Ogłoszenie z dnia 2025-07-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty drogowe w zakresie wymiany nawierzchni drogi, parkingów i chodników na odcinku ulicy Szpitalnej w kompl. woj. Dęblin-Lotnisko oraz wymiany nawierzchni drogowej w kompl. woj. Dęblin-Twierdza.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 261-517-818
1.5.8.) Numer faksu: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty drogowe w zakresie wymiany nawierzchni drogi, parkingów i chodników na odcinku ulicy Szpitalnej w kompl. woj. Dęblin-Lotnisko oraz wymiany nawierzchni drogowej w kompl. woj. Dęblin-Twierdza.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac0f5a04-8e25-4da4-b1fd-35da4706bae3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00343978
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00100208/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Roboty budowlane w zakresie dróg
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11446703.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w j. polskim przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy
Zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1144670
Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl , z zastrzeżeniem, że
oferta musi wpłynąć na wskazaną powyżej Platformę Zakupową, a nie na wskazaną pocztę elektroniczną
Szczegółowo informacje dot. komunikacji zostały opisane w Rozdziale 12 SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452)
- określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer;
d) włączona obsługa JavaScript;
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf.;
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.;
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Oferta musi być opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): a) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, ul. Brygady Pościgowej 5, 08 – 521
Dęblin,
NIP: 506-011-18-75, REGON: 061456920, kontakt: tel. 261 517 525, e-mail: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
b) kontakt do Inspektora ochrony danych osobowych Zamawiającego: tel. 261 518 821, e-mail: 41blsz.iod@ron.mil.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Roboty drogowe w zakresie wymiany nawierzchni drogi, parkingów i chodników na odcinku ulicy Szpitalnej w kompleksie wojskowym Dęblin-Lotnisko oraz wymiany nawierzchni drogowej- wjazd przy budynku 160 (od ul. Podchorążych), w kompleksie wojskowym Dęblin-Twierdza, administrowanym przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie Nr 24/25/P”
prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji, o wartości szacunkowej zamówienia poniżej progów unijnych w
związku z art. 275 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej „Pzp”);
d) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 RODO;
e) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
Na podstawie art. 74 ust. 3 ustawy Pzp – w przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub
załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych
danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W przypadku korzystania przez osobę, której dane
osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem
wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem wykonawcy
do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jegodanych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcę od
administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem
wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia.- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (z
uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może
naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.- W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie
żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakończenia tego postępowania.- W przypadku gdy wniesienie żądania
dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w
protokole postępowania lub
załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych
danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust.
2 rozporządzenia 2016/679
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 24/25/P
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- ZADANIE I - Roboty drogowe w zakresie wymiany nawierzchni drogi, parkingów
i chodników na odcinku ulicy Szpitalnej w kompleksie wojskowym Dęblin-Lotnisko, administrowanym przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania I określają następujące dokumenty:
- formularz ofertowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;
- Przedmiar Robót - załącznik Nr 10a do SWZ;
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR) -
załącznik Nr 11a do SWZ;
- projektowane postanowienia umowy - załącznik Nr 12a do SWZ;
2. Wykonawca udziela Zamawiającemu 60 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, zainstalowane urządzenia oraz użyte do wykonania robót materiały i wyroby budowlane/urządzenia.
3. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie miało formę ryczałtu.
4. W terminie 2 dni roboczych od podpisania umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia osobie odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego osobiście lub pocztą elektroniczną:
1) dokumentów potwierdzających uprawnienia oraz aktualne potwierdzenie przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego:
- Kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceniane będą wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w zadaniu I Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą):
cena ryczałtowa brutto - waga 100%
Kryterium „cena ryczałtowa brutto” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ryczałtowej brutto za wykonanie zamówienia, podanej przez wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Opis kryterium „cena ryczałtowa brutto”:
X – Cena brutto oferty będzie obliczana według następującego wzoru:
X = (Cn : Cb) x 100 x 100% (ilość punktów)
gdzie
X – ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena ryczałtowa brutto”
Cn – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert
Cb – cena ryczałtowa brutto oferty ocenianej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE II - Roboty drogowe w zakresie wymiany nawierzchni drogowej- wjazd przy budynku 160 (od ul. Podchorążych), w kompleksie wojskowym Dęblin-Twierdza, administrowanym przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania II określają następujące dokumenty:
- formularz ofertowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;
- Przedmiar Robót - załącznik Nr 10b do SWZ;
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR) -
załącznik Nr 11b do SWZ;
- projektowane postanowienia umowy - załącznik Nr 12b do SWZ;
2. Wykonawca udziela Zamawiającemu 60 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, zainstalowane urządzenia oraz użyte do wykonania robót materiały i wyroby budowlane/urządzenia.
3. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie miało formę ryczałtu
4.W terminie 2 dni roboczych od podpisania umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia osobie odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego osobiście lub pocztą elektroniczną:
1) dokumentów potwierdzających uprawnienia oraz aktualne potwierdzenie przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego:
- Kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceniane będą wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.
2. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w zadaniu II Zamawiający będzie się kierował następującym kryteriami i ich znaczeniem (wagą):
cena ryczałtowa brutto - waga 100%
Kryterium „cena ryczałtowa brutto” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ryczałtowej brutto za wykonanie zamówienia, podanej przez wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Opis kryterium „cena ryczałtowa brutto”:
X – Cena brutto oferty będzie obliczana według następującego wzoru:
X = (Cn : Cb) x 100 x 100% (ilość punktów)
gdzie
X – ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena ryczałtowa brutto”
Cn – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert
Cb – cena ryczałtowa brutto oferty ocenianej
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki dotyczące:2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
ZADANIE I i II - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
ZADANIE I i II - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
ZADANIE I i II - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
2.4.1. ZADANIE I:
Warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej zapewniającej wykonanie zamówienia zostanie spełniony jeżeli:
2.4.1.1.Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał (tj. zakończył) lub wykonuje co najmniej:
- jedną robotę budowlaną na kwotę co najmniej - 650 000,00 zł brutto (słownie: sześćset pięćdziesiąt tysięcy złotych) - obejmującą swym zakresem budowę lub remont lub naprawę nawierzchni drogowej z asfaltu wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Jedna robota budowlana oznacza robotę wykonaną na podstawie jednej umowy. Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości robót zrealizowanych
w ramach kilku umów w celu uzyskania progu wartościowego wyznaczonego przez Zamawiającego.
2.4.1.2. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, spełniającymi minimalne warunki dotyczące kwalifikacji zawodowych, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, odpowiednimi do funkcji jakie zostaną im powierzone.
Wykonawca wykaże, że będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia publicznego:
- co najmniej jedną osobą - Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami
2.4.2. ZADANIE II:
Warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej zapewniającej wykonanie zamówienia zostanie spełniony jeżeli:
2.4.2.1.Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał (tj. zakończył) lub wykonuje co najmniej:
- jedną robotę budowlaną na kwotę co najmniej - 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) - obejmującą swym zakresem budowę lub remont lub naprawę nawierzchni drogowej z asfaltu wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Jedna robota budowlana oznacza robotę wykonaną na podstawie jednej umowy. Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości robót zrealizowanych w ramach kilku umów w celu uzyskania progu wartościowego wyznaczonego przez Zamawiającego.
2.4.1.2. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia, spełniającymi minimalne warunki dotyczące kwalifikacji zawodowych, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, odpowiednimi do funkcji jakie zostaną im powierzone.
Wykonawca wykaże, że będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia publicznego:
- co najmniej jedną osobą - Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami
Warunki udziału w postępowaniu zostały szczegółowo opisane w Rozdziale 5 SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
2.3.1. oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ;
2.3.2. Odpisu lub Informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4) ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia Informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2a/2b dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
2.3.3. oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
• art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
• art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp odnośnie orzeczenia zakazu ubiegania się o
zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
• art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp odnośnie zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
• art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
• art. 109 ust. 1 pkt 2) lit. b ustawy, dotyczących ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę ograniczenia wolności kub karę grzywny;
• art. 109 ust. 1 pkt 2) lit. c ustawy;
• art. 109 ust. 1 pkt 3) ustawy, dotyczących ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę ograniczenia wolności lub karę grzywny;
• art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 514.).
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9a/9b do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZAD. I - W zakresie potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający zażąda:
2.1.1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty– wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 6a do SWZ.
Z wykazu musi wynikać, że wykonawca wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną na kwotę co najmniej 650 000,00 zł brutto (słownie: sześćset pięćdziesiąt tysięcy złotych) - obejmującą swym zakresem budowę lub remont lub naprawę nawierzchni drogowej z asfaltu
2.1.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi,
W wykazie Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które muszą być dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniającymi wymagania określone w niniejszej SWZ, tj dysponuje:
- co najmniej jedną osobą - Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami
ZAD. II - W zakresie potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający zażąda:
2.2.1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty– wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 6b do SWZ.
Z wykazu musi wynikać, że wykonawca wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną na kwotę co najmniej 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) - obejmującą swym zakresem budowę lub remont lub naprawę nawierzchni drogowej z asfaltu
2.2.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi,
W wykazie Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które muszą być dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniającymi wymagania określone w niniejszej SWZ, tj dysponuje:
- co najmniej jedną osobą - Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających, że oferowane przez Wykonawcę produkty równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (dotyczy wyłącznie Wykonawców, którzy oferują produkty równoważne).Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz
z jego opisem lub normami.
Zamawiający, w związku z opisem przedmiotu zamówienia za pomocą norm (wskazanych w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik Nr 11a/11b do SWZ oraz Przedmiarze Robót - załącznik Nr 10a/10b do SWZ) dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym we wskazanych dokumentach (podstawa prawna: art. 101 ust. 4 ustawy Pzp). Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego w zakresie wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia norm - jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i inne elementy i rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego przedkładając do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku materiałów i innych elementów opisanych w Specyfikacji Technicznej ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji przedmiaru robót, których dotyczy. Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą:
a) posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w Specyfikacji Technicznej;
b) posiadać stosowne dopuszczenia i atesty. UWAGA! Dotyczy to tylko Wykonawcy, który zaproponuje materiały i inne elementy równoważne do opisanych przez Zamawiającego w zakresie norm.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających, że oferowane przez Wykonawcę produkty równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (dotyczy wyłącznie Wykonawców, którzy oferują produkty równoważne).Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz
z jego opisem lub normami.
Zamawiający, w związku z opisem przedmiotu zamówienia za pomocą norm (wskazanych w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik Nr 11a/11b do SWZ oraz Przedmiarze Robót - załącznik Nr 10a/10b do SWZ) dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym we wskazanych dokumentach (podstawa prawna: art. 101 ust. 4 ustawy Pzp). Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, zamawiający jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego w zakresie wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia norm - jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i inne elementy i rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego przedkładając do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych materiałów oraz innych elementów równoważnych i wykazać ich równoważność w stosunku materiałów i innych elementów opisanych w Specyfikacji Technicznej ze wskazaniem nazwy, strony i pozycji przedmiaru robót, których dotyczy. Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę równoważne materiały lub inne elementy muszą:
a) posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od określonych w Specyfikacji Technicznej;
b) posiadać stosowne dopuszczenia i atesty. UWAGA! Dotyczy to tylko Wykonawcy, który zaproponuje materiały i inne elementy równoważne do opisanych przez Zamawiającego w zakresie norm.
Wykonawca oferujący materiały oraz inne elementy zgodne z normami określonymi w Przedmiarze robót oraz STWiOR (w opisie przedmiotu zamówienia) – nie ma obowiązku dołączania żadnych dokumentów w tym zakresie – na etapie oferty.
Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że oferuje materiały, urządzenia o rozwiązaniach równoważnych, a nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne - Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, np. łącząc sięw konsorcja lub spółki cywilne lub inną formę prawną.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale 6 SWZ.
3. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo uprawniające do wykonywania określonych czynności w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego na zasadach określonych w SWZ.
4. Dokumenty składane przez członków konsorcjum czy wspólników spółki cywilnej, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania danego podmiotu.
5. W toku postępowania wszelka korespondencja ze strony Zamawiającego będzie kierowana do pełnomocnika danego podmiotu ubiegającego się wspólnie o zamówienie.
6. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są złożyć wraz z ofertą dokumenty wymienione w Rozdziale 10 w pkt. 1.2.1, 1.2.2., 1.2.3., 1.2.4.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy mogą być dokonywane w zakresie dopuszczonym przez ustawę Prawo zamówień publicznych, wymagają zgodnej woli stron oraz zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności w poniższym zakresie:1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy wymienionych w treści umowy, jeżeli zajdzie taka potrzeba – w przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy z daną osobą lub zdarzenia losowego, choroby uniemożliwiającej pełnienie powierzonych jej obowiązków; z tym, że w przypadku osób, o których mowa w § 4 ust 1 i 3 umowy, osoba ją zastępująca musi posiadać przynajmniej takie same uprawnienia.
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany kwoty wynagrodzenia ryczałtowego (wartości umowy) w przypadku zajścia urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT, w stopniu wynikającym z tych zmian.
3. Gdy ze względu na zmianę przepisów prawa ( uchylenia, zmiany lub nowelizacji przepisów) lub z innych przyczyn o charakterze obiektywnym nie będzie możliwe spełnienie przez Wykonawcę wymogów lub konieczne będzie spełnienie wymogów dodatkowych.
4. Jakości lub innych parametrów materiałów lub urządzeń zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana:
1) niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w przedmiarze robót, czy specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń – przy czym zaproponowane przez Wykonawcę materiały lub urządzenia posiadają lepsze lub równe cechy, parametry i funkcjonalności, niż te będące przedmiotem oferty, w zakresie cech, parametrów, wymaganych funkcjonalności, a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego - w takim przypadku, warunki i zasady realizacji umowy, w tym wynagrodzenie, pozostają bez zmian.
2) pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na: zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy, kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, umożliwiające uzyskanie lepszej, jakości robót, poprawę warunków bezpieczeństwa i eksploatacji w przyszłym obiekcie, poprawę warunków bezpieczeństwa i eksploatacji w przyszłym obiekcie.
3) koniecznością zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych /technologicznych niż wskazane w przedmiarze robót czy specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy.
5. Zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku:
1) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy, działanie siły wyższej.
Okres wydłużenia terminu zakończenia powinien odpowiadać okresom opóźnień wymienionych powyżej.
6. Termin wykonania przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku wstrzymania robót lub przerwy w robotach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
7. Zajście okoliczności, o których mowa w ust.6 wymaga potwierdzenia przez osobę nadzorującą zakres prac stosowną notą służbową, przy czym przesuniecie terminu zakończenia robót może nastąpić maksymalnie o tyle dni ile trwały przyczyny leżące po stronie Zamawiającego.
Zmiany umowy opisano w paragrafie 14 umowy zarówno na zadanie I jak i na zadanie II.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-13 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę (formularz ofertowy) wraz z dokumentami określonymi w Rozdziale 10 pkt. 1 SWZ należy złożyć za pośrednictwem platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1144670
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-13 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-11
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa niezależne zadania:- ZADANIE I - Roboty drogowe w zakresie wymiany nawierzchni drogi, parkingów
i chodników na odcinku ulicy Szpitalnej w kompleksie wojskowym Dęblin-Lotnisko, administrowanym przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
- ZADANIE II - Roboty drogowe w zakresie wymiany nawierzchni drogowej- wjazd przy budynku 160 (od ul. Podchorążych), w kompleksie wojskowym Dęblin-Twierdza, administrowanym przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie
2. Wizja lokalna
Zainteresowani udziałem w wizji lokalnej Wykonawcy przed przystąpieniem do złożenia oferty mogą dokonać wizji lokalnej obiektów w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. Obecność na wizji lokalnej będzie pomocna w poprawnym skalkulowaniu ceny oferty przez wykonawców. Jednocześnie Zamawiający wyjaśnia, że obecność na wizji lokalnej nie jest obowiązkowa. Oferta złożona bez odbycia wizji lokalnej u Zamawiającego nie zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) Ustawy.
Zainteresowani wizją lokalną Wykonawcy powinni zgłosić się:
- ZADANIE I - w dniu 01.08.2025r (piątek) o godz. 10:00 do kompleksu wojskowego Dęblin – Lotnisko (biuro przepustek, brama główna); następnie po okazaniu obiektu zainteresowani wizją Wykonawcy przemieszczą się do kompleksu wojskowego Dęblin – Twierdza (ZADANIE II) w celu dokonania wizji lokalnej drogi (wjazd przy budynku 160, od ul. Podchorążych.
Wykonawcy (w obecności przedstawiciela zamawiającego) będą mogli dokonać wizji lokalnej obiektów.
Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie wizji lokalnej jest upoważniony przedstawiciel Zamawiającego:
- ZADANIE I i ZADANIE II - tel. 261-518-613
3. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia na podstawie:
• art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;
• art. 109 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp
• art. 109 ust. 1 pkt. 3) ustawy Pzp
• art. 109 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp;
• art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 514.)
4. Dodatkowe informacje:
a) Zamawiający nie przewiduje:
• udzielania zaliczek na poczet realizacji zamówienia przez Wykonawcę;
• zawarcia umowy ramowej;
• ustanowienia dynamicznego systemu zakupów;
• wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej (art. 281 ust. 2 pkt. 17) ustawy Pzp);
• zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 281 ust. 2 pkt. 14) ustawy Pzp);
• rozliczeń w walutach obcych (art. 281 ust. 2 pkt. 13) ustawy Pzp);
• możliwości udzielenia dotychczasowemu wykonawcy dodatkowych usług, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp (art. 281 ust. 2 pkt. 11) ustawy Pzp);
• prowadzenia negocjacji;
b) Zamawiający nie dopuszcza:
• możliwości składania ofert wariantowych (art. 281 ust. 2 pkt. 6 Pzp);
• składania ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty (art. 281 ust. 2 pkt. 18 ustawy Pzp);
c) Zamawiający nie zastrzega:
• obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia
(art. 281 ust. 2 pkt. 15) ustawy Pzp);
• możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców,
o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp (art. 281 ust. 2 pkt. 9) ustawy Pzp);
d) postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim;
e) każdy Wykonawca może złożyć tylko po jednej ofercie;
f) Unieważnienie postępowania (fakultatywne): Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 256 ustawy Pzp. Ponadto zgodnie z art. 310 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Ubezpieczenie 6 Szpitala Wojskowego z Przychodnią Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Dęblinie
- Świadczenie usług transportu sanitarnego pacjentów 6 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Dęblinie ambulansem drogowym typu C z zespołem specjalistycznym
- Roboty drogowe w zakresie wymiany nawierzchni drogi, parkingów i chodników na odcinku ulicy Szpitalnej w kompl. woj. Dęblin-Lotnisko oraz wymiany nawierzchni drogowej w kompl. woj. Dęblin-Twierdza.
- Sukcesywne dostawy napojów alkoholowych
- Usługa wynajmu kontenerów sanitarnych i przenośnych kabin toaletowych
- Realizacja obsług technicznych wraz z usuwaniem niesprawności na samolotach Diamond DA-42
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace zabezpieczające ściany fundamentowe przyziemia budynku pałacu w założeniu pałacowo-parkowym w Mordach
- Aktywne place zabaw 2025 - Aktywny Plac Zabaw znajdujący się przy Klubie Dziecięcym "Miś Uszatek" w Czerniejewie - Aktywny Plac Zabaw znajdujący się przy Klubie Dziecięcym "Kolorowy Domek" w Żydowie
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Budowa chłodni dla OHZ Nadleśnictwa Polanów - roboty budowlane
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.