eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraWewnętrzna instalacja wodno - kanalizacyjna i centralnego ogrzewania w budynkach nr 19, 21, 29, 31, 33 i 35 realizowanych w ramach zadania pn.: Wymiana źródeł ogrzewania w zasobie komunalnym



Ogłoszenie z dnia 2025-12-01

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wewnętrzna instalacja wodno - kanalizacyjna i centralnego ogrzewania w budynkach nr 19, 21, 29, 31, 33 i 35 realizowanych w ramach zadania pn.: Wymiana źródeł ogrzewania w zasobie komunalnym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W JELENIEJ GÓRZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 541310233

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podgórna 9

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 075 64-95-888

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgkim-jg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim-jg.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wewnętrzna instalacja wodno - kanalizacyjna i centralnego ogrzewania w budynkach nr 19, 21, 29, 31, 33 i 35 realizowanych w ramach zadania pn.: Wymiana źródeł ogrzewania w zasobie komunalnym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9681f199-11ec-4e87-8f0b-448642885da4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00568121

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00568059/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wewnętrzna instalacja wodno - kanalizacyjna i centralnego ogrzewania w budynkach nr 19, 21, 29, 31, 33 i 35 realizowanych w ramach zadania pn.: Wymiana źródeł ogrzewania w zasobie komunalnym

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9681f199-11ec-4e87-8f0b-448642885da4

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za
pośrednictwem Platformy e-Zamówienia.
26.2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub
oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Identyfikator (ID) postępowania na
Platformie e -Zamówienia: ocds-148610-5ef85d58-fe93-4b57-9561-8768e81856f3. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej
Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
26.3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres email: sekretariat@zgkimjg.
pl (Uwaga! Nie dotyczy składania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, który jest dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje
zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. Rejestracja i korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Szczegółowe
minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz informacje
dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 3 RODO,w dokumentach zamówienia (Dział 28 Tom I SWZ ).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 19 ust. 4 RODO, w dokumentach zamówienia (Dział28 Tom I SWZ).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DO-Z.371.6.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania w n/w budynkach:
1) Część I - lokal nr 19 i 21 zlokalizowanych przy ul. Lwóweckiej w Jeleniej Górze. 4.3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana w skrócie STWiORB) oraz zgodnie z dołączonymi załącznikami graficznymi.
Zastosowane materiały i wyroby budowlane muszą spełniać wymagania określone w STWiORB, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz posiadać odpowiednie certyfikaty i deklaracje zgodności

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45410000-4 - Tynkowanie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-02-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Kryterium I - CENA - 60 pkt (60%)
Kryterium II - OKRES GWARANCJI - 40 pkt (40%)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania w n/w budynkach:
1) Część II - lokal nr 29 zlokalizowanego przy ul. Lwóweckiej w Jeleniej Górze. 4.3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana w skrócie STWiORB) oraz zgodnie z dołączonymi załącznikami graficznymi.
Zastosowane materiały i wyroby budowlane muszą spełniać wymagania określone w STWiORB, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz posiadać odpowiednie certyfikaty i deklaracje zgodności

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45410000-4 - Tynkowanie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Kryterium I - CENA - 60 pkt (60%)
Kryterium II - OKRES GWARANCJI - 40 pkt (40%)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania w n/w budynkach:
1) Część III - lokal nr 31 zlokalizowanego przy ul. Lwóweckiej w Jeleniej Górze. 4.3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana w skrócie STWiORB) oraz zgodnie z dołączonymi załącznikami graficznymi.
Zastosowane materiały i wyroby budowlane muszą spełniać wymagania określone w STWiORB, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz posiadać odpowiednie certyfikaty i deklaracje zgodności

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45410000-4 - Tynkowanie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Kryterium I - CENA - 60 pkt (60%)
Kryterium II - OKRES GWARANCJI - 40 pkt (40%)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania w n/w budynkach:
1) Część IV - lokal nr 33 zlokalizowanego przy ul. Lwóweckiej w Jeleniej Górze. 4.3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana w skrócie STWiORB) oraz zgodnie z dołączonymi załącznikami graficznymi.
Zastosowane materiały i wyroby budowlane muszą spełniać wymagania określone w STWiORB, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz posiadać odpowiednie certyfikaty i deklaracje zgodności

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Kryterium I - CENA - 60 pkt (60%)
Kryterium II - OKRES GWARANCJI - 40 pkt (40%)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu instalacji wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania w n/w budynkach:
1) Część V - lokal nr 35 zlokalizowanego przy ul. Lwóweckiej w Jeleniej Górze. 4.3. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana w skrócie STWiORB) oraz zgodnie z dołączonymi załącznikami graficznymi.
Zastosowane materiały i wyroby budowlane muszą spełniać wymagania określone w STWiORB, muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz posiadać odpowiednie certyfikaty i deklaracje zgodności

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45410000-4 - Tynkowanie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta zostanie wybrana na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Kryterium I - CENA - 60 pkt (60%)
Kryterium II - OKRES GWARANCJI - 40 pkt (40%)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES GWARANCJI

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
9.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie.
9.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie.
9.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie.
9.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca, wykaże że dysponuje osobą / osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności:
1) co najmniej jedną (1) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy przy realizacji przedmiotowego zamówienia, uprawnioną do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wydanymi na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 r. poz. 418 z późn. zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoby wyznaczone przez Wykonawcę do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej Izbie Inżynierów Budownictwa

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 u.p.z.p., art. 7 ust. 1 „ustawy o przeciwdziałaniu” oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4 u.p.z.p.
1) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 u.p.z.p., w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez Zamawiającego - zgodnie z treścią załącznika nr 4 do Tomu I SWZ.
Oświadczenie, o którym mowa powyżej składa Wykonawca, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiot na którego zasobach polega Wykonawca.
2) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 u.p.z.p. o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r., poz. 1616) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie z załącznikiem nr 5 do Tomu I SWZ.
3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 u.p.z.p. sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy złożyć:
1) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości i/lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie
do dysponowania tymi osobami - zgodnie z treścią załącznika nr 3 do Tomu I SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie: 16 500,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy pięćset złotych 00/100).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione - według wyboru Wykonawcy - w jednej lub kilku poniższych formach:
1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Millennium S.A. Nr 98 1160 2202 0000 0006 5798 6997 z adnotacją z adnotacją: Wykonanie robót budowlanych
w zakresie wewnętrznych instalacji wodno - kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania
w budynkach nr 19, 21, 29, 31, 33 i 35 realizowanych w ramach zadania pn.: Wymiana źródeł ogrzewania w zasobie komunalnym.
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
4. O skuteczności wniesienia wadium w pieniądzu decyduje moment uznania jego kwoty (tj. zaksięgowania) na rachunku bankowym Zamawiającego do upływu terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego), Wykonawca załącza do oferty potwierdzenie dokonania przelewu środków na rachunek bankowy Zamawiającego tytułem wniesienia wadium.
6. W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej podpisanej przez jego wystawcę.
7. Z treści gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4 (art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej
w gwarancji.
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w ust. 12 pkt 3, zostanie odrzucona – zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
15.2 Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
a) Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, wysokości 5% ceny całkowitej podanej
w ofercie.
b) Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść 100% zabezpieczenia należytego wykonania umowy, najpóźniej w dniu zawarcia umowy, przed jej podpisaniem.
c) Okres rękojmi za wady jest równy okresowi udzielonej gwarancji jakości liczony od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
15.3 Forma zabezpieczenie należytego wykonania umowy
a) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
 pieniądzu;
 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
 gwarancjach bankowych;
 gwarancjach ubezpieczeniowych;
 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
b) za zgodą Zamawiającego zabezpieczenie może być wnoszone również:
 w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
 przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego,
 przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w ustawie z dnia
6 grudnia 1996 r. o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów.
15.4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu (PLN) Wykonawca wpłaci przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego Bank Millennium S.A: 98 1160 2202 0000 0006 5798 6997.
15.5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę (poprzez złożenie stosownego wniosku) na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
15.6. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone
o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
15.7. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w innej formie niż pieniądz (gwarancja, poręczenie) powinno spełniać następujące wymagania: winno być bezwarunkowe, nieodwołalne
i płatne na pierwsze żądanie, musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
oraz odnosić się do zapisów niniejszej SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego określone zostały w Projekcie umowy, który stanowi Tom II SWZ.
23.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
23.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie
uregulowanym w art. 454-455 u.p.z.p. oraz wskazanym w Projekcie Umowy.
23.4. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
23.5. W sprawach nieuregulowanych w treści SWZ zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz
Kodeks cywilny.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-16 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Miejscem składania ofert jest platforma e-Zamowienia dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/. Inny sposób składania oferty (np. pocztą elektroniczną) jest niedopuszczalny

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-16 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.