Ogłoszenie z dnia 2025-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00516930/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zamówienie na dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół im. Św. Kingi w Łącku w ramach projektu pn.: „Poprawa infrastruktury szkół ponadpodstawowych Powiatu (...)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 18 41 41 600
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 18 41 41 700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@nowosadecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowosadecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12038571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie na dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół im. Św. Kingi w Łącku w ramach projektu pn.: „Poprawa infrastruktury szkół ponadpodstawowych Powiatu (...)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51c36b15-305e-4a9b-a2c0-648de71cf36d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00560609
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035195/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół im. Św. Kingi w Łącku w ramach projektu pn.: „Poprawa infrastruktury szkół ponadpodstawowych Powiatu Nowosądeckiego (...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Poprawa infrastruktury szkół ponadpodstawowych Powiatu Nowosądeckiego prowadzących kształcenie zawodowe poprzez zakup sprzętu i wyposażenia, przebudowę i dostosowanie budynków szkół do potrzeb osób z niepełnosprawnościami”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski na lata 2021-2027 (...)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00516930
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.38.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 98085,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół im. Św. Kingi w Łącku.Część I Dostawa wyposażenia do pracowni gastronomicznej – wyposażenie gastronomiczne:
Miejsce dostawy: siedziba Zespołu Szkół im. św. Kingi w Łącku, 33-390 Łącko 26,
Termin dostawy: do 20 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
1) Wyposażenie 3 stanowisk gastronomicznych:
• stół gastronomiczny - 3 sztuki,
• bateria sztorcowa wraz z syfonem – 3 sztuki,
• kuchnia indukcyjna 5-polowa z piekarnikiem elektrycznym – 3 sztuki,
• okap kuchenny centralny – 3 sztuki,
• stół gastronomiczny – 3 sztuki,
• bateria sztorcowa wraz z syfonem – 3 sztuki,
2) zmywarka do mycia naczyń - 1 sztuka,
3) zamrażarka szokowa - 1 sztuka,
4) mikser planetarny z misą - 2 sztuki,
5) wózek do flambirowania - 1 sztuka,
6) kuchenka mikrofalowa - 2 sztuki,
7) talerze (lustra bankietowe) – 4 sztuki,
8) stojaki cukiernicze okrągłe – 2 sztuki,
9) formy do monoporcji – 18 sztuk,
10) zestaw pater na stoły bankietowe – 1 zestaw,
11) trybuna - 1 sztuka,
12) filiżanka ze spodkiem – 48 sztuk,
13) waga elektroniczna - 3 sztuki,
14) skirting – 2 sztuki.
Na dostarczony sprzęt/wyposażenie zamawiający wymaga minimum 24 – miesięcznego okresu gwarancji jakości. (Uwaga: okresy gwarancji jakości wymienionego sprzętu/wyposażenia dla zmywarki do naczyń i zamrażarki szokowej stanowią kryteria oceny ofert - patrz pkt XIII ppkt 4 SWZ).
Dostarczony sprzęt/wyposażenie musi być nowy/nowe, pełnowartościowy/pełnowartościowe, nie może być sprzętem/wyposażeniem powystawowym, musi spełniać wymogi techniczne i ilościowe określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, nie może być: używany/używane, uszkodzony/uszkodzone mechanicznie, posiadać wad. Wymaga się, aby dostarczony sprzęt/wyposażenie był/było kompletny/ kompletne i gotowy/gotowe do użytkowania zgodnie z jego przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
We wszystkich pozycjach powyższego opisu, w których występuje znak towarowy, patent, pochodzenie, nazwa własna towaru lub jego producenta, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza możliwość dostawy produktów równoważnych, tj. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają produkty wskazane za pomocą znaku towarowego czy pochodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39713100-4 - Zmywarki do naczyń
39711211-1 - Miksery kuchenne
39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
39711362-4 - Kuchenki mikrofalowe
39221210-2 - Talerze
39221120-4 - Filiżanki i szklanki
38311000-8 - Wagi elektroniczne i akcesoria
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
39151200-7 - Stoły robocze
39711300-2 - Urządzenia elektrotermiczne
4.5.5.) Wartość części: 85961,55 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół im. Św. Kingi w Łącku.Część II Dostawa wyposażenia do pracowni gastronomicznej - pozostały sprzęt:
Miejsce dostawy: siedziba Zespołu Szkół im. św. Kingi w Łącku,33-390 Łącko 26,
Termin dostawy: do 20 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
1) mikroskop - 6 sztuk,
2) szkło laboratoryjne – 1 zestaw,
3) odczynniki chemiczne – 1 zestaw,
4) dygestorium - 1 sztuka.
Na dostarczony sprzęt/wyposażenie zamawiający wymaga minimum 24 – miesięcznego okresu gwarancji jakości. (Uwaga: okresy gwarancji jakości wymienionego sprzętu/wyposażenia dla dygestorium - stanowi kryterium oceny ofert - patrz pkt XIII ppkt 4 SWZ).
Dostarczony sprzęt/wyposażenie musi być nowy/nowe, pełnowartościowy/ pełnowartościowe, nie może być sprzętem/wyposażeniem powystawowym, musi spełniać wymogi techniczne i ilościowe określone w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, nie może być: używany/ używane, uszkodzony/uszkodzone mechanicznie, posiadać wad. Wymaga się, aby dostarczony sprzęt/wyposażenie był/było kompletny/kompletne i gotowy/gotowe do użytkowania zgodnie z jego przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /OPZ/ zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
We wszystkich pozycjach powyższego opisu, w których występuje znak towarowy, patent, pochodzenie, nazwa własna towaru lub jego producenta, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza możliwość dostawy produktów równoważnych, tj. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają produkty wskazane za pomocą znaku towarowego czy pochodzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38510000-3 - Mikroskopy
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 12123,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120453,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZONEO OLEKSIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521288041
7.3.3) Ulica: ul. Noskowskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZONEO OLEKSIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
ZONEO OLEKSIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZONEO OLEKSIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521288041
7.3.3) Ulica: ul. Noskowskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZONEO OLEKSIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
ZONEO OLEKSIEWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- sprzedaż i dostawa art. mleczarskich
- sprzedaż i dostawa owoców i warzyw
- Dostarczenie i montaż mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- sprzedaż i dostawa pieczywa
- sprzedaż i dostawa mrożonek
- sprzedaż i dostawa mięs i wyrobów mięsnych
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia gastronomicznego na potrzeby ZSCKR w Mieczysławowie"
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, wyposażenia w ramach projektu - Dostępne, integrujące i wspierające rozwój uczniów szkoły w gminie Jerzmanowice-Przeginia"
- Zakup sprzętu i wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Lubczynie.
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Kształcenie zawodowe sukcesem powiatu ryckiego"
- Dostawa z montażem fabrycznie nowego sprzętu w zakresie TIK (Technologia Informacyjno-Komunikacyjna) do szkół na terenie Gminy Zagórz
- zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Gminnego Żłobka w Korytnicy w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi do lat 3 AKTYWNY MALUCH 2022-2029
więcej: Odczynniki chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





