Ogłoszenie z dnia 2025-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00419288/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-11
- 2025/BZP 00425739/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn. Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Miechowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK ZDROWIA W MIECHOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357180882
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 3
1.5.2.) Miejscowość: Miechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kancelariajiz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gozmiechow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6a9450e9-a659-480c-9133-8763e83189a51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn. Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Miechowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a9450e9-a659-480c-9133-8763e83189a5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00572173
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00416252/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad zadaniem pn. Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Miechowie”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie zostało dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego projekt Funduszu europejskie wspierające infrastrukturę społeczną w ramach działania - Wsparcie Podstawowej Opieki Zdrowotnej / Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej / leczenia jednego dnia.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00419288
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/P/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad rozbudową, nadbudową i przebudową budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Miechowie, który świadczy usługi zarówno z zakresu POZ, jak i AOS dla mieszkańców Miasta i Gminy Miechów, a także w mniejszym zakresie mieszkańców okolicznych gmin. W ramach projektu powstanie nowoczesny, trzykondygnacyjny obiekt, o łącznej pow. 1 674,47 m2, który pozwoli świadczyć usługi medyczne w jednej lokalizacji (obecnie z uwagi na warunki lokalowe poszczególne świadczenia dostępne są w 4 różnych lokalizacjach na terenie miasta).
W zakresie obowiązków inspektora nadzoru: pełnienie w pełnym zakresie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi w następujących branżach:
zagospodarowanie terenu wraz z układem drogowym, dojściami, miejscami postojowymi, nasadzeniem zieleni, elementami małej architektury,
konstrukcyjno-budowlanej,
instalacje elektryczne i teletechniczne,
instalacje sanitarne wewnętrzne (woda, kanalizacja oraz ogrzewanie elektryczne),
instalacje sanitarne zewnętrzne (kanalizacja deszczowa, przyłącze wodociągowe,
kanalizacja sanitarna, przyłącze gazowe),
wentylacja,
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148830,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148830,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Ślusarski Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno- Inżynierskie PROSTA-PROJEKT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6551120200
7.3.3) Ulica: Piotrkowice
7.3.4) Miejscowość: Chmielnik
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148830,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- "Dostawa licencji na oprogramowanie i urządzeń zwiększających odporność na cyberataki w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Powiat Miechowski"
- "Przygotowanie, dostarczenie i wydawanie posiłków dla wychowanków Bursy Szkolnej w Miechowie w roku 2026"
- Dostawa termicznego higienizatora osadów, dmuchawy śrubowej i pomp do Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Miechowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
- "Remont (modernizacja) placu oraz schodów przy budynku remizy OSP w Bukowskiej Woli"
- "Obsługa instruktorska zajęć nauka pływania dla dzieci, młodzieży i dorosłych"
- Dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych na potrzeby żywieniowe do Przedszkola Samorządowego nr 1 w Miechowie
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: "Instalacja systemów odnawialnych źródeł energii na terenie gminy Ślesin"
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 263 na odcinku od skrzyżowania z DP 3403P w m. Drzewce do skrzyżowania z DW 473 - etap 2
- Pełnienie nadzoru inwestor. nad zad. pn.: "Budowa inst. fotowolt. na bud. użyt. publ. w G. Sośnic." oraz "Bud. inst. fotowol. dla oczyszcz. ścieków oraz stacji uzdat. wody na terenie G. Sośnic."
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 226 - ul. Chopina w Pruszczu Gdańskim - Etap I w trakcie realizacji robót oraz w okresie gwarancji i rękojmi na roboty
- Nadzór inwestorski nad budową hali sportów walki przy Szkole Podstawowej nr 13 w Pabianicach
- "Rewitalizacja Zabytkowego Dworu Obronnego i Parku w Siemkowicach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





