Ogłoszenie z dnia 2025-11-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Warsztaty w zakresie organizacji i prowadzenia mentoringu biznesowego spółek akademickich. Część 1: warsztaty i konsultacje. Część 2: pretest, posttest i raport.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: renata.debowska@pw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Warsztaty w zakresie organizacji i prowadzenia mentoringu biznesowego spółek akademickich. Część 1: warsztaty i konsultacje. Część 2: pretest, posttest i raport.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c71d3be-d263-4b64-b84a-c7b8f7812fd2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00563149
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035324/53/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.262 Warsztaty w zakresie organizacji i prowadzenia mentoringu biznesowego spółek akademickich. Część 1: warsztaty i konsultacje. Część 2: pretest, posttest i raport.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt pn.: „ENHANCER+ - wsparcie krótkich form kształcenia studentów i pracowników Politechniki Warszawskiej w środowisku międzynarodowym sojuszu ENHANCE
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Strona internetowa postępowania jest zamieszczona na internetowej Platformie Zakupowej dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/ prowadzonej przez Open Nexus sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu
(61-144), ul. Bolesława Krzywoustego 3, https://opennexus.pl/.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania techniczne
umożliwiające korzystanie i komunikowanie się z Zamawiającym za pomocą strony internetowej postępowania:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS X 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) dowolna przeglądarka internetowa,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisany w rozdziale XV SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Opisane w rozdziale XV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CPR-ZP07/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa obejmująca:
1) przeprowadzenie dwóch warsztatów grupowych, wraz z usługami cateringowymi podczas dwóch warsztatów,
2) przeprowadzenie zestawu konsultacji indywidualnych po dwóch warsztatach grupowych, łącznie maksymalnie 100 godzin.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryteria:
Dla części 1:
- Cena oferty (40%) – maksymalna liczba do uzyskania w postępowaniu 40 punktów;
- Propozycja przebiegu warsztatu wraz z propozycją ćwiczeń (30%) - maksymalna liczba 30 punktów do uzyskania w postępowaniu, w tym:
• za każdą propozycję dodatkowego istotnego zagadnienia merytorycznego 5 pkt, maksymalnie 20 pkt;
• za każdą propozycję ćwiczeń 5 pkt, maksymalnie 10 pkt.
- za dodatkowego trenera, spełniającego warunki udziału opisane w rozdziale V ust. 1 SWZ, który zostanie dodatkowo skierowany do realizacji przedmiotu zamówienia (prowadzenie warsztatów i konsultacji) 30 punktów do uzyskania w postępowaniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Propozycja przebiegu warsztatu wraz z propozycją ćwiczeń
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: za dodatkowego trenera, spełniającego warunki udziału opisane w rozdziale V ust. 1 SWZ, który zostanie dodatkowo skierowany do realizacji przedmiotu zamówienia (prowadzenie warsztatów i konsultacji)
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowaniu badania oraz przeprowadzeniu analizy zwiększenia kwalifikacji uczestników dwóch warsztatów grupowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryteria:
- Cena oferty (60%) – maksymalna liczba 60 punktów do uzyskania w postępowaniu;
- Propozycja przebiegu oceny i sposobu pseudonimizacji – 40% - maksymalna liczba 40 punktów do uzyskania w postępowaniu, w tym:
• za każdą propozycję dodatkową w zakresie przebiegu oceny pretest 5 pkt, maksymalnie 10 pkt;
• za każdą propozycję dodatkową w zakresie przebiegu oceny posttest 5 pkt, maksymalnie 10 pkt;
• za każdą propozycję dodatkowego sposobu pseudonimizacji 10 pkt, maksymalnie 20 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Propozycja przebiegu oceny i sposobu pseudonimizacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału określa rozdział V SWZ.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Warunki udziału określa rozdział VII SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału określa rozdział VII SWZ. Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy, wzywa do złożenia wraz z ofertą Wykazu osobowego i dokumentu z pkt. 6 ust. 1 rozdziału VII SWZ, potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów oceny ofert, o których mowa w rozdziale VI. SWZ. Złożenie powyżej wskazanych dokumentów jest niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania, z uwagi na zastosowane przez Zamawiającego kryteria oceny ofert, których weryfikacja wymaga oceny Wykazu osobowego wraz z dokumentem (dla części 1).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykaz osobowy dla części 1.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zostały opisane w SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zostały opisane w Załączniku nr 2 do SWZ – projektowanych postanowieniach umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-12 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa https://platformazakupowa.pl/pn/pw_edu/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-12 12:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
UWAGA OFERTĘ MOŻNA ZŁOŻYĆ TYLKO NA JEDNĄ CZĘŚĆ.INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności.
- Przygotowywanie i dowożenie obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- RZP-65/KS/2025 - Dostawa aparatu do znieczulenia.
- Wielodetekcyjny czytnik mikropłytek o wysokiej czułości wraz z oprogramowaniem sterującym oraz wyposażeniem dodatkowym
- Serwis i wsparcie techniczne systemu LAB3000
- KZP/20/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługa kateringowa
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków na potrzeby Środowiskowych Domów Samopomocy: Wąsowicza 3 i Maciejewicza 11 w Gdyni
- Świadczenie usługi cateringowej do Schroniska dla Bezdomnych w Tarnowskich Górach w 2026 r.
- Świadczenie usług cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla wychowanków i uczniów Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Iwanowicach Włościańskich w okresie od 1 stycznia 2026 do 31 grudnia 2026
- Świadczenie usługi cateringowej dla uczestników Placówki Wsparcia Dziennego "Placówka Pozytywnego Myślenia" prowadzonej przez Toruńskie Centrum Usług Społecznych w 2026 roku
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie doskonalenia kompetencji zawodowych nauczycieli w formie kursu doskonalącego"
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





