Ogłoszenie z dnia 2025-11-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż paczkowarki ręcznej wraz z foliami do pakowania wody pitnej o pojemności 1 l i pojemności 5 l
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wyszkow
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667994
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Róż 2
1.5.2.) Miejscowość: Wyszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 742 42 01
1.5.8.) Numer faksu: 29 742 42 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa i montaż paczkowarki ręcznej wraz z foliami do pakowania wody pitnej o pojemności 1 l i pojemności 5 l
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b776a14-ac8a-442f-b245-5f4d6bc07b60
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00561222
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037718/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup i dostawa paczkowarki recznej do wody 5l wraz z foliami do pakowania wody o pojemnosci 1L i pojemnosci 5 L
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wyszkow.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wyszkow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami Rozdziału XIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami rozdziału II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami rozdziału II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IPF. 271.54.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż paczkowarki ręcznej wraz z foliowymi do pakowania wody pitnej o pojemności 1 L i pojemności 5 L, zapewniającej paczkowanie wody wodociągowej na wypadek stanów kryzysowych (wojna, klęska żywiołowa), ale także w przypadku awarii sieci wodociągowej lub innych sytuacji awaryjnych. Paczkowarka zamontowana zostanie na stacji uzdatniania wody w Wyszkowie przy ul. Komunalnej 12, 07-200 Wyszków i będzie zapewniać dystrybucję wody dla ludzi w sytuacjach kryzysowych. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi na paczkowarkę należy uzyskać pozytywną opinię sanitarną, Na dzień składania ofert paczkowarka wraz z workami powinna posiadać ważne atesty PZH potwierdzające możliwość pakowania wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 42921300-1 - Maszyny do pakowania zbiorczego lub jednostkowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
42921320-7 - Maszyny do pakowania zbiorczego
44174000-0 - Folia
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert w oparciu o kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Numeracja za SWZ:8.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
8.1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
8.1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
8.1.3 W przypadku warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
8.1.4 W przypadku warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej,
8.1.4.1
W zakresie doświadczenia zawodowego
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał co najmniej 3 zamówienia obejmujących swoim zakresem dostawę, montaż i uruchomienie ręcznej paczkowarki wody i folii wraz ze szkoleniem personelu wraz z uzyskaniem opinii sanitarnej od Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego w zakresie pozytywnej weryfikacji dostarczonej i zamontowanej paczkowarki wody.
8.1.4.2
W zakresie zdolności technicznej:
a) Warunek uczestnictwa w zakresie potwierdzenia wymaganych standardów jakościowych:
Ze względu na specyfikę zamówienia – dostawę urządzenia o krytycznym znaczeniu dla bezpieczeństwa publicznego i zdrowia ludzi w sytuacjach zagrożenia, klęsk żywiołowych i innych zdarzeń kryzysowych – Zamawiający wymaga, żeby oferowane urządzenie było kompletne i od razu gotowe do użycia zgodnie z jego przeznaczeniem (tj. do szybkiego i bezpiecznego pakowania wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi w sytuacjach awaryjnych, do czego jest dedykowane).
Celem potwierdzenia spełnienia wyżej wymienionego warunku Wykonawca do oferty załączy następujące dokumenty:
atest PZH na paczkowarkę potwierdzającym możliwość pakowania wody pitnej przeznaczonej do spożycia przez ludzi,
atest PZH na folię potwierdzającym możliwość pakowania wody pitnej przeznaczonej do spożycia przez ludzi,
raporty z badań worków z foli wykonanych przez niezależne akredytowane laboratorium potwierdzające uzyskanie wymaganych prawem wyników w zakresie:
• oceny biofilmu zgodnie z PN-EN 16421:2015-01,
• badań organoleptycznych zgodnie z PN-EN 1622:2006 oraz PN-EN ISO 7027-1:2016-09 oraz PN-EN ISO 7887:2012+AP 1:2015-06,
• badań w zakresie migracji substancji organicznych zgodnie z PN-EN 12873 oraz PN-EN 1484:1999,
• badań w zakresie migracji metali i nieorganicznych składników zgodnie z PN-EN 17294-2:2024-04.
kartę katalogową urządzenia z zawartymi danymi technicznymi oraz rzeczywistymi fotografiami urządzenia z czterech różnych boków,
rysunek wymiarowy z zawartymi podstawowymi wymiarami paczkowarki oraz przyłączami i wymaganiami instalacyjnymi paczkowarki w zakresie wody, kanalizacji i energii,
rysunek wymiarowy pomieszczenia w zakresie minimalnych odległości od ścian i wymiarów drzwi.
8. Warunek uczestnictwa w zakresie zapewnienia odpowiedniego systemu zarządzania jakością:
Ze względu na specyfikę zamówienia – dostawę urządzenia o krytycznym znaczeniu dla bezpieczeństwa publicznego i zdrowia ludzi w sytuacjach zagrożenia, klęsk żywiołowych i innych zdarzeń kryzysowych – Zamawiający wymaga potwierdzenia, że proces produkcji zaproponowanego urządzenia przebiega zgodnie z ustandaryzowanymi normami jakościowymi. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że posiada wdrożony system zarządzania jakością zgodny z normami ISO 9001:2015 lub równoważny Wykonawca dołączy do oferty aktualny certyfikat potwierdzający spełnianie powyższych wymagań.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 10.1.1.1 oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej Grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wg Załącznika nr 3 do SWZ);
10.1.1.2 Oświadczenie o niezaleganiu w płaceniu należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności – Załącznik nr 9 do SWZ;
10.1.1.3 Oświadczenie o nie zaleganiu w płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności – Załącznik nr 9 do SWZ;
10.1.1.4 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 6 – Wykaz Dostaw (potwierdzeniem wykonania dostaw z należytą starannością będą referencje lub inny dokument wskazujący na wykonanie danej dostawy).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Atest PZH na paczkowarkę;2. Atest PZH na worki;
3. Raport z badań folii;
4. Kartę katalogowa urządzenia z zawartymi danymi technicznymi oraz rzeczywistymi fotografiami urządzenia z czterech różnych bocznych stron;
5. Rysunek wymiarowy z zawartymi podstawowymi wymiarami paczkowarki oraz przyłączami i wymaganiami instalacyjnymi paczkowarki w zakresie wody, kanalizacji i energii;
6. Rysunek wymiarowe pomieszczenie w zakresie minimalnych odległości od sciany i wymiarów drzwi;
7. Wykaz obiektów, na których funkcjonuje ofertowany typ i model paczkowarki;
8. Certyfikat potwierdzający wdrożenie systemu zarzadzania jakością ISO lub równoważny;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Atest PZH na paczkowarkę;2. Atest PZH na worki;
3. Raport z badań folii;
4. Kartę katalogowa urządzenia z zawartymi danymi technicznymi oraz rzeczywistymi fotografiami urządzenia z czterech różnych bocznych stron;
5. Rysunek wymiarowy z zawartymi podstawowymi wymiarami paczkowarki oraz przyłączami i wymaganiami instalacyjnymi paczkowarki w zakresie wody, kanalizacji i energii;
6. Rysunek wymiarowe pomieszczenie w zakresie minimalnych odległości od sciany i wymiarów drzwi;
7. Wykaz obiektów, na których funkcjonuje ofertowany typ i model paczkowarki;
8. Certyfikat potwierdzający wdrożenie systemu zarzadzania jakością ISO lub równoważny;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
16.1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty w wadium w wysokości:2 900,00 zł ( słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych)
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Postanowienia umowy oraz rodzaj i zakres zmian umowy określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 5 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-05 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://wyszkow.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-05 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- "Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych (...) w 2026 roku".
- Zakup, dostawa i montaż paczkowarki ręcznej wraz z foliami do pakowania wody pitnej o pojemności 1 l i pojemności 5 l
- Konserwacja oświetlenia ulicznego wszystkich dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich i krajowych na terenie Gminy Wyszków w 2026 roku
- "Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych wraz z podłączeniem" w ramach programu "Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej"
- Utrzymanie placów zabaw, siłowni plenerowych, urządzeń do ćwiczeń na terenie miejskim i wiejskim gminy Wyszków w 2026 r.
- Utrzymanie przystanków autobusowych na terenie miasta i gminy Wyszków w 2026 r.
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia stosowanego przy zagrożeniach powodziowych w ramach zadania OLiOC
- Zakup, dostawa i montaż paczkowarki ręcznej wraz z foliami do pakowania wody pitnej o pojemności 1 l i pojemności 5 l
- Zakup automatycznej paczkowarki wody pitnej
- Dostawa automatycznej paczkowarki wody pitnej
- Dostawa środków utrzymania czystości dla Miejskiego Osrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej.
- Dostawa worków na piasek, rękawów przeciwpowodziowych, folii na przykrycia dachowe, rękawiczek nitrylowych oraz maseczek w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





