Ogłoszenie z dnia 2025-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00480434/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
- 2025/BZP 00568273/01 - Wynik z dnia 2025-12-02
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa kontenera w ramach zadania: Zabezpieczenie Gminy Podegrodzie do realizacji zadań OLiOC cz. 1
Zakup i dostawa kontenerowego systemu uzdatniania wody w ramach zadania: Zab ....
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA PODEGRODZIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892593
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 248
1.4.2.) Miejscowość: Podegrodzie
1.4.3.) Kod pocztowy: 33-386
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.4.7.) Numer telefonu: (0-18) 448-49-66
1.4.8.) Numer faksu: (0-18) 445-90-33
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@podegrodzie.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podegrodzie.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00496134
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-10-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00480434
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 1) Przed zmianą:
23.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
a) Cena – w złotych – 60 % dot. części nr 1-4 (dla każdej części oddzielnie),
b) Termin dostawy – 40 % dot. części nr 1-4 (dla każdej części oddzielnie), przy czym:
• realizacja zamówienia w terminie do 28 listopada 2025 r. – 0 pkt.
• realizacja zamówienia w terminie do 27 listopada 2025 r. – 10 pkt.
• realizacja zamówienia w terminie do 26 listopada 2025 r. – 20 pkt.
• realizacja zamówienia w terminie do 25 listopada 2025 r. – 30 pkt.
• realizacja zamówienia w terminie do 24 listopada 2025 r. – 40 pkt.
Po zmianie:
23.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
a) Cena – w złotych – 60 % dot. części nr 1-4 (dla każdej części oddzielnie),
b) Termin dostawy – 40 % dot. części nr 1-4 (dla każdej części oddzielnie), przy czym:
• realizacja zamówienia w terminie do 15 grudnia 2025 r. – 0 pkt.
• realizacja zamówienia w terminie do 12 grudnia 2025 r. – 10 pkt.
• realizacja zamówienia w terminie do 11 grudnia 2025 r. – 20 pkt.
• realizacja zamówienia w terminie do 10 grudnia 2025 r. – 30 pkt.
• realizacja zamówienia w terminie do 9 grudnia 2025 r. – 40 pkt
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 2) Przed zmianą:
23.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
a) Cena – w złotych – 60 % dot. części nr 1-4 (dla każdej części oddzielnie),
b) Termin dostawy – 40 % dot. części nr 1-4 (dla każdej części oddzielnie), przy czym:
• realizacja zamówienia w terminie do 28 listopada 2025 r. – 0 pkt.
• realizacja zamówienia w terminie do 27 listopada 2025 r. – 10 pkt.
• realizacja zamówienia w terminie do 26 listopada 2025 r. – 20 pkt.
• realizacja zamówienia w terminie do 25 listopada 2025 r. – 30 pkt.
• realizacja zamówienia w terminie do 24 listopada 2025 r. – 40 pkt.
Po zmianie:
23.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
a) Cena – w złotych – 60 % dot. części nr 1-4 (dla każdej części oddzielnie),
b) Termin dostawy – 40 % dot. części nr 1-4 (dla każdej części oddzielnie), przy czym:
• realizacja zamówienia w terminie do 15 grudnia 2025 r. – 0 pkt.
• realizacja zamówienia w terminie do 12 grudnia 2025 r. – 10 pkt.
• realizacja zamówienia w terminie do 11 grudnia 2025 r. – 20 pkt.
• realizacja zamówienia w terminie do 10 grudnia 2025 r. – 30 pkt.
• realizacja zamówienia w terminie do 9 grudnia 2025 r. – 40 pkt.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 3) Przed zmianą:
23.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
a) Cena – w złotych – 60 % dot. części nr 1-4 (dla każdej części oddzielnie),
b) Termin dostawy – 40 % dot. części nr 1-4 (dla każdej części oddzielnie), przy czym:
• realizacja zamówienia w terminie do 28 listopada 2025 r. – 0 pkt.
• realizacja zamówienia w terminie do 27 listopada 2025 r. – 10 pkt.
• realizacja zamówienia w terminie do 26 listopada 2025 r. – 20 pkt.
• realizacja zamówienia w terminie do 25 listopada 2025 r. – 30 pkt.
• realizacja zamówienia w terminie do 24 listopada 2025 r. – 40 pkt.
Po zmianie:
23.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
a) Cena – w złotych – 60 % dot. części nr 1-4 (dla każdej części oddzielnie),
b) Termin dostawy – 40 % dot. części nr 1-4 (dla każdej części oddzielnie), przy czym:
• realizacja zamówienia w terminie do 15 grudnia 2025 r. – 0 pkt.
• realizacja zamówienia w terminie do 12 grudnia 2025 r. – 10 pkt.
• realizacja zamówienia w terminie do 11 grudnia 2025 r. – 20 pkt.
• realizacja zamówienia w terminie do 10 grudnia 2025 r. – 30 pkt.
• realizacja zamówienia w terminie do 9 grudnia 2025 r. – 40 pkt.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 4) Przed zmianą:
23.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
a) Cena – w złotych – 60 % dot. części nr 1-4 (dla każdej części oddzielnie),
b) Termin dostawy – 40 % dot. części nr 1-4 (dla każdej części oddzielnie), przy czym:
• realizacja zamówienia w terminie do 28 listopada 2025 r. – 0 pkt.
• realizacja zamówienia w terminie do 27 listopada 2025 r. – 10 pkt.
• realizacja zamówienia w terminie do 26 listopada 2025 r. – 20 pkt.
• realizacja zamówienia w terminie do 25 listopada 2025 r. – 30 pkt.
• realizacja zamówienia w terminie do 24 listopada 2025 r. – 40 pkt.
Po zmianie:
23.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
a) Cena – w złotych – 60 % dot. części nr 1-4 (dla każdej części oddzielnie),
b) Termin dostawy – 40 % dot. części nr 1-4 (dla każdej części oddzielnie), przy czym:
• realizacja zamówienia w terminie do 15 grudnia 2025 r. – 0 pkt.
• realizacja zamówienia w terminie do 12 grudnia 2025 r. – 10 pkt.
• realizacja zamówienia w terminie do 11 grudnia 2025 r. – 20 pkt.
• realizacja zamówienia w terminie do 10 grudnia 2025 r. – 30 pkt.
• realizacja zamówienia w terminie do 9 grudnia 2025 r. – 40 pkt.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Zakup i dostawa koparki w ramach zadania: Zabezpieczenie Gminy Podegrodzie do realizacji zadań OLiOC cz. 3 obejmuje:
a) zakup i dostawę koparki - szt. 1,
b) dostarczona koparka powinna posiadać:
wszelkie dokumenty dopuszczające do ruchu drogowego przez właściwy organ,
świadectwo homologacji na terenie RP lub odpowiadający dokument dopuszczający do ruchu drogowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6.3 do SWZ.
Z uwagi na brak miejsca pełna informacja znajduje się w SWZ.
Po zmianie:
Zakup i dostawa koparki w ramach zadania: Zabezpieczenie Gminy Podegrodzie do realizacji zadań OLiOC cz. 3 obejmuje:
a) zakup i dostawę koparki - szt. 1,
b) dostarczona koparka powinna posiadać: deklaracje zgodności CE.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6.3 do SWZ.
Z uwagi na brak miejsca pełna informacja znajduje się w SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1, Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
2025-11-28
Po zmianie:
2025-12-15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
2025-11-28
Po zmianie:
2025-12-15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
2025-11-28
Po zmianie:
2025-12-15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 4, Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
2025-11-28
Po zmianie:
2025-12-15
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-10-27 10:00
Po zmianie:
2025-10-29 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-10-27 10:30
Po zmianie:
2025-10-29 11:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-11-25
Po zmianie:
2025-11-27
INNE PRZETARGI PODEGRODZIE
- Dowóz uczniów, uczniów niepełnosprawnych oraz osób starszych z terenu Gminy Podegrodzie w ramach projektu grantowego "Premia Społeczna", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu ...
- "Przygotowanie, dostarczanie i podawanie posiłków dla osób uprawnionych na terenie Gminy Podegrodzie"
więcej: przetargi PODEGRODZIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup koparko- ładowarki dla potrzeb wod-kan
- Dostawa używanej koparko-ładowarki Gminie Sławatycze w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej 2025-2026 w obszarze 2 zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw"
- Dostawa dwóch kompletów ratowniczych, pneumatycznych namiotów 10-osobowych z wyposażeniem w ramach zadania pn.: "Realizacja Programu OLiOC na lata 2025-2026"
- Dostawa wyposażenia i urządzeń przeznaczonych do wykorzystania w celu realizacji zadań w ramach systemu ochrony ludności i obrony cywilnej III.
- Dostawa sprzętu: Powiatowy magazyn zarządzania kryzysowego etap I.
- Zakup koparko-ładowarki samobieżnej na podwoziu kołowym z osprzętem i pakietem serwisowym
więcej: Namioty do użytku medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





