Ogłoszenie z dnia 2023-12-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00496014/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-15
- 2023/BZP 00518448/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty chodników na terenie Miasta Golubia-Dobrzynia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Golub-Dobrzyń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118566
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia 25
1.5.2.) Miejscowość: Golub-Dobrzyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@golub-dobrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.golub-dobrzyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/golub-dobrzyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty chodników na terenie Miasta Golubia-Dobrzynia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-083fd5f5-83be-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00562972
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00496014
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) W ramach zadania należy wykonać nową nawierzchnię chodnika z betonowej kostki brukowej grubości 6 cm na podsypce cementowo piaskowej oraz warstwie z kruszywa stabilizowanego cementem Rm 5 MPa i grubości 15 cm.2) Na zjazdach należy wykonać nawierzchnię z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na warstwie podsypki cementowo -piaskowej oraz warstwie kruszywa stabilizowanego cementem Rm 5 MPa i grubości 25 cm.
3) Należy wykonać nowe obramowania z prefabrykowanych elementów betonowych – obrzeża, oporniki oraz krawężniki.
4) Wszystkie urządzenia infrastruktury podziemnej tj. studnie kanałowe, zasuwy wodociągowe, pokrywy studni teletechnicznych należy wyregulowane do poziomu nowych nawierzchni chodników czy zjazdów.
5) W obrębie remontowanego chodnika należy wykonać nawiązanie wysokościowe z przyległego gruntu i teren obsiać trawą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
4.5.5.) Wartość części: 107224,66 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) W ramach zadania należy wykonać nową nawierzchnię chodnika z betonowej kostki brukowej grubości 6 cm na podsypce cementowo piaskowej oraz warstwie z kruszywa stabilizowanego cementem Rm 5 MPa i grubości 15 cm.2) Na zjazdach należy wykonać nawierzchnię z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na warstwie podsypki cementowo -piaskowej oraz warstwie kruszywa stabilizowanego cementem Rm 5 MPa i grubości 25 cm.
3) Należy wykonać nowe obramowania z prefabrykowanych elementów betonowych – obrzeża, oporniki oraz krawężniki.
4) Wszystkie urządzenia infrastruktury podziemnej tj. studnie kanałowe, zasuwy wodociągowe, pokrywy studni teletechnicznych należy wyregulowane do poziomu nowych nawierzchni chodników czy zjazdów.
5) W obrębie remontowanego chodnika należy wykonać nawiązanie wysokościowe z przyległego gruntu i teren obsiać trawą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
4.5.5.) Wartość części: 75275,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) W ramach zadania należy wykonać nową nawierzchnię chodnika z betonowej kostki brukowej grubości 6 cm na podsypce cementowo piaskowej oraz warstwie z kruszywa stabilizowanego cementem Rm 5 MPa i grubości 15 cm.2) Na zjazdach należy wykonać nawierzchnię z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na warstwie podsypki cementowo -piaskowej oraz warstwie kruszywa stabilizowanego cementem Rm 5 MPa i grubości 25 cm.
3) Należy wykonać nowe obramowania z prefabrykowanych elementów betonowych – obrzeża, oporniki oraz krawężniki.
4) Wszystkie urządzenia infrastruktury podziemnej tj. studnie kanałowe, zasuwy wodociągowe, pokrywy studni teletechnicznych należy wyregulowane do poziomu nowych nawierzchni chodników czy zjazdów.
5) W obrębie remontowanego chodnika należy wykonać nawiązanie wysokościowe z przyległego gruntu i teren obsiać trawą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
4.5.5.) Wartość części: 121087,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107224,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122396,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107224,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlany MELBUD Henryk Lech Mamrzyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8931018408
7.3.3) Ulica: Włocławska 23
7.3.4) Miejscowość: Bobrowniki
7.3.5) Kod pocztowy: 87-617
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Budowlany MELBUD Henryk Lech Mamrzyński
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Budowlany MELBUD Henryk Lech Mamrzyński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107224,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75275,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89097,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75275,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlany MELBUD Henryk Lech Mamrzyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8931018408
7.3.3) Ulica: Włocławska 23
7.3.4) Miejscowość: Bobrowniki
7.3.5) Kod pocztowy: 87-617
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Budowlany MELBUD Henryk Lech Mamrzyński
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Budowlany MELBUD Henryk Lech Mamrzyński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75275,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121087,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122782,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121087,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlany MELBUD Henryk Lech Mamrzyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 89311018408
7.3.3) Ulica: Włocławska 23
7.3.4) Miejscowość: Bobrowniki
7.3.5) Kod pocztowy: 87-617
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121087,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GOLUBIA-DOBRZYNIA
- "Modernizacja wyposażenia Publicznej Szkoły Muzycznej I stopnia w Kowalewie Pomorskim"
- Przebudowa drogi gminnej nr 110226 C w miejscowości Sokoligóra
- "Wykonanie nakładek bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Golubsko-Dobrzyńskiego"
- Dostawa sprzętu do wykonywania procedur urologicznych dla Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Golubiu - Dobrzyniu
- Budowa boiska do piłki nożnej o nawierzchni ze sztucznej trawy przy Zespole Szkół Miejskich przy ul. Żeromskiego w Golubiu-Dobrzyniu
- Poprawa stanu technicznego ul. Słuchajskiej w Golubiu-Dobrzyniu od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2111C do skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 569
więcej: przetargi w Golubiu-Dobrzyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa istniejącego utwardzenia terenu, budowa ciągów komunikacyjnych, chodników i miejsc postojowych, ogrodzenia oraz montaż szlabanów
- Remont drogi powiatowej nr 3001W relacji Stara Wrona - Wojszczyce - Zakroczym - do drogi krajowej nr 62 na odcinku o długości 1625 m w miejscowości Zakroczym
- "Budowa sali gimnastycznej z zapleczem sanitarno-szatniowym w Niwiskach"
- Roboty drogowe w zakresie wymiany nawierzchni drogi, parkingów i chodników na odcinku ulicy Szpitalnej w kompl. woj. Dęblin-Lotnisko oraz wymiany nawierzchni drogowej w kompl. woj. Dęblin-Twierdza.
- Remont chodnika w m.Połajewo DW 178 strona lewa i prawa
- Przebudowa ul. Szwajcarskiej w zakresie budowy drogi dla rowerów
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.