Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00480434/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
- 2025/BZP 00496134/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa kontenera w ramach zadania: Zabezpieczenie Gminy Podegrodzie do realizacji zadań OLiOC cz. 1
Zakup i dostawa kontenerowego systemu uzdatniania wody w ramach zadania: Zab ....
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PODEGRODZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 248
1.5.2.) Miejscowość: Podegrodzie
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-386
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: (0-18) 448-49-66
1.5.8.) Numer faksu: (0-18) 445-90-33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@podegrodzie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podegrodzie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1af05380-d3cf-4733-a1f0-0bc0847ef5a41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa kontenera w ramach zadania: Zabezpieczenie Gminy Podegrodzie do realizacji zadań OLiOC cz. 1Zakup i dostawa kontenerowego systemu uzdatniania wody w ramach zadania: Zab ....
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1af05380-d3cf-4733-a1f0-0bc0847ef5a4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00568273
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033237/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.25 Zakup i dostawa kontenera w ramach zadania: Zabezpieczenie Gminy Podegrodzie do realizacji zadań OLiOC
1.2.26 Zakup i dostawa kontenerowego systemu uzdatniania wody w ramach zadania: Zabezpieczenie Gminy Podegrodzie do realizacji zadań OLiOC
1.2.27 Zakup i dostawa koparki w ramach zadania: Zabezpieczenie Gminy Podegrodzie do realizacji zadań OLiOC
1.2.28 Zakup i dostawa namiotu pneumatycznego w ramach zadania: Zabezpieczenie Gminy Podegrodzie do realizacji zadań OLiOC
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
PROGRAM OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ NA LATA 2025/20262.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00480434
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DIN-ZA.271.1.29.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa kontenera w ramach zadania: Zabezpieczenie Gminy Podegrodzie do realizacji zadań OLiOC cz. 1 obejmuje:a) zakup i dostawę kontenera - szt. 4.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6.1 do SWZ.
Z uwagi na brak miejsca pełna informacja znajduje się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.5.5.) Wartość części: 34799,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa kontenerowego systemu uzdatniania wody w ramach zadania: Zabezpieczenie Gminy Podegrodzie do realizacji zadań OLiOC cz. 2 obejmuje:a) zakup i dostawę kontenerowego systemu uzdatniania wody - szt. 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6.2 do SWZ.
Z uwagi na brak miejsca pełna informacja znajduje się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42912330-4 - Aparatura do oczyszczania wody
4.5.5.) Wartość części: 453477,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa koparki w ramach zadania: Zabezpieczenie Gminy Podegrodzie do realizacji zadań OLiOC cz. 3 obejmuje:a) zakup i dostawę koparki - szt. 1,
b) dostarczona koparka powinna posiadać: deklaracje zgodności CE.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6.3 do SWZ.
Z uwagi na brak miejsca pełna informacja znajduje się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
4.5.5.) Wartość części: 202349,59 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa namiotu pneumatycznego w ramach zadania: Zabezpieczenie Gminy Podegrodzie do realizacji zadań OLiOC cz. 4 obejmuje:a) zakup i dostawę namiotu pneumatycznego - szt. 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6.4 do SWZ.
Z uwagi na brak miejsca pełna informacja znajduje się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39522530-1 - Namioty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33163000-0 - Namioty do użytku medycznego
4.5.5.) Wartość części: 20430,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56580,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244965,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56580,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANGA Spółka z ograniczona odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5830001942
7.3.3) Ulica: Ul. Kartuska 393
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-125
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Transport i rozładunek kontenerów.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56580,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-09Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji p.n. „Zakup i dostawa kontenerowego systemu uzdatniania wody w ramach zadania: Zabezpieczenie Gminy Podegrodzie do realizacji zadań OLiOC cz. 2” zostało unieważnione dla części nr 2 na podstawie:
art. 255 pkt. 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej ofert;
Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części nr 2: 557.780,00 PLN brutto.
Niestety najkorzystniejsza oferta nr 3 dla części nr 2: Aquahold Prosta Spółka Akcyjna Ul. Studzieńki 24, 32-085 Modlnica niepodlegająca odrzuceniu przekracza kwotę o: 166.690,00 zł.
Niestety Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia zabezpieczenia finansowego do kwoty w złożonej ofercie nr 3 dla części nr 2 o kwotę 166.690,00 zł w przedmiotowym zamówieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249708,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 507313,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249708,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BERGERAT MONNOYEUR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7780022310
7.3.3) Ulica: Ul. Modlińska 11
7.3.4) Miejscowość: Izabelin-Dziekanówek
7.3.5) Kod pocztowy: 05-092
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249708,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-09Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji p.n. „Zakup i dostawa kontenerowego systemu uzdatniania wody w ramach zadania: Zabezpieczenie Gminy Podegrodzie do realizacji zadań OLiOC cz. 2” zostało unieważnione dla części nr 4 na podstawie:
art. 255 pkt. 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej ofert;
Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części nr 4: 25.130,00 PLN brutto.
Najkorzystniejsza oferta nr 8 dla części nr 4: przekracza kwotę o: 7.342,00 zł.
Niestety Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia zabezpieczenia finansowego do kwoty w złożonej ofercie nr 8 dla części nr 4 o kwotę 7.342,00 zł w przedmiotowym zamówieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
INNE PRZETARGI PODEGRODZIE
- Dowóz uczniów, uczniów niepełnosprawnych oraz osób starszych z terenu Gminy Podegrodzie w ramach projektu grantowego "Premia Społeczna", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu ...
- "Przygotowanie, dostarczanie i podawanie posiłków dla osób uprawnionych na terenie Gminy Podegrodzie"
więcej: przetargi PODEGRODZIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup koparko- ładowarki dla potrzeb wod-kan
- Dostawa używanej koparko-ładowarki Gminie Sławatycze w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej 2025-2026 w obszarze 2 zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw"
- Dostawa dwóch kompletów ratowniczych, pneumatycznych namiotów 10-osobowych z wyposażeniem w ramach zadania pn.: "Realizacja Programu OLiOC na lata 2025-2026"
- Dostawa wyposażenia i urządzeń przeznaczonych do wykorzystania w celu realizacji zadań w ramach systemu ochrony ludności i obrony cywilnej III.
- Dostawa sprzętu: Powiatowy magazyn zarządzania kryzysowego etap I.
- Zakup koparko-ładowarki samobieżnej na podwoziu kołowym z osprzętem i pakietem serwisowym
więcej: Namioty do użytku medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





