eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówKonserwacja nawierzchni dróg serwisowych w ciągach dróg wojewódzkich - z podziałem na części



Ogłoszenie z dnia 2025-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Konserwacja nawierzchni dróg serwisowych w ciągach dróg wojewódzkich – z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000588890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Głowackiego 56

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-085

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.gesiarz@zdw.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f22806d8-25e1-4899-8153-44f43c7da347

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja nawierzchni dróg serwisowych w ciągach dróg wojewódzkich – z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f22806d8-25e1-4899-8153-44f43c7da347

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00563787

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00074841/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.27 Konserwacja nawierzchni dróg serwisowych w ciągach dróg wojewódzkich – z podziałem na części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00462271

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDW-DN-4-26-93/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie pn. Konserwacja nawierzchni dróg serwisowych w ciągach dróg wojewódzkich – z podziałem na części:
Część nr 1 – DW 783 obwodnica Miechowa
Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych w zakresie konserwacji nawierzchni odcinków dróg technologicznych zlokalizowanych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 783 (obwodnicy Miechowa): odc. 291 km 0+000 – km 0+500 (strona prawa) i odc. 291 km 0+750 – km 1+290 (strona prawa) – w podziale na zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia.
1) Zakres podstawowy zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie konserwacji nawierzchni odcinków dróg technologicznych zlokalizowanych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 783 (obwodnicy Miechowa): odc. 291 km 0+000 – km 0+500 (strona prawa) i odc. 291 km 0+750 – km 1+290 (strona prawa) – wedle zakresu prac określonego treścią formularza kosztorysu ofertowego dla Części nr 1 (zakres podstawowy zamówienia). Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.
2) Zakres opcjonalny zamówienia: Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo wykonanie robót budowlanych w zakresie konserwacji nawierzchni odcinków dróg technologicznych zlokalizowanych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 783 (obwodnicy Miechowa): odc. 291 km 0+000 – km 0+500 (strona prawa) i odc. 291 km 0+750 – km 1+290 (strona prawa) – wedle zakresu prac określonego treścią formularza kosztorysu ofertowego dla Części nr 1 (zakres opcjonalny zamówienia). Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 217496,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie pn. Konserwacja nawierzchni dróg serwisowych w ciągach dróg wojewódzkich – z podziałem na części:
Część nr 2 – DW 794 obwodnica Skały
Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych w zakresie konserwacji nawierzchni odcinków dróg technologicznych zlokalizowanych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 794 (obwodnicy Skały): odc. 151 km 0+630 – km 1+300 (strona lewa) i odc. 152 km 0+100 – km 1+520 (strona lewa) – w podziale na zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia.
1) Zakres podstawowy zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie konserwacji nawierzchni odcinków dróg technologicznych zlokalizowanych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 794 (obwodnicy Skały): odc. 151 km 0+630 – km 1+300 (strona lewa) i odc. 152 km 0+100 – km 1+520 (strona lewa) – wedle zakresu prac określonego treścią formularza kosztorysu ofertowego dla Części nr 2 (zakres podstawowy zamówienia). Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.
2) Zakres opcjonalny zamówienia: Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo wykonanie robót budowlanych w zakresie konserwacji nawierzchni odcinków dróg technologicznych zlokalizowanych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 794 (obwodnicy Skały): odc. 151 km 0+630 – km 1+300 (strona lewa) i odc. 152 km 0+100 – km 1+520 (strona lewa) – wedle zakresu prac określonego treścią formularza kosztorysu ofertowego dla Części nr 2 (zakres opcjonalny zamówienia). Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 453497,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie pn. Konserwacja nawierzchni dróg serwisowych w ciągach dróg wojewódzkich – z podziałem na części:
Część nr 3 – DW 969 obwodnica Podegrodzia
Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych w zakresie konserwacji nawierzchni odcinków dróg technologicznych zlokalizowanych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 969 (obwodnicy Podegrodzia): odc. 151 km 0+270 – km 4+780 (strona prawa) – wedle zakresu prac określonego treścią formularza kosztorysu ofertowego dla Części nr 3.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 789041,60 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie pn. Konserwacja nawierzchni dróg serwisowych w ciągach dróg wojewódzkich – z podziałem na części:
Część nr 4 – DW 768 obwodnica Mokrzysk
Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych w zakresie konserwacji nawierzchni odcinków dróg technologicznych zlokalizowanych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 768 (obwodnicy Mokrzysk): odc. 151 km 1+115 – km 1+620 – w podziale na zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia.
1) Zakres podstawowy zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie konserwacji nawierzchni odcinków dróg technologicznych zlokalizowanych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 768 (obwodnicy Mokrzysk): odc. 151 km 1+115 – km 1+620 – wedle zakresu prac określonego treścią formularza kosztorysu ofertowego dla Części nr 4 (zakres podstawowy zamówienia). Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.
2) Zakres opcjonalny zamówienia: Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo wykonanie robót budowlanych w zakresie konserwacji nawierzchni odcinków dróg technologicznych zlokalizowanych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 768 (obwodnicy Mokrzysk): odc. 151 km 1+115 – km 1+620 – wedle zakresu prac określonego treścią formularza kosztorysu ofertowego dla Części nr 4 (zakres opcjonalny zamówienia). Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 118756,05 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie pn. Konserwacja nawierzchni dróg serwisowych w ciągach dróg wojewódzkich – z podziałem na części:
Część nr 5 – DW 975 obwodnica Wojnicza
Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych w zakresie konserwacji nawierzchni odcinków dróg technologicznych zlokalizowanych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 975 (obwodnicy Wojnicza): odc. 181 km 1+460 – km 1+760 (strona prawa), odc. 181 km 2+415 – km 3+039 (strona prawa), odc. 181 km 3+910 – km 4+650 (strona lewa), odc. 181 km 0+430 – km 1+247 (strona lewa), odc. 171 km 1+385 – km 1+700 (strona prawa) – w podziale na zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia.
1) Zakres podstawowy zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie konserwacji nawierzchni odcinków dróg technologicznych zlokalizowanych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 975 (obwodnicy Wojnicza): odc. 181 km 1+460 – km 1+760 (strona prawa), odc. 181 km 2+415 – km 3+039 (strona prawa), odc. 181 km 3+910 – km 4+650 (strona lewa), odc. 181 km 0+430 – km 1+247 (strona lewa), odc. 171 km 1+385 – km 1+700 (strona prawa) – wedle zakresu prac określonego treścią formularza kosztorysu ofertowego dla Części nr 5 (zakres podstawowy zamówienia). Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.
2) Zakres opcjonalny zamówienia: Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo wykonanie robót budowlanych w zakresie konserwacji nawierzchni odcinków dróg technologicznych zlokalizowanych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 975 (obwodnicy Wojnicza): odc. 171 km 1+385 – km 1+700 (strona prawa) – wedle zakresu prac określonego treścią formularza kosztorysu ofertowego dla Części nr 5 (zakres opcjonalny zamówienia). Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 636861,83 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie pn. Konserwacja nawierzchni dróg serwisowych w ciągach dróg wojewódzkich – z podziałem na części:
Część nr 6 – DW 791 obwodnica Olkusza
Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych w zakresie konserwacji nawierzchni odcinków dróg technologicznych zlokalizowanych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 791 (obwodnicy Olkusza): odc. 141 km 0+930 – w podziale na zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia.
1) Zakres podstawowy zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie konserwacji nawierzchni odcinków dróg technologicznych zlokalizowanych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 791 (obwodnicy Olkusza): odc. 141 km 0+930 – wedle zakresu prac określonego treścią formularza kosztorysu ofertowego dla Części nr 6 (zakres podstawowy zamówienia). Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.
2) Zakres opcjonalny zamówienia: Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo wykonanie robót budowlanych w zakresie konserwacji nawierzchni odcinków dróg technologicznych zlokalizowanych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 791 (obwodnicy Olkusza): odc. 141 km 0+930 – wedle zakresu prac określonego treścią formularza kosztorysu ofertowego dla Części nr 6 (zakres opcjonalny zamówienia). Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 109499,85 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie pn. Konserwacja nawierzchni dróg serwisowych w ciągach dróg wojewódzkich – z podziałem na części:
Część nr 7 – DW 933 obwodnica Oświęcimia
Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych w zakresie konserwacji nawierzchni odcinków dróg technologicznych zlokalizowanych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 933 (obwodnicy Oświęcimia): odc. 131 km 0+922,50 – w podziale na zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia.
1) Zakres podstawowy zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie konserwacji nawierzchni odcinków dróg technologicznych zlokalizowanych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 933 (obwodnicy Oświęcimia): odc. 131 km 0+922,50 – wedle zakresu prac określonego treścią formularza kosztorysu ofertowego dla Części nr 7 (zakres podstawowy zamówienia). Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.
2) Zakres opcjonalny zamówienia: Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo wykonanie robót budowlanych w zakresie konserwacji nawierzchni odcinków dróg technologicznych zlokalizowanych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 933 (obwodnicy Oświęcimia): odc. 131 km 0+922,50 – wedle zakresu prac określonego treścią formularza kosztorysu ofertowego dla Części nr 7 (zakres opcjonalny zamówienia). Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 130854,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195805,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195805,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195805,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010663804

7.3.3) Ulica: ul. Wyścigowa 58

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-012

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195805,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 347072,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 347072,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 347072,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010663804

7.3.3) Ulica: ul. Wyścigowa 58

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-012

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 347072,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 570266,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 797301,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 570266,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBD Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 302284647

7.3.3) Ulica: ul. Jagodowa 61

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 570266,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137605,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137605,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137605,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010663804

7.3.3) Ulica: ul. Wyścigowa 58

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-012

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonanie podbudowy, utrwalanie nawierzchni emulsją asfaltową


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137605,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 519330,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 572193,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 519330,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ROAD SYSTEMS s.c. Jacek Niedojadło

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ROAD SYSTEMS Urszula Niedojadło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121451134

7.3.3) Ulica: Skrzyszów 15

7.3.4) Miejscowość: Skrzyszów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-156

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 519330,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109540,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140730,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109540,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010663804

7.3.3) Ulica: ul. Wyścigowa 58

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-012

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109540,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116454,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158867,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116454,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010663804

7.3.3) Ulica: ul. Wyścigowa 58

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-012

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116454,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1.Termin wykonania zamówienia:Część nr 1 / Część nr 2 / Część nr 6 / Część nr 7: 35 dni od daty zawarcia umowy, przy czym nie później niż do dnia 15.12.2025 r. Za obowiązujący Wykonawcę termin zakończenia zakresu podstawowego zamówienia będzie uważana albo data wyznaczająca upływ okresu 35-dniowego liczonego od daty zawarcia umowy, albo data 23.12.2025 r. – w zależności od faktu, która data zaistnieje wcześniej mając na uwadze moment czasowy zawarcia umowy. • zakres opcjonalny zamówienia (w przypadku jego uruchomienia): Przedmiotowe prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo / częściowo / fragmentarycznie / sukcesywnie, przy czym oświadczenie o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji (ewentualnie ostatnie z takich oświadczeń – w przypadku etapowego korzystania prawa opcji) może zostać złożone nie później niż do dnia 28.11.2025 r. Część nr 4 / Część nr 5 : • zakres podstawowy zamówienia: 35 dni od daty zawarcia umowy, przy czym nie później niż do dnia 15.12.2025 r. Za obowiązujący Wykonawcę termin zakończenia zakresu podstawowego zamówienia będzie uważana albo data wyznaczająca upływ okresu 35-dniowego liczonego od daty zawarcia umowy, albo data 15.12.2025 r. – w zależności od faktu, która data zaistnieje wcześniej mając na uwadze moment
czasowy zawarcia umowy. • zakres opcjonalny zamówienia (w przypadku jego uruchomienia): 25 dni od daty złożenia oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji. Część nr 3: 35 dni od daty zawarcia umowy, przy czym nie później niż do dnia 15.12.2025 r. Za obowiązujący Wykonawcę termin zakończenia zamówienia będzie uważana albo data wyznaczająca upływ okresu 35-dniowego liczonego od daty zawarcia umowy, albo data 15.12.2025 r. – w zależności od faktu, która data zaistnieje wcześniej mając na uwadze moment czasowy zawarcia umowy.
2.Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy: Część nr 1/Część nr 2 / Część nr 3/Część nr 4/Część nr 5/Część nr 6/Część nr 7 - cena: 195 805,00 zł /347 072,00 zł/570 266,50 zł/137 605,65 zł/519 330,66 zł/109 540,00 zł /116 454,20 zł (w tym cena za zakres podstawowy zamówienia: 156 905,00 zł/264 350,00 zł/nd/76 987,05 zł/480 705,56 zł/74 435,00 zł/94 717,00 zł, cena za zakres opcjonalny zamówienia:38 900,00 zł/82 722,00 /nd/60 618,60 zł/38 625,10 zł/35 105,00 zł/21 737,20 zł).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.