eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawy nabiału i jaj do Aresztu Śledczego w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2023-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy nabiału i jaj do Aresztu Śledczego w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Areszt Śledczy w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590409

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Smutna 21

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-729

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 426750324

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_lodz@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-221cab41-9033-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy nabiału i jaj do Aresztu Śledczego w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-221cab41-9033-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00563488

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030690/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawy nabiału i jaj dla Aresztu Śledczego w Łodzi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00527055

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.21.2023.IS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - NABIAŁ
Mleko spożywcze pasteryzowane 2% opak. foliowe 1-5 L – 6 500 l
Ser topiony kremowy ( seropodobny) opak. 100g -130g- 3 000 kg
Twaróg półtłusty – krajanka opak. 0,5kg – 5kg – 1 000 kg
Jogurt naturalny bez cukru, opak.100g - 150g – 50 kg
Śmietana 12% opak. min 200g – 350 kg
Serek homogenizowany naturalny opak. 100g – 150g- 700 kg
Twarożek kremowy naturalny opak. 100g -150g- 50 kg
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Specyfikacja Warunków Zamówienia
opis przedmiotu zamówienia ( OPZ) – załączniki nr 6 do SWZ,
projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Podane w SWZ oraz w formularzu ofertowym wielkości zapotrzebowania na poszczególne produkty mają charakter jedynie szacunkowy i będą służyć wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane wykonawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji występujących w formularzu ofertowym. Łączna wartość zamówionych produktów w okresie obowiązywania umowy przez zamawiających indywidualnych nie będzie mniejsza niż 70% wartości określonej w ofercie wykonawcy. Szacunkowy zakres dostaw zestawiono powyżej.
Zamówienie będzie udzielone w okresie 02.01.2024 r. – 31.12.2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 82355,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - JAJA
Jaja kurze klasa M opak. 30 szt.- 55 000 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Specyfikacja Warunków Zamówienia
opis przedmiotu zamówienia ( OPZ) – załączniki nr 6 do SWZ,
projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Podane w SWZ oraz w formularzu ofertowym wielkości zapotrzebowania na poszczególne produkty mają charakter jedynie szacunkowy i będą służyć wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej. Oznacza to, że wielkości te nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane wykonawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji występujących w formularzu ofertowym. Łączna wartość zamówionych produktów w okresie obowiązywania umowy przez zamawiających indywidualnych nie będzie mniejsza niż 70% wartości określonej w ofercie wykonawcy. Szacunkowy zakres dostaw zestawiono powyżej.
Zamówienie będzie udzielone w okresie 02.01.2024 r. – 31.12.2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 43312,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie części I w wysokości: 90 590,70 zł brutto oraz części II w wysokości: 45 738,00 zł brutto.
W postępowaniu dla części I została złożona tylko jedna oferta. Cena brutto jaką zaproponował Wykonawca: Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA, ul. Ludowa 122, 18-200 Wysokie Mazowieckie, NIP: 722-000-23-29
za realizację zamówienia w tej części wynosząca 100 882,50 zł, przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tego zadania.
Z uwagi na brak możliwości zwiększenia kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia do kwoty jaką zaproponował w/w Wykonawca, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu części I postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu dla części II zostały złożone dwie oferty, których zestawienie przedstawia się następująco:
Oferta nr 1 – REVITA Renata Rzepkowska-Bartos, ul. Karniszewicka 175, 95-200 Pabianice, NIP: 731-172-31-41
część II - jaja
wartość brutto zamówienia: 34 100,00 zł
deklarowany czas realizacji reklamacji: do 48 godzin od momentu zgłoszenia niezgodności
Oferta nr 2 – Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA, ul. Ludowa 122, 18-200 Wysokie Mazowieckie,
NIP: 722-000-23-29
część II - jaja
wartość brutto zamówienia: 66 000,00 zł
deklarowany czas realizacji reklamacji: do 48 godzin od momentu zgłoszenia niezgodności
W przypadku Wykonawcy: REVITA Renata Rzepkowska-Bartos, ul. Karniszewicka 175, 95-200 Pabianice, NIP: 731-172-31-41 zachodzi przesłanka odrzucenia oferty.
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 226 pkt 1 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne: Zgodnie z treścią SWZ oferta musi zawierać wypełniony formularz ofertowy oraz cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzorów stanowiących załączniki nr 1, 2 i 3 do SWZ. Wykonawca zamiast formularza cenowego złożył tylko jeden plik zawierający podpis zewnętrzny XadES. Plik złożony przez Wykonawcę zawiera tylko podpis i nie obejmuje dokumentu stanowiącego treść oferty. W celu zapoznania się z treścią pliku podpisanego podpisem zewnętrznym konieczne jest uzyskanie przez adresata wiadomości dwóch plików, stanowiących komplet, natomiast nie jest możliwe zweryfikowanie jednego pliku bez posiadania drugiego. Zamieszczenie pliku z samym podpisem, bez pliku formularza cenowego nie może zostać uznane za złożenie dokumentu.
Cena brutto jaką zaproponował Wykonawca: Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA, ul. Ludowa 122,
18-200 Wysokie Mazowieckie, NIP: 722-000-23-29 za realizację zamówienia w części II wynosząca 66 000 zł jest najniższą ceną, jednak zaproponowana kwota przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tego zadania. Z uwagi na brak możliwości zwiększenia kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia do kwoty jaką zaproponował w/w Wykonawca, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu części II postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.