eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żabia Wola › Kompleksowe utrzymanie w czystości 209 zatok autobusowych na terenie Gminy Żabia Wola.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-20

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowe utrzymanie w czystości 209 zatok autobusowych na terenie Gminy Żabia Wola.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻABIA WOLA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148578

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 3

1.5.2.) Miejscowość: Żabia Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-321

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zabiawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.zabiawola.akcessnet.net/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe utrzymanie w czystości 209 zatok autobusowych na terenie Gminy Żabia Wola.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e79aba8-9f7f-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00565587

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064862/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 „Kompleksowe utrzymanie w czystości zatok autobusowych na terenie Gminy Żabia Wola w 2024 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7e79aba8-9f7f-11ee-953e-c2ea26915e21

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy UZP: https://ezamowienia.gov.pl.
2) Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie
dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa
się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji
elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
3) W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy
użyciu Platformy e-Zamówienia (zwanej dalej „Platformą"), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie
z Platformy jest bezpłatne.
4) Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@zabiawola.pl (NIE DOTYCZY
SKŁADANIA OFERT).
5) Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej wskazanych w SWZ.
6) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający
i Wykonawcy posługują się numerem: ZG.271.2.56.2023.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00376311/01 z dnia 2022-10-04 2022-10-04 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu -
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą
przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż
cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00525111/01 z dnia 2022-12-30
2022-12-30 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na
podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane
dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.271.2.56.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia kompleksowe utrzymanie w czystości 209 zatok autobusowych na terenie Gminy Żabia Wola.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :
,,Kompleksowe utrzymanie w czystości zatok autobusowych na terenie Gminy Żabia Wola”
1) sprzątanie przystanków na terenie gminy (co najmniej jeden raz w tygodniu (poniedziałek) – ilość przystanków szacunkowo 209 szt.
2) opróżnianie koszy przystankowych, odbiór i zagospodarowanie odpadów - Ilość koszy przystankowych szacunkowo 209 szt.
3) sporządzanie Raportów miesięcznych odbioru odpadów komunalnych z przystanków/ wiat przystankowych odebranych z terenu gminy Żabia Wola i sporządzanie miesięcznego protokołu wykonania usługi.

Zakres objęty zadaniem:

1. Sprzątanie 209 przystanków autobusowych położonych na terenie Gminy Żabia Wola przy drogach publicznych bez względu na kategorię tych dróg w miejscowościach:
Bartoszówka, Bieniewiec, Bolesławek, Nowa Bukówka, Stara Bukówka, Ciepłe, Ciepłe A, Grzegorzewice, Grzmiąca, Grzymek, Huta Żabiowolska, Jastrzębnik, Józefina, Osowiec, Oddział, Kaleń, Kaleń Towarzystwo, Lasek, Lisówek, Musuły, Ojrzanów, Ojrzanów-Towarzystwo, Petrykozy, Pieńki Słubickie, Siestrzeń, Rumianka, Zalesie, Zaręby, Pieńki Zarębskie, Piotrkowice, Przeszkoda, Redlanka, Skuły, Słubica, Słubica A, Słubica B, Słubica Dobra, Słubica-Wieś, Władysławów, Wycinki Osowskie, Żelechów, Żabia Wola,
w zależności od rodzaju przystanku obejmuje wykonanie prac w poniższym zakresie:
a) Na przystankach bez zatoki i zadaszenia:
-zebranie i usunięcie odpadów z terenu przyległego do słupka przystankowego na odcinku 10 m wzdłuż drogi z jednej i drugiej strony słupka,
-pozamiatanie istniejącej wysepki przystankowej lub chodnika, a w okresie zimowym uprzątnięcie śniegu i lodu,
b) Na przystankach z zatoką bez zadaszenia:
-zebranie i usuniecie śmieci z zatoki na jej całej długości oraz z terenu bezpośrednio przyległego do zatoki,
-pozamiatanie chodnika znajdującego się na zatoce, a w okresie zimowym uprzątnięcie śniegu i lodu,
c) Na przystankach z zadaszeniem bez zatoki:
-pozamiatanie wewnątrz zadaszenia i przed zadaszeniem, a w okresie zimowym uprzątnięcie śniegu i lodu,
-zebranie i usunięcie odpadów z terenu wokół zadaszenia,
d) Na przystankach z zatoką i zadaszeniem:
-zebranie i usunięcie śmieci z zatoki na jej całej długości a także z terenu bezpośrednio przyległego do zatoki oraz zadaszenia,
-pozamiatanie wewnątrz zadaszenia i chodnika znajdującego się na zatoce, a w okresie zimowym uprzątnięcie śniegu i lodu,
e) Systematyczne opróżnianie koszy na odpady znajdujących się na przystankach nie dopuszczając do ich przepełnienia,
f) Utrzymywanie w czystości ławek dla pasażerów znajdujących się wewnątrz zadaszeń,
g) Mycie 80 wiat przystankowych 2 razy w roku: na wiosnę (maj lub czerwiec) i na jesień (sierpień-wrzesień),
h) Od maja do października, w obrębie przystanku wykoszenie trawy z częstotliwością co najmniej raz w miesiącu.
i) Częstotliwość sprzątania przystanków objętych umową:
-wszystkie przystanki raz w tygodniu (w poniedziałki),
j) Wszystkie odpady pochodzące ze sprzątania przystanków należy przekazać zgodnie z przepisami prawa w zakresie zagospodarowania odpadów.
k) Wszelkie koszty związane z odbiorem i zagospodarowaniem odpadów pokrywa Wykonawca.
Wykonawca zapewnia niezbędny potencjał ludzki oraz sprzęt gwarantujący należyte wykonanie przedmiotu niniejszej umowy, a także ponosi wszelkie koszty związane z jego utrzymaniem i eksploatacją.
l) Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu umowy do przestrzegania zasad bezpieczeństwa oraz innych przepisów szczególnych obowiązujących na terenie podległym Zamawiającemu.
m) Wybrany Wykonawca otrzyma od Zamawiającego – szczegółowy wykaz 209 przystanków, z których odbierane będą odpady komunalne.
n)Wykonawca odbierze z ww. ilości przystanków/wiat przystankowych każdą ilość odpadów komunalnych będących przedmiotem zamówienia tj.:
niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, częstotliwość wywozu przez Wykonawcę – raz w tygodniu ) poniedziałek.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa odległość od kosza podlegająca sprzątaniu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów jeśli Wykonawca wykaże, że posiada :
a) Wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonego przez marszałka województwa, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 z późn. zm.).

2) zdolności technicznej,
jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi maszynami i urządzeniami w celu wykonania przedmiotu zamówienia publicznego wraz informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami:
a) pojazd przeznaczony do odbioru i transportu odpadów - co najmniej 2 szt.
b) myjka ciśnieniowa - co najmniej 2 szt.
c) kosa spalinowa - co najmniej 2 szt.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ,
4) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG).
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokument potwierdzający wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, o którym mowa w art. 49 i następne ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj.: Dz. U. z 2023 r. poz. 1587 z późn. zm.), jako podmiot transportujący odpady.
2) wykaz sprzętu wykonawcy niezbędnego do wykonania zamówienia zawierający rodzaj oraz liczbę maszyn/urządzeń przeznaczonych przez wykonawcę na cele realizacji przedmiotu zamówienia wraz z podstawą do dysponowania – załącznik nr 4 do SWZ,

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdziałach 7 i 8 SWZ – załącznik nr 3 i 2 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia
publicznego.
b) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
Pozostałe informacje dot. wymagań składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia znajdują
się w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ - wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-28 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.