Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. Świętego Brata Alberta w Tarnowie na 2026 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ IM.ŚWIĘTEGO BRATA ALBERTA W TARNOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 53
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpstarnow@dps.okay.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.okay.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka budżetowa Gminy Miasta Tarnowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. Świętego Brata Alberta w Tarnowie na 2026 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-287873be-6114-4019-ab28-7199055b0636
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00568963
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00567557/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. Świętego Brata Alberta w Tarnowie w 2026 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-287873be-6114-4019-ab28-7199055b06363.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-287873be-6114-4019-ab28-7199055b0636
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1. artykuły spożywcze
Nazwa produktu CPV Jm Ilość do przetargu na 2026r
b c d e
Aromaty do ciast 9 ml. 153 Szt. 40
Bita śmietana w proszku konsystencja sypka, bez grudek, zalecane opakowanie 64g 153 kg. 20
Budyń b/cukru 156 Kg 35
Chrzan tarty 180g zawartość chrzanu min. 60% 153 kg. 74
Cukier biały kryształ, sypki, niezbrylony, opakowanie 1kg. 156 kg. 3 500
Cukier puder sypki, niezbrylony, opakowanie 0,5kg. 156 kg. 100
Cukier wanilinowy konsystencja sypka, bez grudek, zalecane opakowanie 30g 156 kg. 12
Cynamon konsystencja sypka, bez grudek, zalecane opakowanie 20g 156 kg 2
Czekolada mleczna 100g 156 Szt 80
Czosnek granulowany konsystencja sypka, bez grudek, zalecane opakowanie 20g 156 kg. 12
Dżem niskosłodzony 280g minimum 65 g owoców na 100g produktu 153 kg. 250
Dżem bez cukru słodzony fruktozą 240g 50g owoców na 100g produktu 153 kg 150
Galaretka owocowa konsystencja sypka, bez grudek. 153 kg. 100
Groszek konserwowy 400g 153 Szt. 280
Grzyby suszone, podgrzybek, mieszane 158 Kg 5
Gulasz angielski -konserwa 160g 153 szt. 2 900
Herbata liściasta czarna , po zaparzeniu kolor ciemnobrązowy, bez obcych zapachów, wyraźnie wyczuwalny smak herbaty. 158 Kg 160
Herbata ekspresowa po zaparzeniu esencjonalny napar, wyraźnie wyczuwalny smak herbaty, po zaparzeniu kolor ciemnobrązowy, bez obcych zapachów opakowanie zawierające 100 szt.=1 szt. 158 szt 2
Herbatniki maślane 50g klasyczne, kruche ciasteczka które charakteryzują się delikatnym, maślanym smakiem. 158 szt. 400
Kakao ekstra ciemne 80g łatwo rozpuszczalne o wyrazistym smaku i aromacie. 158 Kg 6
Kasza jaglana opakowanie 1kg. Sypka, czysta bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników zbożowo-mącznych 158 kg 50
Kasza jęczmienna gruba opakowanie 1kg. Sypka, czysta bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników zbożowo-mącznych 158 Kg 300
Kasza manna opakowanie 1kg. Sypka, czysta bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników zbożowo-mącznych 158 Kg 125
Kawa mielona naturalna 250g 158 Kg 1
Kawa zbożowa rozpuszczalna konsystencja sypka, bez grudek 158 kg. 7
Keczup łagodny, zalecane opakowanie 450g 158 Kg 230
Kisiel z cukrem, konsystencja sypka, bez zbryleń 153 kg. 100
Kminek cały zalecane opakowanie 15g 158 kg. 1,2
Kompot owocowy 0,9l z czarnej porzeczki lub wiśni 153 Szt 1 900
Koncentrat barszczu czerwonego (naturalny, intensywny smak i kolor) 153 l 20
Koncentrat pomidorowy 30% gęsty, pasta 900g. 153 Kg 250
Kukurydza konserwowa 400 g, puszka z mechanizmem do otwierania 153 szt. 70
Kwasek cytrynowy 20g konsystencja sypka bez zbryleń 158 kg. 8
Liść laurowy cały liść nie pokruszony, zalecane opakowanie 5-7g 158 kg 2
Majeranek konsystencja sypka bez grudek zalecane opakowanie 10g 158 kg 1,5
Majonez o kremowej konsystencji i zrównoważonym smaku w opakowaniach szklanych zalecana gramatura 850ml 158 kg. 210
Majonez light o kremowej konsystencji i zrównoważonym smaku w opakowaniach szklanych zalecana gramatura 300-310ml. 158 kg. 140
Mak niebieski, sypki bez grudek 158 kg. 10
Makaron z mąki makaronowej, pszennej 4- jajeczny, po ugotowaniu konsystencja stała nie powinien się sklejać 012 Kg 1 000
Marmolada wieloowocowa twarda opakowanie 1kg. 158 kg. 45
Mąka kartoflana opakowanie 1kg., czysta, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników zbożowo-mącznych 158 kg. 55
Mąka krupczatka opakowanie 1kg.czysta, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników zbożowo-mącznych 156 Kg 30
Mąka pszenna poznańska typ.500 opakowanie 1kg.czysta, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników zbożowo-mącznych 156 Kg 1 400
Mąka pszenna tortowa typ 450 opakowanie 1kg.czysta, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników zbożowo-mącznych 156 Kg 100
Miód sztuczny 156 kg. 3
Musztarda stołowa, łagodna, o kremowej konsystencji i zrównoważonym smaku, zalecane opakowanie 900g 031 kg. 120
Ocet spirytusowy 0,50 l 10% 158 szt. 55
Ogórki konserwowe opakowanie 0,90 l, zachowujące jędrność, chrupkość i tradycyjny smak. 158 Szt 300
Olej z pierwszego tłoczenia, filtrowany na zimno, z zawartością kwasów omega 3. 153 l 300
Orzechy włoskie łuskane, bez zanieczyszczeń i wad 153 kg. 5
Papryka konserwowa opakowanie 0,650 l zachowująca jędrność, chrupkość i tradycyjny smak. 154 szt. 130
Papryka mielona słodka 20g konsystencja sypka bez zbryleń 153 kg. 12
Pasztet drobiowy kremowy 100g 158 szt. 2 400
Passata pomidorowa 500ml gęsty przecier z dojrzałych pomidorów, pozbawiony skórek i pestek, o intensywnym, naturalnie słodkim smaku 153 szt. 60
Pieczarki konserwowe opakowanie 0,780l zachowujące jędrność i tradycyjny smak. 151 Szt 80
Pieprz czarny mielony 20g konsystencja sypka bez grudek 153 kg. 10
Płatki kukurydziane wysokiej jakości, złociste, chrupiące, zawartość grysu kukurydzianego nie mniej niż 99% wzbogaconego o witaminy. 159 kg. 80
Płatki owsiane czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników zbożowo-mącznych 158 Kg 200
Płatki zbożowe z miodem 250g, chrupiące bez oznak zawilgocenia 155 Kg 70
Powidło śliwkowe gęste, zawartość owoców 160-190 g na 100 g produktu), naturalnym smakiem. 158 kg. 10
Proszek do pieczenia 30g konsystencja sypka bez grudek 158 kg. 3
Przyprawa do bigosu 20g konsystencja sypka bez grudek 153 Kg 1,5
Przyprawa do drobiu 20g konsystencja sypka bez grudek 153 kg 15
Przyprawa do flaków 18g konsystencja sypka bez grudek 153 kg. 0,7
Przyprawa do gulaszu 20g konsystencja sypka bez grudek 158 kg. 3,5
Przyprawa kurkuma mielona 20g konsystencja sypka bez grudek 158 kg. 0,3
Przyprawa kozieradka mielona 20g konsystencja sypka bez grudek 158 kg. 5
Przyprawa do piernika konsystencja sypka bez grudek 158 kg. 0,2
Przyprawa do potraw w płynie do zup, sosów, sałatek zalecane opakowanie 200 ml, 210ml butelki szklane. 158 L 85
Przyprawa ziarenka smaku : przyprawa uniwersalna w unikalnej formie małych ziarenek do drobiu, zalecane opakowanie 200g 158 szt. 800
Przyprawa do ryb 20g konsystencja sypka bez grudek 158 kg 1,6
Przyprawa gyros 20g konsystencja sypka bez grudek 153 kg. 0,6
Przyprawa tzatzyki 20g konsystencja sypka bez grudek 153 kg. 0,06
Przyprawa curry 20g konsystencja sypka bez grudek 153 kg. 0,5
Przyprawa do grilla konsystencja sypka bez grudek 153 kg. 1
Rodzynki (bez zanieczyszczeń) 153 kg 15
Ryż biały długoziarnisty parboiled, czysty, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecnosci szkodników zbożowo-mącznych, konsystencja sypka 158 Kg 230
Ryż biały długoziarnisty gat. I czysty, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników zbożowo-mącznych 153 Kg 350
Soda oczyszczona konsystencja sypka bez grudek 158 kg. 0,4
Soczek wieloowocowy 200ml 158 szt. 800
Sól jodowana opakowanie 1 kg. konsystencja sypka bez grudek 153 kg 440
Susz owocowy mieszany 153 kg 5
Szynka drobiowa mielona 110g 153 szt. 450
Szynka wieprzowa mielona 110 g 151 Szt. 300
Śliwki kalifornijskie wędzone bez pestek 151 kg. 1
Wiórki kokosowe 100g 153 Kg 1,5
Ziele angielskie 15g 151 kg. 2,5
Zioła prowansalskie 10g konsystencja sypka bez zbryleń 158 kg. 0,5
Żelatyna spożywcza 50g konsystencja sypka bez zbryleń 153 Kg 7
Wszystkie artykuły powinny być wysokiej jakości, pierwszego gatunku, pierwszej klasy, w opakowaniach oznaczonych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25.08.2006 r o bezpieczeństwie żywności i żywienia .
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Zamawiający w ramach zamówienia podstawowego będzie składał zamówienie według faktycznych potrzeb, co oznacza, że podane ilości poszczególnych produktów mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Oznacza to, że ilości produktów podane w załącznik nr 1-tabele nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zamawianego produktu między poszczególnymi pozycjami w załączniku nr 1 – tabele do wysokości łącznej wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu 60 % wartości przedmiotu zamówienia każdego zadania (części). Pozostałe 40% wartości zamówienia Zamawiający zrealizuje zgodnie z zapotrzebowaniem. Prawo opcji obejmuje również możliwość zwiększenia ilości produktów podanych w załączniku nr 1 - tabele, każdej z części zamówienia podstawowego w ramach i na warunkach umowy. Zakres prawa opcji w tym przypadku nie może przekroczyć 10% wartości brutto pierwotnej umowy. Ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same, jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wymiany wadliwego towaru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2. Wyroby piekarnicze
Lp. Nazwa produktu CPV Jm Ilość do przetargu na 2026r
b c d e
1 Bułka tarta konsystencja sypka bez grudek 158 kg. 200
2 Chałka drożdżowa 0,50kg 158 kg. 180
3 Chleb graham 0,80kg niekrojony 158 Szt. 4 300
4 Chleb pszenno-żytni 1kg niekrojony 158 Szt. 7 000
5 Chleb pszenny 1kg niekrojony 158 Szt. 5 000
6 Ciastka kruche- rogaliki półfrancuskie 158 kg. 50
7 Ciasto keks piaskowy 158 kg. 150
8 Ciasto: miodownik przekładany z masą i powidłem 158 kg. 130
9 Ciasto piernik z polewą czekoladową 158 kg. 130
10 Drożdżówki z owocami 100g 158 Szt. 800
11 Drożdżówki z serem 100g 158 Szt. 1 200
12 Groszek ptysiowy 158 kg. 20
13 Pączki z marmoladą polane lukrem 100g 158 Szt. 600
14 Rogale z czekoladą 100g 158 Szt. 800
15 Rogale z różą 100g 158 Szt. 600
16 Wek 0,4 kg 158 Szt. 3 240
Pieczywo powinno być świeże bez uszkodzeń. Wszystkie artykuły powinny być wysokiej jakości, pierwszego gatunku, pierwszej klasy, w opakowaniach oznaczonych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25.08.2006 r o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji:Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Zamawiający w ramach zamówienia podstawowego będzie składał zamówienie według faktycznych potrzeb, co oznacza, że podane ilości poszczególnych produktów mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Oznacza to, że ilości produktów podane w załącznik nr 1-tabele nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zamawianego produktu między poszczególnymi pozycjami w załączniku nr 1 – tabele do wysokości łącznej wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu 60 % wartości przedmiotu zamówienia każdego zadania (części). Pozostałe 40% wartości zamówienia Zamawiający zrealizuje zgodnie z zapotrzebowaniem. Prawo opcji obejmuje również możliwość zwiększenia ilości produktów podanych w załączniku nr 1 - tabele, każdej z części zamówienia podstawowego w ramach i na warunkach umowy. Zakres prawa opcji w tym przypadku nie może przekroczyć 10% wartości brutto pierwotnej umowy. Ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same, jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wymiany wadliwego towaru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3. Nabiał
Lp. Nazwa produktu CPV Jm Ilość do przetargu na 2026r
a b c d e
1 Drożdże spożywcze świeże w kostkach 100g 155 Kg 14
2 Jogurt naturalny kubek 150g o zaw. Tł. 2% 155 Szt. 3 000
3 Jogurt naturalny 330g grecki, gęsty zawartości tłuszczu 10% 155 kg. 6
4 Jogurt owocowy kubek 150g 155 Szt. 4 000
5 Kefir kubek 200 ml 155 Szt. 350
6 Margaryna 250g do pieczenia i smażenia o zawartości tłuszczu 80%, bez konserwantów 154 kg. 350
7 Masło ekstra świeże 200g o zawartości tłuszczu 82%, ze śmietanki bez dodatku tłuszczu roślinnego. 155 kg. 2 300
8 Mleko 2% świeże, nieprzetworzone, zachowujące naturalny smak i składniki odżywcze op. 10L, 5L i 0,9l 155 L 15 500
9 Ser biały półtłusty krajanka w folii pakowany próżniowo, konsystencja jednolita w całej masie, zwarta bez obcych zapachów. 155 kg. 1 250
10 Ser homogenizowany (naturalny, owocowy, waniliowy)150g produkt mleczarski wytworzony z masy twarogowej i śmietanki, poddany procesowi homogenizacji, który zapewnia mu gładką, kremową i jednolitą konsystencję. 155 Szt. 1 500
11 Ser mascarpone 250 g śmietankowo - kremowy 155 kg. 15
12 Ser topiony 100g konsystencja kremowa, jednolita 155 Szt. 1 100
13 Ser topiony krążki 180 g (krążek podzielony na 8 porcji-trójkątów, oddzielnie pakowanych) 155 Szt. 430
14 Ser żółty wędzony półtłusty o zawartości tłuszczu na poziomie 20%-42% w suchej masie, konsystencja jednolita, zwarta, barwa jednolita w całej masie. 155 kg. 100
15 Ser żółty półtłusty o zawartości tłuszczu na poziomie 20%-42% w suchej masie, konsystencja jednolita, zwarta, barwa jednolita w całej masie. 155 kg. 200
16 Serek kanapkowy 100g delikatna, kremowa konsystencja 155 Szt. 1 600
17 Serek śmietankowy naturalny 135g delikatna, kremowa konsystencja 155 Szt. 2 000
18 Śmietana 12% kwaśna w kubkach plastikowych, zalecane opakowanie 330g 155 kg. 920
19 Śmietana kremowa 30% półpłynna, kremowa konsystencja 155 kg. 3
20 Twarożek wiejski lekki ziarnisty 150g: twarogowy ser o charakterystycznej ziarnistej konsystencji, zanurzony w delikatnej śmietance 155 Szt. 2 500
Wszystkie artykuły powinny być wysokiej jakości, pierwszego gatunku, pierwszej
klasy, w opakowaniach oznaczonych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25.08.2006 r
o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15540000-5 - Produkty serowarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji:Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Zamawiający w ramach zamówienia podstawowego będzie składał zamówienie według faktycznych potrzeb, co oznacza, że podane ilości poszczególnych produktów mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Oznacza to, że ilości produktów podane w załącznik nr 1-tabele nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zamawianego produktu między poszczególnymi pozycjami w załączniku nr 1 – tabele do wysokości łącznej wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu 60 % wartości przedmiotu zamówienia każdego zadania (części). Pozostałe 40% wartości zamówienia Zamawiający zrealizuje zgodnie z zapotrzebowaniem. Prawo opcji obejmuje również możliwość zwiększenia ilości produktów podanych w załączniku nr 1 - tabele, każdej z części zamówienia podstawowego w ramach i na warunkach umowy. Zakres prawa opcji w tym przypadku nie może przekroczyć 10% wartości brutto pierwotnej umowy. Ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same, jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wymiany wadliwego towaru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
załącznik nr 1 do SWZ : opis przedmiotu zamówienia - zadanie nr 4
Zadanie nr 4. Drób i podroby
Lp. Nazwa produktu CPV Jm Ilość do przetargu na 2026r
a b c d e
1 Dramstik z kurczaka świeży, kość łącznie z otaczającymi mięśniami, bez przerostów tłuszczowych, powierzchnia niezakrwawiona, niepostrzępiona, pozbawiona resztek pierza. Barwa mięśni jasnoróżowa. 151 kg. 190
2 Filet z indyka świeży z mięśnia piersiowego, dokładnie odfiletowane, pozbawione chrząstek, bez skóry, przerostów tłuszczowych, powierzchnia niezakrwawiona, niepostrzępiona. Barwa mięśni jasnoróżowa. 151 kg. 650
3 Filet z kurczaka szacowany świeży połówki piersi bez skóry, bez kości i ścięgien i chrząstek, przerostów tłuszczowych, powierzchnia niezakrwawiona, niepostrzępiona. Barwa mięśni jasnoróżowa. 151 kg. 550
4 Kurczaki świeże całe tusze wypatroszone, bez przerostów tłuszczowych, powierzchnia niezakrwawiona, niepostrzępiona, pozbawiona resztek pierza. Barwa mięśni jasnoróżowa. 151 Kg 1 100
5 Porcje rosołowe z kurczaka świeże bez oznak psucia 151 kg. 1 700
6 Udko/noga z kurczaka świeże , kość udowa łącznie z otaczającymi mięśniami, bez przerostów tłuszczowych, powierzchnia niezakrwawiona, niepostrzępiona, pozbawiona resztek pierza. Barwa mięśni jasnoróżowa. 151 kg. 1 600
7 Wątroba z indyka świeża -całe wątróbki bez pęcherzyków żółciowych, powierzchnia czysta, niepostrzępiona. Barwa jednolita, charakterystyczna dla tego produktu. 151 kg. 200
8 Żołądki z indyka świeże -całe żołądki wypatroszone, bez przerostów tłuszczowych, powierzchnia niezakrwawiona, niepostrzępiona. Barwa charakterystyczna dla tego rodzaju produktu. 151 kg. 200
Wszystkie artykuły powinny być wysokiej jakości, pierwszego gatunku, pierwszej klasy, w opakowaniach oznaczonych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25.08.2006 r o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji:Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Zamawiający w ramach zamówienia podstawowego będzie składał zamówienie według faktycznych potrzeb, co oznacza, że podane ilości poszczególnych produktów mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Oznacza to, że ilości produktów podane w załącznik nr 1-tabele nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zamawianego produktu między poszczególnymi pozycjami w załączniku nr 1 – tabele do wysokości łącznej wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu 60 % wartości przedmiotu zamówienia każdego zadania (części). Pozostałe 40% wartości zamówienia Zamawiający zrealizuje zgodnie z zapotrzebowaniem. Prawo opcji obejmuje również możliwość zwiększenia ilości produktów podanych w załączniku nr 1 - tabele, każdej z części zamówienia podstawowego w ramach i na warunkach umowy. Zakres prawa opcji w tym przypadku nie może przekroczyć 10% wartości brutto pierwotnej umowy. Ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same, jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wymiany wadliwego towaru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5. Mięso , wędliny i wyroby drobiowe.
Lp. Nazwa produktu
CPV Jm Ilość do przetargu na 2026r
a b c d e
1 Baleron -kruchy, delikatny, wędzony przygotowany z całego mięśnia schabu karkowego, parzony. Niedopuszczalne skupiska galarety oraz wyciek soku podczas krojenia Plaster grubości 3mm nie powinien się rozpadać. Wyrób umiarkowanie słony. 151 kg. 100
2 Boczek gotowany ekstra b/k- powierzchnia czysta lekko wilgotna , konsystencja soczysta krucha. Niedopuszczalne skupiska galarety oraz wyciek soku podczas krojenia oraz pozostałości kości. Plaster grubości 3mm nie powinien się rozpadać. Wyrób umiarkowanie słony. 151 kg. 50
3 Boczek konserwowy Konsystencja ścisła, plastry grubości 3mm nie powinny się rozpadać. Wyrób umiarkowanie słony. 151 kg. 50
4 Filet z indyka wędzony, parzony.Konsystencja ścisła, plastry grubości 3mm nie powinny się rozpadać. Wyrób umiarkowanie słony. 151 kg. 140
5 Flaki wołowe gotowane krojone w paski 151 kg. 120
6 Karkówka b/k świeża-część zasadnicza wieprzowiny odcięta z odcinka szyjnego półtuszy. 151 kg. 150
7 Kaszanka - wyrób w jelicie naturalnym wieprzowym lub w osłonce sztucznej. Konsystencja ścisła, dobrze związana. Wyrób umiarkowanie słony. 151 kg. 220
8 Kiełbasa krakowska wieprzowa podsuszana -batony w osłonkach sztucznych o długości od 35cm-45cm i średnicy od 80mm-100mm. Duże kawałki mięsa uzupełnione farszem mięsnym. Konsystencja ścisła, plastry grubości 3mm nie powinny się rozpadać. Wyrób umiarkowanie słony. Zawartość mięsa min 70%. 151 kg. 140
9 Kiełbasa drobiowa cienka w osłonkach naturalnych. Konsystencja ścisła , dość krucha, dobre związanie składników. Wyrób średnio rozdrobniony , niedopuszczalne kawałki chrząstek. Wyrób umiarkowanie słony. Zawartość mięsa min 60%. 151 kg 350
10 Kiełbasa szynkowa- wieprzowa batony w osłonkach sztucznych o długości od 35cm-45cm i średnicy od 80mm-100mm. Duże kawałki mięsa uzupełnione farszem mięsnym. Konsystencja ścisła, plastry grubości 3mm nie powinny się rozpadać. Wyrób umiarkowanie słony. Zawartość mięsa min 60%. 151 kg. 510
11 Kiełbasa toruńska w osłonkach naturalnych. Konsystencja ścisła , dość krucha, dobre związanie składników. Wyrób średnio rozdrobniony , niedopuszczalne kawałki chrząstek. Wyrób umiarkowanie słony. Zawartość mięsa min 60%. 151 kg. 300
12 Kiełbasa wiejska wyrób regionalny gatunek I w osłonkach naturalnych , średnio rozdrobniona, wędzona, na przekroju widoczne kawałki mięsa wieprzowego. Konsystencja ścisła. Plastry grubości 3mm nie powinny rozpadać się. Wyczuwalne przyprawy: pieprz, czosnek. Wyrób umiarkowanie słony. Zawartość mięsa min 70%. 151 kg. 220
13 Kiełbasa żywiecka podsuszana batony w osłonkach sztucznych o długości od 35cm-45cm i średnicy od 80mm-100mm. Duże kawałki mięsa uzupełnione farszem mięsnym. Konsystencja ścisła, plastry grubości 3mm nie powinny się rozpadać. Wyrób umiarkowanie słony. Zawartość mięsa min 60%. 151 kg. 140
14 Kiełbasa lisiecka 100% chudego mięsa wieprzowego z niską zawartością tłuszczu, wędzona dymem, przekrój poprzeczny średnio 52 mm. 151 kg. 140
15 Kości wędzone wieprzowe pokrzepowe od schabu lub karkowe klasy I wędzone tradycyjnie na zimno 151 kg. 100
16 Mortadela batony w osłonkach sztucznych. Konsystencja ścisła, elastyczna, plastry grubości 3mm nie powinny się rozpadać. Wyrób umiarkowanie słony. 151 kg. 40
17 Parówka cienka drobiowa w osłonkach naturalnych lub sztucznych . Wyrób umiarkowanie słony. Zawartość mięsa min 70%. 151 kg. 500
18 Parówka gruba wieprzowa w osłonkach naturalnych lub sztucznych . Wyrób umiarkowanie słony. Zawartość mięsa min 70%. 151 kg. 250
19 Pasztet drobiowy -zapiekany w foremkach aluminiowych o wadze 500g. Konsystencja smarowna, dobrze związana, bez rozwarstwień składników. Wyrób umiarkowanie słony. Zawartość mięsa min 70% 151 kg. 370
20 Pieczeń wieprzowa: produkt blokowy, średnio rozdrobniony, pieczony z mięsa wieprzowego, papryki, innych warzyw i przypraw Konsystencja ścisła, plastry grubości 3mm nie powinny się rozpadać. Wyrób umiarkowanie słony. 151 kg. 160
21 Polędwica wieprzowa sopocka -wędzony schab bez kości o barwie charakterystycznej dla wyrobu (kolor złoty). Konsystencja ścisła, plastry grubości 3mm nie powinny się rozpadać. Wyrób umiarkowanie słony. 151 kg. 390
22 Polędwiczki wieprzowe -część tylnej półtuszy wieprzowej -długi i wąski mięsień wzdłuż grzbietu, przylegający do tylnej części schabu 151 kg. 140
23 Salceson domowy-wieprzowy wyrób w osłonce naturalnej. Konsystencja soczysta. Plaster grubości 5mm nie powinien się rozpadać. Wyrób umiarkowanie słony. 151 kg. 130
24 Salceson drobiowy Konsystencja soczysta. Plaster grubości 5mm nie powinien się rozpadać. Wyrób umiarkowanie słony. 151 kg. 215
25 Schab b/k świeży -część zasadnicza wieprzowiny odcięta od półtuszy bez kości i tłuszczu. Powierzchnia niezakrwawiona, niepostrzępiona. Barwa mięśni jasnoróżowa do czerwonej. 151 kg. 380
26 Słonina bez skóry. Wyrób barwy białej o grubości powyżej 1,5cm. 151 kg. 80
27 Szponder wołowy: świeży, mięso różowo-czerwone, ze sztuk młodych, nie nastrzykiwany, bez kości, z chowu polskiego 151 kg. 100
28 Szynka włoska bez dymu. Powierzchnia czysta, sucha. Konsystencja soczysta krucha, niedopuszczalne skupiska galarety na przekroju, oraz wyciek soku. Plastry grubości 3mm nie powinny się rozpadać. Wyrób umiarkowanie słony. Zawartość mięsa min 60%. 151 kg. 200
29 Szynka konserwowa, powierzchnia czysta lekko wilgotna , konsystencja soczysta krucha. Niedopuszczalne skupiska galarety oraz wyciek soku podczas krojenia Plaster grubości 3mm nie powinien się rozpadać. Wyrób umiarkowanie słony. Zawartość mięsa min 60%. 151 kg 330
30 Szynka pieczona -Powierzchnia czysta, sucha. Konsystencja soczysta krucha, niedopuszczalne skupiska galarety na przekroju, oraz wyciek soku. Plastry grubości 3mm nie powinny się rozpadać. Wyrób umiarkowanie słony. Zawartość mięsa min 60%. 151 kg. 280
31 Szynka wieprzowa b/k kulka świeża -część zasadnicza wieprzowiny odcięta od półtuszy bez kości i tłuszczu. Powierzchnia niezakrwawiona, niepostrzępiona. Barwa mięśni jasnoróżowa do czerwonej. 151 kg 750
33 Żeberka wieprzowe świeże kl.I. Słonina całkowicie odcięta. Powierzchnia niezakrwawiona, niepostrzępiona. Barwa mięśni jasnoróżowa do czerwonej. 151 kg. 180
Wszystkie artykuły powinny być wysokiej jakości, pierwszego gatunku, pierwszej klasy, w opakowaniach oznaczonych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25.08.2006 r o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji:Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Zamawiający w ramach zamówienia podstawowego będzie składał zamówienie według faktycznych potrzeb, co oznacza, że podane ilości poszczególnych produktów mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Oznacza to, że ilości produktów podane w załącznik nr 1-tabele nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zamawianego produktu między poszczególnymi pozycjami w załączniku nr 1 – tabele do wysokości łącznej wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu 60 % wartości przedmiotu zamówienia każdego zadania (części). Pozostałe 40% wartości zamówienia Zamawiający zrealizuje zgodnie z zapotrzebowaniem. Prawo opcji obejmuje również możliwość zwiększenia ilości produktów podanych w załączniku nr 1 - tabele, każdej z części zamówienia podstawowego w ramach i na warunkach umowy. Zakres prawa opcji w tym przypadku nie może przekroczyć 10% wartości brutto pierwotnej umowy. Ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same, jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wymiany wdliwego towaru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6. Ryby, produkty rybne, mrożonki.
Lp. Nazwa produktu CPV Jm Ilość do przetargu na 2026r
a b c d e
1. Brokuły mrożone, całe róże, nie pokruszone o kolorze intensywnie zielonym 153 kg. 140
2. Fasola szparagowa mrożona żółta 153 kg 60
3. Filet z dorsza bez glazury mrożony metodą “shatter pack” (SHP), bez wody dodanej. 152 kg 240
4. Filet z miruny ze skórą, bez glazury mrożony metodą “shatter pack”(SHP), bez wody dodanej. 152 kg. 240
5. Filet z tilapii bez skóry, bez glazury mrożony metodą “shatter pack”(SHP), bez wody dodanej. 152 kg 180
6. Filety z makreli w oleju 170g kawałki ryby bez jarzyn, puszka z haczykiem 153 szt. 350
7. Filety z makreli w sosie pomidorowym 170g kawałki ryby bez jarzyn, puszka z haczykiem 152 szt. 550
8. Kalafior mrożony, całe róże, nie pokruszone o kolorze charakterystycznym dla kalafiora 152 kg. 280
9. Karp patroszony bez głów 152 kg. 20
10. Ryba wędzona – makrela bez głów 152 kg. 100
11. Szprot w pomidorach 170g, kawałki ryb bez jarzyn, puszka z haczykiem 152 szt 800
12. Śledzie marynowane w oleju (cena za suchą masę śledzia) opakowania 2-3 kg. 152 kg. 170
13. Truskawki mrożone czerwone, bez białych, zielonych i niedojrzałych miejsc, kl. I 153 kg. 90
14. Tuńczyk w oleju roślinnym w kawałkach 170g, puszka z haczykiem 152 szt 1 500
15. Warzywa na patelnię mrożone bez ziemniaków 153 kg. 150
4.2.6.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji:Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Zamawiający w ramach zamówienia podstawowego będzie składał zamówienie według faktycznych potrzeb, co oznacza, że podane ilości poszczególnych produktów mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Oznacza to, że ilości produktów podane w załącznik nr 1-tabele nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zamawianego produktu między poszczególnymi pozycjami w załączniku nr 1 – tabele do wysokości łącznej wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu 60 % wartości przedmiotu zamówienia każdego zadania (części). Pozostałe 40% wartości zamówienia Zamawiający zrealizuje zgodnie z zapotrzebowaniem. Prawo opcji obejmuje również możliwość zwiększenia ilości produktów podanych w załączniku nr 1 - tabele, każdej z części zamówienia podstawowego w ramach i na warunkach umowy. Zakres prawa opcji w tym przypadku nie może przekroczyć 10% wartości brutto pierwotnej umowy. Ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same, jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wymiany wadliwego towaru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7 warzywa i owoce
Lp. Nazwa produktu CPV Jm. Ilość do przetargu na 2026r
A B C D E
1 Arbuzy (VII – IX): świeży bez uszkodzeń mechanicznych 11 kg 400
2 Banany: świeży, zdrowy, średnio dojrzały, czysty bez uszkodzeń mechanicznych 11 kg. 1 300
3 Borówki ( V –IX): świeże, zdrowe, bez oznak pleśni 11 kg 270
4 Brokuły (VI –XII): min. 400g., świeży, zdrowy 11 szt. 250
5 Brzoskwinie: świeże, zdrowe, bez uszkodzeń 11 kg. 400
6 Buraki ćwikłowe: świeże, bez liści, zdrowe, czyste, suche 11 kg. 1 100
7 Cebula: cebula twarda, sucha 11 kg. 500
8 Cytryna: świeża , soczysta, zdrowa 11 kg. 1 400
9 Cukinia: świeża, bez uszkodzeń mechanicznych 11 kg. 60
10 Czereśnie (V-VIII): soczyste, zdrowe, świeże 11 kg. 130
11 Czosnek polski: zdrowy, zwarty, wolny od zanieczyszczeń obcych i pleśni 11 kg. 35
12 Dynia hokkaido: świeża, nie obita, bez uszkodzeń mechanicznych 11 kg. 72
13 Fasola „Jaś”: suszona, zdrowa czysta bez śladów uszkodzeń mechanicznych 11 kg. 90
14 Fasola szparagowa (V–X): żółta, świeża, bez łyka 11 kg. 70
15 Groch omielany: suszony, czysty bez uszkodzeń mechanicznych 11 kg. 30
16 Imbir: korzenie czyste, cale, zdrowe, jędrne, dobrze wykształcone 11 kg. 1
17 Jabłka klasa I waga od 180g do 250g 11 kg. 4 300
18 Jabłka szara reneta 11 kg 150
19 Kalafior świeży (V- XII): świeży(biały), zdrowy bez uszkodzeń mechanicznych, min. 400g, bez śladów pleśni 11 szt. 450
20 Kapusta biała: główki całe, zdrowe, czyste bez uszkodzeń mechanicznych 11 kg. 600
21 Kapusta biała młoda (IV-VII):główki całe o kolorze jasno zielonym, seledynowym, kremowym, zdrowe, czyste bez uszkodzeń mechanicznych 11 szt. 80
22 Kapusta czerwona: główki całe, właściwie zabarwione, zdrowe, czyste bez śladów uszkodzeń mechanicznych 11 kg. 120
23 Kapusta kwaszona : zapach i smak charakterystyczny dla tego typu produktu, aromatyczny, kwaśny i słony 153 kg. 480
24 Kapusta pekińska: główki całe, niepopękane, świeże 11 kg 380
25 Kiwi: świeży, soczysty, zdrowy, czysty bez śladów gnicia i zgnieceń 11 szt. 70
26 Koper zielony w pęczkach: świeży, zdrowy, czysty 11 szt. 840
27 Mandarynki: świeża, soczysta, zdrowa 11 kg. 900
28 Marchew: bez naci, świeża, zdrowa, czysta, sucha, bez śladów psucia i pleśni 11 kg. 2 500
29 Natka pietruszki w pęczkach: świeża, zdrowa, czysta 11 szt. 780
30 Nektarynka : świeża soczysta , zdrowa 11 kg 450
31 Ogórki kwaszone (cena za kg. ogórków po odcieku- waga netto): smak i zapach charakterystyczny dla tego typu produktu, aromatyczny, kwaśny i słony 153 kg. 140
32 Ogórki zielone (IV-XII): świeży, czysty, zdrowy bez uszkodzeń mechanicznych 11 kg 420
33 Papryka czerwona :świeża, zdrowa, czysta, sucha bez oznak pleśni 11 kg. 40
34 Pieczarki :świeże, zdrowe, czyste , białe 11 kg. 170
35 Pietruszka korzeń: bez naci, świeża, zdrowa, czysta bez oznak pleśni 11 kg. 650
36 Pomarańcze: słodka odmiana, bez uszkodzeń mechanicznych 11 kg. 2 000
37 Pomidory (IV-XII): świeży, zdrowy, czysty bez oznak pleśni, bez uszkodzeń mechanicznych 11 kg 1 500
38 Pory: świeży, zdrowy, bez uszkodzeń 11 kg. 50
39 Rzodkiewka w pęczkach (IV-XII): świeża, zdrowa, bez uszkodzeń 1 szt. 200
40 Sałata zielona (V-XII): świeża, zdrowa, czysta 11 szt. 20
41 Seler korzeń: bez naci, świeży, zdrowy, czysty, suchy 11 kg. 850
42 Szczypiorek w pęczkach: bez oznak gnicia, wilgoci, zepsucia 11 szt. 700
43 Śliwki węgierki (VI-XI): świeża, soczysta, zdrowa 11 kg. 1 000
44 Truskawki (IV-VII): świeże soczyste, zdrowe, bez oznak pleśni 11 kg. 550
45 Winogrono :świeże, soczyste, zdrowe, bez oznak pleśni 11 kg. 500
46 Wiśnie (V-IX): świeże soczyste, zdrowe 11 kg. 160
47 Ziemniaki : jadalne, jednolitoodmianowo, dojrzałe, zdrowe 11 kg. 14 000
Wszystkie artykuły powinny być wysokiej jakości, pierwszego gatunku, pierwszej klasy, w opakowaniach oznaczonych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25.08.2006 r o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03212000-0 - Ziemniaki i warzywa suszone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji:Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Zamawiający w ramach zamówienia podstawowego będzie składał zamówienie według faktycznych potrzeb, co oznacza, że podane ilości poszczególnych produktów mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Oznacza to, że ilości produktów podane w załącznik nr 1-tabele nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zamawianego produktu między poszczególnymi pozycjami w załączniku nr 1 – tabele do wysokości łącznej wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu 60 % wartości przedmiotu zamówienia każdego zadania (części). Pozostałe 40% wartości zamówienia Zamawiający zrealizuje zgodnie z zapotrzebowaniem. Prawo opcji obejmuje również możliwość zwiększenia ilości produktów podanych w załączniku nr 1 - tabele, każdej z części zamówienia podstawowego w ramach i na warunkach umowy. Zakres prawa opcji w tym przypadku nie może przekroczyć 10% wartości brutto pierwotnej umowy. Ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same, jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wymiany wadliwego towaru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8 Jajka
Nazwa produktu CPV
Jm. Ilość do przetargu na 2026r
B C D E
Jaja kurze świeże wielkość „ L”- jaja całe czyste bez zabrudzeń kałem i pierzem, oznakowane widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym partii produkcyjnej 031 Szt. 40 000
Wszystkie artykuły powinny być wysokiej jakości, pierwszego gatunku, pierwszej klasy, w opakowaniach oznaczonych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 25.08.2006 r o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
7. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji:Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Zamawiający w ramach zamówienia podstawowego będzie składał zamówienie według faktycznych potrzeb, co oznacza, że podane ilości poszczególnych produktów mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Oznacza to, że ilości produktów podane w załącznik nr 1-tabele nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych zamawianego produktu między poszczególnymi pozycjami w załączniku nr 1 – tabele do wysokości łącznej wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się do zakupu 60 % wartości przedmiotu zamówienia każdego zadania (części). Pozostałe 40% wartości zamówienia Zamawiający zrealizuje zgodnie z zapotrzebowaniem. Prawo opcji obejmuje również możliwość zwiększenia ilości produktów podanych w załączniku nr 1 - tabele, każdej z części zamówienia podstawowego w ramach i na warunkach umowy. Zakres prawa opcji w tym przypadku nie może przekroczyć 10% wartości brutto pierwotnej umowy. Ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same, jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas wymiany wadliwego towaru
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz. 514), zwanej w dalszej części „ustawą sankcyjną”;
2) Zamawiający nie określa w SWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakazuje się zmian istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień ustępu 2 niniejszego paragrafu.2. Zgodnie z art. 455 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach:
1) strony umowy w przypadku następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów;
2) wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych) brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dotyczących podatku VAT; w przypadku zmiany stawki VAT w trakcie obowiązywania umowy dopuszcza się zmianę o różnicę wynikającą ze zmiany podatku VAT. Zmiana taka może nastąpić po zaakceptowaniu przez Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy ;
3) Zmiana zakresu rzeczowego umowy, może nastąpić w przypadku braku na rynku produktu stanowiącego przedmiot umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a istnieje możliwość zastąpienia go produktem równoważnym o tych samych lub wyższych parametrach i zastosowanie jego ceny nie wyższej od ceny przyjętej dla tej pozycji w ofercie. Przyczyny dopuszczalne:
a) zaprzestanie produkcji danego asortymentu przez producenta,
b) zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu,
c) niedostępność produktu na rynku powyżej 14 dni kalendarzowych,
4) Inne zmiany: zmiany danych podmiotowych Zamawiającego i Wykonawcy.
a) zmiany danych osób upoważnionych do odbioru towarów,
b) zmiany osób upoważnionych do odbioru towarów,
5. Przedmiot umowy stanowią dostawy świadczone przez okres dłuższy niż 6 miesięcy. Stosownie do treści art. 439 ust. 1 PZP Strony przewidują możliwość zmiany (podwyższenia lub obniżenia) wynagrodzenia netto Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust. 1 Umowy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu Umowy, które będą dokonywane według następujących zasad:
1) każda ze Stron może żądać zmiany wynagrodzenia (odpowiednio podwyższenia lub obniżenia) w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów wyrażającej się zmianą wskaźnika zmiany cen żywności, ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego (dalej „wskaźnik GUS”). Wskaźnik GUS jest publikowany raz w miesiącu i obejmuje porównanie cen z analogicznym miesiącem roku poprzedniego,
2) zmiana poziomu wartości cen materiałów lub kosztów będzie ustalana każdorazowo przy zastosowaniu wskaźnika GUS opublikowanego za okres bezpośrednio poprzedzający miesiąc, w którym Strona złoży wniosek o zmianę wynagrodzenia (dalej „bazowy wskaźnik GUS”),
3) zmiana wynagrodzenia może nastąpić począwszy od miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym Strona złoży wniosek w tym zakresie, lecz nie wcześniej niż z dniem ziszczenia się warunków, od których uzależniona jest zmiana wysokości wynagrodzenia i wykazania przez Stronę występującą z wnioskiem podstaw do zmiany wynagrodzenia w sposób przewidziany w niniejszej Umowie,
4) zmiana wynagrodzenia może dotyczyć wyłącznie niezrealizowanej części przedmiotu Umowy,
5) zmiana wynagrodzenia będzie możliwa jedynie, gdy zmiana cen żywności będzie miała rzeczywisty wpływ na koszt wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę,
6) zmiana wynagrodzenia będzie następowała o 50% bazowego wskaźnika GUS, z zastrzeżeniem pkt 9 niniejszego ustępu,
7) waloryzacja wynagrodzenia możliwa jest jednorazowo w trakcie trwania niniejszej umowy na wniosek, który złożony może być nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy i nie później niż 1 miesiąc przed upływem terminu realizacji Umowy,
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-10 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamówienia.gov.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-10 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-08
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Sukcesywna dostawa mieszanek i zapraw betonowych dla potrzeb Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie w 2026 r.
- sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. Świętego Brata Alberta w Tarnowie na 2026 r.
- Konserwacje, drobne prace remontowe, oraz usuwanie drobnych usterek dla budynków zarządzanych przez ZUM - 1; ZUM - 2; ZUM - 3
- Dostawy: fartuchów chirurgicznych i ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku, obuwia na sale operacyjne oraz zarękawki.
- Świadczenie usługi ochrony obiektów Centrum Usług Społecznych, ochrony przewozu wartości pieniężnych (konwój) budynków należących do Zamawiającego.
- Przygotowanie i dostarczanie obiadów dwudaniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej Integracyjnej Nr 25 im. Janusza Korczaka w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi w Tarnowie
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa wędlin, mięsa i mięsa drobiowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Pabianicach.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2026 na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 w Gdańsku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego nr 3 w Ożarowie Mazowieckim w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2026
- Sukcesywne dostawy produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej im. Tadeusza Piekarza w Harbutowicach
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





