eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SokółkaDostawa ciągnika rolniczego średniego 100-120KM (4 tony)



Ogłoszenie z dnia 2025-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ciągnika rolniczego średniego 100-120KM (4 tony)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sokółka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659125

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Kościuszki 1

1.5.2.) Miejscowość: Sokółka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 85 711 09 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 85 711 09 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@sokolka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e2a1f4ed-b437-4609-986c-f2b26150306f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ciągnika rolniczego średniego 100-120KM (4 tony)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2a1f4ed-b437-4609-986c-f2b26150306f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00567815

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00476340

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PI.I.271.43.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa ciągnika rolniczego średniego 100-120KM (4 tony).
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć ciągnik na własny koszt do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sokółce Sp. z o. o. 16-100 Sokółka ul. Mariańska 31 za pomocą autotransportera lub lawety, w godzinach pracy Zamawiającego tj. 8.00 – 14.00 w dni robocze od poniedziałku do piątku. Ciągnik musi zostać dostarczony wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do rejestracji przez Zamawiającego. Koszty transportu, w tym koszty ubezpieczenia pojazdu podczas jego transportu ponosi Wykonawca. Pojazd w chwili wydania Zamawiającemu będzie zatankowany właściwym paliwem w ilości nie mniejszej niż 20 litrów oraz będzie posiadać pełne zbiorniki eksploatacyjne. Wraz z przekazaniem pojazdu, Wykonawca przekaże Zamawiającemu:
1) pełen komplet kluczyków i pilotów w ilości zgodnej z ofertą;
2) instrukcję obsługi pojazdu w języku polskim(dopuszczalna forma elektroniczna),
3) książkę gwarancyjną wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji i serwisu (dopuszczalna forma elektroniczna),
4) książkę przeglądów serwisowych (dopuszczalna forma elektroniczna),
5) świadectwo homologacji,
6) wykaz akcesoriów i wyposażenia pojazdu,
7) wszystkie dokumenty wymagane prawem niezbędne do ubezpieczenia i rejestracji pojazdu.
3. Ciągnik musi mieć wykonany przez Wykonawcę i na jego koszt przegląd zerowy przed dostawą.
4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na przedmiot umowy. Minimalny termin gwarancji jakości wynosi 36 miesięcy od daty odbioru ostatecznego przez Zamawiającego. Wykonawca przedłuża okres rękojmi do okresu gwarancji. Okres gwarancji: liczony od daty podpisania bezusterkowego protokołu nie krótszy niż 36 miesięcy. W okresie gwarancji Wykonawca udziela bezpłatnego wsparcia technicznego, rozumianego jako gwarantowana pomoc urządzeń udzielana użytkownikowi przez producenta przy ich zakupie.
5. Ciągnik musi posiadać niezbędne dokumenty pozwalające na rejestrację i eksploatację na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Warunki techniczne oferowanego pojazdu oraz zakres niezbędnego wyposażenia musi być zgodny z obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami i normami, a zastosowane materiały i wyposażenie muszą posiadać odpowiednie certyfikaty, posiadający homologację wystawioną zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047);
6. Ciągnik stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać warunki określone w art. 58 i 66 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1047) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t. j. Dz.U. z 2016 r. poz. 2022).
7. Ciągnik stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Europejskich Standardów Emisji Spalin w zakresie emisji zanieczyszczeń, tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów; norma dopuszczalnych emisji spalin dla standardu minimum Stage V;
8. Dostarczony sprzęt powinien być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych, wad prawnych i roszczeń osób trzecich, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa - deklaracja zgodności lub certyfikat CE (Conformité Européenne).
9. Gwarancja i serwis:
1) Minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy lub 3000 motogodzin.
2) Serwis i przeglądy: w siedzibie Zamawiającego lub w miejscu wskazanym przez niego na terenie Gminy Sokółka
3) Wykonawca zapewni przeglądy zgodnie z harmonogramem producenta z dojazdem do Zamawiającego.
4) Części zamienne muszą być dostępne przez 7 lat po zakończeniu gwarancji.
5) Wykonawca przeprowadzi szkolenie z obsługi i konserwacji oferowanego sprzętu.
10. Zadanie jest planowane do realizacji w ramach dofinansowania w formie dotacji celowej zadań własnych realizowanych przez Jednostki Samorządu Terytorialnego w ramach „Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej”
11. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16000000-5 - Maszyny rolnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380070,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380070,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 380070,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agro-Sieć Maszyny SP. z. o. o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP8751555240, REGON 341365743

7.3.3) Ulica: Magazynowa 2

7.3.4) Miejscowość: Chełmno

7.3.5) Kod pocztowy: 86-200

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 380070,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.