eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek"Dostawa mebli, sprzętu AGD i pościeli w ramach uzupełnienia zasobów niezbędnych do realizacji zadań OL i OC"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa mebli, sprzętu AGD i pościeli w ramach uzupełnienia zasobów niezbędnych do realizacji zadań OL i OC”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Budownictwo Mieszkaniowe Sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: MBM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367220450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kazimierza Pułaskiego 6 lok B2

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (54) 426 27 45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mbm.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbm.wloclawek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-89cd87dc-c836-458a-be30-dfce587445b7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa mebli, sprzętu AGD i pościeli w ramach uzupełnienia zasobów niezbędnych do realizacji zadań OL i OC”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89cd87dc-c836-458a-be30-dfce587445b7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00562099

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MBM.ZM.02.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Dostawa krzeseł i mebli
1) Krzesła konferencyjne – 80 sztuk
Opis:
Krzesło konferencyjne, wykonane z grubego, mocnego profilu płasko - owalnego o przekroju 30 x 15 x 1,5 mm. Wzmocnienie stelaża wykonane z rury fi18 x 1,5mm spawanie dwustronne; Nogi zabezpieczone stopkami z tworzywa sztucznego, stelaż chromowany, zabezpieczenie warstwą antykorozyjną. Siedzisko i oparcie z pianki 35 mm;
Ścieralność tkaniny 35000 tyś cykli Martindale, kolor tkaniny: szary, ciemny szarość, odcienie szarości. Możliwość sztaplowania (składania jeden w drugi). Krzesła musza posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty.
Wymiary:
wysokość krzesła: 79,5 - 89,5 cm
szerokość krzesła: 48,5 - 58,5 cm
głębokość krzesła: 42 - 50 cm
2) Fotel biurowy – 2 sztuki
Opis:
Fotel z sześciostopniową regulacją oparcia, regulacja siły oporu profilu lędźwiowego, regulacją konta ujemnego, aluminiowa konstrukcja oparcia, wychylenie oparcia podążające za ruchem pleców użytkownika z możliwością blokady, możliwość regulacji wysokości oraz głębokości siedziska w zakresie i 50 mm, zagłówek z regulacją góra-dół i kątem położenia, podłokietnikami 5D (regulowane w 5 płaszczyznach) podstawa jezdna aluminiowa kółka, ograniczające zużycie powierzchni twardych. Siedzisko, oparcie i zagłówek z siatki w kolorze czarnym lub szarym. Produkt powinien mieć odpowiednie atesty i certyfikaty.
Wymiary:
wysokość fotela: 111 - 133 cm
szerokość fotela: 51 - 71 cm
głębokość fotela: 44 - 54 cm
zakres regulacji wysokości fotela: 50 - 70 cm
3) Łóżko – 65 sztuk
Opis:
Tapczan na nóżkach o wymiarach 90x200 , rama z litego drewna na sprężynach bonell, pojemnik na pościel z 2 przegrodami (1/3 długości) z płyty laminowane o grubości od 18-25 mm wezgłowia z płyty laminowanej o grubości od 18-25 mm. kolor płyty drewnopodobny. Tkanina plamoodporna (hydrofobowa) o gramaturze od 340-390 g/m2 o ścieralności 90 000 tyś cykli Martindale. Meble musza posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty.
Wymiary:
długość tapczanu: 200 – 205 cm,
szerokość tapczanu: 90-92 cm,
wysokość tapczanu: 45 - 60 cm
4) Stolik – 40 sztuk
Opis:
Stolik kwadratowy (80cmx80cm) – blat 18-20 mm szary oklejany PCV 2,00-2,2 mm na stelażu metalowym malowanym proszkowo w kolorze szarym lub czarnym , nogi p profilach 29-31 mm x 29-31 mm x ,11-1,5 mm, profile pod stołem 19-21mm x 34-36 mm x 1,1-1,5 mm. Stoliki musza posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty.
Wymiary:
długość stolika: 80cm,
szerokość stolika: 80cm,
wysokość tapczanu: 70 - 75 cm
5) Szafa – 30 sztuk
Opis:
Szafa 3 drzwiowa o szerokości 168-172 cm z nadstawką wys. 50-60cm. Jedna szafa podzielona na 3 jednakowe części: 3 drzwi szafy i 3 nadstawki uchylne z wysokiej jakości płyty laminowanej o grubości 16-20 mm, kolor płyty drewnopodobny, krawędzie zakończone okleiną PCV 2,00-2,2 mm, tylna ściana z płyty pilśniowej, metalowe uchwyty w kolorze srebrnym lub czarnym, zawiasy proste z cichym domykiem, we wnętrzu szafy drążek na ubrania na dole półki.
Szafy musza posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty.
Wymiary:
głębokość szafy: 60cm,
szerokość szafy: 168-172 cm,
wysokość szafy wraz z nadstawką:245- 250cm
6) Półki ścienne – 30 sztuk
Opis:
Półka podwójna wisząca z tylną ścianą o długości 120cm z drewna lub płyty laminowanej w kolorze drewna z obrzeżami ABS, korpus wykonany z płyty laminowanej o grubości 16-20 mm, boki pogrubione, zaokrąglone, wykonane z listwy MDF
Półki musza posiadać odpowiednie atesty lub certyfikaty.
Wymiary:
głębokość półki: 20-23cm,
szerokość półki: 120 cm,
wysokość półki 30-33 cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39112000-0 - Krzesła

39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane

4.5.5.) Wartość części: 169248,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Sprzęt AGD
1) Czajnik elektryczny – 10 sztuk
Opis: Czajnik elektryczny z ukrytą grzałką wykonany ze stali nierdzewnej i tworzywa sztucznego, obrotowa podstawa, filtr antyosadowy, wskaźnik poziomu wody, wylewka zapobiegająca kapaniu, kolor INOX
Dane techniczne:
Pojemność:1,7
Moc:2200-2400 W
2) Kuchenka mikrofalowa – 10 sztuk
Opis:
Kuchenka mikrofalowa wolnostojąca o pojemności od 22 do 30 l , funkcie: gotowanie, podgrzewanie, rozmrażanie . Technologie: Auto Defrost, EcoMode, Weight Defrost, sterowanie elektroniczne, wnętrze ze stali nierdzewnej, kolor srebrno-czarny, talerz obrotowy o wielkości od 25,5 do 29 cm
Dane techniczne:
Pojemność: 22 - 30 l
Moc:800-900 W

Wymiary:
głębokość:35 -40 cm
szerokość: 44 -50 cm
wysokość: 26- 29 cm
3) Odkurzacz – 5 sztuk
Opis:
Kompaktowy odkurzacz z uchwytem do noszenia, zasilanie sieciowe, długość przewodu zasilającego od 6,5-8 m, Wyposażony w :filtr HEPA, fizelinową torebkę filtracyjna, kosz na filtr stały, rurę ssąca, ssawkę podłogową, wąż 2 m.
Dane techniczne:
Moc:800-900 W
Wymiary:
długośc: 38-39 cm
szerokość: 28 -29 cm
wysokość: 38- 39 cm
4) Telewizor – 4 sztuki
Opis:
Telewizor Ekran 75 cali , Technologia: QLED, UHD/4K, Częstotliwość odświeżania ekranu: 50 Hz,- 60 Hz, ,Smart TV: System: VIDAA, tryb dla graczy Tuner: DVB-T, DVB-T2, DVB-C, DVB-S, DVB-S2, Technologia HDR (High Dynamic Range): HDR10, HDR10+ Złącza: HDMI x3, USB x2 Funkcje: Wi-Fi, Bluetooth..
Wymiary:
Szerokość z podstawą : 166-168 cm
Wysokość z podstawą :103-106 cm
Głębokość z podstawą :35-37
Szerokość bez podstawy: 166-168
Wysokość bez podstawy : 35-97 cm
Głębokość bez podstawy :7,5-9 cm
5) Lampki na biurko – 50 sztuk
Opis:
Lampka plastikowa biurkowa wyposażona została w akumulator litowy o pojemności 1000 mAh-1200mAh, ładowana przez gniazdo micro USB. Dłuższe przytrzymanie włącznika pozwala regulować intensywność świecenia. Wraz z lampką w zestawie przewód USB.Trzy poziomy jasności,
Parametry techniczne:
Moc : 5W
Napięcie [V]: 5 DC
Natężenie światła : 230-240lm
Kąt padania światła : 120°
6) Niszczarka – 2 sztuki
Opis:
Niszczarka przystosowana do niszczenia plastikowych kart, zszywek oraz płyt CD, z funkcją start/stop. Wyposażona w zabezpieczenie termiczne i automatyczne zatrzymanie pracy niszczarki przy przepełnionym koszu na ścinki. Hartowane stalowe wałki tnące Wymiary ścinek: 4 x 35 mm .
Parametry techniczne:
Pojemność kosza na ścinki: co najmniej 23 - 30l ,
Szerokość szczeliny :235mm
głębokość : 196-251 mm,
szerokość: 338-367 mm,
wysokość 400-464 mm.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39711362-4 - Kuchenki mikrofalowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31521100-5 - Lampy na biurko

4.5.5.) Wartość części: 35042,05 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Pościel
1) Poduszki – 100 sztuk
Opis:
Poduszka antyalergiczna o wymiarach 70x80 pikowana na suwak ( możliwość dodanie lub odjęcia wsypu). Wypełnienie w technologi HCS HOLLOW o przekroju rurkowym. Poszycie poduszki z miękkiej, delikatnej mikrofibry. Możliwość prania w 60˚ C Produkty musi posiadać atesty lub certyfikaty.
Skład surowcowy:
Poszycie: mikrofaza wysokogatunkowa
Wypełnienie: włókno poliestrowe rurkowe silikonizowane HCS
Wymiary:
długość:70 cm
szerokość 80 cm
2) Kołdry – 100 sztuk
Opis:
Kołdra antyalergiczna pikowana 135 -140x200 całoroczna, poszycie kołdry z delikatnej, miękkiej mikrofibry. Wypełnienie z lekkiego włókna poliestrowego silikonowanego. Możliwość prania w 60˚C Produkty musi posiadać atesty lub certyfikaty a Skład surowcowy:
Poszycie: mikrofaza wysokogatunkowa
Wypełnienie: włókno poliestrowe rurkowe silikonizowane HCS
Wymiary:
długość: 70 cm
szerokość 80 cm
3) Zestaw pościeli – 100 sztuk
Opis:
Komplet pościeli bawełnianej (skład bawełna 100%) w skład którego wchodzą poszewka na poduszkę na zakładkę o wielkości 70x80cm i poszwa kołdrę na zakładkę o wielkości 140/200 –tolerancja wymiarów+/-1cm. Gramatura materiału min. 130 g/m², jakość pierwsza. Możliwość prania w zakresie temperatur 60-90˚C. Motyw pościeli geometryczny w kolorach: granat, błękitny ,szary, zielony, turkusowy. Produkty muszą posiadać atesty lub certyfikaty.
Wymiary:
Długość kołdra: 199 - 201 cm,
Szerokość kołdra 135 - 140 cm
Długość poduszka: 69 - 71 cm,
Szerokość poduszka: 79 - 91 cm
4) Prześcieradła – 100 sztuk
Opis:
Prześcieradło z gumką bawełniane (skład bawełna 100%) o wymiarach 90x200, tolerancja wymiarów+/-1 cm. Gramatura materiału min. 150 g/m² , jakość pierwsza, Możliwość prania w zakresie temperatur 40-60˚C. Kolory kolorach: niebieski, zielony różowy. Produkt musi posiadać atesty lub certyfikaty
Wymiary:
długość: 199-201 cm
szerokość 89-91 cm

4.5.3.) Główny kod CPV: 39512000-4 - Bielizna pościelowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39516120-9 - Poduszki

4.5.5.) Wartość części: 31900,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144720,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276012,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162669,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół "CEZAS" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 052117316

7.3.3) Ulica: Aleja Solidarności 15

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-751

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162669,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-12

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29809,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101659,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29809,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAS Tomasz Orlikowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361720418

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 12/83

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29809,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-12

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14883,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14883,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VENA ANNA KAPKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340161990

7.3.3) Ulica: Przy Rynku Wełnianym 13/2

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14883,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-12

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest przez jednoosobową spółkę prawa handlowego MBM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, na rzecz Zamawiającego, tj. Gminy Miasto Włocławek, ul. Zielony Rynek 11/13, 87 – 800 Włocławek, 87 – 800 Włocławek, województwo kujawsko – pomorskie, kraj Polska, Lokalizacja NUTS 3: PL619 – Włocławski, REGON 910866910, numer telefonu: +48 (54) 414 40 00, adres poczty elektronicznej: poczta@um.wloclawek.pl, adres strony internetowej: www.wloclawek.eu, rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego, przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
na podstawie Zarządzenia nr 293/2025 Prezydenta Miasta Włocławek z dnia 23 września 2025 roku w sprawie powierzenia jednoosobowej spółce prawa handlowego Gminy Miasto Włocławek pn. Miejskie Budownictwo Mieszkaniowe sp. z o.o. we Włocławku przeprowadzenie procedury przetargowej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.