eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaWymiana uszkodzonej skrzyni biegów w pojeździe Volvo FMX GCBA 4/32 Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie



Ogłoszenie z dnia 2025-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wymiana uszkodzonej skrzyni biegów w pojeździe Volvo FMX GCBA 4/32 Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150123657

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sabinowska 62/64

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343477100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cspsp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/cspsp-czestochowa

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1195045

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana uszkodzonej skrzyni biegów w pojeździe Volvo FMX GCBA 4/32 Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9be98dd-1454-441a-886b-33e1b4ccbe05

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00562121

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031891/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 WYMIANA AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW W POJEŹDZIE VOLVO FMX GCBA 4/32

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00487482

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WT.2370.28.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wymiany uszkodzonej automatycznej skrzyni biegów w pojeździe Volvo FMX GCBA 4/32, będącym w posiadaniu Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie oraz przeprowadzenie przeglądu okresowego olejowego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
3. Części oraz materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia zapewni Wykonawca.
4. Wymagany okres gwarancji jednolitej na wykonaną usługę naprawy oraz części użyte
w związku z naprawą: minimum 24 miesiące (kryterium oceny ofert). Maksymalny punktowany okres gwarancji wynosi 48 miesięcy.
5. Warunki gwarancji oraz rękojmi zostały określone w § 5 projektu umowy.
6. Okres rękojmi zostanie zrównany z okresem udzielonej przez Sprzedawcę gwarancji.
7. Miejsce realizacji zamówienia – serwis Wykonawcy.
8. Wymagany termin płatności – zapłata nastąpi przelewem na konto Wykonawcy podane na fakturze, w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającą, pod warunkiem prawidłowego wykonania usługi.
9. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 23%, zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r.
10. Na podstawie art. 95 ust 1 ustawy PZP, Zamawiająca wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich pracowników wykonujących bezpośrednio czynności polegające na wykonywaniu naprawy pojazdu (mechanik/serwisant) w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy tj. prace określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę. (szczegółowe informacje zostały zawarte w projekcie umowy w § 8).
11. Transport pojazdu do serwisu Wykonawcy oraz odbiór pojazdu po wykonaniu przedmiotu zamówienia zapewnia Zamawiająca.
12. Zamawiająca nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50114000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji ciężarówek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych

34144210-3 - Wozy strażackie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 251542,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 251542,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 251542,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nijwa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7750001935

7.3.4) Miejscowość: Kutno, oddział Nowa Wieś Wielka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 251542,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.