Ogłoszenie z dnia 2025-12-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów, uczniów niepełnosprawnych oraz osób starszych z terenu Gminy Podegrodzie w ramach projektu grantowego „Premia Społeczna”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu ...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PODEGRODZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 248
1.5.2.) Miejscowość: Podegrodzie
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-386
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: (0-18) 448-49-66
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@podegrodzie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podegrodzie.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów, uczniów niepełnosprawnych oraz osób starszych z terenu Gminy Podegrodzie w ramach projektu grantowego „Premia Społeczna”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu ...
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a54feea-8dc2-4f05-80e8-fb44a8b98771
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00567138
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033237/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.25 CZĘŚĆ 1: Dowóz uczniów z terenu Gminy Podegrodzie do szkół podstawowych
1.3.26 CZĘŚĆ 2: Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Podegrodzie do jednostek oświatowych znajdujących się w Nowym Sączu, Chełmcu
1.3.27 CZĘŚĆ 3: Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Podegrodzie do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno Wychowawczego w Ochotnicy Dolnej;
1.3.28 CZĘŚĆ 4: Dowóz osób starszych zamieszkałych na terenie Gminy Podegrodzie do Placówki dziennej opieki i aktywizacji dla osób starszych w Podegrodziu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak
2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:
art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
projekt grantowy „Premia Społeczna”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2a54feea-8dc2-4f05-80e8-fb44a8b987713.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl, przetargi@podegrodzie.pl
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@podegrodzie.pl poczty elektronicznej (NIE DOTYCZY SKŁADANIA OFERT).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl, przetargi@podegrodzie.pl p,
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@podegrodzie.pl, (NIE DOTYCZY SKŁADANIA OFERT).
19.8. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp oraz pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 307), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanych lub podpisem osobistym.
Z uwagi na brak miejsca pełna informacja znajduje się w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Podegrodzie z siedzibą w Urzędzie Gminy, adres 33-386 Podegrodzie 248, tel. 18 445-90-33, e-mail: gmina@podegrodzie.pl, strona internetowa: www.podegrodzie.pl BIP: https://bip.malopolska.pl/ugpodegrodzie,
• inspektor ochrony danych osobowych w Gminie Podegrodzie dostępny pod adresem e-mail: iodo@podegrodzie.pl,
-649,e-mail: zlobek.brzezna@gmail.com (Zamawiający),
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Dowóz uczniów, uczniów niepełnosprawnych oraz osób starszych z terenu Gminy Podegrodzie w ramach projektu grantowego „Premia Społeczna”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)
prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z póżn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DIN-ZA.271.1.43.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1: Dowóz uczniów z terenu Gminy Podegrodzie do szkół podstawowych.
1. Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe świadczone w dni nauki szkolnej (od poniedziałku do piątku) polegające na dowożeniu i odwożeniu uczniów zamieszkałych w Stadłach do Szkoły Podstawowej im. Św. Ojca Stanisława Papczyńskiego w Podegrodziu oraz Szkoły Podstawowej im. Narcyza Wiatra w Gostwicy, a także uczniów zamieszkałych w Brzeznej do Szkoły Podstawowej im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Brzeznej-Litaczu wraz z zapewnieniem opieki.
Szczegóły organizacji trasy dowozu uczniów:
Dowozem objętych będzie około 37 uczniów + minimum 2 opiekunów (stan na dzień przygotowywania OPZ, min. 1 opiekun na 1 pojazd). Liczba uczniów może ulec zmianie w ciągu roku szkolnego na skutek uzasadnionych przyczyn np. uczeń zmieni miejsce zamieszkania, zmiany organizacyjne w szkole itp.
Wykonawca będzie kursował na trasie:
Trasa nr 1: Brzezna - Litacz w stronę Wysokiego, Brzezna-Litacz Wola - Szkoła Podstawowa w Brzeznej - Litaczu i z powrotem (ok. 7 uczniów)
Kurs poranny (odległość w jedną stronę ok 4,5 km) – rozpoczęcie zajęć o godz. 07:15.
Kurs popołudniowy (odległość w jedną stronę ok 4,5 km) – zakończenie lekcji ok. godz. 13:00.
Trasa nr 2: OSP Stadła - Szkoła Podstawowa w Podegrodziu – OSP Stadła i z powrotem
(ok. 5 uczniów);
Kurs poranny (odległość w jedną stronę ok 2,0 km) – rozpoczęcie zajęć o godz. 08:00.
Kurs popołudniowy (odległość w jedną stronę ok 2,0 km) – zakończenie lekcji ok. godz. od 11:30 do 12:30.
Trasa nr 3: Szkoła Podstawowa w Gostwicy – Stadła i z powrotem (ok. 25 uczniów).
Kurs popołudniowy (odległość w jedną stronę ok 2,5 km) – zakończenie lekcji ok. godz. od 11:30 do 13:20. Maksymalna ilość kursów w ciągu dnia może wynosić od 2 do 4 kursów.
Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania prowadzonych w ramach własnej działalności przejazdów tak, aby wszystkie uprawnione dzieci zostały dowiezione do szkoły najpóźniej do godziny 7:45. Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony z wybranym Wykonawcą.
Szacowana liczba dni dowozu oraz odwozu obejmuje - 106 dni.
2. Zakres świadczonej usługi w szczególności będzie obejmował:
a) odbiór dzieci (z wyznaczonego miejsca);
b) dowóz dzieci do szkół;
c) odbiór dzieci ze szkół po skończonych zajęciach i dowóz do domu (do wyznaczonego miejsca). Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia opieki nad uczniami w czasie dowozu i w drodze powrotnej oraz do zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozu podczas wykonywania zleconej usługi. Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom dodatkowo (tj. poza kierowcą) - opiekuna. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, nie karana za przestępstwo przeciwko wolności seksualnej i obyczajności, przestępstwo z użyciem przemocy na szkodę małoletniego oraz nie toczy się przeciwko tej osobie żadne postępowanie karne lub dyscyplinarne w tym zakresie.
3. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do:
a) zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci;
b) zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci;
c) doprowadzenia i przyprowadzenia z pojazdu do szkoły każdego dziecka;
d) opieka powinna być sprawowana podczas trwania każdego kursu.
e) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. W czasie dowozu do szkoły lub ze szkoły w pojeździe mogą przebywać jedynie uczniowie, opiekunowie oraz osoby upoważnione do kontroli przewozu. W trakcie trwania ferii, świąt lub innych dni wyznaczonych przez dyrekcje jednostek oświatowych jako wolne od zajęć, przewozy nie będą się odbywały.
4. Godziny dowozu i odwozu uczniów w poszczególnych kursach podane są orientacyjnie. Dokładny rozkład dowozu i odwozu uczniów ustalony zostanie pomiędzy „Wykonawcą”, rodzicami dowożonych dzieci, a dyrektorami szkół.
5. W okresach zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane, a na stopniach wejściowych do pojazdów nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę i asekurację należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 02.01.2026 r. do 26.06.2026 r. (w dni nauki w Szkole Podstawowej im. Św. Ojca Stanisława Papczyńskiego w Podegrodziu, w Szkole Podstawowej im. Narcyza Wiatra w Gostwicy, a także w Szkole Podstawowej im. Ojca Świętego Jana Pawła II w Brzeznej - Litaczu, czyli w dniach kiedy w placówkach odbywają się zajęcia edukacyjne, wychowawcze, opiekuńcze lub uroczystości szkolne) z wyłączeniem:
sobót (chyba, że w sobotę będzie odbywać się odpracowywanie zajęć), dni ustawowo wolnych od pracy, przerw świątecznych i ferii zimowych, innych dni, w których odwołane będą zajęcia szkolne, zgodnie z harmonogramem oraz szczegółowymi rozkładami jazdy ustalonymi przez Zamawiającego oraz dni, gdy nie jest możliwa realizacja umowy z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem epidemii, w tym m.in. wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19) oraz w przypadku wprowadzenia zdalnego nauczania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7) ustawy polegających na powtórzeniu podobnych usług w ilości do: 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie zostanie udzielone na warunkach tożsamych z warunkami zamówienia podstawowego (w szczególności w oparciu o ceny jednostkowe w formularzu ofertowym) dot. części nr 1-4
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 23.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
a) Cena – w złotych dot. części nr 1-4 (dla każdej z części zamówienia odrębnie) – 60 %,
b) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii – w minutach dot. części nr 1-4 (dla każdej z części zamówienia odrębnie) – 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: b) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii – w minutach
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2: Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Podegrodzie do jednostek oświatowych znajdujących się w Nowym Sączu, Chełmcu;
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług przewozowych uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Nowym Sączu ul. Broniewskiego 1, do Szkoły Podstawowej z Oddziałami Specjalnymi w Chełmcu ul. Marcinkowska 9 i do Szkoły Przyspasabiającej do Pracy w Nowym Sączu - Zespół Szkół nr 5 Specjalnych w Nowym Sączu ul. Magazynowa 6, bezpośrednio z miejsc zamieszkania dzieci z miejscowości Olszana, Naszacowice, Podegrodzie, Stadła, Brzezna (lub innego miejsca na terenie Gminy Podegrodzie wskazanego przez Zamawiającego) oraz zapewnienie opieki (min. 1 opiekun na 1 pojazd) przewożonym uczniom w czasie przejazdu od momentu odebrania ucznia z miejsca zamieszkania od rodziców/opiekunów do momentu przekazania ucznia pracownikowi szkoły/ośrodka przy dowozie i od momentu odebrania ucznia od pracownika szkoły/ośrodka do momentu przekazania go rodzicom/opiekunom w miejscu zamieszkania. Wykonawca ponosi z tego tytułu pełną odpowiedzialność.
2. Wykonawca zobowiązany jest do przewozu dzieci wyłącznie z terenu Gminy Podegrodzie, z miejscowości wymienionych na powyższych trasach. W trakcie wykonywania usługi Wykonawca nie może dokonywać przewozu uczniów z innych gmin.
3. Wykonawca będzie świadczył usługę przewozu na trasie:
Trasa: Olszana – Naszacowice – Podegrodzie - Stadła – Brzezna – Szkoła Podstawowa z Oddziałami Specjalnymi w Chełmcu - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Nowym Sączu oraz Szkoła Przyspasabiająca do Pracy w Nowym Sączu (Zespół Szkół nr 5 Specjalnych w Nowym Sączu) i z powrotem (ok. 10 uczniów).
Kurs I Olszana – Naszacowice – Podegrodzie - Stadła – Szkoła Podstawowa z Oddziałami Specjalnymi w Chełmcu - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Nowym Sączu oraz Szkoła Przyspasabiająca do Pracy w Nowym Sączu (Zespół Szkół nr 5 Specjalnych w Nowym Sączu) - przywóz 4 uczniów na 8:00, długość kursu ok 29 km.
Kurs odbywa się od wtorku do piątku.
Kurs II Olszana – Naszacowice – Podegrodzie - Stadła – Brzezna - Szkoła Podstawowa z Oddziałami Specjalnymi w Chełmcu - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Nowym Sączu - Szkoła Przyspasabiająca do Pracy w Nowym Sączu (Zespół Szkół nr 5 Specjalnych w Nowym Sączu), przywóz 10 uczniów na 8:00, długość kursu ok 32 km.
Kurs odbywa się raz w tygodniu w poniedziałki.
Kurs III Szkoła Przyspasabiająca do Pracy w Nowym Sączu (Zespół Szkół nr 5 Specjalnych w Nowym Sączu) - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Nowym Sączu – Stadła, Naszacowice, Olszana - odwóz 4 uczniów około godz. 13:00, długość kursu ok 29 km.
Kurs odbywa się od poniedziałku do czwartku.
Kurs IV Szkoła Przyspasabiająca do Pracy w Nowym Sączu (Zespół Szkół nr 5 Specjalnych w Nowym Sączu) - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Nowym Sączu – Brzezna, Stadła, Naszacowice, Olszana - odwóz 10 uczniów około godz. 13:00, długość kursu ok 31 km.
Kurs odbywa się tylko raz w tygodniu w piątek.
Szacowana liczba dni dowozu oraz odwozu obejmuje - 106 dni.
4. Zakres świadczonej usługi w szczególności będzie obejmował:
a) odbiór dzieci z domu (miejsca zamieszkania) - dokładne dane adresowe Zamawiający udostępni Wykonawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy;
b) dowóz dzieci do szkół;
c) odbiór dzieci ze szkół po skończonych zajęciach i dowóz do domu (miejsca zamieszkania). Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia opieki nad uczniami w czasie dowozu i w drodze powrotnej oraz do zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozu podczas wykonywania zleconej usługi. Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom dodatkowo (tj. poza kierowcą) - opiekuna. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, nie karana za przestępstwo przeciwko wolności seksualnej i obyczajności, przestępstwo z użyciem przemocy na szkodę małoletniego oraz nie toczy się przeciwko tej osobie żadne postępowanie karne lub dyscyplinarne w tym zakresie.
5. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do:
a) zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci z niepełnosprawnościami;
b) zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci z niepełnosprawnościami;
c) doprowadzenia i przyprowadzenia z pojazdu do szkoły każdego dziecka.
d) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. W czasie dowozu do szkoły lub miejsca zamieszkania w pojeździe mogą przebywać jedynie uczniowie, opiekunowie oraz osoby upoważnione do kontroli przewozu. W trakcie trwania ferii, świąt lub innych dni wyznaczonych przez dyrekcje jednostek oświatowych jako wolne od zajęć, przewozy nie będą się odbywały.
6. Godziny dowozu i odwozu uczniów w poszczególnych kursach podane są orientacyjnie. Dokładny rozkład dowozu i odwozu uczniów ustalony zostanie pomiędzy „Wykonawcą”, rodzicami dowożonych dzieci, a dyrektorem SOSW w Nowym Sączu i dyrektorem Zespołu Szkół w Chełmcu.
7. W okresach zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane, a na stopniach wejściowych do pojazdów nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę i asekurację należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
8. Wykonawca będzie zobowiązany do realizowania przewozów wyłącznie pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, ubezpieczonym i specjalnie oznakowanym oraz do zapewnienia uczestnikom warunków bezpieczeństwa i higieny oraz wygód, jakie ze względu na rodzaj transportu uważa się za niezbędne.
9. Wykonawca musi wykazać że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji przedmiotu zamówienia pojazdem do przewozu osób, posiadającym aktualne badania techniczne, ubezpieczenie OC i NNW.
10. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 02.01.2026 r. do 26.06.2026 r. (w dni nauki w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Nowym Sączu ul. Broniewskiego 1, w Szkole Podstawowej z Oddziałami Specjalnymi w Chełmcu ul. Marcinkowska 9, w Szkole Przyspasabiającej do Pracy w Nowym Sączu - Zespół Szkół nr 5 Specjalnych w Nowym Sączu ul. Magazynowa 6, czyli w dniach kiedy w placówkach odbywają się zajęcia edukacyjne, wychowawcze, opiekuńcze lub uroczystości szkolne). Zamawiający informuje, ze dowozy nie będą realizowane w dni wolne od nauki w w/w placówkach oraz w dni gdy nie jest możliwa realizacja umowy z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem epidemii, w tym m.in. wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19).
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7) ustawy polegających na powtórzeniu podobnych usług w ilości do: 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie zostanie udzielone na warunkach tożsamych z warunkami zamówienia podstawowego (w szczególności w oparciu o ceny jednostkowe w formularzu ofertowym) dot. części nr 1-4.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 23.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
a) Cena – w złotych dot. części nr 1-4 (dla każdej z części zamówienia odrębnie) – 60 %,
b) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii – w minutach dot. części nr 1-4 (dla każdej z części zamówienia odrębnie) – 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: b) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii – w minutach
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3: Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Podegrodzie do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno Wychowawczego w Ochotnicy Dolnej;
1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług przewozu uczniów niepełnosprawnych do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno Wychowawczego w Ochotnicy Dolnej bezpośrednio z miejsca zamieszkania dziecka z miejscowości Długołęka - Świerkla (lub innego miejsca na terenie Gminy Podegrodzie wskazanego przez Zamawiającego) oraz zapewnienie opieki (min. 1 opiekun na 1 pojazd) przewożonemu uczniowi niepełnosprawnemu w czasie przejazdu od momentu odebrania ucznia z miejsca zamieszkania od rodziców/opiekunów do momentu przekazania ucznia pracownikowi ośrodka podczas dowozu i od momentu odebrania ucznia od pracownika ośrodka do momentu przekazania go rodzicom/opiekunom w miejscu zamieszkania. Wykonawca ponosi z tego tytułu pełną odpowiedzialność.
2. Wykonawca zobowiązany jest do przewozu dzieci wyłącznie z terenu Gminy Podegrodzie, z miejscowości wymienionych na powyższych trasach. W trakcie wykonywania usługi Wykonawca nie może dokonywać przewozu uczniów z innych gmin.
3. Wykonawca będzie świadczył usługę przewozu na trasie:
Trasa: Długołęka-Świerkla - Ośrodek Rehabilitacyjno - Edukacyjno Wychowawczy w Ochotnicy Dolnej (Brysiówka)
Kurs I Długołęka-Świerkla - Ośrodek Rehabilitacyjno - Edukacyjno Wychowawczy w Ochotnicy Dolnej (Brysiówka) (przywóz 1 ucznia na 8:00)
Kurs II Ośrodek Rehabilitacyjno – Edukacyjno Wychowawczy w Ochotnicy Dolnej (Brysiówka) - Długołęka-Świerkla (odwóz 1 ucznia około godz. 14:00)
Długość jednego kursu ok 36 km (2 kursy dziennie (czyli 72 km): 1 kurs - do szkoły, 1 kurs - (do miejsca zamieszkania)
Szacowana liczba dni dowozu oraz odwozu obejmuje - 116 dni.
4. Zakres świadczonej usługi w szczególności będzie obejmował:
a. odbiór dzieci z domu (miejsca zamieszkania) - dokładne dane adresowe Zamawiający udostępni Wykonawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy;
b. dowóz dzieci do szkół;
c. odbiór dzieci ze szkół po skończonych zajęciach i dowóz do domu (miejsca zamieszkania). Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia opieki nad uczniami w czasie dowozu i w drodze powrotnej oraz do zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozu podczas wykonywania zleconej usługi. Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom dodatkowo (tj. poza kierowcą) - opiekuna. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, nie karana za przestępstwo przeciwko wolności seksualnej i obyczajności, przestępstwo z użyciem przemocy na szkodę małoletniego oraz nie toczy się przeciwko tej osobie żadne postępowanie karne lub dyscyplinarne w tym zakresie.
5. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do:
a. zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci z niepełnosprawnościami;
b. zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci z niepełnosprawnościami;
c. doprowadzenia i przyprowadzenia z pojazdu do szkoły każdego dziecka.
b) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów. W czasie dowozu do szkoły lub miejsca zamieszkania w pojeździe mogą przebywać jedynie uczniowie, opiekunowie oraz osoby upoważnione do kontroli przewozu. W trakcie trwania ferii, świąt lub innych dni wyznaczonych przez dyrekcje jednostek oświatowych jako wolne od zajęć, przewozy nie będą się odbywały.
6. Godziny dowozu i odwozu ucznia w poszczególnych kursach podane są orientacyjnie. Dokładny rozkład dowozu i odwozu ucznia ustalony zostanie pomiędzy „Wykonawcą”, rodzicami dowożonego dziecka, a dyrektorem OREW w Ochotnicy Dolnej.
7. W okresach zimowych pojazdy dowożące dzieci muszą być ogrzewane, a na stopniach wejściowych do pojazdów nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę i asekurację należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa.
8. Wykonawca będzie zobowiązany do realizowania przewozów wyłącznie pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, ubezpieczonym i specjalnie oznakowanym oraz do zapewnienia uczestnikom warunków bezpieczeństwa i higieny oraz wygód, jakie ze względu na rodzaj transportu uważa się za niezbędne.
9. Wykonawca musi wykazać że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji przedmiotu zamówienia pojazdem do przewozu osób, posiadającym aktualne badania techniczne, ubezpieczenie OC i NNW.
10. Termin realizacji przedmiotu zamówienia : od 02.01.2026 r. do 17.07.2026 r. (w dni nauki w OREW w Ochotnicy Dolnej, czyli w dniach kiedy w ośrodku odbywają się zajęcia edukacyjne, wychowawcze, opiekuńcze lub uroczystości szkolne). Zamawiający informuje, że dowozy nie będą realizowane w dni wolne od nauki w OREW oraz w dni gdy nie jest możliwa realizacja umowy z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem epidemii, w tym m.in. wirusa SARS-CoV-2 lub choroby wywołanej tym wirusem (COVID-19).
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-07-17
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7) ustawy polegających na powtórzeniu podobnych usług w ilości do: 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie zostanie udzielone na warunkach tożsamych z warunkami zamówienia podstawowego (w szczególności w oparciu o ceny jednostkowe w formularzu ofertowym) dot. części nr 1-4.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 23.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
a) Cena – w złotych dot. części nr 1-4 (dla każdej z części zamówienia odrębnie) – 60 %,
b) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii – w minutach dot. części nr 1-4 (dla każdej z części zamówienia odrębnie) – 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: b) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii – w minutach
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 4: Dowóz osób starszych zamieszkałych na terenie Gminy Podegrodzie do Placówki dziennej opieki i aktywizacji dla osób starszych w Podegrodziu
1. Przedmiotem zamówienia jest przewóz uprawnionych osób starszych zamieszkałych na terenie Gminy Podegrodzie do Placówki dziennej opieki i aktywizacji dla osób starszych w Podegrodziu z miejsc ich zamieszkania, zgodnie z listą osób wskazaną przez Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Podegrodziu i z powrotem - 23 osoby starsze (planowana liczba osób może ulec zwiększeniu i/lub zmniejszeniu).
2. Wykonawca będzie świadczył usługę przewozu na trasie:
3. Olszana (1 osoba) – Olszanka (1 osoba) – Naszacowice (5 osób) – Rogi (1 osoba) - Podegrodzie (6 osób) – Długołęka – Świerkla (2 osoby) – Gostwica (1 osoba) – Brzezna (2 osoby) – Chochorowice (3 osoby) – Podrzecze (1 osoba). Szacunkowa ilość kilometrów dziennie to ok. 116 km. Ilość kilometrów może ulec zmianie i nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia. Godziny pracy Placówki dziennej opieki i aktywizacji dla osób starszych w Podegrodziu od 8:00 – 16:00.
4. Szacowana liczba dni dowozu oraz odwozu obejmuje – 168 dni.
5. Wykonawca będzie zobowiązany do realizowania przewozów wyłącznie pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, ubezpieczonym i specjalnie oznakowanym oraz do zapewnienia uczestnikom warunków bezpieczeństwa i higieny oraz wygód, jakie ze względu na rodzaj transportu uważa się za niezbędne.
6. Wykonawca musi wykazać że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji przedmiotu zamówienia pojazdem do przewozu osób, posiadającym aktualne badania techniczne, ubezpieczenie OC i NNW.
7. Bez pisemnej zgody Zamawiającego podczas przewozu osób starszych Wykonawca nie będzie mógł przewozić innych osób niż osoby wskazane przez Zamawiającego.
8. Termin realizacji usług: od 02.01.2026 r. do 31.08.2026 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7) ustawy polegających na powtórzeniu podobnych usług w ilości do: 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie zostanie udzielone na warunkach tożsamych z warunkami zamówienia podstawowego (w szczególności w oparciu o ceny jednostkowe w formularzu ofertowym) dot. części nr 1-4.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 23.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
a) Cena – w złotych dot. części nr 1-4 (dla każdej z części zamówienia odrębnie) – 60 %,
b) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii – w minutach dot. części nr 1-4 (dla każdej z części zamówienia odrębnie) – 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: b) Czas podstawienia pojazdu zastępczego w razie awarii – w minutach
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
9.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
a) Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
a) status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub spółdzielni socjalnej lub dokumentów potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie, działalności, której głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych dot. części nr 1 - 4;
b) procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w ust. 1, zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej, spółdzielnie socjalne lub wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie dot. części nr 1 - 4.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:
− dysponuje co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych dla części nr 1,
− dysponuje co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych dla części nr 2,
− dysponuje co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych dla części nr 3,
− dysponuje co najmniej 1 pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych dla części nr 4.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 11.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej załącznik nr 6 do SWZ;
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
11.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia, z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w ust. 11 pkt. 11.1 ppkt. 2) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, potwierdzające odpowiednio, że
a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
11.3. Dokumenty, o których mowa w ust. 11 pkt. 11.2 ppkt. 1), powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
Z uwagi na brak miejsca pełna informacja znajduje się w SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) decyzję w sprawie przyznania wykonawcy statusu zakładu pracy chronionej lub zakładu aktywności zawodowej, o których mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 100 z późn. zm.), wpis do Krajowego Rejestru Sądowego potwierdzający status podmiotu jako spółdzielni socjalnej zgodnie z ustawą o spółdzielniach socjalnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 802) lub inne dokumenty potwierdzające status wykonawcy albo jego jednostki organizacyjnej jako zakładu pracy chronionej, spółdzielni socjalnej lub potwierdzające prowadzenie przez wykonawcę albo jego jednostkę, która będzie realizowała zamówienie, działalności, której głównym celem jest społeczna i zawodowa integracja osób będących członkami grupy społecznie marginalizowanej oraz dokumenty potwierdzające procentowy wskaźnik zatrudnienia osób defaworyzowanych dot. części nr 1 – 4;
b) wykaz narzędzi, urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami dot. części nr 1 - 4.
10.2. Okresy wyrażone w latach lub miesiącach liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
10.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
10.4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Z uwagi na brak miejsca pełna informacja znajduje się w SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
19.9. Do oferty należy dołączyć:a) formularz ofertowy – załącznik nr 1.1 – 1.4 do SWZ (odpowiednio dla części),
b) oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania wymogu określonego w art. 94 ustawy PZP – załącznik nr 1 a do SWZ;
c) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 2 do SWZ).
Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 19.9. lit. c) zdanie pierwsze, stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu,
d) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (art. 118 ust. 3 Pzp) – jeżeli dotyczy (załącznik nr 3 do SWZ),
e) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się – jeżeli dotyczy (załącznik nr 4 do SWZ),
f) w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo,
g) w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
h) w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 Pzp) – jeżeli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
27.1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 8.1 – 8.4 do SWZ.27.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp. oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy.
1. Na podstawie art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących przypadkach:
a) Wystąpi siła wyższa w szczególności takie zjawiska/wydarzenia jak: powodzie, huragany, trzęsienie ziemi, stany epidemii/pandemii, inne kataklizmy, klęski żywiołowe, rozruchy, strajki (za wyjątkiem rozruchów i strajków personelu i/lub osób skierowanych do wykonania zamówienia z ramienia Wykonawcy i/lub jego podwykonawców), jak również inne zdarzenia o charakterze lokalnym lub międzynarodowym, paraliżujące życie kraju lub regionu, z którego – lub do którego – ma być realizowane zamówienie, w tym sytuacje, gdy wskutek wydania decyzji władz administracji publicznej (rządowej lub samorządowej), niemożliwym będzie wykonanie przedmiotu zamówienia i/lub wykonanie innych obowiązków składających się na przedmiot zamówienia w sposób i w terminach wskazanych w niniejszej Umowie lub jej załącznikach.
b) Wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz nie są zmianami istotnych postanowień umowy,
c) Wystąpi zmiana stawek celnych lub podatkowych powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia.
d) Wystąpi zmiana przepisów prawa, powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia.
e) Jeżeli w realizacji umowy będą występować podwykonawcy, na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 118 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca może w trakcie realizacji umowy zmienić takiego podwykonawcę lub zrezygnować z niego pod warunkiem wykazania - przez Wykonawcę - Zamawiającemu, iż nowy podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniana warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
f) Zmiana osoby wykonującej usługę z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe) dotyczące osób kluczowych dla realizacji przedmiotowej umowy,
g) Zmiany tras, godzin przejazdów oraz liczby dowożonych osób, w przypadkach:
Działania siły wyższej,
Przyjęcia nowych uczniów do placówek oświatowych, skutkujące potrzebą uruchomienia dodatkowego pojazdu na danej trasie przewozu lub zmiany trasy przewozu wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia,
Zmiany w szkolnym planie nauczania.
Z uwagi na brak miejsca pełna informacja znajduje się w SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-09 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-09 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający przewiduje, również wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity Dz. U. z 2025 r., poz. 514).Pełna informacja znajduje się w SWZ z załącznikami.
INNE PRZETARGI PODEGRODZIE
- Dowóz uczniów, uczniów niepełnosprawnych oraz osób starszych z terenu Gminy Podegrodzie w ramach projektu grantowego "Premia Społeczna", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu ...
- "Przygotowanie, dostarczanie i podawanie posiłków dla osób uprawnionych na terenie Gminy Podegrodzie"
- Zakup i dostawa samochodu ciężarowego (hakowiec) w ramach inwestycji pod nazwą: "Kompleksowa modernizacja i doposażenie GPSZOK w Podegrodziu" cz. 1 Zakup i dostawa ciągnika rolniczego, ładowac ...
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 900 000,00 zł (słownie: dwa miliony dziewięćset tysięcy złotych 00/100), przeznaczonego na: - finansowanie planowanego deficytu ...
- Zakup i dostawa wodomierzy i modułów radiowych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu
- "Montaż systemu klimatyzacyjnego w pomieszczeniach żłobka - przedszkola i gminnej biblioteki publicznej w Podegrodziu wraz z doprowadzeniem instalacji ciepła technologicznego do nagrzewnic..."
więcej: przetargi PODEGRODZIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie i odwożenie dzieci do Zespołu Szkół w Choczu na podstawie biletów miesięcznych".
- "Dowóz osób z niepełnosprawnością - uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Wisznicach"
- Dowozy szkolne dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Lubsko w 2026 r."
- Transport dzieci do Zespołu Szkół Publicznych w Międzyborowie w 2026 roku.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z Ustronia do oświatowych placówek specjalnych w Ustroniu i poza Ustroniem, i z powrotem do miejsca zamieszkania w ramach zadania: "Dowożenie uczniów do szkół"
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klwów w formie zakupu biletów miesięcznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





