. paliwa przejściowe.
8. Upoważnieni przedstawiciele Zamawiającego będą sukcesywnie – zależnie od potrzeb – pobierali (tankowali) każdy rodzaj paliwa płynnego w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 15:00 (w zakresie zadania Nr 1 upoważnieni przedstawiciele Urzędu Gminy w dni robocze, tj. od poniedziałku w godzinach 8:00 do 16:00, pozostałe dni w godzinach 7:00 do 15:00) na stacji paliw wskazanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty (Załącznik nr 1 do SWZ). Dla zadania Nr 2 Wykonawca jest zobowiązany zapewnić możliwość tankowania (Pb 95, ON) z dystrybutora całodobowo przez wszystkie dni tygodnia, w tym niedziele i święta. Pobór paliw płynnych będzie następował bezpośrednio z dystrybutorów do zbiorników paliwa pojazdów służbowych Zamawiającego lub do kanistrów Zamawiającego - w przypadku paliwa przeznaczonego do sprzętu.
9. Każdą reklamację Zamawiającego z tytułu jakości sprzedanych paliw płynnych Wykonawca zobowiązany jest załatwić w terminie 7 dni od daty jej zgłoszenia przez Zamawiającego. Brak odpowiedzi Wykonawcy w tym terminie na zgłoszoną reklamację będzie uważany za uznanie reklamacji Zamawiającego przez Wykonawcę. Załatwienie reklamacji następować będzie na koszt Wykonawcy poprzez umożliwienie Zamawiającemu, na jego żądanie, pobrania paliw płynnych wolnych od wad w takiej samej ilości w jakiej pobrane zostały ilości objęte reklamacją.
10. Wykonawca odpowiada na zasadach ogólnych za szkody Zamawiającego w przypadku, gdy pobrane paliwa płynne nie będą miały parametrów zgodnych z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa lub aktualnymi normami. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych dostarczonych paliw płynnych Wykonawca zobowiązany jest do naprawy szkód (awarii pojazdów/sprzętu, itp.) spowodowanych użyciem przez Zamawiającego wadliwego jakościowo danego rodzaju paliwa.
11. Zamawiający po podpisaniu umowy dostarczy Wykonawcy wykaz pojazdów i osób (przedstawicieli Zamawiającego) upoważnionych do poboru paliw płynnych w imieniu Zamawiającego na stacji paliw. Wykaz ten Zamawiający będzie na bieżąco aktualizował.
12. Po każdorazowym tankowaniu paliw płynnych na stacji paliw Wykonawca wyda pobierającemu ją przedstawicielowi Zamawiającego POTWIERDZENIE zawierające:
a. datę i godzinę poboru danego rodzaju paliwa,
b. imię i nazwisko osoby, która pobrała paliwo
c. nazwę i ilość pobranego rodzaju paliwa,
d. cenę jednostkową netto zł za 1 l (dm3) danego rodzaju paliwa obowiązującą w dniu tankowania na dystrybutorach na stacji paliw Wykonawcy pomniejszoną o upust (rabat) podany w Formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ), całkowitą wartość transakcji (zł brutto i netto).
4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Ilość paliw w ZAMÓWIENIU OPCJONALNYM:Zadanie nr 4 Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Benzyna bezołowiowa PB 95 litrów 335
Warunki skorzystania z prawa opcji:
1) Realizacja zamówienia objętego prawem opcji odbędzie się na podstawie oświadczenia, które Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie. Zamawiający z prawa opcji może skorzystać w całości lub części.
2) Zamawiający w ramach przewidywanego prawa opcji zastrzega możliwość zwiększenia ilości paliw w ramach niniejszej umowy ponad zakres podstawowy zamówienia do ok. 30% zamówienia podstawowego określonego w ust 2 powyżej.
3) Zamawiający podejmie decyzję co do możliwości i woli skorzystania z zastrzeżonego prawa opcji zgodnie z zapotrzebowaniem i posiadanymi możliwościami finansowymi.
4) Zastrzega się, iż zakres opcjonalny zamówienia objęty prawem opcji nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) Zamawiającego zaciąganego w momencie zawarcia umowy w sprawie zamówienia, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji.
5) Realizacja przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji odbędzie się poprzez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy pisemnego oświadczenia.
6) Realizacja przedmiotu zamówienia w ramach prawa opcji nie stanowi zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy.
7) Zamówienie w ramach prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo / częściowo / fragmentarycznie / sukcesywnie w okresie realizacji zamówienia, przy czym oświadczenie o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji może zostać złożone w okresie trwania.
8) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji uruchomiony w tym trybie zakres opcjonalny ma być realizowany w sposób analogiczny, jak zakres podstawowy.
9) Przedmiotu umowy objętego prawem opcji dotyczą te same warunki i zobowiązania umowne Wykonawcy (w tym zobowiązania z tytułu gwarancji i rękojmi), co przedmiotu umowy objętego zakresem podstawowym zamówienia.
10) Zamówienie objęte prawem opcji nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia.
11) Skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać.
12) Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w czasie trwania umowy.
13) Zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
14) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiający zastrzega również, że ceny jednostkowe objęte opcją będą identyczne, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w całym okresie realizacji umowy.
15) Zamawiający zastrzega, że ilości przewidziane w ramach prawa opcji są wielkością maksymalną, a ilości te mogą ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego w trakcie trwania umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia udowodnili posiadanie odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.) – w zakresie każdego z Zadań.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik Nr 3 do SWZ
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.)
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spółki cywilne):1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie należy załączyć do oferty.
3) Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub przez upoważnionego przedstawiciela.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
5) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.
6) Wykonawców obowiązują postanowienia rozdziału IX „Warunki udziału w postępowaniu” i X „Oświadczenia i dokumenty składane w postępowaniu" w sprawie dokumentów wymaganych w przypadku składania oferty wspólnej.
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy – Załącznik Nr 4 do SWZ.
8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
9) Określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu oraz wymagane środki dowodowe mają na celu ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy – § 10 i § 11 wzoru umowy – który stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-10 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć za pośrednictwem platformy e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-10 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-08
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań tj. dla Zdania Nr 1 do Nr 4: 12 miesięcy, jednak nie wcześniej niż z dniem 01 stycznia 2026 r.INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH Z PRZEZNACZENIEM DO POJAZDÓW, MASZYN I URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH GMINY BARTOSZYCE I GMINNYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- Wyjazdy edukacyjne z elementami integracji oraz organizacja wypoczynku dla dzieci i młodzieży z pieczy zastępczej
- Dostawa paliw płynnych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc
- "Dostawa energii elektrycznej do obiektów Szpitala Powiatowego im. Jana Pawła II w Bartoszycach"
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju napędowego w ilości 50 m3 na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kurowie "
- "Dostawa paliw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Mińsku Mazowieckim w 2026 r."
- Dostawa paliw - gazu lpg, etyliny bezołowiowej i oleju napędowego do pojazdów służbowych WORD w Łomży, do agregatów prądotwórczych, kosiarek i podkaszarki.
- Dostawa benzyny bezołowiowej Pb95 na potrzeby Gminy Ryglice na rok 2026
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego do zbiornika naziemnego Gminy Cyców".
- Dostawa oleju napędowego do zbiornika znajdującego się na terenie Zakładu Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





