Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00475364/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zadanie 1. Wymiana i modernizacja elementów systemu CCTV w MNW.
Zadanie 2. Wykonanie sytemu SSWiN w wybranych obszarach MNW.
Zadanie 3. Wymiana oprzewodowania i elementów systemu SSP w MNW.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Jerozolimskie 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-495
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mwojewoda@mnw.art.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnw.art.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-66dbed62-be5c-42eb-b5c6-c14029746c8d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zadanie 1. Wymiana i modernizacja elementów systemu CCTV w MNW.Zadanie 2. Wykonanie sytemu SSWiN w wybranych obszarach MNW.
Zadanie 3. Wymiana oprzewodowania i elementów systemu SSP w MNW.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66dbed62-be5c-42eb-b5c6-c14029746c8d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00561223
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00237263/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Dostosowanie Gmachu Głównego MNW do wymagań przepisów bezpieczeństwa pożarowego oraz modernizacja i rozbudowa systemów alarmowych SSWiN oraz zabezpieczeń technicznych CCTV i SSP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475364
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 24P/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1015749,34 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 693351,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Wymiana i modernizacja elementów systemu CCTV w Gmachu Głównym MNW.4.5.3.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
31625100-4 - Systemy wykrywania ognia
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
4.5.5.) Wartość części: 634381,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Wykonanie sytemu SSWiN w wybranych obszarach Gmachu Głównego MNW.4.5.3.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
31625100-4 - Systemy wykrywania ognia
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
4.5.5.) Wartość części: 89413,39 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3. Wymiana oprzewodowania i elementów systemu SSP w wybranych obszarach Gmachu Głównego MNW.4.5.3.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
31625100-4 - Systemy wykrywania ognia
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
4.5.5.) Wartość części: 291954,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 583022,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 695392,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 583022,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-CORP sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132482717
7.3.3) Ulica: Pałuków 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-188
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 583022,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-18Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84796,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84796,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84796,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Opterus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252517892
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84796,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-18Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185004,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185004,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185004,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Opterus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252517892
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185004,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-18INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizację pomieszczeń w obiekcie Centrum Rekreacyjno - Sportowego m.st Warszawy w Dzielnicy Bielany przy ul. Lindego 20.
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 42 w budynku przy al. Niepodległości 132/136 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Wykonywanie usług weterynaryjnych na rzecz Lasów Miejskich - Warszawa.
- Dostawa materiałów oraz sprzętu do sterylizacji
- dostawa elektrod, papierów i akcesoriów do urządzeń medycznych (EKG, EEG, KTG, USG i innych)
- KZP/11/2025 Dostawa klastra IT HE
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa istniejącej instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO w budynku Centrum Sztuki Mościce
- Przebudowa budynku A Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku wraz z robotami towarzyszącymi - Zwiększenie efektywności energetycznej zabytkowego budynku A
- Modernizacja i wyposażenie sali operacyjnej w formule "wybuduj i wyposaż" wraz z adaptacją przenoszonych pomieszczeń oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego.
- Modernizacja sieci strukturalnej - O/Opole, ul. Firmowa
- Modernizacja wejścia do Urzędu Stanu Cywilnego oraz wejścia B do budynku Urzędu Dzielnicy Białołęka znajdującego się przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie.
- Rewitalizacja centrum Oleśnicy poprzez poprawę bezpieczeństwa, funkcjonalności i estetyki przestrzeni publicznej.
więcej: Systemy wykrywania ognia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.