Og³oszenie z dnia 2025-11-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00463602/01 - Og³oszenie z dnia 2025-10-08
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposa¿enia medycznego, biurowego i socjalnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SPECJALISTYCZNY SZPITAL ZACHODNI IM. ¦W. JANA PAW£A II
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311639
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 11
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewelina.szendel@szpitalzachodni.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalzachodni.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalzachodni1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wyposa¿enia medycznego, biurowego i socjalnego2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ab960897-ff71-49c8-9059-73d40a9e7b7f
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00559910
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00005270/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.28 Wyposa¿enie medyczne i niemedyczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00463602
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPSSZ/51/D/25
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 14.5.3.) G³ówny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 156000 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 24.5.3.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 91990,00 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 34.5.3.) G³ówny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 136800 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 44.5.3.) G³ówny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 28650 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 54.5.3.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 6000,00 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 64.5.3.) G³ówny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 51150,00 PLN
Czê¶æ 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 74.5.3.) G³ówny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 35820 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 194547,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 266751,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194547,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRIBO Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542475328
7.3.3) Ulica: Aleja Pokoju 5
7.3.4) Miejscowo¶æ: Nowa Wie¶ Wielka
7.3.5) Kod pocztowy: 86-060
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 194547,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Postêpowanie zostaje uniewa¿nione
Podstawa prawna: Art. 255 pkt 3 Pzp - cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najni¿sz± cen± przewy¿sza kwotê, któr± zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia, chyba ¿e zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ tê kwotê do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Podstawa faktyczna: W zwi±zku z konieczno¶ci± odrzucenia oferty z najni¿sz± cen±, pozosta³a oferta Tronus Polska Sp. z o. o., której warto¶æ (191 585,92 z³) znacznie przewy¿sza kwotê, któr± Zamawiaj±cy zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia (113 148,00 z³). W zwi±zku z powy¿szym postêpowanie zostaje uniewa¿nione.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 191585,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 191585,92 PLN
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 146448,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 146448,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146448,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stryker Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9520015337
7.3.3) Ulica: Poleczki 35
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-822
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 146448,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 28709,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 28709,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28709,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zak³ad Techniki Medycznej "TECH-MED" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532286409
7.3.3) Ulica: Ernsta Petersona 6A
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-862
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-21
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 28709,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Postêpowanie zostaje uniewa¿nione
Podstawa prawna:
Art. 255 ust. 6 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320) Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli postepowanie obarczone jest niemo¿liw± do usuniêcia wad± uniemo¿liwiaj±c± zawarcie niepodlegaj±cej uniewa¿nieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Podstawa faktyczna:
Zamawiaj±cy po opublikowaniu informacji z otwarcia ofert zauwa¿y³, i¿ w zakresie pakietu 5 i 6 zosta³y podane nieprawid³owe kwoty przeznaczone na sfinansowanie. Kwota przeznaczona na sfinansowanie dla pakietu 5 zosta³a podana w pakiecie nr 6 i analogicznie kwota przeznaczona na sfinansowanie dla pakietu 6 zosta³a podana w ramach pakietu 5. Wskazane kwoty ró¿ni± siê od siebie ponad dziesiêciokrotnie. Wskazanie okre¶lonej kwoty jest przy tym wi±¿±ce dla Zamawiaj±cego, decyduje miêdzy innymi o mo¿liwo¶ci uniewa¿nienia postêpowania w zwi±zku z okoliczno¶ci±, ¿e oferta z najkorzystniejsz± cen± przekracza tê warto¶æ. Zgodnie z tre¶ci± wyroku Krajowej Izby Odwo³awczej z dnia 06 lipca 2023 roku (KIO 1790/23): „Publikowana deklaracja Zamawiaj±cego ma zatem istotne znaczenie dla realizacji zasady jawno¶ci i przejrzysto¶ci postêpowania, a w dalszej kolejno¶ci tak¿e uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców.” Nale¿y siê przychyliæ do stanowiska, ¿e wskazane zasady maj± charakter fundamentalny dla Postêpowania, a ich naruszenie powoduje powstanie bardzo powa¿nej wady Postêpowania.
W zwi±zku z tym, i¿ ustawa Pzp nie przewiduje mo¿liwo¶ci zmiany podanych do publicznej wiadomo¶ci kwot przeznaczonych na sfinansowanie, konieczne jest uniewa¿nienie postêpowania w ramach pakietu 5.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 184684,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 184684,34 PLN
Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Postêpowanie zostaje uniewa¿nione
Podstawa prawna:
Art. 255 ust. 6 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320) Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli postepowanie obarczone jest niemo¿liw± do usuniêcia wad± uniemo¿liwiaj±c± zawarcie niepodlegaj±cej uniewa¿nieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Podstawa faktyczna:
Zamawiaj±cy po opublikowaniu informacji z otwarcia ofert zauwa¿y³, i¿ w zakresie pakietu 5 i 6 zosta³y podane nieprawid³owe kwoty przeznaczone na sfinansowanie. Kwota przeznaczona na sfinansowanie dla pakietu 5 zosta³a podana w pakiecie nr 6 i analogicznie kwota przeznaczona na sfinansowanie dla pakietu 6 zosta³a podana w ramach pakietu 5. Wskazane kwoty ró¿ni± siê od siebie ponad dziesiêciokrotnie. Wskazanie okre¶lonej kwoty jest przy tym wi±¿±ce dla Zamawiaj±cego, decyduje miêdzy innymi o mo¿liwo¶ci uniewa¿nienia postêpowania w zwi±zku z okoliczno¶ci±, ¿e oferta z najkorzystniejsz± cen± przekracza tê warto¶æ. Zgodnie z tre¶ci± wyroku Krajowej Izby Odwo³awczej z dnia 06 lipca 2023 roku (KIO 1790/23): „Publikowana deklaracja Zamawiaj±cego ma zatem istotne znaczenie dla realizacji zasady jawno¶ci i przejrzysto¶ci postêpowania, a w dalszej kolejno¶ci tak¿e uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców.” Nale¿y siê przychyliæ do stanowiska, ¿e wskazane zasady maj± charakter fundamentalny dla Postêpowania, a ich naruszenie powoduje powstanie bardzo powa¿nej wady Postêpowania.
W zwi±zku z tym, i¿ ustawa Pzp nie przewiduje mo¿liwo¶ci zmiany podanych do publicznej wiadomo¶ci kwot przeznaczonych na sfinansowanie, konieczne jest uniewa¿nienie postêpowania w ramach pakietu 6.
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 14833,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 14833,80 PLN
Czê¶æ 7
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 33166,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 33166,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33166,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zak³ad Techniki Medycznej "TECH-MED" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532286409
7.3.3) Ulica: Ernsta Petersona 6A
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-862
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAK£AD TECHNIKI MEDYCZNEJ "TECH-MED" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
ZAK£AD TECHNIKI MEDYCZNEJ "TECH-MED" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-21
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 33166,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- PRZEBUDOWA PRZESTRZENI PUBLICZNYCH - REWITALIZACJA UL.11LISTOPADA NA ODCINKU OD UL. SPÓ£DZIELCZEJ DO UL. L. ZONDKA W GRODZISKU MAZ. PROJEKTPN"REWITALIZACJA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ CENTRUM GRODZISKA MAZ
- "¦wiadczenie us³ug zdrowotnych ponadpodstawowej terapii leczenia uzale¿nieñ i wspó³uzale¿nienia"
- Schronienie dla osób bezdomnych skierowanych przez O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w Grodzisku Mazowieckim
- Wzmocnienie drogi 1502W w m. Podkowa Le¶na ul. Jana Paw³a II na odcinku WKD do ul. Lilpopa
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli wraz z wniesieniem i monta¿em do internatu w Zespole Szkó³ Centrum Kszta³cenia Rolniczego w Sandomierzu. Dostawa meble internat tryb ust. 1/2025.
- Przebudowa pomieszczeñ Szpitala Wojewódzkiego im. ¦w. £ukasza SP ZOZ w Tarnowie w zwi±zku z realizacj± ustawy o Krajowej Sieci Kardiologicznej w ramach naboru KPOD.07.02-IP.10-002/25
- Dostarczenie i monta¿ mebli dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym S±czu
- Uzupe³nienie zasobów i infrastruktury niezbêdnej do realizacji zadañ ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej (OLiOC) w urz±dzenia medyczne, w tym diagnostyczne oraz wyposa¿enie
- Dostawa ³ó¿ek wielofunkcyjnych i szafek przy³ó¿kowych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w ¦wiebodzinie.
- Dosprzêtowienie i modernizacja wielospecjalistycznej przychodni ambulatoryjnej oraz nowopowstaj±cego POZ - Doposa¿enie przestrzeni pacjenta i lekarza POZ II.
wiêcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





