Ogłoszenie z dnia 2025-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00507044/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa zwyżki do konserwacji oświetlenia ulicznego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Strawczynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRAWCZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Strawczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413038002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@strawczyn
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strawczyn.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://strawczyn.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa zwyżki do konserwacji oświetlenia ulicznego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Strawczynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b81729e4-3f91-40a3-a43e-caa79a439d47
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00560636
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046999/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Zakup i dostawa zwyżki do konserwacji oświetlenia ulicznego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Strawczynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00507044
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIRP.ZP.271.1.39.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 164300,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanej zwyżki do konserwacji oświetlenia ulicznego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Strawczynie, która winna spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. „Prawo o ruchu drogowym” (Dz. U. z 2017 r., poz. 128 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy. Pojazd winien spełniać wszelkie wymogi przepisów dopuszczających go do ruchu po drogach publicznych.
1. Oferowany pojazd winien być wolny od wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich, w dobrym stanie technicznym, wizualnym i spełniać niżej wymienione minimalne warunki:
- Rok produkcji: 2017 i nowszy
- Liczba miejsc w kabinie: minimum 3 miejsca w tym kierowca
- przebieg: do 35 000 km
- DMC 3500
- Paliwo: diesel
- Podwójne koła na tylnej osi
- Masa własna do 3350 kg
- Radio CD
- Centralny zamek
- silnik:
• norma emisji spalin min. EURO 5
• moc silnika: min. 90 KM
• pojemność: 2 000 - 2 500 cm3
- Ważny przegląd techniczny
- Dokumentacja:
• Wszystkie dokumenty niezbędne do dopuszczenia pojazdu do ruchu drogowego oraz niezbędne do rejestracji pojazdu
2. Parametry podnośnika koszowego:
- Udźwig 300 kg
- Automatyczne poziomowanie podpór
- Sterowanie podpór z kosza
- Gniazdo 230V
- funkcja home (automatyczne składanie)
- przepracowane max. 3000 h
- Podkłady pod podpory
- Rodzaj wysięgnika: teleskopowy
- Ważne badanie UDT min. 6 m-cy
Odbiór przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego:
- do 120 km od siedziby Zamawiającego (drogami publicznymi) - odbiór własny,
- powyżej 120 km od siedziby Zamawiającego (drogami publicznymi)– dostawa na miejsce.
Informację dot. miejsca odbioru należy wpisać w formularzu oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42415100-9 - Pojazdy z podnośnikami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42415210-3 - Pojazdy techniczne wyposażone w urządzenia podnośnikowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188190,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188190,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188190,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANJAR Jarosław Krawczyk,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 7981465741
7.3.4) Miejscowość: Czyżówka 42a
7.3.5) Kod pocztowy: 26-806
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188190,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





