Ogłoszenie z dnia 2025-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00482614/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach: Sądu Okręgowego i Rejonowego w Tarnowie, Sądu Rejonowego w Dąbrowie Tarnowskiej i Sądu Rejonowego w Bochni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Sąd Okręgowy w Tarnowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Sąd Okręgowy w Tarnowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000570708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jarosława Dąbrowskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.8.) Numer faksu: gospodarczy@tarnow.so.gov.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@tarnow.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-292180b6-c784-48b4-b124-679aa4a4f6811.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach: Sądu Okręgowego i Rejonowego w Tarnowie, Sądu Rejonowego w Dąbrowie Tarnowskiej i Sądu Rejonowego w Bochni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-292180b6-c784-48b4-b124-679aa4a4f681
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00562492
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00074271/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach: Sądu Okręgowego w Tarnowie, Sądu Rejonowego w Dąbrowie Tarnowskiej i Sądu Rejonowego w Bochni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00482614
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BG.261.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu Okręgowego i Rejonowego w Tarnowie, o łącznej powierzchni 12 493,69m2 w lokalizacji: ul. Jarosława Dąbrowskiego 27, 33-100 Tarnów wraz z terenem zewnętrznym przyległym do budynku o powierzchni 7 997,30m2. W ramach zamówienia Wykonawca zapewni również interwencje w przypadku uruchomienia przez pracowników Zamawiającego systemu antynapadowego zainstalowanego w siedzibie Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów w Tarnowie, ul. Szujskiego 66 / III piętro.4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 1549694,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Dąbrowie Tarnowskiej, o łącznej powierzchni 2 761,05m2, w lokalizacji ul. Jakuba Bojki 2, 33-200 Dąbrowa Tarnowska wraz z terenem zewnętrznym przyległym do budynku o powierzchni 788,32m24.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 624551,97 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Bochni, o łącznej powierzchni 2 565,77m2 w lokalizacji ul. Tadeusza Kościuszki 4, 32-700 Bochnia wraz z terenem zewnętrznym przyległym do budynku o powierzchni 789,71m2.4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 624551,97 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1177996,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1374673,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1374673,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WGT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850458198
7.3.3) Ulica: ul. Kazimierza Bartla 3
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wsparcie grupy interwencyjnej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1374673,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-01 do 2027-12-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 494015,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 607746,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 607746,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WGT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850458198
7.3.3) Ulica: ul. Kazimierza Bartla 3
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wsparcie grupy interwencyjnej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 607746,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-01 do 2027-12-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 530792,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 650972,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 650972,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WGT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850458198
7.3.3) Ulica: ul. Kazimierza Bartla 3
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wsparcie grupy interwencyjnej.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 650972,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-01 do 2027-12-018.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Konserwacje, drobne prace remontowe, oraz usuwanie drobnych usterek w lokalach użytkowych zarządzanych przez MZB
- Pełnienie dyżuru pogotowia technicznego dla budynków zarządzanych przez ZUM - 1; ZUM - 2; ZUM - 3
- Sukcesywna dostawa mieszanek i zapraw betonowych dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie w 2026 r.
- sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. Świętego Brata Alberta w Tarnowie na 2026 r.
- Konserwacje, drobne prace remontowe, oraz usuwanie drobnych usterek dla budynków zarządzanych przez ZUM - 1; ZUM - 2; ZUM - 3
- Dostawy: fartuchów chirurgicznych i ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku, obuwia na sale operacyjne oraz zarękawki.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa dozoru i ochrony obiektów oraz terenu PSM I i II stopnia w Żaganiu
- Ochrona mienia budynku Centrum Kultury i Sztuki w Tczewie. Kontrola monitoringów i systemu SSP. Wykonywanie czynności portiersko - informacyjnych w 2026 roku.
- "Ochrona obiektu, osób i mienia Sądu Rejonowego w Ostrowcu Świętokrzyskim"
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach MOSiR w Łodzi w 2026 r. - ochrona całoroczna.
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w 2026 roku
- Bezpośrednia całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w budynku przy ul. Koszykowej 6a w Warszawie oraz nadzorowanie terenu wokół obiektu w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





